top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Banca Transilvania

Banca Transilvania

Scor: 2.3 | 206 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Banca Transilvania
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    I BIon Besliu
    Call Center de la Banca Transilvania

    Cele mai slabe servicii, nu recomand evi

    Cele mai slabe servicii, nu recomand, evitați.

    01-09-2023

    C SCedrik Sinclair
    Credit nevoi personale de la Banca Transilvania

    Banca Transilvania, de evitat!!!!

    Am aplicat online pentru un credit de refinantare de la alta banca. Pe data de 2 august 2023 am fost chemat in agentie, am stat vreo 3 ore, mi-au completat toate hartiile, totul bine si frumos, mi-au spus ca probabil a doua zi voi fi chemat sa semnez contractul.. In prima saptamana nu m-au contactat, nu au raspuns la telefon, nimic. Apoi mi-au mai cerut un extras, l-am trimis. Din nou pauza o saptamana. Am sunat la relatii cu clientii, au spus ca dosarul e in analiza, dar ca totul e ok, nu stiu de ce nu a fost aprobat inca. M-au contactat din nou ulterior, ca le mai trebuie un extras (era cel trimis anterior, probabil l-au ignorat prima data). Astazi este 28 august, deci dupa 26 zile si nici un raspuns... NU RECOMAND!!!!!!!!!!!!!

    28-08-2023

    C CCristian CDC
    Card de debit de la Banca Transilvania

    Conturi personale blocate de BT

    Instrumente și modalități de plată defectuoase a Bancii Transilvania - Nu recomand. Nu am putut avea acces la banii din conturile personale. În urma procesului de confirmare plată a intervenit o eroare din partea sistemului Banci Transilvania cu mesajul: ‘’A INTERVENIT O EROARE. VĂ RUGAM SĂ REÎNCERCAȚI’’. Am reușit să vorbesc cu un agent de la Banca Transilvania dupa mult timp de așteptare, care mi-a cerut să folosesc altă metodă de plată, folosind pagina web direct a comerciantului și totodată mi-a resetat datele de identificare care îmi vor permite să reinițializez plata. Am încercat dar tot în zadar. Reclamatia facută nu a interesat pe nimeni din partea BT Transilvania. Rușine BT. Am fost forțat să folosesc un serviciu fizic de plată și nu online pentru care am fost sancționat extra 200 euro ( wizz air check-in). Prin acesta situatie banca Transilvabia mi-a restrictionat accesul la conturile personale prin sistemul lor defectuos.

    23-08-2023

    A AAngelica Angeluca
    Card de debit de la Banca Transilvania

    Frauda Bt

    Am fost victima unei inselaciuni bancare cu o suma…Am observat imediat ca este înșelăciune și am sunat la Banca Transilvana solicitand anularea imediata a trazactiilor..Am facut imediat instiintare, precum si solicitare de refuz. Banca nu a intreprins nimic si dupa câteva zile a spus ca nu este speța bancară ???????? adica banii au disparut efectiv din cont…..am facut si plangere penala la Politie si la alte organe indreptatite sa se ocupe de astfel de fraude bancare.Banca, daca vrea poate cere și obține anularea tranzacțiilor ca fiind fraude dovedita …dar nu are interes cred ca e pe o mâna cu ei…doar așa îmi explic… Menționez ca lucrez la Bt sunt angajata ????????????

    25-07-2023

    D MDumitru Mihai
    Card de debit de la Banca Transilvania

    Am fost victima unei inselaciuni bancare

    Am fost victima unei inselaciuni bancare cu o suma destul de mare, initial dintr-o prostie facuta de mine. Am observat imediat ca suma a disparut de pe cardul meu de la Banca Transilvana si am sunat dupa cca 2 minute la banca, solicitand blocarea cardului si anularea imediata a trazactiilor care nu au fost autorizate de mine. Am facut imediat instiintare, precum si solicitare de refuz pe care le-am trimis online. Banca nu a intreprins nimic si dupa 5 zile s-a finalizat tranzactia, adica banii au disparut efectiv din cont. Bineinteles ca am facut si plangere penala la Politie si la alte organe indreptatite sa se ocupe de astfel de fraude bancare. Banii au intrat in doua conturi: Binance si Revolut Dublin. Banca, daca vrea poate cere și obține anularea tranzacțiilor ca fiind fraude dovedite, de la banca unde este contul în care s-au virat banii. Acum Politia si celealte organe sunt pe urmele infractiunii si astept cu speranta ca macar Banca Transilvania sa colaboreze cu aceste organe si sa puna la dispozitie toate documentele necesare (conturile unde au intrat banii, datele de tranzactionare, solicitarile mele catre banca de a bloca si a refuza aceste tranzactii, etc.)

    01-07-2023

    G SGeorgeta Simion
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la Banca Transilvania

    Aplicația BT24 este o catastrofa

    Aplicația BT mai mult ma încurcat decât sa ma ajute pt ca se închide înainte sa vizualizezi tot ce ai nevoie, parolele trebuie schimbate aproape la fiecare logare, codul nu este transmis prin sms în timp real, astfel ca Aplicația nu ți mai permite sa te loghezi decât după un interval de timp stabilit de banca. Nu mi se pare ok pe banii mei plătiți în plus sa am dificultăți în condițiile în care la Garanti BBVA folosesc zilnic Aplicația fără probleme și costuri suplimentare.

    10-06-2023

    P RPadoan Riccardo
    Cont curent de la Banca Transilvania

    Incompetent și nepoliticos

    Toate băncile au propriile reguli. Banca Trabsilvania are reguli una împotriva celeilalte. Personalul, filialei Campulung Muscel, grosolan si incompetent, trebuie sa urmeze cursuri de relatii publice inainte de a urma cursurile de economie.

    09-06-2023

    R IRaluca Izabella
    Cont curent de la Banca Transilvania

    Rude employees!

    RUDE EMPLOYEES!! Just to make it clear! Once you’re not a client anymore they treat you like s**t! I misplaced an order, because I was not informed that our contract has ended, (actually we still paying taxes to them because of their lack of information) ,one of the agents called me, to let me know in a very RUDE way, that we have to speak to our bank regarding the order. So, after a very long time being their client and paying lots of maintenance taxes just because I was wrong once they treated me so badly! I will let everyone know about this experience and I will go forward with complaints! I’m glad we ended this contract RUDE EMPLOYEES!! Just to make it clear! Once you’re not a client anymore they treat you like s**t! I misplaced an order, because I was not informed that our contract has ended, (actually we still paying taxes to them because of their lack of information) ,one of the agents called me, to let me know in a very RUDE way, that we have to speak to our bank regarding the order. So, after a very long time being their client and paying lots of maintenance taxes just because I was wrong once they treated me so badly! I will let everyone know about this experience and I will go forward with complaints! I’m glad we ended this contract!

    31-05-2023

    O ROana Radu
    Cont curent de la Banca Transilvania

    Sunt foarte dezamagita de faptul ca au s

    Sunt foarte, dar foarte dezamagita de faptul ca au schimbat modul in care poți intra cu cineva din call-center( acum îți trimit un mesaj și descurcate ca de ei nu mai dai). Dacă ai o urgentă trebuie sa aștepți foarte mult sa iei legătura cu un consultant și dacă dai de el tot nu te rezolva. Cardul Star Forte este cea mai mare prostie, dacă puteți sa nu il faci este cel mai bine. De exemplu la alte bănci cardul de cumpărături nu percepe comisioane, la BT te taxează și dacă îți transferi bani in contul tău propriu. Eu am depus intr-o seara niște bani in contul personal și aceștia sau dus direct in Contul Star Forte, dacă vreau sa ii transfer in contul in care am nevoi îmi ia un comision colosal, am sunat in call-center și au zis ca ei nu au vina și aia e. Deci ca sa nu îmi perceapă un comision destul de măricel pentru suna respectiva trebuie sa ii las acolo și sa depun iar alta suma dacă am nevoie de bani in cont. Deci au blocat niște bani deși eu pentru cardul respectiv am făcut tranzacția la termen.

    01-03-2023

    I IIon Ion
    Card de credit de la Banca Transilvania

    Banca Tembela

    Cele mai stupide si absurde relatii cu tot staff-ul BT . Am avut un card de credit cu o suma relativ mica . Dupa aprobarea creditului mi s-a deschis automat suplimentar un cont de debit desigur cu toate platile aferente . Dupa expirarea cardului , noul card mi s-a trimis prin Pink Post care este o gluma proasta . Am fost contactat si intrebat daca sunt acasa si ... nimic . Timp de 2 saptamani am tot negociat prin mail si telefoane pentru redirectionare la agentia din localitatea de resedinta . A ajuns cu chiu cu vai , l-am ridicat si activat . Dupa alta saptamana sunt sunat de BT si intrebat de ce nu am ridicat cardul !? Era vorba de celalat card prin Pink Post ...Deci habar nu au de capul lor , e o harababura totala acolo . Am facut in scurt timp un efort financiar sa achit creditul si stupoare ! Pe langa toate cererile si aprobarile trebuie sa astept telefon de confirmare si sa merg iar la agentia X sa inchid si contul de debit aferent . A durat alte 2 saptamani si nervi , cu telefoane si alte cereri de inchidere conturi . Peste toate acestea sunt sunat de mai multe ori de cei de la Cluj pentru subiecte puerile abordate intr-un mod foarte agresiv . Nu vreau sa mai aud de BT , dobanzi mari , abuzuri , relatii de forta cu clientii , costuri si comisioane mari .

    23-02-2023

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie