Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Vocea clientului Cetelem - Card de credit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Cetelem - Card de credit

29 Septembrie 2018

Am avut un card de la ei de credit.. asa zis.. am primit cardul cu 0 LEI pe el si acum am facut o rata la BCR. Am pus pe cardul acela 4000 de lei care era limita si surpriza... Acei bani nu ii pot folosi eu pentru ca acei bani cica au fost pusi de ei de-aia este card de credit.. niste escroci.. si acei 4000 de lei trebuia sa ii pun pentru ca i-am folosit eu.. niste nesim?i?i... acum am ramas falita de cei 4000 de lei!!

Mariana-Minodora Rurac (Botosani, Botosani)

Cetelem - Card de credit

14 August 2018

Am facut imprudenta sa folosesc un card de credit de la aceasta "banca" deloc transparenta si cu costuri uriase, "banca" care nu trimite clientilor extrasele de cont timp de luni, ani de zile (nici dupa nenumarate telefoane, e-mailuri) , metoda prin care nu poti avea control la sumele pe care le platesti, respectiv la suma totala debitoare ramasa Nu ti se trimit duplicate la documentele solicitate, nici dupa nenumarate e-mailuri. Cum poti achita o suma de bani unei asemenea "institutii" fara a stii ce costuri ascunse contine suma si fara a avea control la ceea ce platesti, adica fara a fi informat? Evitati aceasta "institutie", daca nu o faceti, veti regreta amarnic apoi!

Alina Gav (Timisoara, Timis)

Cetelem - Card de credit

01 August 2018

Buna ziua . Am un card cetelem si vreau sa il inchid. A fost emis un ordin de plata in data de 27 07 2018 si azi 01 08 2018 nu au ajuns bani asa zic ei .

Elena Stanciu (Slobozia, Ialomita)

Cetelem - Card de credit

23 Martie 2018

Desi mi-am platit toate datoriile catre ei, insista sa-mi tina conturile deschise. Nu scrie nicaieri procedura de inchidere, iar cineva ti-o va spune doar dupa certuri indelungate. Le-am trimis vreo 5 adrese (fax, e-mail ,sms) fara raspuns.

Angela Ilis (Sibiu, Sibiu)

Raspunsul Cetelem

Buna, Angela! Iti multumim pentru recenzie. Conform verificarilor noastre interne, colegii nostri au raspuns deja solicitarii tale si ti-au oferit toate informatiile necesare in vederea solutionarii, iar contul tau a fost inchis. Iti stam in continuare la dispozitie pentru detalii despre contul tau atat prin e-mail sau telefon, cat si pe pagina noastra de Facebook. O zi frumoasa, Echipa Cetelem

Cetelem - Card de credit

16 Martie 2018

Nu mi se poate inchide cardul Cetelem, cu toate ca am intreaga suma pe card, datorita sistemului prost facut care functioneaza doar o data pe luna, in data de 16. Apoi trebuie sa mai astept doua zile lucratoare pentru a primi adeverinta prin email

Lelia Dragaioasa (Drobeta-Turnu Severin, Mehedinti)

Raspunsul Cetelem

Buna, Lelia! Iti multumim pentru recenzie. Conform verificarilor noastre interne, colegii nostri ti-au furnizat documentul de inchidere in cel mai scurt timp posibil. Acest tip de document este trimis catre solicitant doar dupa emiterea ultimului extras de cont pentru cardul atasat, astfel incat sa putem avea o situatie completa a tuturor tranzactiilor si debitarilor din contul respectiv. Iti stam in continuare la dispozitie pentru detalii atat prin e-mail sau telefon, cat si pe pagina noastra de Facebook. O zi frumoasa, Echipa Cetelem

Cetelem - Card de credit

09 Februarie 2018

Am cumparat de pe Emag un produs finantat cu cardul de cumparaturi Cetelem.Din motive personale am returnat produsul iar Emag mi-a returnat suma de bani in contul cu care am facut achizitia,astept de 2 saptamani ca aceasta suma sa apara in cont dar nimic.Mentionez ca Emag mi-a trimis dovada prin care sau returnat suma de bani in cont iar eu am trimis-o mai departe la Cetelem.Am sunat de nenumarate ori dar nu mi se spune dec√Ęt ca se va rezolva aceasta problema.Sunt dus cu vorba iar ei isi vad mai departe de treaba fara a se rezolva ceva in acest sens

Florin Pavel Rachiteanu (Motru, Gorj)

Raspunsul Cetelem

Buna, Florin! Multumim pentru comentariul tau. Am primit informarea ca situatia ta a fost deja preluata si ti s-au oferit toate informatiile necesare in vederea solutionarii. Iti stam la dispozitie in cazul in care vor mai aparea intrebari. Intre timp, pentru mai multe detalii iti stam la dispozitie la numarul 021.305.12.17, pe pagina noastra de Facebook sau prin e-mail la relatii.clienti@cetelem.ro. Multumim, Echipa Cetelem

Inapoi sus