Vocea clientului Cetelem - Card de credit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Cetelem - Card de credit

22 Decembrie 2014

Am in momentul de fata foarte mari probleme cu cei de la cetelem. Sunt numai pe stors bani si o sa va explic acum de ce. mai aveam de plata 3 rate din 24, am fost la cei de la flanco si mi-au zis ca in calculator se vede ca mai am doar 97 lei in schimb eu am pus 500 lei ca sa mai ramana niste bani si pe card, apoi am sunat la Bucuresti (Cetelem) si le-am zis ca vreau sa imi inchid contul iar ei mi-au adus la cunostinta ca mai am de platit suma de 120 lei si apoi imi inchid contul. Eu am platit suma aceea iar dupa cateva zile mi-a venit msj pe telefon ca mai am 370 lei de plata, am platit si suma aceea si am mai pus in plus 400 lei ca sa mai ramana niste bani pe card si apoi am sunat la Bucuresti sa imi inchida contul si ce sa vedeti, mi-au zis ca eu mai am 1750 lei de plata penalizari de cwre panaatunci nu am fost informat. E STRIGATOR LA CER CE FAC ACESTI "OAMENI" Sunt pornit sa ii dau in nudecata asa ca haide-ti sa ne adu am mai multi si sa ii scoatem de pe piata pe excrocii astia. HAIDETI SA SPUNEM NUUUUUUUUU CETELEM!!!!!

Sisu Vlad (Abrud, Alba)

Raspunsul Cetelem

Cetelem - Card de credit

02 Aprilie 2014

ATENTIE !!!!!! Am un carde de credit de la Cetelem si vreau sa il lichidez inchid creditul , de 1 saptamana ma rog de ei telefonic cat si prin e-mail casute de email la care nu ti raspunde nimeni sau doar cand vor ei, astept un scadentar la zi sa pot face plata. refuza cu desavarsire sa il trimita si gasesc tot felul de scuze!!!!!! ATENTIE EVITATI CETELEM!!!!!!!!!!!!!!

Cristi Barsan (Piatra Neamt, Neamt)

Cetelem - Card de credit

11 Februarie 2012

Nu contest cele spuse in celelalte postari insa ce pot spune eu din experienta mea cu Cetelem este ca am fost si sunt foarte multumita de serviciile oferite, Si bunica si mama au un astfel de card il folosesc cu regularitate si nu au intampinat nici un fel de problema sau vreun cost nejustificat... Important e si modul in care consultantul de credit expune modul in care trebuie folosit cardul ca sa fie cat mai avantajos, si la fel de importanta este si capacitatea clientului de a intelege. Cetelemul este foarte transparent in privinta costurilor. In cazul ratelor restante si al atitudinii recuperatorilor va spun ca in cazul tuturor institutiilor de acest fel situatia e aceeasi, si nu firma in sine suna ci o firma care se ocupa cu acest fel de actiuni. asa ca nu cei de la Cetelem sau alt IFN suna... Asadar ce pot sa spun e ca eu sunt un client Cetelem multumit!

Cathia Constantin (Sibiu, Sibiu)

Cetelem - Card de credit

04 Februarie 2011

Vad ca in ultima perioada se inmultesc cazurile celor trasi pe sfoara de catre aceasta firma numita CETELEM. Foarte multi oameni care nu-si mai pot plati creditele sunt stresati, amenintati sii batjocoriti de angajatii firmei respective sau de catre firmele de recuperare. Acest site am vazut ca are cat de cat o tentativa de a media intre bietii oameni si respectivele firme. Dar atat. O tentativa. Nimic mai mult. Si nu poate nimeni sa ma contrazica, atata timp cat nu se zbate nici cat o clipire de ochi sa lamureasca cumva PROBLEMA ATAT DE SPINOASA A CARDURILOR DE CREDIT CETELEM. VA ROG sa nu-mi stergeti postarea ca o voi repeta zilnic daca este cazul.

Sfinxul Meister (Resita, Caras-Severin)

Cetelem - Card de credit

15 Iunie 2010

In august 2006 am cumparat produse electrocasnice de la Flanco prin credit Cetelem. La aproximativ 3 luni de la semnarea contractului pentru electrocasnice (care a fost achitat dupa aproximativ 1 an) am fost contactata de catre o reprezentanta a firmei Cetelem care mi-a spus ca au un produs nou pentru cei mai buni clienti - respectiv un card de credit. Mi-a facut o simulare m-am incadrat la 1500 ron, am acceptat (fiind o suma mica) semnand un formular cu "conditii generale emitere card"si "conditii generale de creditare". La activarea telefonica a cardului mi s-a spus ca am primit suma de 3000 ron. Am folosit acel card, am depus lunar o suma care-mi era transmisa printr-un sms, insa din 2006 tot incerc sa aflu si eu conditiile de creditare pentru acel card, comisioane, dobanzi, etc si...imi este imposibil. In luna ianuarie aflu ca trebuie sa le platesc aproximativ 8000 ron (in conditiile in care eu am depus lunar sumele cerute de ei printr-un sms-fara sa primesc extrase de cont cum era normal si fara sa primesc un contract pentru acel card). Primesc un act aditional la contractul numarul.....(contract care are numar diferit fata de cel incheiat initial la Flanco si pe care eu nu l-am semnat). Din luna ianuarie le tot trimit adrese si notificari pentru a mi se arata acel contract semnat de mine. Sunt mintita: fie ca-l au in format electronic, fie ca-l au in nu stiu ce arhiva si nu-l pot scoate,etc. Ba mai mult, conditiile lor de creditare pe care sustin ca mi le-au trimis nu poarta semnatura mea si nici buletinul meu si, in absolut toate adresele mele, fie nu-mi raspund la ceea ce intreb, fie imi dau cu totul alte raspunsuri care nu au nici o legatura cu subiectul (fac reclamatie la Protectia Consumatorului si cer contractul nr...si imi raspunde Cetelem ca mi-a majorat dobanda in baza nu stiu carui articol!) Atat scris cat si verbal se contrazic in privinta sumelor care le am de plata! Cum este posibil sa fiu sunata la un interval de 30 minute-unul din angajati sa-mi spuna ca am sa le platesc 1100 ron, iar celalalt 600 ron?Asta in conditiile in care am refuzat sa le mai platesc sau sa semnez acel act aditional pana nu mi se arata contractul de card semnat de mine (contract pe care eu nu l-am semnat). Care lege le permite sa ma sune de 8 ori pe zi, sa ma ameninte si sa-mi vorbesca urat?Cui ma pot adresa, deoarece, rasfoind forumurile pe net, am observat ca nu sunt singura pacalita de aceasta societate nonbancara?

Cristiana V. (Resita, Caras-Severin)

Inapoi sus