top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre probleme diverse Banca Transilvania

Probleme diverse Banca Transilvania

Scor: 2 | 13 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Banca Transilvania
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    D SDecuseara Sorin
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Apropo de reclame. Zanul

    Apropo de reclame. Zanul camatar care e o reclama reusita, insa daca o sa aveti de a face vreodata cu BT, o sa vedeti adevarata fata a oamenilor intreprinzatori: ceafa groasa a actorului din reclama o sa vi se para potrivita. Legat de transparenta, da ei sunt foarte transparenti doar daca e in favoarea lor. Lasand la o parte ca acum facem eforturi pentru a ne uni si a-i da in judecata, lasand la o parte faptul ca au dobanzi prea mari, duceti-va in sucursale (oricare din tara) si o sa vedeti calitatea slaba a personalului. Sunt oameni calzi, primitori, asta pana le ceri ceva concret, iar cand discuti cu actele in fata o sa primiti raspunsuri de genul: nu putem face asa ceva, asta nu tine de autoritatea noastra trebuie sa cerem de la Cluj acordul, nu va putem pune la dispozitia dumneavoastra aceste date, dar de ce va trebuie acest lucru. Nu imi amintesc vreodata in toate discutiile cu BT ca ei sa sa iti poata da ceva in afara de notificari din alea cu accept tacit. De multe ori am fost la un pas sa spun iata ca acum sunt de acord sa discute cu mine - ma chemau acolo la discutii si cand plecam pe usa plecam nervos, fara niciun rezultat. Cea mai comica teapa ca sa ii spun asa a fost cand am negociat cu ei o scadere de dobanda de 1,5% si cand m-am dus la ei sa o semnez mi-au zis ca nu mai sunt de acord cu ceea ce mi-au propus :). Legat de personal, din punct de vedere profesionist, cred ca daca au 10% oameni care stiu meserie e bine, restul pe langa faptul ca nu experienta de lucru cu clientii nici macar nu stiu sa te minta pentru ca clientii cunosc mai bine sistemul bancar decat o stiu ei (nu stiu de unde isi racoleaza oamenii, sunt doar niste tipe prezentabile pe acolo care rad tamp cand le pui o problema reala in fata).

    02-12-2010

    C ICristina Ionita
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Domnule Thobescu, In

    Domnule Thobescu, In primul rand va multumim pentru feed-back, este foarte util pentru noi sa pastram legatura cu clientii nostri. Ne cerem scuze, desigur, pentru inconvenientul creat si ne vom stradui ca pe viitor sa nu se repete. Totodata, dorim sa va anuntam ca Sucursala Militari se va muta intr-o noua locatie, incepand cu 1 Ianuarie 2010, vis-à-vis de actualul sediu (in locul fostei reprezentante Toyota). Speram ca veti reveni in noua locatie si ca vom primi parerea dvs. Cu stima, Cristina Ionita Director Sucursala Militari

    05-11-2009

    L Tlt. col. Theodor Thobescu
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    La sucursala Lujerului i

    La sucursala Lujerului intrarea in banca e complet blocata de auto angajati. Intr-o zi in care ploua am alunecat de pe scara sub masina BT. Au mai avut accidente in sediul bancii, nu aici, dar dovedeste lipsa de interes fata de sanatatea si securitatea clientilor. Nu inteleg de ce managementul de varf de la BT este atat de indiferent fata de modul in care clientii pot intra in banca. Probabil ca la salariile lor ii doare undeva de clienti.

    30-10-2009

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie