Vocea clientului Bancpost - Internet banking

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Bancpost - Internet banking

04 Februarie 2017

Acum 2 luni, la insistentele unei operatoare de la Bancpost am decis sa aplic pentru un card de credit VISA si unul American Express. Nu stiu ce a fost in capul meu. Toate bune si frumoase dar pana a inceput utilizarea cardurilor. Mi s-a spus ca voi putea vizualiza soldul si face plati prin FASTbanking. Nu este asa. Cele 2 carduri nu apar in contul personal BANCPOST asa cum este la alte banci. Dupa o saptamana de asteptare si conversatii telefonice tot nu s-a rezolvat. Pentru mine este important deoarece nu prea am timp sa ma duc la BP sa fac plati ca sa acopar creditul. NU RECOMAND DELOC.

Victor Platon (Bucuresti, Bucuresti)

Bancpost - Internet banking

10 Decembrie 2016

Sunt complet nemultumita de serviciile acestei banci, singurul motiv pentru care inca sunt client al acestei banci este datorita angajatorului care lucreaza cu aceasta banca si. Nemultumirile mele incep de la faptul ca: - se percepe o taxa pt virarea salariului in conditiile in care angajatorul are o conventie cu banca iar pentru a nu se incasa aceasta taxa sunt obligata sa mai am un serviciu furnizat de ei; - nu sunt prompti in rezolvarea problemelor, pana in momentul de fata nu mi-au rezolvat si nici nu am primit vreun raspuns la vreuna din solicitarile facute printre care, activarea serviciului de reducere de la Wizzair, inchiderea unui card de credit (am solicitat inchiderea cardului de credit in urma cu 40 de zile si inca nu s-a inchis lucru care imi afecteaza accesarea creditului prima casa) - orice operatiune dureaza mai mult decat la alte banci, - nu reusesc sa dau de un operator de la call center decat dupa ce sunt pusa pe lista de asteptare minim o ora de cel putin 3 ori pe zi. - nu pot transfera banii din contul de economii in contul meu curent prin intermediul serviciului fastbanking la orice ora si aici ma refer la faptul ca daca decid sa transfer o suma de bani vinerea din contul de economii in contul curent deschis tot la BancPost, nu am acces la suma respectiva decat lunea pentru ca banca trebuie sa isi dea aprobarea. - si lista poate continua

DORINA PARASCHIVA GEORGE (Cluj-Napoca, Cluj)

Inapoi sus