Vocea clientului ING - Card de debit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

ING - Card de debit

17 Martie 2013

Si eu am avut experiente negative cu aceasta banca, unde am un card de debit. Am vrut sa imi fac si un card in euro. Am vorbit cu un functionar al lor, si l-am luat la bani marunti, cum se zice: cat ma costa, cat se percepe, taxe&comisioane, tot tacamu'... si.... stupoare! Functionarul de la ING habar nu avea daca pot sa incarc cu euro (la bancomatele de euro)!!! Ca pe hartiile alea ale lor una scria, iar 'mnealor nu aveau habar sa spuna clar ce si cum! Sfatul meu: nu va avantati la mai mult de un card la ei! Si ala de debit!! Plus ca m-am certat pe tema dobanzii lunare: aveam toate costurile zero, pt ca mi-am facut cardul de debit cu 6 (sase) zile inainte sa bage taxa de administrare: la emiterea cardului, functionara m-a intrabat cand sa mi se perceapa taxele ("care sigur nu o sa fie, e doar o formalitate", mi-a zis ea). Si iata ca s-au introdus taxe; desigur ca m-am burzuluit si i-am ciufulit zdravan. Vad ca nu mi-au luat inca dobanda.

Iulia Ionescu (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Card de debit

26 Decembrie 2011

Din cand in cand primesc SMS-uri de la ING, ca am datorie de cateva zeci de euro. Problema e ca in contul meu a fost bani, si cand am folosit Home Bankul, am vazut, ca au trimis din greseala mesajul. Voi ati mai patit asa?

Gellert Lapka (Satu Mare, Satu Mare)

ING - Card de debit

06 Mai 2011

Anul trecut mi-am facut un card la ING in data de 01.04.2010, pentru a m-i se vira pensia lunara,dar surpriza abia dupa vreo 3-4 luni am reusit primesc pensia la ING ,am crezut ca este o gluma avand in vedere data cand am depus cererea.M-au tot plimbat la banca unde aveam inainte pensia ,am dus toate actele de care aveau nevoie ,dar tot a durat vreo 3-4 luni,halal tara si banci. Bun, astazi 06.05.2011 primesc un sms pe mobil ca sunt dator la ING cu faimoasa suma de 10,69 ron,m-am speriat si am alergat intrun suflet la ING sa platesc datoria,ca de,datoria este datorie trebuie platita ,cu banca ING nu te joci,acolo surpriza ,in cont am mai avut suma de 17 ron,dar nu mai sunt ,functionara imi spune ca i-a luat banca pentru taxa anuala de administrare card ,dar nu au fost de ajuns de aceea am primit acel sms mai trebuie sa depun aceea suma de 10,69 ron,un total de 28 ron,am inteles si asta m-am conformat si am depus suma respectiva,DAR DE CE NU SUNT INSTIINTAT SI CAND BANCA ING IMI UMBLA PRIN CONT, CI DOAR ATUNCI CAND SUNT DATOR?

florin Mercea (Arad, Arad)

ING - Card de debit

20 Iunie 2010

In data de 11.06.2010 am alimentat de la benzinaria S.C. Mol Romania din str. Ramnicu Valcea, nr. 12, Sector 3 Bucuresti in valoare de 99,90 RON. In momentul platii cu cardul ING la casa din cadrul benzinariei, dupa introducerea PIN-ului am primit mesajul de "TRANZACTIE RESPINSA". Presupunand ca este vorba de o eroare de conexiune a POS-ului, casierul mi-a cerut iarasi cardul pentru initializarea tranzactiei si reintroducerea PIN-ului. De data aceasta s-a primit mesajul "TRANZACTIE APROBATA". Verificand ulterior suma disponibila pe card prin serviciul de ING HomeBanking am constatat ca suma de 99.90 RON fusese debitata de 2 ori, ambele tranzactii fiind "in curs de procesare". Ca urmare, am sunat la ING Suport Clienti pentru a solutiona problema. Operatorul de la relatii clienti mi-a recunoscut existenta problemei si mi-a initiat o cerere de recurs la plata pe motiv de debitare de doua ori a aceleiasi tranzactii (cerere pe care ulterior am semnat-o la sucursala ING Lizeanu in data de 14.06.2010). In momentul semnarii mi s-a spus ca deblocarea banilor depinde de acordul dumneavoastra si ca aceasta ar dura aproximativ 5-7 zile. Dupa ce au trecut cele 7 zile, nefiindu-mi creditat contul cu suma debitata abuziv, am sunat la relatii clienti si mi s-a spus ca trebuie sa astept 45 de zile pana cand banca isi rezolva problemele cu benzinaria si aceasta este de acord sa dea banii inapoi. Desi am considerat inacceptabila situatia, cei de la relantii clienti mi-au zis ca nu exista o alta solutie decat sa astept, drept pentru care sunt hotarat sa formulez o plangere la ANPC

Laura Cocu (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Card de debit

27 Aprilie 2010

Incredibil..dar se intampla in Romania,la ING BANK. Mi-am schimbat recent locul d munca si...a trebuit sa imi fac un card de dbit la ING pentru virare salariu.Foarte simplu la prima vedere, mi s-a spus ca dureaza maxim 5 zile, dar a durat o luna si tot nu l-am primit, dau telefoane la My Line, habar nu aveau ce se intamplase cu PIN ul meu, din sucursala la fel nu stia nici macar cu ce firma de curierat lucreaza, ...in fine dupa 2 saptamani de asteptare mi s-a recomandat de ING sa fac o cerere de reemitere cod PIN (k poate s o fi ratacit prin Buc saracul PiN...) Am facut cererea, am trimis-o..., acum urma sa imi trimita pin ul in Baneasa, nu mai vroiau sa l trimita acasa, dar surpriza dupa 3 saptamani apare plicul acasa cu Pin ul care deja fusese anulat...Degeaba ca eu facusem reemitere la sfatul lor, m-am umplut iar de nervi.DEJA E CULMEA DISPERARII PE BUNE...acum nu stiu ce va mai urma,pt ca nu m-au mai anuntat daca mi-au trimis acel nou PIN si cat tb sa mai astept...IDEEA E K E BATAIE DE JOC pe bune , pt un card amarat sa te stresezi o luna..si inca nu s-a terminat...

MIRELA ANTON (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Card de debit

27 Martie 2010

Doresc sa reclam comportamentul absolut abuziv al bancii ING care mi-a blocat cardul de debit fara ca nici macar sa fiu anuntata in prealabil, pe motiv ca procesul verbal de predare primire al noului card (cardul fusese reinnoit in urma cu aprox doua saptamani) nu avea se pare, semnatura mea. Pesemne, un functionar distrat a trimis altceva decat procesul verbal pe care am semnat cand am primit cardul, motiv pentru care domniile lor, fara ca nici macar sa ma avertizeze au gasit de cuviinta ca ar fi cazu sa imi blocheze cardul. Cum o asemenea problema nu se poate rezolva in weekend, iar eu am fost pusa in situatia absolut frustranta de a nu putea avea acces la proprii mei bani in ziua de sambata, 27 martie orele 13:30 va trebui sa ma descurc cum pot pana la inceputul saptamanii viitoare cand dansii vor gasi timp sa se ocupe de cazul meu. Comportamentul bancii mi se pare de o lipsa de profesionalism crasa (puteau macar sa ma anunte, ca doar de aceea cer datele de contact ale clientului, nu?) Voi face o reclamatie la protectia consumatorului si publicitate negativa acestei bancii tuturor cunoscutilor mei.

Mihaela Marin (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus