Vocea clientului ING - Card de credit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

ING - Card de credit

04 Decembrie 2017

In luna Decembrie 2015 mi s-a sustras de pe card contravaloarea a 30 $. La acea vreme nu aveam activat serviciul SMS alert.Am observat frauda dupa 3 zile,am facut sesizare si dupa 20-30 zile am primit suma înapoi.Pe 30 Noiembrie anul curent mi s-a sustras de pe card suma de 412.12 ron insa având activat serviciul SMS alert am primit SMS ca as fi aprobat o tranzactie de 670 yeni chinezesti.Pe data de 04.12.2017 banca m-a instiintat ca a facut plata pe care eu am reclamat-o ca fiind frauduloasa.Din punctul meu de vedere este o banca total nesigura si nu recomand!!!!!!!!

GHEORGHE GARTU (Bacau, Bacau)

ING - Card de credit

18 Iulie 2017

Consider ca cei de la ING fac un abuz in acest moment cu cardul de credit. In momentul cand am contractat acest card de credit (in 2015) aveam stipulat in contract 12 rate fara dobanda . Mentionez ca nu a fost trecut ca o promotie ci pur si simplu in sectiunea dobanda fixa a Serviciului Plan de rate. In Iunie 2017 am primit o informare ca trebuie sa-mi schimb cardul , mai exact cardul MasterCard detinut nu va mai fi valabil (desi pe el scrie ca expira in 2019) si ca va fi inlocuit cu unul VISA. Tot in aceasta informare sunt anuntat ca planul de rate se va inchide si ca voi putea sa cumpar de la magazinele partenere (Pai domnilor de la ING daca vroiam sa fac asta imi facea un Card Avantaj , ca vb aia au cele mai multe magazine partenere). In acelasi timp a fost modificat si DAE (din 24.86% in 29.23%). Eu nu inteleg cum poate fi posibil acest lucru ?????? Asa ca din punctul meu de vedere ING trece pe lista neagra a bancilor cu care imi doresc sa lucrez in viitor.

Gaby Stone (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Card de credit

29 Mai 2017

Am cardul de credit de peste 2 ani de zile, am rulat peste 6000 ron pe el si nu am avut niciodata nici o problema. Intotdeauna am avut grija sa pun sumele la timp singura problema pe care am avut-o cu internet banking este ca nu pot face o plata recurenta de pe contul de debit pe contul de credit.

Cristian Alupoaie (Sibiu, Sibiu)

ING - Card de credit

13 Aprilie 2017

Am solicitat un credit "pe loc". mi s a aprobat dupa 4 zile in care am mers zilnic sa intreb ce se intampla. Oameni nepregatiti, neinformati! Am solicitat inchiderea cardului in mai putin de o luna, in care nu am scos niciun leu si nu am facut nicio tranzactie!! Mi s a cerut initial suma de 324 lei pt rambursare anticipata (ceea ce mi se pare exagerat!) dupa ce am platit la casierie si m am intors la ghiseu, stai ca mai trebuie inca 92 de lei! care incluse comisionul de depunere la casierie. Aberatie mai mare ca asta nu am auzit! depun bani in contul meu ING si imi ceri comision??? Deci oameni incompetenti. imi zici o suma, apoi la alt ghiseu apare alta suma. Unde este "comision 0" la tot???!! nu e! Este o minciuna. Nu as renunta la banca la care sunt si nici nu as recomanda nimaniu sa mearga la ING. Dezamagitor!!!

Adriana Ispas (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Card de credit

09 Octombrie 2014

Am un card de credit obisnuit. In momentul in care trebuia sa depun banii aferenti dobandei lunare am constata ca cardul trebuia schimbat (expirase perioada de valabilitate). M-am prezentat la agentia care imi eliberase cardul (conditie obligatorie - anomalie) si am cerut eliberarea noului card. Dupa ce d-na respectiva a spus ca e OK si a butonat la un PC vreo 30 de min., mi-a spus ca nu poate sa-mi elibereze cardul deoarece buletinul meu va expira peste 2 saptamani (ati citit bine - buletinul era valabil). Am fost usor amuzat de situatie si am dorit sa depun cash dobanda aferenta. A urmat ceva de genul: Client: Vreau sa depun cash suma de ..... Raspuns ING: Noi nu incasam bani, trebuie sa va duceti la sediul central. Client: Si unde este sediul agentiei? Raspuns ING: La adresa ....... ( in capatul celalat al orasului) Client: Ce program de lucru are agentia centrala? (in speranta ca reuseam sa ajung in timp util - era cca 17: 30) Raspuns ING: Luni-Vineri 09-16. Am "urat de bine" intre dinti bugetarilor de la ING si mi-am vazut de treaba. Am fost contactat ulterior de tot felul de "roboti" de la ING si nu am reusit inca sa-mi obtin ceea ce am cerut de la inceput: eliberarea cardului pt. a-mi efectua in mod decent tranzactiile cu banca. Buletinul mi-a expirat, m-am plimbat prin lume pe baza de pasaport, robotii de la ING ma suna in continuare, etc. Am dorit sa lichidez contul si ques what: nu se poate face fara buletin si card nou! Dupa aceasta comedie a erorilor prefer o banca (gen BRD) care sa ma "ciupeasca" usor la comisioane decat o multinationala plina de "roboti" in varianta mioritica.

Claudiu Petrovai (Timisoara, Timis)

ING - Card de credit

22 Iunie 2012

Nu am intalnit banca care sa te fure in halul in care o face ING. Dupa un an de zile inca descopar costuri ascunse. Ultima nesimtire de-a lor pe care am descoperit-o este legata de taxa de innoire a cardului de credit. Mi-au spus ca taxa este considerata retragere de bani si deci mi se percepe dobanda din momentul retragerii. Pe langa faptul ca este aberant sa se considere retragere de numerar, nici nu am vazut undeva aceasta taxa decat in extrasul lunar. Dar taxa a fost retrasa in 30 aprilie, extrasul care o contine a fost emis dupa 27 mai. Deci eu am platit dobanda tot acest timp, fara sa stiu. Justificarea lor este ca in contract scrie ca anual platest taxa de innoire. ok, da nu e normal ca eu sa-mi pun remindere pentru fiecare taxa ce mi se ia (sa mentionez aici ca ING are probabil cele mai multe taxe pentru serviciile oferite). De asemenea nu mi se pare normal ca taxa sa fie considerata retragere de bani. Retragerea o fac eu cu mana mea, eu aleg daca sa o fac sau nu, stiu ca am facut-o si care sunt consecintele acestui lucru, pe cand de acea taxa nu aflu decat prea tarziu, nu pot alege daca sa o platesc de pe cardul de credit sau din contul curent.

Ioan Oprea (Timisoara, Timis)

Inapoi sus