Vocea clientului Banca Transilvania - Cont curent

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Banca Transilvania - Cont curent

06 Noiembrie 2017

Am un cont curent deschis la BT, doua carduri atasate, de care sunt multumit, Am facut plati cu cardul prin tari in care nu credeam ca am sa ajung vreo data. Totul este ok. Primvara-vara anului urmator va fii momentul cand o sa-mi pun economiile sa faca pui. Pt. a-mi atinge tintele, o sa am nevoie de 5 servici bancare si intentionez sa colaborez cu BT. Problema este ca la ora actuala BT nu se se afla nici macar in top 5 daca vorbim de credite pentru investitii imobiliare(exact ceeace ma intereseaza pe mine). Oare pana in vara, acest lucru se va schimba? In caz contrar, va fi normal si natural ca veniturile mele viitoare din salariu, sa treaca prin conturile bancii cu care voi colabora in viitor. Nu in ultimul rand, vreau sa mentionez ca sunt uimit sa citesc despre atatea neintelegeri intre BT si clienti, avand in vedere ca pt. mine BT a fost o solutie buna si la indemana. Multumesc! PS:

Florin Pavel (Constanta, Constanta)

Banca Transilvania - Cont curent

21 Septembrie 2017

As dori sa intreb de ce s-au desfiintat asa multe filiale din Bucuresti ? De ce pt un simplu extras de cont trebuie sa stau o jumatate de ora pe putin , in conditiile in care se lucreaza la un singur ghiseu ....

Daniela Lacatus (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Transilvania - Cont curent

18 Iulie 2017

Buna ziua. Astazi am fost la filiala Banca Transilvania de pe strada Garii, Iasi pentu deschiderea unui cont curent persoana juridica si a fost o experienta foarte neplacuta. Analizand dosarul, d'ra\d-na de la banca ne-a spus ca trebuie sa platim 40 de ron pentru a obtine un certificat constatator de la Registrul Comertului pentru a atesta actele (oficiale!) din dosar-cu alta cuvinte 'platiti ca sa dovediti ca nu mintiti'. Chiar nu cred ca este corect ca o banca sa-si trateze potentialii clienti in acest fel - ca pe hoti! As fi inteles (partial) daca as fi cerut o linie de credit si trebuia sa dovedesc ca societatea nu este in faliment, etc, dar chiar sa fiu tratata de hot mincinos pentru simplul motiv a deschiderii unui cont curent, mi se pare prea mult. Evident, am renuntat la cont si voi cauta o alta banca-sper sa mai existe macar una, care sa nu-ti spuna cu voce tare ca te considera hot din momentul in care ai intrat pe usa.

Oana Marlena Gogan (Targu Frumos, Iasi)

Banca Transilvania - Cont curent

28 Iunie 2016

o parte din angajatii SCEH SA( Sucursala EM Vulcan jud Hunedoara)care incaseaza salarii prin inermediul cardului BT, de cand alimentarea cardurilor se face de catre subunitatea d-voastra din Vulcan sunt nevoiti sa astepte si 2 zile pana la incasarea salariului cu siguranta din comoditatea unor persoane pentru ca; cu jumatate de an in urma cand alimentarea conturilor se facea de sucursala din Petrosani nu se intampla asa ceva . Sper ca acest lucru va avea o solutinare cat mai rapida . Va multumesc si in numele colegilor benficiari de carduri BT

Felicia Dinuta (Petrosani, Hunedoara)

Banca Transilvania - Cont curent

11 August 2015

De aproape doi ani am trecut conturile firmei la Banca Transilvania. Ultima problema pe care am avut-o cu circa o ora in urma m-a determinat sa transmit si altora, inclusiv celor care conduc aceasta banca, experientele avute in acest timp. Iata cateva: 1. Pentru a efectua o tranzactie trebuie sa pierzi foarte mult timp, intre 15 si 60 minute. Personal insuficient, ceea ce inseamna cheltuieli minime cu salariatii, dar pe timpul si, evident, pe banii clientilor. 2. In ultimele luni au aparut doua angajate noi, fara experienta, Fiecare dintre acestea nu stia sa faca unele operatiuni ceea ce, uneori, a provocat blocarea activitatii din agentie pentru ca celelalte angajate sa-i arate celei noi ce are de facut. Din nou, timp pierdut aiurea de catre clienti si nervi. Din nou, aceasta inseamna pentru banca cheltuieli minime cu salariati tineri dar neexperimentati, iar pentru clienti pierdere de timp si de bani, pentru ca "time is money". 3. Inainte de semnarea contractului pentru liniile de credit am negociat dobanzile, apoi la semnare nu am mai citit toate hartiiile mergand pe incredere. Dupa un timp, am aflat ca aveam un comision de neutilizare de 1,5% desi negociasem un comision de 1%. 4. Cu cateva luni in urma, am facut o plata externa, rugand operatoarea de la banca sa scrie codul SWIFT al bancii unde trebuia sa ajunga banii, dupa modelul unor tranzactii anterioare. A doua zi am plecat la o intalnire de afaceri in alta tara. Dupa doua zile, primesc telefon de la firma si sunt instiintat ca banii s-au intors in contul nostru. Telefonez la banca si mi se spune ca banca din strainatate refuzase banii. O minciuna ordinara! De fapt, salariata bancii gresise swiftul. Iar, evident, costul tranzactiei esuate l-am platit tot eu. Toata treaba asta a insemnat si destul timp pierdut si zbucium, nenumarate telefoane pe roaming s.a.m d. Deci, din nou, lipsa de profesionalism din partea salariatilor bancii. 5. Cu circa o luna in urma, fac o plata externa prin internet banking. Dupa cateva ore primesc un telefon de la banca si mi se spune ca nu am suficienti bani in cont, prin urmare tranzactia nu se poate efectua. Stiam ce bani am in cont si aveam si o linie de credit, ceea ce acoperea cu mult valoarea transferului. I-am amintit salariatei bancii suma din contul curent si ca ceea ce mai trebuie poate sa ia din linia de credit. Si-a cerut scuze si mi-a spus ca uitase de linia de credit. Pai eu trebuie sa le spun cum sa-si faca treaba? Din nou, lipsa de profesionalism! 6. Si, in sfarsit, intamplarea de azi. Am mers la banca si am cumparat o suma in Euro. Mi s-a comunicat cursul negociat, am semnat documentul de tranzactie si am plecat. Dupa circa trei ore primesc un telefon de la banca si mi se comunica faptul ca tranzactia nu a fost aprobata pentru ca se gresise cursul. In loc sa mi se dea cursul de vanzare pentru Euro mi s-a dat cursul de cumparare care era putin mai mic! Aveam documentul tranzactiei cu semnatura salariatei si stampila bancii, asa ca puteam sa le fortez mana pentru a nu anula tranzactia, dar mi s-a facut lehamite. E de ras sau de plans? Iare cele de mai sus sunt doar o parte din intamplarile neplacute pe care le-am avut cu aceasta banca. Inainte de aceasta am avut cont circa 15 ani la Mindbank, ulterior ATE Bank, si in toti acesti ani nu am avut atatea probleme. Acum caut referinte despre alte banci pentru a-mi muta conturile dar, din pacate, ceea ce citesc pe forumuri ma cam ingrozeste. Oare cei de la supravegherea bancilor, BNR-ul, nu citesc aceste feedback-uri de la clientii bancilor? De fapt, de ce sa ne mai intrebam? Tot ce se intampla in tara asta este doar un simulacru de societate democratica si asezata. Pana si reprezentantele unor firme straine serioase se molipsesc de virusul neseriozitatii romanesti!

Florin Preduchin (Iasi, Iasi)

Banca Transilvania - Cont curent

22 Februarie 2015

Daca tot nu vreti un program prelungit.Macar schimbati ATM-urile cu unele la care sa putem alimenta contul(daca vreau duminica sa pun bani in cont ce fac?),schimb valutar,un program asemanator STAR BT si pentru carduri.Internet bankingul mult mai intuitiv de exemplu ca si HOME Banking-ul de la ING.Mai multe tipuri de carduri:Visa Classic,Mastercard International,Mastercard World Elite .....Daca tot schimbati cardurile cu unele contactless atunci schimbati si POS-urile de la comercianti cu unele Contactless.De exemplu in jud.Mures doar in farmaciile Sensiblu sunt,pai cand ati vazut coada la farmacii?

Norbert Dee (Ludus, Mures)

Inapoi sus