Opinii clienti Bancpost

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Bancpost - Internet banking

04 Februarie 2017

Acum 2 luni, la insistentele unei operatoare de la Bancpost am decis sa aplic pentru un card de credit VISA si unul American Express. Nu stiu ce a fost in capul meu. Toate bune si frumoase dar pana a inceput utilizarea cardurilor. Mi s-a spus ca voi putea vizualiza soldul si face plati prin FASTbanking. Nu este asa. Cele 2 carduri nu apar in contul personal BANCPOST asa cum este la alte banci. Dupa o saptamana de asteptare si conversatii telefonice tot nu s-a rezolvat. Pentru mine este important deoarece nu prea am timp sa ma duc la BP sa fac plati ca sa acopar creditul. NU RECOMAND DELOC.

Victor Platon (Bucuresti, Bucuresti)

Bancpost - Card de credit

29 Decembrie 2016

daca vrei sa inchizi un card bancar esti amanat cu 7 zile si pe urma inca 14 zile cum ca nu ai facut cererea de lichidare card decat dupa ce astepti 7 zile lucratoare

Diana Ardelean (Satu Mare, Satu Mare)

Bancpost - Internet banking

10 Decembrie 2016

Sunt complet nemultumita de serviciile acestei banci, singurul motiv pentru care inca sunt client al acestei banci este datorita angajatorului care lucreaza cu aceasta banca si. Nemultumirile mele incep de la faptul ca: - se percepe o taxa pt virarea salariului in conditiile in care angajatorul are o conventie cu banca iar pentru a nu se incasa aceasta taxa sunt obligata sa mai am un serviciu furnizat de ei; - nu sunt prompti in rezolvarea problemelor, pana in momentul de fata nu mi-au rezolvat si nici nu am primit vreun raspuns la vreuna din solicitarile facute printre care, activarea serviciului de reducere de la Wizzair, inchiderea unui card de credit (am solicitat inchiderea cardului de credit in urma cu 40 de zile si inca nu s-a inchis lucru care imi afecteaza accesarea creditului prima casa) - orice operatiune dureaza mai mult decat la alte banci, - nu reusesc sa dau de un operator de la call center decat dupa ce sunt pusa pe lista de asteptare minim o ora de cel putin 3 ori pe zi. - nu pot transfera banii din contul de economii in contul meu curent prin intermediul serviciului fastbanking la orice ora si aici ma refer la faptul ca daca decid sa transfer o suma de bani vinerea din contul de economii in contul curent deschis tot la BancPost, nu am acces la suma respectiva decat lunea pentru ca banca trebuie sa isi dea aprobarea. - si lista poate continua

DORINA PARASCHIVA GEORGE (Cluj-Napoca, Cluj)

Bancpost - Probleme diverse

05 Septembrie 2016

Vai de mama lor! Am avut si eu experiente negative cu personalul BANCPOST. Si nu intr-un singur oras! La Bucuresti - ag. Min Transporturilor, unde pentru o lichidare a unei descoperiri de card, am stat in jur de o ora fara sa inlocuiasca nimeni pe functionara care "s-a defectat" in tacere si a parasit biroul. La Brasov, cand am inchis contul de salariu, personalul apatic, fara interes. La alta agentie, tot in Brasov, functionara m-a rugat sa inchei o asigurare, ceva de genul asta. Am intrebat de ce si mi-a spus ca asa lua si ea un mic comison. Ce mai, e pierdere de timp cu ei. Ocoliti aceasta banca.

Alex Barbu (Brasov, Brasov)

Bancpost - Card de credit

03 Septembrie 2016

Deci cu Bancpost Ma duc eu azi la Carrefour cu cardul meu American Express - adica o camatareala pe fata, cu acordul statului roman si Bancii Nationale a Romaniei. Ajung la casa cu cosul plin. Desert cosul. Femeia de la casa trece produsele prin readerul ei, bate total, ii dau cardul. Cardul - pauza. Tranzactie respinsa. De trei ori. Merg la ATM la banca. Tranzactie respinsa. Vorbesc la telefon cu doua angajate ale call center-ului ALO Bancpost, ca sa cer reemitere - la cardul care tocmai imi fusese reemis in iulie, dupa 4 luni de impotmoleala. La prima angajata s-a blocat negocierea, pentru simplul motiv ca nu-mi mai stiam fosta serie de buletin, desi la schimbarea buletinului mi-am actualizat datele la banci. A doua mi-a confirmat reemiterea, spunand: - In 14 zile o sa va soseasca pe adresa cutare Master Cardul... - Nu, AmEx-ul, zic eu, naiva. - A, nuuu, colaborarea noastra cu American Express a incetat. DE-ASTA NU VA MERGEA CARDUL. O informatie pe care nu s-a obosit NIMENI s-o transmita clientilor, sub nicio forma - in plic sau pe mail. O informatie pe care nu o cunosteau nici macar angajatii Bancpost, sucursala Colentina, care mi-au zis, simplu, ca am cardul demagnetizat. O informatie care m-ar fi scutit, pe mine si pe altii ca mine, sa ma fac de ras la coada in Carrefour. O bataie de joc cum nu am vazut la nicio banca din Romania, si credeti-ma ca am experienta cu bancile.

Dusmanescu Oana (Bucuresti, Bucuresti)

Bancpost - Probleme diverse

04 August 2016

Daca exista nota o,acesta este calificativul!!!! O pentru toate serviciile:procedura de lucru,salariati depasiti si lipsiti de responsabilitate si respect fata de client,Atm ,fastbanking lasa de dorit,call center clienti Am asteptat 10 ani sa scap de aceasta banca!!!!! Ura! NU VREAU SA MA DERANJEZE ACEASTA INSTITUTIE !!!

marina marina radu (Ploiesti, Prahova)

Inapoi sus