Vocea clientului Banca Transilvania - Cont curent

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Banca Transilvania - Cont curent

26 Decembrie 2014

Am un cont personal pe care nu l-am folosit de 1 an. Trebuia sa primesc bani pe Western Union si am decis sa folosesc cardul. Tranzactia sa facut dar nu am obtinut banii. La ghiseu am aflatca de 1 an contul este proprit si ca nu este datoria lor sa ma anunte ce se intampla cu banii mei. Destinatia banilor a fost schimbata fiind virati in cont. Ma gandesc cu groaza ce era daca aveam bani pastrati pentru vacanta si sa aflu ca oricine poate sa retraga banii mei fara sa fiu anuntat. Am ajuns la concluzia ca banii mei nu sunt in siguranta in banca, banca nefiind interesata de ei si nu au obligatia sa ma informeze ce se intampla cu ei. Oricine oricand poate avea acces la ei fara sa fiu informat. Am decis sa inchid contul cu un gust amar.

Alexxx Alex (Lupeni, Hunedoara)

Banca Transilvania - Cont curent

23 August 2014

Buna ziua. Am mai multe sugestii pentru Banca Transilvania. In primul rand, le-as recomanda sa-si mareasca programul de lucru. BRD, de exemplu are sucursale cu programul 9:00-19:00 si in weekend 10:00-22:00 in mall-uri. Programul pentru sambata este foarte scurt, iar daca vrei sa depui niste bani duminica intr-un cont BT nu este posibil. In al doilea rand, le recomand sa introduca o metoda de depunere numerar direct la ATM, cum are ING sau Credit Europe Bank. Cu siguranta ar scadea cozile si clientii ar fi foarte multumiti. In al treilea rand, le propun dezvoltatorilor Bancii Transilvania sa implementeze un program asemanator STAR BT si pentru cardurile de debit.

Andrei Andrei (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Transilvania - Cont curent

07 Aprilie 2013

Lucrez cu Banca Transilvania de cativa ani si, in general, sunt foarte multumit de serviciile pe care le ofera. Produsul de cont curent este unul dintre cele mai bune de pe piata. Tot timpul a avut un raport calitate/pret excelent si, de ceva vreme, dispune si de unul dintre cele mai performante sisteme de internet banking din Romania.

Alexandru Z. (Timisoara, Timis)

Banca Transilvania - Cont curent

26 Ianuarie 2012

Lucrez cu BTRL, din Curtea de Arges, de mai multi ani, si sunt foarte multumita de toate serviciile, in special de cele ale personalului de aici.Sunt foarte atenti, operativi, amabili si rabdatori sa explice cat mai bine si pe intelesul tuturor, tot ce are nevoie clientul. Nu acelasi lucru pot spune despre CEC, unde se sta cu orele pentru a face o operatiune... Felicitari BTRL Curtea de Arges!

Maria Catrinescu (Curtea de Arges, Arges)

Banca Transilvania - Cont curent

22 Martie 2010

Mi-am deschis cont la ei, mi-am facut depozite si am si aplicat pt e-banking. Toate bune dar mi-am dat seama dupa 1 luna ca banca incalca flagrant legislatia, neinformand clientul prin lista privind comisioanele (lista anexata contractului la deschiderea de cont)sau alte informari auxiliare, ca banca ia 6ron comision de fiecare data cand fac o depunere(inclusiv cand mi se plateste salariul). Adica eu le aduc bani si ei ma taxeaza fara sa imi spuna. Pana acum am fost in pasa buna dar ma gandesc sa am o discutie cu cei de la ANPC. Mai vedem.

Grigore Alexandra (Ploiesti, Prahova)

Banca Transilvania - Cont curent

06 Septembrie 2009

Lumea de la sucursala Doamnei e foarte draguþã ºi rãbdãtoare, doar ca asta duce la timpi de aºteptare mari câteodatã. Îmi place cã rãspund chiar la solicitãri mai ciudate fãrã comentarii. Nu acelaºi lucru e valabil peste tot, dar una peste alta pot spune cã sunt mulþumit. Comisioanele sunt printre cele mai mici din sistem, iar dobânzile la majoritatea serviciilor sunt în prima jumãtate. Un alt lucru care ar trebui sã fie normal, dar meritã menþionat în România, este cã poþi face orice operaþiune la orice sucursalã, nu ca la alte bãnci unde te trimit la sucursala de origine. Un punct negativ este cã serviciul de Internet Banking funcþioneazã doar pe Internet Explorer. Acest lucru este neplãcut pentru persoanele tehnice, care folosesc Linux sau Firefox. Le-am dat doar 4 pentru \"transparenþa costurilor\" pentru cã a trebuit sã mã duc la bancã pentru a obþine lista comisioanelor pentru Internet Banking.

Andrei Ionescu (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus