Vocea clientului Bancpost - Card de credit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Bancpost - Card de credit

11 Ianuarie 2018

O banca sub orice critica, desi produsul pe care-l ofera (card de credit cobranded Wizzair Mastercard World) este foarte avantajos. Experiente neplacute pe linie: 1. Procedura de aprobare deficitara(se solicita tot felul de stampile pe documente care, de altfe, nu ar trebui sa contina asa ceva) 2. Comunicare foarte deficitara ( am primit raspuns dupa aproape o luna pe motiv ca angajatul respectiv a fost in concediu intre timp) 3. Angajati nepregatiti: in sucursala primesti informatii eronate, ca apoi cei din call-center sa le infirme 4. Tehnologie invechita: ATM-urile si Automatele de plati sunt din alta epoca, raportat la ce au alte banci.

Adrian Adrian (Iasi, Iasi)

Bancpost - Card de credit

15 Iunie 2017

Acum câteva luni mama mea a facut o solicitare la un card de cumparaturi,într-un final dupa 3 saptamâni de asteptare a venit si cardul mult asteptat.Am fost dupa el l-am activat iar dupa ce am fost sunati de la Bucuresti ca este activ ne-am dus la cumparaturi,am luat produsele dorite si când am ajuns la casa,acel card nu functiona,ba ca tranzactie respinsa,ba ca pin gresit,si tot asa de nu stiu cate ori.Am sunat la Bucuresti ni sa comunicat ca totul este ok cu cardul si nea îndrumat spre sediul bancii de unde sa emis cardul,doamna de acolo a sunat la Bucuresti în sa spus sa asteptam un telefon de la dânsii,într-un final sa aflam ca nu e bun codul pin,si sa mai asteptam înca câteva zile pana elibereaza altul.Deci parerea mea este ca sunt de tot rahatul Bancpost si foarte neseriosi.

Lucia Chiperi (Arad, Arad)

Bancpost - Card de credit

03 Martie 2017

Sunt foarte nemultumita de serviciile acestei banci, oparatorii sunt greu de gasit, majoritatea plictisiti.Am un card Wizz, care l-am luat exclusiv pentru beneficiile Wizz, insa restul servciilor lasa de dorit.Tranzactiile sub 100 lei nu beneficiaza de sms alert, in urma unei tentative de frauda, cardul meu a fost blocat si urma sa ma contacteze cineva sa imi preia cererea de reemitere.Evident ca nu m-au sunat si am facut o cerere printr-o unitate Bancpost si inca astept sa imi spuna daca a fost procesata cererea-dureaza 14 zile lucratoare sa emita un nou card-enorm pt o bucata de plastic ,in conditiile in care la late banci vine in 7 zile calendaristice maxim.Eu daca as sti ca am un client ramas fara card, mai ales in urma unei fraude l-as suna in 5 minte sa demares procedura pentru un alt card.De asemenea, trasnformarea punctelor Wizz in bani pe contul My wizz se face extrem de greoi, in ciuda faptului ca ar trebui facuta pe loc.In fine, cred ca Wizzair ar trebui sa isi gaseasca alti parteneri pentru acest tip de serviciu.

Lavinia Ciulbea (Cluj-Napoca, Cluj)

Bancpost - Card de credit

29 Decembrie 2016

daca vrei sa inchizi un card bancar esti amanat cu 7 zile si pe urma inca 14 zile cum ca nu ai facut cererea de lichidare card decat dupa ce astepti 7 zile lucratoare

Diana Ardelean (Satu Mare, Satu Mare)

Bancpost - Card de credit

03 Septembrie 2016

Deci cu Bancpost Ma duc eu azi la Carrefour cu cardul meu American Express - adica o camatareala pe fata, cu acordul statului roman si Bancii Nationale a Romaniei. Ajung la casa cu cosul plin. Desert cosul. Femeia de la casa trece produsele prin readerul ei, bate total, ii dau cardul. Cardul - pauza. Tranzactie respinsa. De trei ori. Merg la ATM la banca. Tranzactie respinsa. Vorbesc la telefon cu doua angajate ale call center-ului ALO Bancpost, ca sa cer reemitere - la cardul care tocmai imi fusese reemis in iulie, dupa 4 luni de impotmoleala. La prima angajata s-a blocat negocierea, pentru simplul motiv ca nu-mi mai stiam fosta serie de buletin, desi la schimbarea buletinului mi-am actualizat datele la banci. A doua mi-a confirmat reemiterea, spunand: - In 14 zile o sa va soseasca pe adresa cutare Master Cardul... - Nu, AmEx-ul, zic eu, naiva. - A, nuuu, colaborarea noastra cu American Express a incetat. DE-ASTA NU VA MERGEA CARDUL. O informatie pe care nu s-a obosit NIMENI s-o transmita clientilor, sub nicio forma - in plic sau pe mail. O informatie pe care nu o cunosteau nici macar angajatii Bancpost, sucursala Colentina, care mi-au zis, simplu, ca am cardul demagnetizat. O informatie care m-ar fi scutit, pe mine si pe altii ca mine, sa ma fac de ras la coada in Carrefour. O bataie de joc cum nu am vazut la nicio banca din Romania, si credeti-ma ca am experienta cu bancile.

Dusmanescu Oana (Bucuresti, Bucuresti)

Bancpost - Card de credit

19 Iunie 2015

Niste nenorociti, toti de la banci, bancile sunt camatari cu acte, te imbarliga si semnezi un contract si de acolo se trag toate, nu exista legi pentru ei, iti baga dobanda la dobanda si peste dobanda si tot asa si daca nu mai le platesti dupa ce le-ai achitat cea ce ai cumparat, triplu achitata suma imprumutata de la banca inca mai ai de plata dublu iar suma imprumutata si tot te incapatanezi sa nu platesti si te executa silit, fara stiinta ta, si te trezesti cu poprire pe salariu ca ai de plata zeci de milioane plus taxele de executare, si firma angajatoate iti opreste din salariu si platesti intr-un final, dupa ce ai zis ca gata ai scapat de ei, te trezesti ca ai de plata dobanda la suma executata ca doar nu i-ai dat toti deodata ai achitat in transe din salariul tau amarat de angajat si tot asa se lungeste sirul si nu mai scapi de ei in veci, Din asta traiesc fratilor bancile din dobanzi si penalitati, dobanda la dobanda, penalitate la penalitate, imprumuti la ei 1900 lei si dai inapoi 1.900.000 lei, corect nu? Zigodii de oameni, scarbe imputite, i-as impusca pe toti si as pune o bomba in fiecare banca existenta in Romania, huuuooooooo camatarilor.

Elena Ella (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus