Vocea clientului BRD - Card de debit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BRD - Card de debit

06 Decembrie 2017

Oameni incompetenti cu servicii lente si de tot cacatul! Alegeti alta banca! A trebuit sa discut in 7 zile la rand cu toti salariatii din banca pentru a-mi rezolva o problema( greseala de a lor)+ COMISIOANE IMENSE PENTRU NISTE SERVICII ABSOLUT SIMPLE (LA DISTANTA DE UN CLICK) penibil. Atat am de spus PENIBIL HUOOOOO

Ioana Popescu (Ineu, Arad)

BRD - Card de debit

08 Martie 2017

Cred ca este banca cu cele mai mari comisioane. Am inchis recent un card de care nu aveam nevoie. Surpriza! Desi soldul era fara nici cea mai mica problema, doar pentru ca am vrut sa-l inchid, 15 EURO comision, ca asa platim noi romanii in euro de parca avem salarii in euro. Nu e vorba de penalizari sau alte costuri, strict inchidere card. Alte aspecte care lasa de dorit nu le mai comentez deoarece sunt specifice tuturor bancilor. Sa nu se mai mire cei de la banci ca fugim de ei ca de dracu, e o reactie fireasca.

Dan Dan (Bucuresti, Bucuresti)

BRD - Card de debit

16 Iunie 2016

Dupa o perioada de lucru in Spania firma angajatoare mia facut cont la banca la caixa unde mi au zis ca in Romania pot scoate banii de la banca brd cand am ajuns in tara acum cateva zile am incercat sa scot banii dar surpriza functionara mia zis ca tranzactia este esuat? am continuat sa ma duc zi de zi cu gândul c? voi putea sa scot banii dar nu am reusit directoarea b?ncii in loc sa ma ajute mia vb urat si st explicatie e ca banii sunt blocati pe circuit de la banca din spania mi sa spus ca banii au fost retrasi din cont am fost la politie si mi sa cerut extrasul de cont dar eu nu am bani sa merg iar in Spania daca stie cineva cum pot rezolva situatia va rog sa imi spuneti pt ca sunt tare disperat? va multumesc

Constantin Neaca (Dragasani, Valcea)

BRD - Card de debit

06 Decembrie 2013

Mi-a expirat cardul student la BRD, m-a sunat o cucoana sa il iau pe cel nou, dar eu nu il mai vrea.Mi-a zis ca trebuie sa dau vreo 70 de ron sa il inchid.Daca nu il mai inchid si nu mai merg niciodata la banca ce se poate intampla???trebuie neaparat sa inchid contul, poate sa fie activ si peste 5-10 ani, si sa ma trezesc ca trebuie sa achit o suma mult mai mare?

Marian Ion (Predeal, Brasov)

BRD - Card de debit

25 Noiembrie 2013

Reclamatia este in legatura cu un cont de student deschis in octombrie 2011 la BRD. La deschidere mi s-a spus ca atat contul, cat si cardul au 0 comisioane de administrare. Ulterior nu am folosit contul pentru o perioada mai lunga, insa nu l-am inchis, deoarece doream sa urmaresc ofertele de dobanzi la depozite si eventual sa fac un depozit. In octombrie 2013 m-am prezentat la sediul BRD Politehnica pentru a inchide contul. Dupa 45 minute de asteptat la coada mi s-a comunicat ca trebuie sa platesc aproximativ 85 de lei, comisioane de administrare. Am cerut sa mi se arate documentul de la deschiderea contului, insa, dupa 2 saptamani in care am sunat repetat si mi s-a spus ca nu este gasit, mi s-a cerut sa ma prezint din nou la sediu, unde sa depun o cerere de scoatere din arhiva a documentului. M-am prezentat,am depus cererea si am fost asigurata ca in maxim 7 zile voi fi contactata, insa nu s-a intamplat acest lucru. Asadar, pe langa faptul ca MI-A FOST ASCUNSA, la deschiderea contului, existenta comisionului de administrare, ulterior NU MI S-A PERMIS SA INCHID CONTUL. In timpul in care banca nu mi-a putut prezenta niciun document care sa dovedeasca faptul ca am vreo datorie, comisionul a continuat sa se stranga. In aceasta situatie, daca plangerea nu imi va fi solutionata in foarte scurt timp (sa mi se permita sa inchid contul fara a plati nimic in plus), voi fi nevoita sa apelez la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului.

Laura Iancu (Bucuresti, Bucuresti)

BRD - Card de debit

14 August 2012

Mihai Sfideanu 14.08.2012 Buna ziua . Eu am patit-o cu BRD . La un bancomat din Mamaia in perimetrul hotelului Palas in data de 31.07.2012 am dorit sa scot suma de 600 ron .Totul ok efectuez toate operatiunile cerute cand surpriza : dupa 5 minute de gandire imi afiseaza mesajul ca operatiunea nu poate fi efectuata si mi-a remis cardul . A doua zi am vrut sa scot suma de la alt bancomat si stupore : suma nu mai era disponibila in cont . M-am adresat la o sucursala a bancii din Constanta si raspunsul a fost ca la ei apare ca operatiune efectuata si ca suma a fost retrasa . Am completat un formular si am fost asigurat ca se vor face verificari si daca se dovedeste ca a fost o eroare a bancomatului suma imi va fi trimisa inapoi in cont . Astazi suntem in data de 14.08.2012 si nici un raspuns din partea bancii nici ca este alba nici neagra . Bataie de joc pt banii clientilor . Noroc ca am obtinut inregistrarea de la hotel din zona unde se afla bancomatul in care se vede ce s-a intamplat defapt si acum astept sa treaca cele 30 de zile pt a actiona in instanta BRD - ul pt recuperarea sumei . Asa ca cei care au temeri in a folosi cardul sunt foarte intemeiate .

mihai sfideanu (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus