top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre card de debit ING

Card de debit ING

Scor: 2.5 | 18 recenzii

Scrie o recenzie

Produse ING
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    G LGellert Lapka
    Card de debit de la ING

    Din cand in cand primesc

    Din cand in cand primesc SMS-uri de la ING, ca am datorie de cateva zeci de euro. Problema e ca in contul meu a fost bani, si cand am folosit Home Bankul, am vazut, ca au trimis din greseala mesajul. Voi ati mai patit asa?

    26-12-2011

    F Mflorin Mercea
    Card de debit de la ING

    Anul trecut mi-am facut

    Anul trecut mi-am facut un card la ING in data de 01.04.2010, pentru a m-i se vira pensia lunara,dar surpriza abia dupa vreo 3-4 luni am reusit primesc pensia la ING ,am crezut ca este o gluma avand in vedere data cand am depus cererea.M-au tot plimbat la banca unde aveam inainte pensia ,am dus toate actele de care aveau nevoie ,dar tot a durat vreo 3-4 luni,halal tara si banci. Bun, astazi 06.05.2011 primesc un sms pe mobil ca sunt dator la ING cu faimoasa suma de 10,69 ron,m-am speriat si am alergat intrun suflet la ING sa platesc datoria,ca de,datoria este datorie trebuie platita ,cu banca ING nu te joci,acolo surpriza ,in cont am mai avut suma de 17 ron,dar nu mai sunt ,functionara imi spune ca i-a luat banca pentru taxa anuala de administrare card ,dar nu au fost de ajuns de aceea am primit acel sms mai trebuie sa depun aceea suma de 10,69 ron,un total de 28 ron,am inteles si asta m-am conformat si am depus suma respectiva,DAR DE CE NU SUNT INSTIINTAT SI CAND BANCA ING IMI UMBLA PRIN CONT, CI DOAR ATUNCI CAND SUNT DATOR?

    06-05-2011

    L CLaura Cocu
    Card de debit de la ING

    In data de 11.06.2010 am

    In data de 11.06.2010 am alimentat de la benzinaria S.C. Mol Romania din str. Ramnicu Valcea, nr. 12, Sector 3 Bucuresti in valoare de 99,90 RON. In momentul platii cu cardul ING la casa din cadrul benzinariei, dupa introducerea PIN-ului am primit mesajul de "TRANZACTIE RESPINSA". Presupunand ca este vorba de o eroare de conexiune a POS-ului, casierul mi-a cerut iarasi cardul pentru initializarea tranzactiei si reintroducerea PIN-ului. De data aceasta s-a primit mesajul "TRANZACTIE APROBATA". Verificand ulterior suma disponibila pe card prin serviciul de ING HomeBanking am constatat ca suma de 99.90 RON fusese debitata de 2 ori, ambele tranzactii fiind "in curs de procesare". Ca urmare, am sunat la ING Suport Clienti pentru a solutiona problema. Operatorul de la relatii clienti mi-a recunoscut existenta problemei si mi-a initiat o cerere de recurs la plata pe motiv de debitare de doua ori a aceleiasi tranzactii (cerere pe care ulterior am semnat-o la sucursala ING Lizeanu in data de 14.06.2010). In momentul semnarii mi s-a spus ca deblocarea banilor depinde de acordul dumneavoastra si ca aceasta ar dura aproximativ 5-7 zile. Dupa ce au trecut cele 7 zile, nefiindu-mi creditat contul cu suma debitata abuziv, am sunat la relatii clienti si mi s-a spus ca trebuie sa astept 45 de zile pana cand banca isi rezolva problemele cu benzinaria si aceasta este de acord sa dea banii inapoi. Desi am considerat inacceptabila situatia, cei de la relantii clienti mi-au zis ca nu exista o alta solutie decat sa astept, drept pentru care sunt hotarat sa formulez o plangere la ANPC

    20-06-2010

    M AMIRELA ANTON
    Card de debit de la ING

    Incredibil..dar se intam

    Incredibil..dar se intampla in Romania,la ING BANK. Mi-am schimbat recent locul d munca si...a trebuit sa imi fac un card de dbit la ING pentru virare salariu.Foarte simplu la prima vedere, mi s-a spus ca dureaza maxim 5 zile, dar a durat o luna si tot nu l-am primit, dau telefoane la My Line, habar nu aveau ce se intamplase cu PIN ul meu, din sucursala la fel nu stia nici macar cu ce firma de curierat lucreaza, ...in fine dupa 2 saptamani de asteptare mi s-a recomandat de ING sa fac o cerere de reemitere cod PIN (k poate s o fi ratacit prin Buc saracul PiN...) Am facut cererea, am trimis-o..., acum urma sa imi trimita pin ul in Baneasa, nu mai vroiau sa l trimita acasa, dar surpriza dupa 3 saptamani apare plicul acasa cu Pin ul care deja fusese anulat...Degeaba ca eu facusem reemitere la sfatul lor, m-am umplut iar de nervi.DEJA E CULMEA DISPERARII PE BUNE...acum nu stiu ce va mai urma,pt ca nu m-au mai anuntat daca mi-au trimis acel nou PIN si cat tb sa mai astept...IDEEA E K E BATAIE DE JOC pe bune , pt un card amarat sa te stresezi o luna..si inca nu s-a terminat...

    27-04-2010

    M MMihaela Marin
    Card de debit de la ING

    <p>Doresc sa reclam comp

    <p>Doresc sa reclam comportamentul absolut abuziv al bancii ING care mi-a blocat cardul de debit fara ca nici macar sa fiu anuntata in prealabil, pe motiv ca procesul verbal de predare primire al noului card (cardul fusese reinnoit in urma cu aprox doua saptamani) nu avea se pare, semnatura mea. Pesemne, un functionar distrat a trimis altceva decat procesul verbal pe care am semnat cand am primit cardul, motiv pentru care domniile lor, fara ca nici macar sa ma avertizeze au gasit de cuviinta ca ar fi cazu sa imi blocheze cardul. Cum o asemenea problema nu se poate rezolva in weekend, iar eu am fost pusa in situatia absolut frustranta de a nu putea avea acces la proprii mei bani in ziua de sambata, 27 martie orele 13:30 va trebui sa ma descurc cum pot pana la inceputul saptamanii viitoare cand dansii vor gasi timp sa se ocupe de cazul meu. Comportamentul bancii mi se pare de o lipsa de profesionalism crasa (puteau macar sa ma anunte, ca doar de aceea cer datele de contact ale clientului, nu?) Voi face o reclamatie la protectia consumatorului si publicitate negativa acestei bancii tuturor cunoscutilor mei.</p>

    27-03-2010

    D FDaniela-Adriana Ferenczik
    Card de debit de la ING

    am solicitat 2 carduri I

    am solicitat 2 carduri Ing. Unul am reusit sa il ridic dupa 2 luni de asteptare iar cel de-al doilea am aflat astazi ca mi-a fost anulat de doamna de la banca. Pe nici un motiv deoarece nici nu m-au anuntat ca a sosit acel card! Daca nu ma anunti ca este in sucursala ai dreptul sa il si anulezi pe nici un motiv concret?

    15-03-2010

    L Hliliana hillerin
    Card de debit de la ING

    am vrut sa-mi alimentez

    am vrut sa-mi alimentez contul cu suma de 10700 ron adica 214 bacnote a 50ron. Am pus banii pentru a fi numarati si bancomatul mi-a scris ca am 204bacnote fapt pentru care nu am vrut sa depun suma in cont deoarece nu corespundea cu suma numarata de mine anterior si am dat sa fie numarat a doua oara banii si atunci mi-a zis ca am 194 bacnote mai putin cu 20 bacnote decat depusesem eu. Deci un minus de 20bacnote. Am facut reclamatie la care am primit raspuns telefonic cu 2 zile intarziere, iar raspunsul fiind nesatisfacator la modul ca un bancomat nu greseste si ca defapt apare o neconcordanta in registru bancomatului, dar nu pot sa-mi demonstreze ca au dreptate. In concluzie nu va recomand ING BANK -decat daca vreti sa fiti furati de bancomat, iar cel de la Servicu reclamatii sa va rada in nas si sa va spuna ca nu aveti cui sa reclamati ING Bank deoarece ANPC nu are nici o putere. Ma puteti ajuta in rezolvarea problemei mele? Cui mai pot face reclamatii pentru a-mi recupera banii opriti de bancomat?

    01-02-2010

    M PMIHAELA PANAITESCU
    Card de debit de la ING

    s-a efectuat un transfer

    s-a efectuat un transfer dintr-un card de debit in altul (ing 2 ing) prin self bank 30.10.2009,data decontarii(mult fata de alte banci, cca 15 min), transferul a fost refuzat, bani s-au intors in contul din care au plecat(mai putin un comision, cel de administrare anuala card se luase deja deoarece contul avea sold debitor acel comision), s-a reefectuat aceeasi tranzactie (acelasi cont, aceeasi persoana, suma diferita pentru ca se comisionase fara explicatii suplimentare) decontata in aceeasi zi. deci se poate si la ing!!! pacat de reclama care se face acestei banci. lucrez in sistem si stiu cu ce se mananca o banca, o tranzactie, un comision. e jalnic! sa nu mai zic de regula conform careia un card de debit nu se poate inchide decat la sucursala unde s-a emis!! da de procedura de lucru intre sucursale nu s-a auzit la ei?? JALNIC!! VAND CU ORICE PRET, IN DETRIMENTUL CLIENTULUI NEINFORMAT DIN DIVERSE MOTIVE!!

    05-11-2009

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie