Opinii clienti Bancpost

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Bancpost - Credit nevoi personale cu ipoteca

01 Mai 2014

Am un credit cu ipoteca in chf,am imprumutat 77000chf in 2008,am platit pana in 2010 luna de luna rata,in acel an am obtinut o reesalonare,iar acum am ajuns in executare si datoare 82000chf. Am facut un angajament de plata cu banca dar nu sunt de acord cu el pana nu-mi rezolv un alt angajament de plata cu alta banca unde sunt datoare.Ce vreti de fapt?Simt ca inebunesc tot ce faceti faceti ptr dvs nimic ptr omul de rand.In aceasta situatie am ajuns datorita faptului ca a crescut valoarea chf si a dobanzilor mari.RUSINE SA VA FIE DRAGI PARLAMENTARI CA NU LUPTATI PTR NOI OAMENII SIMPLI CU VENITUTI MICI LUPTATI NUMSI PTR VOI SI DATI LEGI NUMAI IN FAVOAREA VOASTRA.

mirela Efteme (Braila, Braila)

Bancpost - Probleme diverse

09 Aprilie 2014

Buna ziua, Ieri 08.04.2014,m-am oprit la BANCPOST sucursala de la PERLA sa achit o factura la robotel suma de 90 lei si nu aveam schimbat ,in fata mea erau 2 clienti . Intre timp doamna de la ghiseu a avut o problema cu domnul din fata si l-a invitat pe urmatorul,iar eu pentru ca ma grabeam am intervenit politicos, m,-am scuzat domnului pe care tocmai il invitase si am rugat-o daca poate sa imi schimbe ca sa nu mai astept ,ar fi durat 3 sec;insa doamna mi-a spus pe un ton nu tocmai placut sa astept sa-mi vina randul! INTREBAREA MEA AR FI URMATOAREA :DE CE A TREBUIT SA ASTEPT 20 DE MIN CA SA IMI POATA FI SCHIMBATI 100 LEI CA SA POT PLATI O FACTURA ?!DE CE ATATA LIPSA DE PROFESIONALISM SI ATATA NEPASARE DIN PARTEA DOAMNEI CARE NICI MACAR NU PURTA ECUSON ! FOARTE URAT CA AM PLECAT MAI DEVREME DE ACASA PENTRU A AVEA TIMP SI TOT AM INTARZIAT LA SERVICIU ...

ANDREEA bancpost (Nehoiu, Buzau)

Bancpost - Cont de economii

07 Aprilie 2014

Sunt client al lor de peste 7 ani, si-si cam bat joc de clienti, modifica rate ale dobanzilor si comisioane fara anuntul in prealabil a detinatorului de cont mi s-a intamplat in nenumarate randuri, dar sunt prea putin interesati de clientii lor, contul de economii de la o dobanda anuala de 7% a ajuns la frumosul procentaj de 0.5%. Modificarile in cont prin internet banking variaza intre cateva ore si cateva zile, de la ultimele update-uri au ramas la cateva ore in timpul zilelor de lucru. Au facut o "imbunatatire" intre transferurile dintre conturile proprii, in loc de transfer imediat acum trebuie sa astepti cateva ore.

T Marius (Bucuresti, Bucuresti)

Bancpost - Probleme diverse

18 Februarie 2014

Am contul deschis la Bancpost sucursala Mosilor. Sunt foarte multumit de colaborarea si profesionalismul personalului(Ofiteri servicii clienti) care lucreaza in aceasta sucursala.Toata lumea este amabila, preocuparea pentru buna servire se desfasoara intr-un firesc. Ai impresia, cand intri si esti intampinat cu zambetul pe buze si buna dispozitie,ca ai gresit adresa. Stresul cauzat de grijile cotidiene,este spulberat de maniera civilizata in care ti se rezolva problemele.Am crezut ca mi se intampla doar mie ,sa fiu servit atat de frumos ,suspect chiar,m-am gandit preferentiar,deorece sunt client vechi,dar am observat ca lucratoarele din banca,se poarta frumos cu toata lumea.O clienta,deasemeni a plecat de la ghiseu cu zambetul pe buze,la fel de multumita ca si mine de modul in care a fost servita.Pentru colectivul de ofiteri servicii clienti,condus de doamna director Farini Suzana,nota mea este 10 cu felicitari!

gheorghe marin (Bucuresti, Bucuresti)

Bancpost - Card de debit

16 Februarie 2014

In data de 15.02.2014 am solicitatde la ATM-ul nr. 545 (cladirea Romtelecom) din Piatra Neamt debitarea unei sume de bani din contul meu. Am urmat pasii necesari si am asteptat....degeaba. ATM-ul nu a eliberat banii, nu a eliberta chitanta, nu a facut nimic. A returnat cardul si atat. Am sunat imediat la nr 0214085050 unde a raspuns un *****....RAZVAN IONESCU (parca)....care mi-a spus ca ATM-ul este defect si m-a asigurat ca suma nu a fost debitata din cont. Dupa 5minute am solicitat de la ATM-ul nr. 966 din incinta sediului central (Central PLAZA) o suma de bani. SURPRIZA. Depaseam plafonul maxim pentru acea zi. Deci banii fusesera debitati din cont la ATM-ul 545. Am sunat din nou la nr. 0214085050. Raspunde acelasi ***** si imi spune ca trtebuie sa fac o cerere catre banca pentru a mi se restitui suma de bani. DE CE ??? E vina mea ca e o banca de ***??? O banca "'minunata''. De la un ATM al BANC POST (fosta sucursala de pe bd TRAIAN din PIATRA NEAMT) in 2008 mi s-a eliberat o bancnota de 100 RON ...FALSA !!! Am sesizat dupa 1 ora si am revenit la banca cu intentia sa le dau foc pentru suma respectiva . Mi-a returnat 'sefa' de agentia banii din portofelul propriu....ca aveam spume la gura de nervi...turbasem (aproape). Revin cu amanunte.

DORIN PANAITE (Piatra Neamt, Neamt)

Bancpost - Probleme diverse

16 Octombrie 2013

Buna ziua. Sunt din Piatra Neamt, am solicitat un extras de cont pentru cadul visa si nu l-am putut obtine decat facand cerere la sucursala pentru a fi inaintata la Bucuresti, in conditiile in care aveam urgenta nevoie de el. Acum am dorit sa inchid contul, depunand toata suma pe card. Nu pot crede ca acest lucru dureaza, cica, 30 zile. Este o mare bataie de joc.

Laura Asimionesei (Piatra Neamt, Neamt)

Inapoi sus