Vocea clientului Cetelem - Card de credit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Cetelem - Card de credit

23 Martie 2018

Desi mi-am platit toate datoriile catre ei, insista sa-mi tina conturile deschise. Nu scrie nicaieri procedura de inchidere, iar cineva ti-o va spune doar dupa certuri indelungate. Le-am trimis vreo 5 adrese (fax, e-mail ,sms) fara raspuns.

Angela Ilis (Sibiu, Sibiu)

Raspunsul Cetelem

Buna, Angela! Iti multumim pentru recenzie. Conform verificarilor noastre interne, colegii nostri au raspuns deja solicitarii tale si ti-au oferit toate informatiile necesare in vederea solutionarii, iar contul tau a fost inchis. Iti stam in continuare la dispozitie pentru detalii despre contul tau atat prin e-mail sau telefon, cat si pe pagina noastra de Facebook. O zi frumoasa, Echipa Cetelem

Cetelem - Card de credit

16 Martie 2018

Nu mi se poate inchide cardul Cetelem, cu toate ca am intreaga suma pe card, datorita sistemului prost facut care functioneaza doar o data pe luna, in data de 16. Apoi trebuie sa mai astept doua zile lucratoare pentru a primi adeverinta prin email

Lelia Dragaioasa (Drobeta-Turnu Severin, Mehedinti)

Raspunsul Cetelem

Buna, Lelia! Iti multumim pentru recenzie. Conform verificarilor noastre interne, colegii nostri ti-au furnizat documentul de inchidere in cel mai scurt timp posibil. Acest tip de document este trimis catre solicitant doar dupa emiterea ultimului extras de cont pentru cardul atasat, astfel incat sa putem avea o situatie completa a tuturor tranzactiilor si debitarilor din contul respectiv. Iti stam in continuare la dispozitie pentru detalii atat prin e-mail sau telefon, cat si pe pagina noastra de Facebook. O zi frumoasa, Echipa Cetelem

Cetelem - Card de credit

09 Februarie 2018

Am cumparat de pe Emag un produs finantat cu cardul de cumparaturi Cetelem.Din motive personale am returnat produsul iar Emag mi-a returnat suma de bani in contul cu care am facut achizitia,astept de 2 saptamani ca aceasta suma sa apara in cont dar nimic.Mentionez ca Emag mi-a trimis dovada prin care sau returnat suma de bani in cont iar eu am trimis-o mai departe la Cetelem.Am sunat de nenumarate ori dar nu mi se spune decât ca se va rezolva aceasta problema.Sunt dus cu vorba iar ei isi vad mai departe de treaba fara a se rezolva ceva in acest sens

Florin Pavel Rachiteanu (Motru, Gorj)

Raspunsul Cetelem

Buna, Florin! Multumim pentru comentariul tau. Am primit informarea ca situatia ta a fost deja preluata si ti s-au oferit toate informatiile necesare in vederea solutionarii. Iti stam la dispozitie in cazul in care vor mai aparea intrebari. Intre timp, pentru mai multe detalii iti stam la dispozitie la numarul 021.305.12.17, pe pagina noastra de Facebook sau prin e-mail la relatii.clienti@cetelem.ro. Multumim, Echipa Cetelem

Cetelem - Card de credit

24 Noiembrie 2017

cat de tampiti pot sa fie angajatii..care isi bat joc de clienti intr-un mare fel...astepti 45 zile dupa un card ..te cheama ..apoi cand suni sa il activezi spun ca au trimis cardul gresit...ce inseamna asta...chiar si pentru romania este prea mult...si cu scola profesionala se descurcau mai bine...rusineeeeeee

irina lungu (Craiova, Dolj)

Cetelem - Card de credit

29 Octombrie 2017

Buna seara, am si eu o experienta de cosmar ca si client activ Cetelem. Am un credit de 3599 lei din 2014 dar am mai scos cand sa adunat pe card bani de vreo 2-3 ori. Dar ce nu pot eu intelege este faptul ca am dobanda lunara ci nu anuala, dobânda lunara fiind de 2,14% dar nu stiu de unde si pana unde le dau lor 2,14% = 61 lei, doar dobânda lunara. Eu cum platesc lunar 200 lei mi se scade dobanda 61 lei, asigurarea 14,73 lei si administrarea de card in fiecare luna 5,13 lei. Deci cum pot spune ei ca dobanda lor este de 2,14 % lunar daca lunar eu platesc 200 lei rata din care se scad 81 lei lunar pe card fiind pusi doar 119 lei din 200 lei. Dar ce nu stiu si sunt foarte curios si sa-mi raspunda reprezentantii cetele de unde si pana unde si din ce suma le dau lor 2,14% 61 lei?

mihai remus baciu (Timisoara, Timis)

Raspunsul Cetelem

Buna, Mihai! Am demarat o verificare interna si in scurt timp vei primi mai multe detalii despre situatia contului tau si platile efectuate. Colegii nostri au fost informati si iti stam la dispozitie pentru orice situatie sau nelamurire ulterioara. Multumim si iti dorim o zi frumoasa!

Cetelem - Card de credit

17 Martie 2017

Am achizitionat anul trecut 2 aere conditionate care au costat 2900 de lei acesti bani fiind retrasi de pe cardul mamei mele de la cetelem. La cumparare am optat pentru 20 de rate cu dobanda 0 si dae 0. Mi s-a calculat rata la 150 de lei dar spre surprinderea mea anul trecut am platit 185 de lei o rata iar acum de doua luni de zile imi spun sa platesc tot 185. Poate imi va spune si mie un reprezentant de ce nu se respecra contractul ca sa stiu si eu ce pasi trebuie sa urmez si sa pot sa fac plangere catre organele abilitate. Va multumesc

iulian patrascu (Alexandria, Teleorman)

Inapoi sus