top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre cont curent ING

Cont curent ING

Scor: 2.4 | 25 recenzii

Scrie o recenzie

Produse ING
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    L SLiliana Stefan
    Cont curent de la ING

    Dupa experienta urata cu

    Dupa experienta urata cu UniCredit, am incercat ING. Daca as putea sa le dau 10 cu felicitari asa as puncta tot. Doamna care s-a ocupat a fost extrem de eficienta si amabila. Mi-a explica clar tot, am primit pe loc cardul. Mai apoi m-a invatat aceeasi doamna cum sa-mi instalez pe telefon aplicatie de HomeBank, plus avantajele pe care le mai puteam primi. De 3 luni am inceput sa lucrez cu ING si nu incetez sa ma minunez zilnic cat de perfect e sistemul. In orice moment imi deschid telefonul si vad cati bani am, pot sa-i organizez catre un cont de economii, pot sa-mi platesc facturile si pot sa retrag fara comision de la orice automat, indiferent de banca. Sistemul e minunat de clar, costurile sunt minime. Ulterior am mai solicitat inca un card pe acelasi cont, l-am primit pe loc. Nu, nu e reclama, asta este pentru mine ING. Nu am absolut nimic de reprosat, cand o sa am o sa scriu.

    06-06-2018

    D VDragos Vrabie
    Cont curent de la ING

    Pot sa va spun fara sa

    Pot sa va spun fara sa gresesc ca este cea mai urata experienta a vietii mele . Detin la aceasta banca contul in care mi-a fost virat salariul,precum si cardul aferent acestui cont.Baiatul meu a folosit fara sa stiu toate datele cardului(adica cele care sunt inscriptionate pe card,nume ,data expirarii,precum si codurile de cifre)pentru a cumpara credite la jocurile online.Astfel m-am trezit dupa 2 saptamani ca imi lipsesc bani din cont ,iar acest lucru s-a intamplat dintr-o greseala ,atunci cand m-am dus LA un bancomat ING sa imi retrag o parte din bani pentru a-i utiliza la diferite plati. Atunci am constatat lipsa celor 4417 EURO din cont.Dupa verificarea extraselor de cont am vazut cum au fost cheltuiti acesti bani. Le-am cerut lamuriri celor de LA banca ,lamuriri care au venit sub forma"nu este vina noastra ca noi nu detinem un sistem de securitate performant pentru a va atentiona asupra tranzactiilor mai mici de 50 EURO".Am ramas inmarmurit in fata unor declaratii naucitoare de acest gen! IN CONCLUZIE : Daca sistemul lor de securitate (Acesta fiind unul din elementele de esentiale al fiecarei banci)precum si personalul care raspunde de fraude ,sunt extrem de slabe, nefiind in stare sa ma atentioneze nici macar dupa ce au vazut cheltuiala de peste 1000 EURO intr-o zi ,VA SFATUIESC SA NU OPTATI PENTRU ACEASTA BANCA IN ALEGEREA DUMNEAVOASTRA. O banca cu o bresa in sistemul de securitate,NU ESTE O BANCA SIGURA!

    11-03-2017

    A PAdrian Paici
    Cont curent de la ING

    Specific Romaniei:am atr

    Specific Romaniei:am atras noi clienti ING in cadrul unei campanii,urma sa primesc 50 ron pentru fiecare.Persoanei recomandata i s-a spus de catre ofiterul bancar ca nu este necesara rularea sumei minime de 700 ron/luna deoarece va incasa salariul.Am intrebat si eu de rulaj,mi s-a dat acelasi raspuns.Ei a primit 50 ron,mie nu pentru neindeplinirea conditiei impusa lui.Unde am gresit eu?

    07-03-2017

    T CTurcitu Cristina
    Cont curent de la ING

    Mama mea a deschis un co

    Mama mea a deschis un cont de pensie la ING Otopeni, unde i s-a spus ca banca se va ocupa integral de procesul transferului de pensie si de dosar, ca in 2-3 luni va intra pensia, ca nu exista comisioane si ca totul va fi ok. Dupa 3 luni, sunam si tonul devine obraznic si arogant, in sensul ca -citez- "Nu mai este problema bancii, duceti-va la casa de pensii!" . Dupa inca 3 luni, stupoare: angajatii bancii - nu numai ca NU s-au ocupat de dosar si de transfer, dar au arhivat dosarul in arhiva bancii , astfel incat mama mea putea sa stea si 5 ani, ca tot nu i se transfera pensia in cont! Ba mai mult, dupa 3 luni, banca a inceput perceperea unui comision, ca deh, asa stie ING sa trateze un pensionar! A inceput o "lupta" a telefoanelor inchise in nas, a unor sesizari ignorate zile intregi, a unei secretomanii ridicole in privinta unei informari corecte daca s-au aplicat sau nu sanctiuni persoanelor responsabile de bataia de joc provocata timp de 6 luni de zile unui pensionar. RUSINE!

    23-02-2016

    L BLaura Botnari
    Cont curent de la ING

    Sunt client ING de catev

    Sunt client ING de cateva luni dar nu mi s-a intamplat inca asa ceva niciodata!Am depus la un ATM ING o suma de 760 lei,dupa care in cont au aparut doar 210 si 50 mi i-a reintors!Am apelat la servicii clienti si au spus ca vor face investigatii in timp de 48 h si imi vor spune raspunsul,au trecut deja mult peste 48 h si nu am nici un raspuns!Am uitat sa mentionez ca sunt studenta si nu am bursa si acei 760 lei mi i-au dat parintii pentru o perioada de doua luni si acum am ramas fara bani din cauza ATM-ului.Sincer nu cred ca nu este posibil de verificat cumva aceasta informatie,adica daca am depus eu acea suma de bani sau nu pentru ca nu am nici un interes sa spun minciuni!Multumesc.

    18-02-2015

    L CLavinia Flavia Coman
    Cont curent de la ING

    Imi expirase cardul si a

    Imi expirase cardul si am mers sa il ridic pe cel nou. Mi se propune schimbarea contului cu un alt produs care are aceleasi conditii doar denumirea e alta. Pe urma ma trezesc defapt ca, conditiile nu sunt aceleasi, comisioanele erau diferite. Am sunat sa intreb si normal ca au incercat sa ma conviga ca noul produs e mult mai bun chiar daca comisioanele sunt diferite. Fiti atenti si nu credeti ce va povestesc angajatii. Cititi bine inainte ce semnati sa nu patiti la fel.

    15-12-2014

    P GPaul-Ovidiu Ghita
    Cont curent de la ING

    Am solicitat deschidere

    Am solicitat deschidere cont firma. Mi s-a spus ca dureaza max 5 zile lucratoare. In a 6-a zi i-am sunat si dau de la unul la altul mail-uri ca sa vada care-I treaba, sa urgenteze etc dupa care ... va sunam noi .... la sfant' asteapta! Azi mi-a venit un SMS ca e gata cardul si sa ma prezint la agentie. Acolo mi-au spus ca e gata cardul intradevar dar n-am ce face cu el ca nu-I activ contul ca inca nu l-au activat cei din central. Am sunat in central si mi-au spus ca .... o sa trimita un mail sa urgenteze. Curat bataie de joc!

    10-11-2014

    V AVulpe Alexandru
    Cont curent de la ING

    Undeva pe la sfârsitul a

    Undeva pe la sfârsitul anului 2009, am avut nevoie de un cont în EUR, în ideea ca era posibil sa mi se vireze niste valuta. Aveam deja un cont curent în lei la care era atasat Visa Electron Student. Probabil de aceea, comisionul era 0 la acesta. Ulterior, când am vrut sa închid acest cont mi s-a spus ca mai bine îl las deschis pt ca a fost promotional si are costuri 0 si m-ar costa ceva sa-l închid (la momentul la care scriu aceste rânduri tocmai mi-am dat seama ca e ceva dubios aici - în sfârsit, sa mergem mai departe) În 2012 am avut de primit niste bani în EUR de la o institutie din UE si, surprize, surprize, am primit lei în contul de lei, în loc de EUR în contul de EUR. Am depus o sesizare pe e-mail (contact@ing.ro) si dupa ce am primit vreo doua-trei notificari la intervale de circa 20 zile ca sesizarea mea este în curs de rezolvare, au renuntat pâna la urma se pare. Oricum, nu ma bazam pe asta si am sunat la ING MyLine sa vad ce s-a întâmplat. Ei bine, se pare ca în centrala ING intrasera banii direct în lei. ING mi-a facut o favoare directionând leii spre contul în lei, deoarece ei erau ordonati pentru contul de valuta (!). Cum a fost posibil asta? Ei bine se pare ca sucursala româna a ING nu face parte din mecanismul european de compensare a platilor Astfel, banii virati de banca din fara respectiva nu ajung direct la ING ci trec prin mai multe banci denumite banci corespondente. În cazul ING banii în lei venisera de la Raiffeisen, care cine stie de unde îi primisera,Pot fi mai multe banci corespondente pe un lant din acesta. Asa ca solutia mea era sa ma duc sa îi iau la rost pe cei de la Raiffeisen sau (ceea ce n-am facut însa) sa le spun celor de la ING sa puna mâna sa-i întrebe pe cei de la Raiffeisen de ce au venit lei etc. Nu sunt convins ca ar fi fost asa de draguti încât sa faca asta pentru mine, dar asa ar fi fost normal. Pâna la urma am dat un cont în EUR si ma asteptam sa primesc EUR. Din pacate a trebuit sa plec iar din tara si am îngropat chestiunea, dar oricum cursul la care au venit leii a fost OK, aproape de BNR. Astept sa vad la urmatoarea plata ce se întâmpla. Poate îi mai întreb pe cei de la MyLine de sanatate, si poate gasim o solutie sa ma asigur ca nu-mi vin iar lei, ci EUR.

    18-04-2013

    D LDaniel Lucica
    Cont curent de la ING

    Atat eu cat si sotia sun

    Atat eu cat si sotia suntem clienti vechi ING. Prin 2007-2008 serviciile lor erau printre cele mai bune de pe piata. Acum insa lucrurile stau altfel. Desi inca stau bine la capitolul internet banking, relatia cu angajatii ING cu care am intrat in legatura a fost si este de toata jena. Serviciile ING au ajuns sub orice critica. Am schimbat office-ul de cateva ori (in Timisoara) pe motiv de incompetenta deoarece ne-au pierdut documentele in nenumerate cazuri. De fiecare data ni se spunea ca nu au documentele si sa le mai ducem odata. Cererile noastre nu erau inregistrate. Ni se cerea sa revenim de 2-3 ori in office pentru ca nu mergea sistemul, desi sunam inainte de a merge. Uneori office-ul era inchis sambata dimineata, desi normal trebuia sa functioneze. Sunand la telefonul negru, cei de la HQ nu aveau idee ce se intampla. Incompetenta la toate nivelurile. Mai recent, dupa ce am facut cereri de inchidere a unor conturi ce nu le mai foloseam, nu au mai vrut sa accepte nici cartea de rezidenta a sotiei ca document ce atesta domiciliul, document emis de statul roman si care a fost OK atatia ani. Ni s-a spus ca s-au schimbat reglementarile bancii. Nici pasaportul nu a mai fost acceptat. Ni s-a cerut sa dam declaratie la banca si nici aceea nu a fost buna. Cei de la office dau vina pe cei de la HQ si asa mai departe. Precizez ca sotia nu a luat nici un credit de la banca. Noi suntem cei care le dadeam bani sa se foloseasca de ei, de aceea nu inteleg de unde atata paranoia. Am lucrat cu multe banci din Romania dar niciodata nu am avut parte de servicii mai de proasta calitate si oameni mai incompetenti. ING a reusit contra-performanta de a deveni una din cele mai slabe banci de pe piata ca servicii, din punctul meu de vedere.

    12-02-2013

    T TTipcu Tudor
    Cont curent de la ING

    <p>Ca o completare,ING R

    <p>Ca o completare,ING Romania nu se compara si nu se ridica la nici 30% cu alte institutii ING din lume.Este,poate,problema de mentalitate si,mai ales,atitudinea unora dintre angajati care lasa mult de dorit.Ca exemplu,asa ceva nu se intampla in Olanda,sau in Statele Unite,sau in Caraibe,sau in Africa........toate institutii ING.Pacat.</p>

    04-03-2010

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie