top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele BRD

BRD

Scor: 2.1 | 131 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BRD
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    O BOana Barker
    Probleme diverse de la BRD

    Un quasi dezastru! Am av

    Un quasi dezastru! Am avut conturi la brd timp de vreo 3 ani. Una dintre primele impresii a fost un gardian care s-a legat de fiul meu (avea pe atunci vreo 12 luni si st?tea in carucior), care f?cea prea mult "zgomot"! Îmi mai amintesc ca am vrut sa ridic o suma de bani de la o alta filiala. M-au f?cut sa a?tept timp de vreo 40 min, timp in care au plimbat hartii de colo colo , iar in final mi-au spus ca... Nu pot retrage banii!!! Si a?a mai departe. Am fugit mâncand p?mântul!

    16-09-2012

    A Sandrei secea
    Prima casa de la BRD

    Niste mincinosi si incom

    Niste mincinosi si incompetenti. Inainte sa gasim apartamentul dorit am mers sa studiem piata. Am ales sa facem creditul la BRD (sucursala Bogdanestilor) pentru ca ni s-a parut cel mai convenabil la acea data si mai aveam si un credit de nevoi personale la ei. Ne-am gasit apartamentul care l-am luat impreuna cu loc de parcare subterana si boxa. Am mers si am intrebat la banca daca se acorda banii si pentru cele 2 anexe. Raspunsul a fost da si din partea bancii si din partea notarului cu care banca colaboreaza si ca au mai fost cazuri si ca se acorda fara nici o problema, fiind chiar asigurati de consilierul bancii. Am adresat aceasta intrebare de 3 ori si a fost chiar si o discutie telefonica intre notarul dezvoltatorului si reprezentantii bancii. Apoi am intrebat pe ce perioada sa facem antecontractul. Au spus 1,5 luni maxim, dar normal au spus ca nu dureaza mai mult de 1 luna, iar noi am facut pe 2. OK. Am depus toate actele, s-a facut evaluarea, s-au analizat actele de catre evaluator, s-au trimis apoi la departamentul juridic de la banca, s-au analizat si acolo, apoi a ajuns dosarul in backoffice la banca. Am asteptat aprox 3 sapt (normal dura 1-2). Moment in care nu am mai primit nici un semn de la ei. Cand am sunat ni s-a spus ca dosarul trebuie sa plece la fond in cateva zile. OK. Am mai stat cateva zile apoi ni s-a spus ca nu pleaca inca la fond ca mai trebuie sa se uite peste acte deoarece sunt 3 CF-uri (imobil+anexe) si ca nu stiu ce sa faca, veniturile nefiind o problema.. Peste cateva zile am sunat din nou, cand iar au spus ca se trimite la fond. Am revenit dupa cateva zile, nu era trimis deoarece tot nu s-a dat acordul bancii. Ne-a fost spus ca nimeni nu-si asuma responsabilitatea. Au fost aproape 2 sapt in care am tot fost minti ca pleaca la fond, ca a plecat la fond dosarul, timp in care nu se facea nimic. Ei ziceau ca dosarul e la fond, noi sunam la fond si cei de acolo ziceau ca nu e. BRD-ul mintea in continuare. Intr-un final au trimis dosarul la alt jurist sa-l mai analizeze o data, persoana care a dat OK-ul din partea bancii, deoarece era simplu: sunt 3 CF-uri, dar totul se face pe acelasi contract, unde sunt si banca si fondul proprietari (mult le-a mai luat). ... s-a trimis dosarul la fond intr-o marti. Miercuri a fost liber de Sf. Maria, nu s-a lucrat, joi si vineri doamna de la BRD si-a luat concediu. Am sunat joi la fond, au spus ca nu e la fond. Vineri ne suna o colega de la banca care ne spune ca nu se vede bine stampila de pe antecontract, asta dupa ce a fost analizat de n-spe persoane. OK. Am dus din nou antecontractul la banca. Intre timp am sunat la relatii clienti si am facut o plangere, care bineinteles ca ele doar sunt preluate si nu si rezolvate. Urmatoarea saptamana era la fond cu toate actele in regula. Luni ni s-a comunicat ca pana la sfarsitul saptamanii sunt gata actele si semnam contractul. Vineri mai aveau de analizat locul de parcare. Luni sunam la banca si ni se spune ca nu e bun CF-ul pentru locul de parcare, deoarece doamna notar (M.L., notarul care ne-a fost bagat pe gat de catre banca din cauza ca alti notari gresesc actele) nu a scos CF-ul pentru locul de parcare care trebuia. In acest moment am turbat. Deoarece e inadmisibil ca cineva care cu asta se ocupa, si incaseaza o caruta de bani pentru niste analize, atentie si niste semnaturi, sa faca asa ceva, stiind situatia in care se afla dosarul, adica antecontractul urma sa expire in curand. I-am specificat si doamnei de la banca ca pentru serviciile notariale nu o sa dau nici un ban, din cauza incopetentei si neglijenteide care au dat dovada. Si colac peste pupaza, ca CF-ul pentru locul de parcare abia a doua zi se poate ridica. Am facut din nou o reclamatie/seziare la BRD. Am si sunat la ei, dar telefonul pentru sesizari e doar pentru a discuta cu cineva in caz de plictiseala, sesizarea nu se face telefonic, doar in scris. Dupa jumatate de ora sunt sunat de la banca ca CF-ul se poate scoate si la ora 14, ziua curenta. Deci se poate... In final la ora 16 a venit si raspunsul de la fond ca e ok. In ultima zi, cand expira antecontractul, poate or sa vina si actele de la fond. In concluzie, mai bine stati in "casa de carton" decat sa lucrari cu BRD-ul. In aceasta banca lucreaza oameni carora nu le pasa deloc de clientii lor, dau dovada de incompetenta la tot pasul si mint clientul pentru ca sa il atraga.

    27-08-2012

    M Smihai sfideanu
    Card de debit de la BRD

    Mihai Sfideanu 14.08.

    Mihai Sfideanu 14.08.2012 Buna ziua . Eu am patit-o cu BRD . La un bancomat din Mamaia in perimetrul hotelului Palas in data de 31.07.2012 am dorit sa scot suma de 600 ron .Totul ok efectuez toate operatiunile cerute cand surpriza : dupa 5 minute de gandire imi afiseaza mesajul ca operatiunea nu poate fi efectuata si mi-a remis cardul . A doua zi am vrut sa scot suma de la alt bancomat si stupore : suma nu mai era disponibila in cont . M-am adresat la o sucursala a bancii din Constanta si raspunsul a fost ca la ei apare ca operatiune efectuata si ca suma a fost retrasa . Am completat un formular si am fost asigurat ca se vor face verificari si daca se dovedeste ca a fost o eroare a bancomatului suma imi va fi trimisa inapoi in cont . Astazi suntem in data de 14.08.2012 si nici un raspuns din partea bancii nici ca este alba nici neagra . Bataie de joc pt banii clientilor . Noroc ca am obtinut inregistrarea de la hotel din zona unde se afla bancomatul in care se vede ce s-a intamplat defapt si acum astept sa treaca cele 30 de zile pt a actiona in instanta BRD - ul pt recuperarea sumei . Asa ca cei care au temeri in a folosi cardul sunt foarte intemeiate .

    14-08-2012

    M PMarius poescu
    Cont de economii de la BRD

    Mi-am deschis un Atucont

    Mi-am deschis un Atucont la sucursala BRD Dristor, in special pt. ca aveam deja cont curent la BRD. Duce ce am intrebat de 3 ori despre tarife si comisioane si le-am precizat ca urasc costurile ascunse, am deschis contul. In urmatorul minut am fost anuntat ca exista comisioane de transfer intrabancare !!! intre contul curent si cel de economii dupa ce creatura de la ghiseu m-a mintit o jumatate de ora inainte sa il deschid ca sint gratis, deoarece !!! sint la sucursale BRD diferite (contul curent e la sucursala VIctoria). Am crezut ca fac un accident vascular de nervi !

    17-05-2012

    G SGeorgiana Laura Silvia Sararu
    Card de debit de la BRD

    Nu mi s-a spus ce costur

    Nu mi s-a spus ce costuri lunare va presupune deschiderea contului, iar atunci cand am fost sa inchid acest cont fiecare functionar mi-a spus altceva. In Slatina mi s-a spus ca in termen de 30 de zile de la inchiderea cardului va trebui sa merg sa-mi inchid contul in judetul unde l-am deschis. Cand am ajuns la Pitesti, desi doamna de acolo a fost foarte amabila, nu mi-a spus ca acest cont se va inchide dupa cele 30 de zile de la inchiderea cardului.

    18-04-2012

    C SConstantin Sarman
    Credit auto de la BRD

    In 2006 am luat un credi

    In 2006 am luat un credit de nevoi personale, in lei, pe 8 ani, pentru achizitionaea unui autoturism. Creditul era cu dobanda fixa, de 8,90 % pe an. Desii creditul este cu dobanda fixa, HOTII de la BRD au inceput sa mareasca dobanda din luna a 6-a contractuala. Au marit dobanda de la 8,90% la 16 %, in 8 pasi. Dar pe 14 februarie 2012 am depus o plangere, astept raspunsul lor si ii dau in judecata. In paralel fac si o plangere catre CJPC Constanta. Faceti si voi la fel, daca va simtiti furati de HOTII de la BRD ! CONSTANTIN

    01-03-2012

    X SX Sebastian
    Prima casa de la BRD

    Mi-am gasit apartamentul

    Mi-am gasit apartamentul si am mers la BRD Medias pentru informatii referitoare la creditul Prima Casa cu rate descrescatoare. Culmea, doamna mi-a si listat 6 pagini cu desfasurarea creditului si nici nu stia ca au RATE DESCRESCATOARE. Luni ma duc din nou, dar la alta agentie BRD din Medias sa vad acolo cat de bine e pusa la punct doamna. ...serios acum, vrei sa vinzi un produs si tu nici macar nu sti toate detaliile despre el? Dar pretentii la salar are !

    20-11-2011

    L PLiviu Paun
    Cont curent de la BRD

    Sunt foarte dezamagit de

    Sunt foarte dezamagit de personalul angajat din sucursalele Pitesti. Am vrut sa inchid un cont al mamei mele, avand drept de semnatura printr-o procura notariala. Functionarii din sucursala unde s-a deschis contul ne-au tradat cu indiferenta spunandu-ne sa asteptam un raspuns de la jurista institutiei si ca pe parcursul zilei ne vor da un raspuns. Au trecut 2 zile si raspunsul nu l-am primit. Am fost la sucursala si pana la urma mi-au inchis contul. La o alta sucursala tot din orasul Pitesti nu mi-au permis sa scot bani prin Western Union din cauza ca am buletin provizoriu,lucru care nu mi s-a mai intamplat pana acum.

    29-07-2011

    M GMerisan Georgeta
    Credit nevoi personale de la BRD

    Sunt pensionata medical

    Sunt pensionata medical nerevizuibil,dupa 2 saptamani de la depunerea actelor pentru un credit de navoi personale am primit raspuns negativ care m-a bulversat deoarece aveam toata speranta in acest credit . Unde sa apelez la un credit in cazul meu ca pensionara medical?

    20-06-2011

    C Mcristina-valentina marinica
    Card de debit de la BRD

    Am solicitat un card de

    Am solicitat un card de debit de la BRD. Domnisoara Ruxandra Nica a inceput sa imi explice ca se percepe un comision de 3-4 lei lunar pentru administrarea contului si taxa pentru card 20 de lei. Am crezut ca a terminat cu explicatiile si am semnat in graba niste hartii. Mare greseala ca nu le-am citit. La prima utilizare a cardului mi s-a oprit 40 lei, la a doua utilizare alti 17 lei. Am mers la banca sa vad de unde atatea opriri. Am decis sa inchid cardul. Am facut cerere si mi s-a spus sa revin dupa 30 de zile sa inchid si contul. Cand am revenit: SURPRIZA: mai avem de platit 73 de lei, reprezentand comision inchidere card si alte comisioane. Acum marea mea problema este: DE CE LIPSA DE INFORMARE DIN PARTEA ANGAJATEI? De ce cand mi-am deschis cardul nu mi-a spus de toate comisioanele? De ce cand m-am prezentat sa inchid cardul nu mi-a spus ce presupune acest lucru? Oare fisa postului pe care il detine nu presupune si informarea totala si corecta a clientului? Am facut reclamatie in data de 29 martie 2011 cu nr. 104 la sucursala Amurgului, dar nu cred ca ma va ajuta prea mult. Gresesc ei pe banii nostri.

    03-04-2011

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie