Vocea clientului Banca Transilvania - Probleme diverse

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Banca Transilvania - Probleme diverse

15 Octombrie 2013

Ma numesc Enache Luminita si colaborez cu Banca Transilvania - sucursala Bucur Obor - din 2008 - numai si numai cu aceasta banca in care am avut incredere din primul moment al deschiderii activitati noastre de restaurant in principal datorita doamnei director Marzavan care este o doamna. De-a lungul celor 5 ani s-au derulat sume de investitie mari prin creditari asociati dar si din activitatea curenta a firmei - cred ca peste 300.000 euro. Anul acesta , ca toata lumea nu am reusit sa economism peste iarna ca de obicei si datorita unor investii care au trebuit facute si care ne erau vitale desfasurarii activitatii curente . eeee .. aici incepe circul ..dna Director imi spune ceva intai de o linie de credit apoi de un credit de investitii si mi-l recomanda pe Dl Alexandru Gogan sef serviciu creditare. De la inceput conversatia a fost greoaie pt ca am adus actele si primul lucru a fost : aaaa.. la bilantul pe iunie sunteti pe minus .. pai da , noi, ca venim dupa o investie si costul cu amortizarea este mare lunar ... imi tot zicea de o pensiune ... stati putin ca noi nu suntem pensiune - pt ca nu a avut curiozitatea profesionala sa intre pe site-ul locatiei sa vada de ce este vorba ... .. ma face " liber profesionista " , imi spune noi restaurantele mai lucram ..asa si asa precum unchiul lui care are nu stiu ce pensiune pe unde .... PAI TU OM DE BANCA ASA VORBESTI CU CLIENTUL .... care chiar daca ar fi asa porst cum crezi tu ca este, de la tara, iti aduce comisione ... IA GANDITI-VA NUMAI CONTUL DE EURO : 15 EURO COMISION DE ADMINSTRARE + 12 EURO PE AN ALTE TAXE = 27 EURO * 1000 CLIENTI SA ZIC = 27.000 EURO - E P SUMA FRUMUSICA ... parca nu ar trebuie totusi sa ne luati peste picior pt ca in conditiile in care creditarea merge greoi comisioanele sunt fff imp chiar si pt unii ca dl Gogan care isi incaseaza salariul ... Eu stiu de la restaurant ca cel mai imp e clientul si el trebuie pastrat ... In fine imi cere acordul pt consultarea centralei de risc - ii zic ca am avut intarzieri ca nu am nimic de ascuns si ca am facut restructurare pe firma asta asa mica si neinsemnta cum zice dansul .. si iaca-te raspuns inteligent de sef de credite : 1 . nu se poate ca avem intarzieri la alt credit la alta banca - ok , dar le-am platit pt activitatea e sinusoidala mica iarna si mare vara... 2. ca FIRMA ARE DATORII LA ASOCIATI - si vezi doamne ca oricand pot baga vaca pe care o mult in insolventa... DE CE AS FACE ASTA DACA AICI TRAIESC ???? INCA O DATA DACA CINEVA DE LA BANCA TRANSILVANIA CITESTE BALIVERNELE MELE : ASA VA INSTRUITI OAMENII SA VORBEASCA CU CLIENTII . STITI CA TONUL FACE MUZICA .. SI DACA SE PURTA FINUT , ERA OK , INTELEGEAM , NU AJUNGEAM SA SCRIU AICI ... SI SA MA GANDESC F SERIOS , CA ASA MICA SI DA K .. CUM E FIRMA NOASTRA POATE ALTA BANCA - APRECIAZA BANUTII SI COMISIOANELE NOASTRE. DAR DACA INCA 100 OAMENI SCRIU DESPRE SERVICIILE BT ASA SI PLEACA ATUNCI POATE SA DOARA CUMVA ... problema nu e ca nu se acorda credite ca ce nu te omoara te intareste si intr-un fel sau altul o inghitim .... dar cum se vorbeste cu oamenii , asta , da ... cu aer de sus - stiti ce vreau sa spun ... MA INTREB RETORIC ... DOAR

LUMINITA ENACHE (Snagov, Ilfov)

Banca Transilvania - Probleme diverse

27 August 2012

Sant un client fidel al serviciilor bancare ale BT dar... pe 27-08-2012 ora 9.30 prezentandu-ma la unitatea din Soveja, Constanta pentru derularea unei tranzactii cu Western Union sant intervievat de operatoarea de serviciu Daniela Dumitru. La intrebarea daca se poate elibera suma de 300$ mi sa raspuns ca nu poate intra in sistem la acea ora ca bani exista avand confirmarea de la casiera dar sa revin peste 30 min. Revenind imi trasmite ca suma solicitata nu mai exista efectuandu-se alte tranzactii. Pentru inbunatatirea seviciilor dvs si respectul pentru clienti vin cu rugamintea respectuasa ca asemenea lucruri neplacute sa fie indepartate iar angajatii unitati dvs sa dea dovada de profesinalism. Cu respect

dobrin niculae (Constanta, Constanta)

Banca Transilvania - Probleme diverse

02 Decembrie 2010

Apropo de reclame. Zanul camatar care e o reclama reusita, insa daca o sa aveti de a face vreodata cu BT, o sa vedeti adevarata fata a oamenilor intreprinzatori: ceafa groasa a actorului din reclama o sa vi se para potrivita. Legat de transparenta, da ei sunt foarte transparenti doar daca e in favoarea lor. Lasand la o parte ca acum facem eforturi pentru a ne uni si a-i da in judecata, lasand la o parte faptul ca au dobanzi prea mari, duceti-va in sucursale (oricare din tara) si o sa vedeti calitatea slaba a personalului. Sunt oameni calzi, primitori, asta pana le ceri ceva concret, iar cand discuti cu actele in fata o sa primiti raspunsuri de genul: nu putem face asa ceva, asta nu tine de autoritatea noastra trebuie sa cerem de la Cluj acordul, nu va putem pune la dispozitia dumneavoastra aceste date, dar de ce va trebuie acest lucru. Nu imi amintesc vreodata in toate discutiile cu BT ca ei sa sa iti poata da ceva in afara de notificari din alea cu accept tacit. De multe ori am fost la un pas sa spun iata ca acum sunt de acord sa discute cu mine - ma chemau acolo la discutii si cand plecam pe usa plecam nervos, fara niciun rezultat. Cea mai comica teapa ca sa ii spun asa a fost cand am negociat cu ei o scadere de dobanda de 1,5% si cand m-am dus la ei sa o semnez mi-au zis ca nu mai sunt de acord cu ceea ce mi-au propus :). Legat de personal, din punct de vedere profesionist, cred ca daca au 10% oameni care stiu meserie e bine, restul pe langa faptul ca nu experienta de lucru cu clientii nici macar nu stiu sa te minta pentru ca clientii cunosc mai bine sistemul bancar decat o stiu ei (nu stiu de unde isi racoleaza oamenii, sunt doar niste tipe prezentabile pe acolo care rad tamp cand le pui o problema reala in fata).

Decuseara Sorin (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Transilvania - Probleme diverse

05 Noiembrie 2009

Domnule Thobescu, In primul rand va multumim pentru feed-back, este foarte util pentru noi sa pastram legatura cu clientii nostri. Ne cerem scuze, desigur, pentru inconvenientul creat si ne vom stradui ca pe viitor sa nu se repete. Totodata, dorim sa va anuntam ca Sucursala Militari se va muta intr-o noua locatie, incepand cu 1 Ianuarie 2010, vis-à-vis de actualul sediu (in locul fostei reprezentante Toyota). Speram ca veti reveni in noua locatie si ca vom primi parerea dvs. Cu stima, Cristina Ionita Director Sucursala Militari

Cristina Ionita (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Transilvania - Probleme diverse

30 Octombrie 2009

La sucursala Lujerului intrarea in banca e complet blocata de auto angajati. Intr-o zi in care ploua am alunecat de pe scara sub masina BT. Au mai avut accidente in sediul bancii, nu aici, dar dovedeste lipsa de interes fata de sanatatea si securitatea clientilor. Nu inteleg de ce managementul de varf de la BT este atat de indiferent fata de modul in care clientii pot intra in banca. Probabil ca la salariile lor ii doare undeva de clienti.

lt. col. Theodor Thobescu (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus