Vocea clientului Banca Transilvania - Card de credit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Banca Transilvania - Card de credit

26 Septembrie 2017

Cand vine vorba de banci, toata lumea stie ca sunt primele care se ofera sa iti ia banii cu fel si fel de oferte. Este foarte usor sa iti faci un card de credit la Banca Transilvania, semnezi in alb niste hartii ca angajatii nu au rabdare sa te lase sa citesti topul de hartie pe care il ai de semnat si sa il completezi cu mana ta ca mai apoi sa se mai faca o verificare telefonica. Frumos si usor, nu? Provocarea vine cand trebuie sa ridici cardul. Te rogi de ei sa iti trimita cardul in cea mai apropiata sucursala ca mai apoi sa faci 4 drumuri pe saptamana sa incerci sa il ridici. Stai la coada 30 de minute ca un reprezentant sa iti spuna ca "colega de la credite nu este astazi, veniti maine". A doua zi cand te duci astepti 20 de minute pentru ca "este la masa, dar vine imediat" iar dupa alte 15 minute tot nu apare. Este bataie de joc ce se intampla cu angajatii de la aceasta banca.

Lazar Andreea (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Transilvania - Card de credit

22 Septembrie 2017

Se face aproape un an de cand mi-am facut card de credit de la BT. Desi am cam inceput cu stangul cu ei (mi-a fost aprobat creditul si am primit cardul dupa aproape o luna de la solicitare, pierzand astfel niste sume consistente de bani), am ajuns sa fiu foarte multumit de cum a decurs pana acum relatia dintre mine si banca. Mi-a fost aprobat cardul de credit chiar daca nu aveam contract de munca pe perioada nedeterminata (la momentul respectiv, aveam un contract pe un an la firma unde lucrez). Folosesc cardul Star BT zilnic, la aproape tot ce cumpar, deocamdata nu am niciun fel de comision aditional (cu exceptia celui de 25 de lei pe an, care mi se pare ca e cel mai ieftin de pe piata), primesc puncte STAR de oriunde cumpar etc etc. Per total, sunt extrem de multumit si sper sa continuam afacerile tot in acest fel.

Bogdan Nicolae (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Transilvania - Card de credit

20 Martie 2017

Am mers intr-o sucursala din Bucuresti unde programul scrie ca este pana la ora 22, iar la ora 19 toata lumea, desi nu erau clienti nu benevoiau sa ne acorde cateva minute. Nu este prima data, asta se intampla de fiecare data cand mergem la sucursala din Mega Mall. Slaba calitate a serviciilor, dar si a personalului.

Maria Ciocan (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Transilvania - Card de credit

31 Ianuarie 2016

Pentru Adfeea Robu din Focsani Bancile traiesc din dobânzile încasate de la noi. Asa c? orice owerdraft sau card de credit, serve?te în primul rând încasarea unei dobânzi si abia în al doilea rând satisfacerea unor nevoi ale clientului. Am de mai mul?i ani un card de debit cu un owerdraft de 1000 de lei si un card de credit de 3000 de lei. Desi stiam toate cele de mai sus totu?i, erau luni cind îmi disp?reau din cont 60-70 lei cu dobânzi. Avind în vedere c? mai nou salarul se da intr-o singura rata, owerdraftul ar trebui s? fie un fel de avans pina la primirea salarului si s? profit?m de ea doar la nevoie, în rest s? r?mân? în cont. Problemele financiare nu trebuie rezolvate cu aceste carduri. Dobânda la owerdraft este oproape dublu fat? de un credit de nevoi personale iar la un card de credit si de patru ori mai mare. Cardul de credit este de tip Star BT. Îl folosesc la cump?r?turi cu plata in rate f?r? dobând?. Pentru a nu pl?ti dobânda am o eviden?? la zi cu cheltuielile si la primirea salariului în primul rând transfer banii datorati plus rata pe luna încurs, pe cardul de credit (bineîn?eles trebuie sa am grij? s? nu imi dep??esc bugetul). Andreea dac? nu mai lucrezi in tara,lichideaz? cit mai repede datoriile de pe cardul de credit, si lichideaza-l. Altfel vei continua sa pl?te?ti o dobând? de peste 30% plus comisionul de administrare.

Janos Nyaradi (Reghin, Mures)

Banca Transilvania - Card de credit

03 Martie 2015

Am achizitionat un card de credit de la ei in 2012 dar am avut probleme in restituirea obligatiilor datorita faptului ca firma sotiei a intrerupt activitatea pentru un an de zile in care ne-a afectat drastic bugetul familiei. Banca a hotarat sa renegociem si sa reesalonam datoriile eu am hotarat sa le platesc 600 ron in fiecare luna timp de 10 luni. Am incheiat actele necesare am platit integral si la termen conform graficului obligatiile fata de aceasta iar la sfarsit mi-au spus ca mai am de platit 500 de ron reprezentand taxe penalizatoare. In urma discutiei cu ei i-am intrebat dar aceste taxe nu au fost incluse in rate...au spus ca nu au fost incluse in rata, ei nu mi-au spus niciodata asa ceva crezand ca voi plati tot ce am de platit cu ei. Le-am sugerat sa-mi faca o hartie in care sa specifice ce reprezinta suma aceea care urmeaza sa le-o platesc. Raspunsul lor a fost ca nu-mi pot face aceasta hartie si ca acele taxe erau prevazute in contract. Acum vin si intreb...acele taxe nu trebuiau incluse in rate? De ce refuza sa-mi elibereze o hartie in care sa specifice semnificatia sumei respective?

Daniel Filimon (Chitila, Ilfov)

Banca Transilvania - Card de credit

25 Septembrie 2014

Cu toate ca am postat in trecut o experienta pozitiva cu aceasta banca, trebuie acum sa recunosc ca profesionalismul angajatilor si metodele de lucru cu clientii lasa de dorit. Foarte pe scurt: In campania STAR FORTE in care se acorda si 3 bonuri de carburant in data de 13.08.2014 persoana X (sotia mea) solicita acest tip de card prin SMS conform conditiilor campaniei.In aceeasi zi primeste SMS-ul de confirmare si este sunat din partea BT ca a fost inscris in campanie iar emiterea cardului dureaza 2 - 3 saptamani. . In septembrie in 15-16, prezentandu-se la filiala de unde ar trebui sa ridice cardul (Tudor - Tg Mures) afla ca defapt nu s-a facut nimic legat de card dar procedura va fi urgentata. Dupa inca o saptamana pe 22.09 (adica 1 luna si 10 zile din momentul solicitarii) , este sunat de la banca ca , cardul poate fi ridicat. Se ridica cardul dar,..surpriza ,..nu poate fi activat pt ca in sistem cineva a inversat numarul de fix cu cel de mobil iar codul de activare nu poate fi trimis decat prin SMS. (Daca nu am mobil,......). Ok , sunam la call center mi se spune povestea cu inversiunea. Sun la filiala in Ms, mi se spune ca problema e rezolvata. Sun la call center mi se spune ca in sistem tot fix au. A-II-a zi la banca ,. prin prezenta fizica se spune ca ,...in ziua respectiva sau cel tarziu a -II-a zi , codul va fi primit. Trece si a-II-a zi dar codul,..tot nu e. Call center spune ca dureaza 3 zile,...... Domnilor responsabili de aceasta banca: Chiar credeti ca cineva are toata rabdarea din lume cu aceasta idiotenie de a trimite un cod de activare card prin SMS cand el putea sa fie in plic sigilat ,..langa card? Credeti ca aceasta metoda e ultra sigura ,... atat timp cat exista si aplicatia de internet banking la care autentificarea se face cu token si in care SMS-ul putea fi eventual dublat de un mesaj text,..... Credeti-ne ca ,..si rabdarea clientilor are uneori limite ,...si nu sunteti singura banca din piata care puteti oferi servicii...... Aici putem vorbi de comisioane interbancare,... de comisioanele aplicate la intrarea banilor in cont daca nu provin din salarii sau alocatii ,... si aici putem vorbi de dobanda de overdraft de 17% oferita persoanei X ,..care culmea are si salariul in cont ,..intrand in banca dumneavoastra. Inchei ,..sperand intr-o colaborare mai buna in viitor, care sa fie atat in interesul dumneavoastra cat si al clientilor.

turc mihai (Targu Mures, Mures)

Inapoi sus