Vocea clientului ING - Cont curent

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

ING - Cont curent

18 Februarie 2015

Sunt client ING de cateva luni dar nu mi s-a intamplat inca asa ceva niciodata!Am depus la un ATM ING o suma de 760 lei,dupa care in cont au aparut doar 210 si 50 mi i-a reintors!Am apelat la servicii clienti si au spus ca vor face investigatii in timp de 48 h si imi vor spune raspunsul,au trecut deja mult peste 48 h si nu am nici un raspuns!Am uitat sa mentionez ca sunt studenta si nu am bursa si acei 760 lei mi i-au dat parintii pentru o perioada de doua luni si acum am ramas fara bani din cauza ATM-ului.Sincer nu cred ca nu este posibil de verificat cumva aceasta informatie,adica daca am depus eu acea suma de bani sau nu pentru ca nu am nici un interes sa spun minciuni!Multumesc.

Laura Botnari (Iasi, Iasi)

ING - Cont curent

15 Decembrie 2014

Imi expirase cardul si am mers sa il ridic pe cel nou. Mi se propune schimbarea contului cu un alt produs care are aceleasi conditii doar denumirea e alta. Pe urma ma trezesc defapt ca, conditiile nu sunt aceleasi, comisioanele erau diferite. Am sunat sa intreb si normal ca au incercat sa ma conviga ca noul produs e mult mai bun chiar daca comisioanele sunt diferite. Fiti atenti si nu credeti ce va povestesc angajatii. Cititi bine inainte ce semnati sa nu patiti la fel.

Lavinia Flavia Coman (Cluj-Napoca, Cluj)

ING - Cont curent

10 Noiembrie 2014

Am solicitat deschidere cont firma. Mi s-a spus ca dureaza max 5 zile lucratoare. In a 6-a zi i-am sunat si dau de la unul la altul mail-uri ca sa vada care-I treaba, sa urgenteze etc dupa care ... va sunam noi .... la sfant' asteapta! Azi mi-a venit un SMS ca e gata cardul si sa ma prezint la agentie. Acolo mi-au spus ca e gata cardul intradevar dar n-am ce face cu el ca nu-I activ contul ca inca nu l-au activat cei din central. Am sunat in central si mi-au spus ca .... o sa trimita un mail sa urgenteze. Curat bataie de joc!

Paul-Ovidiu Ghita (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Cont curent

18 Aprilie 2013

Undeva pe la sfârsitul anului 2009, am avut nevoie de un cont în EUR, în ideea ca era posibil sa mi se vireze niste valuta. Aveam deja un cont curent în lei la care era atasat Visa Electron Student. Probabil de aceea, comisionul era 0 la acesta. Ulterior, când am vrut sa închid acest cont mi s-a spus ca mai bine îl las deschis pt ca a fost promotional si are costuri 0 si m-ar costa ceva sa-l închid (la momentul la care scriu aceste rânduri tocmai mi-am dat seama ca e ceva dubios aici - în sfârsit, sa mergem mai departe) În 2012 am avut de primit niste bani în EUR de la o institutie din UE si, surprize, surprize, am primit lei în contul de lei, în loc de EUR în contul de EUR. Am depus o sesizare pe e-mail (contact@ing.ro) si dupa ce am primit vreo doua-trei notificari la intervale de circa 20 zile ca sesizarea mea este în curs de rezolvare, au renuntat pâna la urma se pare. Oricum, nu ma bazam pe asta si am sunat la ING MyLine sa vad ce s-a întâmplat. Ei bine, se pare ca în centrala ING intrasera banii direct în lei. ING mi-a facut o favoare directionând leii spre contul în lei, deoarece ei erau ordonati pentru contul de valuta (!). Cum a fost posibil asta? Ei bine se pare ca sucursala româna a ING nu face parte din mecanismul european de compensare a platilor Astfel, banii virati de banca din fara respectiva nu ajung direct la ING ci trec prin mai multe banci denumite banci corespondente. În cazul ING banii în lei venisera de la Raiffeisen, care cine stie de unde îi primisera,Pot fi mai multe banci corespondente pe un lant din acesta. Asa ca solutia mea era sa ma duc sa îi iau la rost pe cei de la Raiffeisen sau (ceea ce n-am facut însa) sa le spun celor de la ING sa puna mâna sa-i întrebe pe cei de la Raiffeisen de ce au venit lei etc. Nu sunt convins ca ar fi fost asa de draguti încât sa faca asta pentru mine, dar asa ar fi fost normal. Pâna la urma am dat un cont în EUR si ma asteptam sa primesc EUR. Din pacate a trebuit sa plec iar din tara si am îngropat chestiunea, dar oricum cursul la care au venit leii a fost OK, aproape de BNR. Astept sa vad la urmatoarea plata ce se întâmpla. Poate îi mai întreb pe cei de la MyLine de sanatate, si poate gasim o solutie sa ma asigur ca nu-mi vin iar lei, ci EUR.

Vulpe Alexandru (, )

ING - Cont curent

12 Februarie 2013

Atat eu cat si sotia suntem clienti vechi ING. Prin 2007-2008 serviciile lor erau printre cele mai bune de pe piata. Acum insa lucrurile stau altfel. Desi inca stau bine la capitolul internet banking, relatia cu angajatii ING cu care am intrat in legatura a fost si este de toata jena. Serviciile ING au ajuns sub orice critica. Am schimbat office-ul de cateva ori (in Timisoara) pe motiv de incompetenta deoarece ne-au pierdut documentele in nenumerate cazuri. De fiecare data ni se spunea ca nu au documentele si sa le mai ducem odata. Cererile noastre nu erau inregistrate. Ni se cerea sa revenim de 2-3 ori in office pentru ca nu mergea sistemul, desi sunam inainte de a merge. Uneori office-ul era inchis sambata dimineata, desi normal trebuia sa functioneze. Sunand la telefonul negru, cei de la HQ nu aveau idee ce se intampla. Incompetenta la toate nivelurile. Mai recent, dupa ce am facut cereri de inchidere a unor conturi ce nu le mai foloseam, nu au mai vrut sa accepte nici cartea de rezidenta a sotiei ca document ce atesta domiciliul, document emis de statul roman si care a fost OK atatia ani. Ni s-a spus ca s-au schimbat reglementarile bancii. Nici pasaportul nu a mai fost acceptat. Ni s-a cerut sa dam declaratie la banca si nici aceea nu a fost buna. Cei de la office dau vina pe cei de la HQ si asa mai departe. Precizez ca sotia nu a luat nici un credit de la banca. Noi suntem cei care le dadeam bani sa se foloseasca de ei, de aceea nu inteleg de unde atata paranoia. Am lucrat cu multe banci din Romania dar niciodata nu am avut parte de servicii mai de proasta calitate si oameni mai incompetenti. ING a reusit contra-performanta de a deveni una din cele mai slabe banci de pe piata ca servicii, din punctul meu de vedere.

Daniel Lucica (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Cont curent

04 Martie 2010

Ca o completare,ING Romania nu se compara si nu se ridica la nici 30% cu alte institutii ING din lume.Este,poate,problema de mentalitate si,mai ales,atitudinea unora dintre angajati care lasa mult de dorit.Ca exemplu,asa ceva nu se intampla in Olanda,sau in Statele Unite,sau in Caraibe,sau in Africa........toate institutii ING.Pacat.

Tipcu Tudor (Galati, Galati)

Inapoi sus