Vocea clientului Bancpost - Card de debit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Bancpost - Card de debit

19 Aprilie 2016

Banc post# cacat banc.Am bani pe card debit Si nu ii pot utiliza .Au modificat plafonul de extragere de la 4000 lei la 2000 pe zi .Sunt in Spania si imi cer sa vin in romania pt a accesa fast internet banking sau sa inputernicesc pe cineva.Am nevoie de bani mei azi nu dupa o saptamana.Tricolicii de la callcenter spun ca nu pot transfera bani decat atunci cand sunt in tara sau daca imputernicesc pe cineva pt securitatea contului.Dar on urma cu cateva luni mi-au trimis postal un card de credit cu pinul in acelasi plic.Unde e securizarea banilor.Sa-i manance cancerul pe cei din sistemul bancar.

richard godeanu (Bucuresti, Bucuresti)

Bancpost - Card de debit

06 Aprilie 2016

Buna ziua, Ma numesc Stefanut Soare Ivanescu si va prezint urmatoarea reclamatie in legatura cu sistemul defectuos de relationare cu clientii: Am sunat la infoline (0372181557) pentru lamuriri in legatura cu cardul visa classic pe care-l detin. Dupa 5 minute de ascultat muzica de asteptare (iritanta de-a dreptul), intrucat "toti operatorii sunt ocupati", am sunat la ALO-Bancpost (0213085460) unde, dupa alte minute de robot telefonic si muzica de asteptare a raspuns operatoarea Carolina nu mai stiu (nume neinteligibil) care mi-a facut legatura la "colegii de la carduri de credit" unde am asteptat iarasi cateva minute robotul telefonic si muzica de asteptare pana mi-a raspuns operatoarea Ioana Vitan sau Bitan (toate numele sunt neinteligibile, la orice operator telefonic de la Bancpost) care mi-a spus "asteptati sa va fac legatura la colegii mei de la carduri de credit". Dupa 14,44 minute de stat la telefon ascultand roboti telefonici si muzica iritanta de asteptare, am reusit sa obtin asteptarea pentru a fi transferat la un operator de la carduri de credit. Asta este exact bataie de joc si lipsa de respect fata de client. Mai mult decat atat, nu au birou sau nr de telefon sau alta forma de contact unde sa faci o sesizare sau reclamatie.

Stefanut Soare Ivanescu (Bucuresti, Bucuresti)

Bancpost - Card de debit

16 Februarie 2014

In data de 15.02.2014 am solicitatde la ATM-ul nr. 545 (cladirea Romtelecom) din Piatra Neamt debitarea unei sume de bani din contul meu. Am urmat pasii necesari si am asteptat....degeaba. ATM-ul nu a eliberat banii, nu a eliberta chitanta, nu a facut nimic. A returnat cardul si atat. Am sunat imediat la nr 0214085050 unde a raspuns un *****....RAZVAN IONESCU (parca)....care mi-a spus ca ATM-ul este defect si m-a asigurat ca suma nu a fost debitata din cont. Dupa 5minute am solicitat de la ATM-ul nr. 966 din incinta sediului central (Central PLAZA) o suma de bani. SURPRIZA. Depaseam plafonul maxim pentru acea zi. Deci banii fusesera debitati din cont la ATM-ul 545. Am sunat din nou la nr. 0214085050. Raspunde acelasi ***** si imi spune ca trtebuie sa fac o cerere catre banca pentru a mi se restitui suma de bani. DE CE ??? E vina mea ca e o banca de ***??? O banca "'minunata''. De la un ATM al BANC POST (fosta sucursala de pe bd TRAIAN din PIATRA NEAMT) in 2008 mi s-a eliberat o bancnota de 100 RON ...FALSA !!! Am sesizat dupa 1 ora si am revenit la banca cu intentia sa le dau foc pentru suma respectiva . Mi-a returnat 'sefa' de agentia banii din portofelul propriu....ca aveam spume la gura de nervi...turbasem (aproape). Revin cu amanunte.

DORIN PANAITE (Piatra Neamt, Neamt)

Bancpost - Card de debit

12 Aprilie 2010

Am trimis scrisoare bancii (cu confirmare de primire) in care reclamam comisioanele care nu erau conform cu contractul initial. Nici dupa 4 luni nu am primit niciun raspuns.

ilie ristea (Bucuresti, Bucuresti)

Bancpost - Card de debit

30 Iulie 2009

Am fost in Germania cu card Maestro, a trebuit sa fac plati cu cardul si nu am reusit decat a 5-a oara, pentru celelalte incercari a trebuit sa scot banii din bancomat ca sa platesc apoi cu bani lichizi. Cand m-am intors in tzara am verificat imediat contul de card (pe 1 a lunii)si am gasit ca-mi lipseau bani, apoi dupa alte 10 zile (in care nu s-a mai facut nici o tranzactie cu cardul), deci in data de 10 am verificat din nou contul si spre stupefactie am gasit ca imi lipseau alti bani. Am mers a intreb ce sa intampla si sa alfu ca acei bani care-mi lipseau erau pentru tranzactiile efectuate in strainate, bun pana aici, dar culmea ca tranzactia efectuata era pe data de 9, deci teoretic pana atunci ar fi trebuit sa am banii pe cont ceea ce nu era adevarat. Culmea e ca pe data respectiva (9) era cel mai prost curs pentru mine, asa ca au vazut ocazia sa-mi mai retina din bani. O alta pacalela e ca desi eu am ridicat ero, cursul de schimb a fost calculat in dolari vreo 700 si ceva de dolari ca aceia sa fie apoi 500 euro, la un curs de schimb intre monede la care nu aveam acces. Mi s-a spus ca banca nu lucreza decat in dolari, culmea e ca acel card (maesto) este card european , deci referinta se face in euro, nu in dolari. Asa ca ma decis pe viitor sa nu mai fac nici o tranzactie in valuta cu banca. La momentul respectiv cursul era de 3,6 lei, dar eu am cumparat euro cu peste 4 lei. O astfel de tzeapa nu mai primesc de la Bancpost.

Lucian Matei (Oradea, Bihor)

Inapoi sus