top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Bancpost

Bancpost

Scor: 1.9 | 79 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Bancpost
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    D GDORINA PARASCHIVA GEORGE
    Internet banking de la Bancpost

    Sunt complet nemultumita

    Sunt complet nemultumita de serviciile acestei banci, singurul motiv pentru care inca sunt client al acestei banci este datorita angajatorului care lucreaza cu aceasta banca si. Nemultumirile mele incep de la faptul ca: - se percepe o taxa pt virarea salariului in conditiile in care angajatorul are o conventie cu banca iar pentru a nu se incasa aceasta taxa sunt obligata sa mai am un serviciu furnizat de ei; - nu sunt prompti in rezolvarea problemelor, pana in momentul de fata nu mi-au rezolvat si nici nu am primit vreun raspuns la vreuna din solicitarile facute printre care, activarea serviciului de reducere de la Wizzair, inchiderea unui card de credit (am solicitat inchiderea cardului de credit in urma cu 40 de zile si inca nu s-a inchis lucru care imi afecteaza accesarea creditului prima casa) - orice operatiune dureaza mai mult decat la alte banci, - nu reusesc sa dau de un operator de la call center decat dupa ce sunt pusa pe lista de asteptare minim o ora de cel putin 3 ori pe zi. - nu pot transfera banii din contul de economii in contul meu curent prin intermediul serviciului fastbanking la orice ora si aici ma refer la faptul ca daca decid sa transfer o suma de bani vinerea din contul de economii in contul curent deschis tot la BancPost, nu am acces la suma respectiva decat lunea pentru ca banca trebuie sa isi dea aprobarea. - si lista poate continua

    10-12-2016

    A BAlex Barbu
    Probleme diverse de la Bancpost

    Vai de mama lor! Am avut

    Vai de mama lor! Am avut si eu experiente negative cu personalul BANCPOST. Si nu intr-un singur oras! La Bucuresti - ag. Min Transporturilor, unde pentru o lichidare a unei descoperiri de card, am stat in jur de o ora fara sa inlocuiasca nimeni pe functionara care "s-a defectat" in tacere si a parasit biroul. La Brasov, cand am inchis contul de salariu, personalul apatic, fara interes. La alta agentie, tot in Brasov, functionara m-a rugat sa inchei o asigurare, ceva de genul asta. Am intrebat de ce si mi-a spus ca asa lua si ea un mic comison. Ce mai, e pierdere de timp cu ei. Ocoliti aceasta banca.

    05-09-2016

    D ODusmanescu Oana
    Card de credit de la Bancpost

    Deci cu Bancpost Ma duc

    Deci cu Bancpost Ma duc eu azi la Carrefour cu cardul meu American Express - adica o camatareala pe fata, cu acordul statului roman si Bancii Nationale a Romaniei. Ajung la casa cu cosul plin. Desert cosul. Femeia de la casa trece produsele prin readerul ei, bate total, ii dau cardul. Cardul - pauza. Tranzactie respinsa. De trei ori. Merg la ATM la banca. Tranzactie respinsa. Vorbesc la telefon cu doua angajate ale call center-ului ALO Bancpost, ca sa cer reemitere - la cardul care tocmai imi fusese reemis in iulie, dupa 4 luni de impotmoleala. La prima angajata s-a blocat negocierea, pentru simplul motiv ca nu-mi mai stiam fosta serie de buletin, desi la schimbarea buletinului mi-am actualizat datele la banci. A doua mi-a confirmat reemiterea, spunand: - In 14 zile o sa va soseasca pe adresa cutare Master Cardul... - Nu, AmEx-ul, zic eu, naiva. - A, nuuu, colaborarea noastra cu American Express a incetat. DE-ASTA NU VA MERGEA CARDUL. O informatie pe care nu s-a obosit NIMENI s-o transmita clientilor, sub nicio forma - in plic sau pe mail. O informatie pe care nu o cunosteau nici macar angajatii Bancpost, sucursala Colentina, care mi-au zis, simplu, ca am cardul demagnetizat. O informatie care m-ar fi scutit, pe mine si pe altii ca mine, sa ma fac de ras la coada in Carrefour. O bataie de joc cum nu am vazut la nicio banca din Romania, si credeti-ma ca am experienta cu bancile.

    03-09-2016

    M Mmarina marina radu
    Probleme diverse de la Bancpost

    Daca exista nota o,acest

    Daca exista nota o,acesta este calificativul!!!! O pentru toate serviciile:procedura de lucru,salariati depasiti si lipsiti de responsabilitate si respect fata de client,Atm ,fastbanking lasa de dorit,call center clienti Am asteptat 10 ani sa scap de aceasta banca!!!!! Ura! NU VREAU SA MA DERANJEZE ACEASTA INSTITUTIE !!!

    04-08-2016

    NAN.A.
    Credite bunuri in magazine de la Bancpost

    Bun? ziua! De?in un car

    Bun? ziua! De?in un card de cumpar?turi de la minunata banc? Bancpost de aproximativ 5 luni de zile, timp în care am sunat la rela?ii cu clien?ii de cel pu?in 10 ori pentru varii probleme: 1. Am acceptat oferta unei consultante de teren, Giorgina Nicoleta C. de a-mi deschide un al doilea card de cump?r?turi (am vrut unul, m-am procopsit cu dou?), doar pentru a o ajuta pe ea (vr?jeala tipic? celor de pe vânz?ri), spunându-mi c? dac? îl folosesc în primele 3 luni de 2 ori, voi primi 35 ron înapoi (comisionul lor pentru acest card fiind de 30 ron, comision pe care l-am pl?tit din prima lun?). A uitat s?-mi men?ioneze un am?nunt foarte important, ?i anume c? suma de 35 ron o primesc doar dac? acumulez pe cardul respectiv 2000 de puncte. Duduia Giorgiana nu mi-a men?ionat niciodat? asta. 2. Pe 14.03 am a?teptat e-mail-ul cu extrasul de card, care se emite automat. Dup? c?teva zile am început s? sun s? m? interesez de extras. Prima dat? mi s-a zis c? termenul este de 5 zile. Am a?teptat. A doua oar? mi s-a zis c? este posibil s?-mi fi gre?it adresa de e-mail. A treia oar? mi s-a zis c?-mi pot trimite o copie a acelui extras, contra sumei de 10 ron (!?!). S-a rezolvat, f?r? a pl?ti, dup? amenin??ri (c? doar de bici ?tiu unii). 3. Aveam pe ambele carduri o asigurare de via?? (habar n-am de unde). Am încercat s?-mi închid acel card f?cut de dragul prostiei, îns? nu am putut deoarece aveam o datorie de 0,60 ron. Am sunat iar la rela?ii cu clien?ii, unde am întrebat o duduie extrem de dr?gu?? cum pot pl?ti cei 0,60 ron, deoarece bancomatul accept? doar bancnote. Mi-a zis s? pun 1 ron. Întrebarea mea fireasc? a fost - "ok, ?i restul meu de 0,40 ron?", "R?mân în cont". - vreau s?-mi închid contul! 4. De dou? zile tot încerc s?-mi închid acel card ?i nu reu?esc deoarece timpul lor de a?teptare la rela?ii cu clien?ii este mult prea mare (am a?teptat 60 de minute degeaba), asta dup? ce te identific? cineva ?i te transfer? la alt departament. Vor mai fi ?i altele... deci clar NU RECOMAND BANCPOST!

    28-06-2016

    M Lmarilena loredana
    Mesaje pentru alti utilizatori de la Bancpost

    O mare teapa am luat o t

    O mare teapa am luat o tableta acum 4 ani platim rata lunar si acum avem de platit mai mult decat facea tableta si cand am sunat si i am intrebat cum e posibil asa ceva la rate fara dobanda mi au raspuns in nas ca cine cred ca sunt eu sa imi dea bani fara dobanda asa ca trageti singuri concluzia.................

    01-06-2016

    R Grichard godeanu
    Card de debit de la Bancpost

    Banc post# cacat banc.Am

    Banc post# cacat banc.Am bani pe card debit Si nu ii pot utiliza .Au modificat plafonul de extragere de la 4000 lei la 2000 pe zi .Sunt in Spania si imi cer sa vin in romania pt a accesa fast internet banking sau sa inputernicesc pe cineva.Am nevoie de bani mei azi nu dupa o saptamana.Tricolicii de la callcenter spun ca nu pot transfera bani decat atunci cand sunt in tara sau daca imputernicesc pe cineva pt securitatea contului.Dar on urma cu cateva luni mi-au trimis postal un card de credit cu pinul in acelasi plic.Unde e securizarea banilor.Sa-i manance cancerul pe cei din sistemul bancar.

    19-04-2016

    S SStefanut Soare Ivanescu
    Card de debit de la Bancpost

    Buna ziua, Ma numesc St

    Buna ziua, Ma numesc Stefanut Soare Ivanescu si va prezint urmatoarea reclamatie in legatura cu sistemul defectuos de relationare cu clientii: Am sunat la infoline (0372181557) pentru lamuriri in legatura cu cardul visa classic pe care-l detin. Dupa 5 minute de ascultat muzica de asteptare (iritanta de-a dreptul), intrucat "toti operatorii sunt ocupati", am sunat la ALO-Bancpost (0213085460) unde, dupa alte minute de robot telefonic si muzica de asteptare a raspuns operatoarea Carolina nu mai stiu (nume neinteligibil) care mi-a facut legatura la "colegii de la carduri de credit" unde am asteptat iarasi cateva minute robotul telefonic si muzica de asteptare pana mi-a raspuns operatoarea Ioana Vitan sau Bitan (toate numele sunt neinteligibile, la orice operator telefonic de la Bancpost) care mi-a spus "asteptati sa va fac legatura la colegii mei de la carduri de credit". Dupa 14,44 minute de stat la telefon ascultand roboti telefonici si muzica iritanta de asteptare, am reusit sa obtin asteptarea pentru a fi transferat la un operator de la carduri de credit. Asta este exact bataie de joc si lipsa de respect fata de client. Mai mult decat atat, nu au birou sau nr de telefon sau alta forma de contact unde sa faci o sesizare sau reclamatie.

    06-04-2016

    L LLiliana Lututovici
    Credit nevoi personale de la Bancpost

    Din 2000 am avut pensia,

    Din 2000 am avut pensia,pe card, la Bancpost. Am avut credite care le-am achitat si in avans. In 2011 am facut un credit( Piatra Neamt). Ca urmare a divortului, am solicitat refinantare, pentru am organiza noua situatie. M-am trezit cu 2 credite, cel vechi si unul nou. Venitul lunar era 2000 lei. In 2014, situatia financiara s-a schimbat si am solicitat cumularea celor 2 credite si esalonarea pentru o rata+dobanda+? maxim 500 lei/luna. Am fost refuzata, s-a propus prelungirea pe mai muli ani! In prezent sumele sunt: a. 200.o2+73.3+53,75(com adm) ,b. 270.38+49.23+36,10 . Venitul este 800. Am hotarat sa achit ,cum pot, primele sume din cele doua credite. Nu mai pot fi corecta pentru ca nu m-au ajutat cand am solicitat.

    24-02-2016

    E Delena dumitrescu
    Pensii facultative de la Bancpost

    Buna ziua, am solicitat

    Buna ziua, am solicitat un card pt.primirea pensiei mamei.DIMA PAULINA in urma cu 5 ani cred....CNP. 2281106390010 cu un commission de 3 lei lunar plus 2,5 lei pt.utilizare serv.fastbanking de care nu am stiut sau nu am fost informata la acel moment. Dupa aflarea acestor retineri.....am decis sa ne mutam la alta banca,inclusiv eu cu depozite,pensii etc. din luna iun.2015.La acel moment au ramas in cont 5 lei,eu fiind imputernicita pe cardul mamei primesc sms pt.a face plati in continuare pt.administr.cont. La alte banci imputernicitul are aceleasi drepturi cu proprietarul cardului.La dvs de ce nu pot eu sa-i inchid contul??????ea fiind in varsta de 87 de ani si greu transportabila la banca??????????????????????si datoare ??????

    17-11-2015

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie