Vocea clientului BRD - Prima casa

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BRD - Prima casa

11 Decembrie 2012

Am depus dosarul in data de 12.09.2012, nu am primit niciun numar de inregistrare. Astazi suntem in data de 11.12.2012 si....NIMIC. Nu transparenta, nu termene, am prelungit de 3 ori intelegerile cu vanzatorul, bani la notar, drumuri, dosarul zicese ca e la fond. Absolut NIMIC. iNTOARCERI DE ACTE DEJA DE 3 ORI. Cerificatul energetic nu avea numarul cadastral trecut pe el. Ok nu comentez obiectiunea.....dar a fost depus in data de 28.09.2012...si ei m-au anuntat astazi (11.12.2012) ca are aceasta hiba!!!!!!!!!!....Oare e ceva putred?...Cineva ridica un salariu de la stat si face...ce? Mai vreti fapte?.........Eu zic sa fugiti cat puteti de......BRD in primul rand.....de orice banca in al2-lea rand.............. Va continua....................

CATALIN DUMITRESCU (Bucuresti, Bucuresti)

BRD - Prima casa

27 Noiembrie 2012

am asteptat mai bine de 2 luni jumate si tot nu este gata sa nu mai precizez ca duduia care se ocupa de dosar minte de ingheata apele, am dovedit asta de 4 ori dar nu inceteaza sa o mai faca

andrei laur (Bucuresti, Bucuresti)

BRD - Prima casa

29 Octombrie 2012

o experieta foarte placuta

ioan florin ciochina (Bucuresti, Bucuresti)

BRD - Prima casa

27 August 2012

Niste mincinosi si incompetenti. Inainte sa gasim apartamentul dorit am mers sa studiem piata. Am ales sa facem creditul la BRD (sucursala Bogdanestilor) pentru ca ni s-a parut cel mai convenabil la acea data si mai aveam si un credit de nevoi personale la ei. Ne-am gasit apartamentul care l-am luat impreuna cu loc de parcare subterana si boxa. Am mers si am intrebat la banca daca se acorda banii si pentru cele 2 anexe. Raspunsul a fost da si din partea bancii si din partea notarului cu care banca colaboreaza si ca au mai fost cazuri si ca se acorda fara nici o problema, fiind chiar asigurati de consilierul bancii. Am adresat aceasta intrebare de 3 ori si a fost chiar si o discutie telefonica intre notarul dezvoltatorului si reprezentantii bancii. Apoi am intrebat pe ce perioada sa facem antecontractul. Au spus 1,5 luni maxim, dar normal au spus ca nu dureaza mai mult de 1 luna, iar noi am facut pe 2. OK. Am depus toate actele, s-a facut evaluarea, s-au analizat actele de catre evaluator, s-au trimis apoi la departamentul juridic de la banca, s-au analizat si acolo, apoi a ajuns dosarul in backoffice la banca. Am asteptat aprox 3 sapt (normal dura 1-2). Moment in care nu am mai primit nici un semn de la ei. Cand am sunat ni s-a spus ca dosarul trebuie sa plece la fond in cateva zile. OK. Am mai stat cateva zile apoi ni s-a spus ca nu pleaca inca la fond ca mai trebuie sa se uite peste acte deoarece sunt 3 CF-uri (imobil+anexe) si ca nu stiu ce sa faca, veniturile nefiind o problema.. Peste cateva zile am sunat din nou, cand iar au spus ca se trimite la fond. Am revenit dupa cateva zile, nu era trimis deoarece tot nu s-a dat acordul bancii. Ne-a fost spus ca nimeni nu-si asuma responsabilitatea. Au fost aproape 2 sapt in care am tot fost minti ca pleaca la fond, ca a plecat la fond dosarul, timp in care nu se facea nimic. Ei ziceau ca dosarul e la fond, noi sunam la fond si cei de acolo ziceau ca nu e. BRD-ul mintea in continuare. Intr-un final au trimis dosarul la alt jurist sa-l mai analizeze o data, persoana care a dat OK-ul din partea bancii, deoarece era simplu: sunt 3 CF-uri, dar totul se face pe acelasi contract, unde sunt si banca si fondul proprietari (mult le-a mai luat). ... s-a trimis dosarul la fond intr-o marti. Miercuri a fost liber de Sf. Maria, nu s-a lucrat, joi si vineri doamna de la BRD si-a luat concediu. Am sunat joi la fond, au spus ca nu e la fond. Vineri ne suna o colega de la banca care ne spune ca nu se vede bine stampila de pe antecontract, asta dupa ce a fost analizat de n-spe persoane. OK. Am dus din nou antecontractul la banca. Intre timp am sunat la relatii clienti si am facut o plangere, care bineinteles ca ele doar sunt preluate si nu si rezolvate. Urmatoarea saptamana era la fond cu toate actele in regula. Luni ni s-a comunicat ca pana la sfarsitul saptamanii sunt gata actele si semnam contractul. Vineri mai aveau de analizat locul de parcare. Luni sunam la banca si ni se spune ca nu e bun CF-ul pentru locul de parcare, deoarece doamna notar (M.L., notarul care ne-a fost bagat pe gat de catre banca din cauza ca alti notari gresesc actele) nu a scos CF-ul pentru locul de parcare care trebuia. In acest moment am turbat. Deoarece e inadmisibil ca cineva care cu asta se ocupa, si incaseaza o caruta de bani pentru niste analize, atentie si niste semnaturi, sa faca asa ceva, stiind situatia in care se afla dosarul, adica antecontractul urma sa expire in curand. I-am specificat si doamnei de la banca ca pentru serviciile notariale nu o sa dau nici un ban, din cauza incopetentei si neglijenteide care au dat dovada. Si colac peste pupaza, ca CF-ul pentru locul de parcare abia a doua zi se poate ridica. Am facut din nou o reclamatie/seziare la BRD. Am si sunat la ei, dar telefonul pentru sesizari e doar pentru a discuta cu cineva in caz de plictiseala, sesizarea nu se face telefonic, doar in scris. Dupa jumatate de ora sunt sunat de la banca ca CF-ul se poate scoate si la ora 14, ziua curenta. Deci se poate... In final la ora 16 a venit si raspunsul de la fond ca e ok. In ultima zi, cand expira antecontractul, poate or sa vina si actele de la fond. In concluzie, mai bine stati in "casa de carton" decat sa lucrari cu BRD-ul. In aceasta banca lucreaza oameni carora nu le pasa deloc de clientii lor, dau dovada de incompetenta la tot pasul si mint clientul pentru ca sa il atraga.

andrei secea (Timisoara, Timis)

BRD - Prima casa

20 Noiembrie 2011

Mi-am gasit apartamentul si am mers la BRD Medias pentru informatii referitoare la creditul Prima Casa cu rate descrescatoare. Culmea, doamna mi-a si listat 6 pagini cu desfasurarea creditului si nici nu stia ca au RATE DESCRESCATOARE. Luni ma duc din nou, dar la alta agentie BRD din Medias sa vad acolo cat de bine e pusa la punct doamna. ...serios acum, vrei sa vinzi un produs si tu nici macar nu sti toate detaliile despre el? Dar pretentii la salar are !

X Sebastian (Medias, Sibiu)

BRD - Prima casa

17 Martie 2010

Am avut o intarziere de 1 zi la plata ratei lunare catre BRD si mi-a fost luata o penalizare de 10 euro.Intarzierea s-a produs din cauza faptului ca ziua de plata a fost duminica iar eu am fost luni la prima ora, dar pt. ei nu a contat.Oricum, mi-a fost dat de inteles ca o intarziere de o zi sau una de 30 de zile tot cu eceeasi suma se "taxeaza".Se pare ca in relatia banca-client numai ei au dreptate. Apoi modificarea ratei s-a produs fara ca eu sa fiu anuntat in prealabil. Mi s-a comunicat in momentul in care am platit ca s-a schimbat EURIBOR-ul. Intreband de ce nu m-au anuntat, mi s-a raspuns ca acest lucru a fost anuntat pe canalele media si ca ei nu pot informa fiecare client in parte de modificarile survenite la plata ratelor. Simt ca cineva imi baga mana in buzunar,fara sa intrebe, considerandu-se perfect indreptatit sa faca asta...doar pe spatele lor mi-am cumparat casa, asa cum mi s-a comunicata de la sucursala la care am fost sa platesc.Va multumesc,

Laurentiu -Adrian Voiculescu (Constanta, Constanta)

Inapoi sus