top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre card de debit BRD

Card de debit BRD

Scor: 1.6 | 23 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BRD
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    D DDan Dan
    Card de debit de la BRD

    Cred ca este banca cu ce

    Cred ca este banca cu cele mai mari comisioane. Am inchis recent un card de care nu aveam nevoie. Surpriza! Desi soldul era fara nici cea mai mica problema, doar pentru ca am vrut sa-l inchid, 15 EURO comision, ca asa platim noi romanii in euro de parca avem salarii in euro. Nu e vorba de penalizari sau alte costuri, strict inchidere card. Alte aspecte care lasa de dorit nu le mai comentez deoarece sunt specifice tuturor bancilor. Sa nu se mai mire cei de la banci ca fugim de ei ca de dracu, e o reactie fireasca.

    08-03-2017

    C NConstantin Neaca
    Card de debit de la BRD

    Dupa o perioada de lucru

    Dupa o perioada de lucru in Spania firma angajatoare mia facut cont la banca la caixa unde mi au zis ca in Romania pot scoate banii de la banca brd cand am ajuns in tara acum cateva zile am incercat sa scot banii dar surpriza functionara mia zis ca tranzactia este esuat? am continuat sa ma duc zi de zi cu gândul c? voi putea sa scot banii dar nu am reusit directoarea b?ncii in loc sa ma ajute mia vb urat si st explicatie e ca banii sunt blocati pe circuit de la banca din spania mi sa spus ca banii au fost retrasi din cont am fost la politie si mi sa cerut extrasul de cont dar eu nu am bani sa merg iar in Spania daca stie cineva cum pot rezolva situatia va rog sa imi spuneti pt ca sunt tare disperat? va multumesc

    16-06-2016

    M IMarian Ion
    Card de debit de la BRD

    Mi-a expirat cardul stud

    Mi-a expirat cardul student la BRD, m-a sunat o cucoana sa il iau pe cel nou, dar eu nu il mai vrea.Mi-a zis ca trebuie sa dau vreo 70 de ron sa il inchid.Daca nu il mai inchid si nu mai merg niciodata la banca ce se poate intampla???trebuie neaparat sa inchid contul, poate sa fie activ si peste 5-10 ani, si sa ma trezesc ca trebuie sa achit o suma mult mai mare?

    06-12-2013

    L ILaura Iancu
    Card de debit de la BRD

    Reclamatia este in legat

    Reclamatia este in legatura cu un cont de student deschis in octombrie 2011 la BRD. La deschidere mi s-a spus ca atat contul, cat si cardul au 0 comisioane de administrare. Ulterior nu am folosit contul pentru o perioada mai lunga, insa nu l-am inchis, deoarece doream sa urmaresc ofertele de dobanzi la depozite si eventual sa fac un depozit. In octombrie 2013 m-am prezentat la sediul BRD Politehnica pentru a inchide contul. Dupa 45 minute de asteptat la coada mi s-a comunicat ca trebuie sa platesc aproximativ 85 de lei, comisioane de administrare. Am cerut sa mi se arate documentul de la deschiderea contului, insa, dupa 2 saptamani in care am sunat repetat si mi s-a spus ca nu este gasit, mi s-a cerut sa ma prezint din nou la sediu, unde sa depun o cerere de scoatere din arhiva a documentului. M-am prezentat,am depus cererea si am fost asigurata ca in maxim 7 zile voi fi contactata, insa nu s-a intamplat acest lucru. Asadar, pe langa faptul ca MI-A FOST ASCUNSA, la deschiderea contului, existenta comisionului de administrare, ulterior NU MI S-A PERMIS SA INCHID CONTUL. In timpul in care banca nu mi-a putut prezenta niciun document care sa dovedeasca faptul ca am vreo datorie, comisionul a continuat sa se stranga. In aceasta situatie, daca plangerea nu imi va fi solutionata in foarte scurt timp (sa mi se permita sa inchid contul fara a plati nimic in plus), voi fi nevoita sa apelez la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului.

    25-11-2013

    M Smihai sfideanu
    Card de debit de la BRD

    Mihai Sfideanu 14.08.

    Mihai Sfideanu 14.08.2012 Buna ziua . Eu am patit-o cu BRD . La un bancomat din Mamaia in perimetrul hotelului Palas in data de 31.07.2012 am dorit sa scot suma de 600 ron .Totul ok efectuez toate operatiunile cerute cand surpriza : dupa 5 minute de gandire imi afiseaza mesajul ca operatiunea nu poate fi efectuata si mi-a remis cardul . A doua zi am vrut sa scot suma de la alt bancomat si stupore : suma nu mai era disponibila in cont . M-am adresat la o sucursala a bancii din Constanta si raspunsul a fost ca la ei apare ca operatiune efectuata si ca suma a fost retrasa . Am completat un formular si am fost asigurat ca se vor face verificari si daca se dovedeste ca a fost o eroare a bancomatului suma imi va fi trimisa inapoi in cont . Astazi suntem in data de 14.08.2012 si nici un raspuns din partea bancii nici ca este alba nici neagra . Bataie de joc pt banii clientilor . Noroc ca am obtinut inregistrarea de la hotel din zona unde se afla bancomatul in care se vede ce s-a intamplat defapt si acum astept sa treaca cele 30 de zile pt a actiona in instanta BRD - ul pt recuperarea sumei . Asa ca cei care au temeri in a folosi cardul sunt foarte intemeiate .

    14-08-2012

    G SGeorgiana Laura Silvia Sararu
    Card de debit de la BRD

    Nu mi s-a spus ce costur

    Nu mi s-a spus ce costuri lunare va presupune deschiderea contului, iar atunci cand am fost sa inchid acest cont fiecare functionar mi-a spus altceva. In Slatina mi s-a spus ca in termen de 30 de zile de la inchiderea cardului va trebui sa merg sa-mi inchid contul in judetul unde l-am deschis. Cand am ajuns la Pitesti, desi doamna de acolo a fost foarte amabila, nu mi-a spus ca acest cont se va inchide dupa cele 30 de zile de la inchiderea cardului.

    18-04-2012

    C Mcristina-valentina marinica
    Card de debit de la BRD

    Am solicitat un card de

    Am solicitat un card de debit de la BRD. Domnisoara Ruxandra Nica a inceput sa imi explice ca se percepe un comision de 3-4 lei lunar pentru administrarea contului si taxa pentru card 20 de lei. Am crezut ca a terminat cu explicatiile si am semnat in graba niste hartii. Mare greseala ca nu le-am citit. La prima utilizare a cardului mi s-a oprit 40 lei, la a doua utilizare alti 17 lei. Am mers la banca sa vad de unde atatea opriri. Am decis sa inchid cardul. Am facut cerere si mi s-a spus sa revin dupa 30 de zile sa inchid si contul. Cand am revenit: SURPRIZA: mai avem de platit 73 de lei, reprezentand comision inchidere card si alte comisioane. Acum marea mea problema este: DE CE LIPSA DE INFORMARE DIN PARTEA ANGAJATEI? De ce cand mi-am deschis cardul nu mi-a spus de toate comisioanele? De ce cand m-am prezentat sa inchid cardul nu mi-a spus ce presupune acest lucru? Oare fisa postului pe care il detine nu presupune si informarea totala si corecta a clientului? Am facut reclamatie in data de 29 martie 2011 cu nr. 104 la sucursala Amurgului, dar nu cred ca ma va ajuta prea mult. Gresesc ei pe banii nostri.

    03-04-2011

    G AGHEORGHE AIRINEI
    Card de debit de la BRD

    Acum 5 ani, mai exact in

    Acum 5 ani, mai exact in 2005, ma aflam cu serviciul in Poiana Brasov. Salariul il primeam tot timpul cash si m-am hotarat sa imi fac un card pentru a-mi strange banii. Astfel, m-am dus la o agentie BRD in Brasov si mi-am facut un card, pe vremea aceea erau cardurile cu Hagi, Ilie Nastase si Nadia Comaneci! Am utilizat cardul cam 1 an! Apoi am reveni cu serviciul in Constanta si intre timp m-am casatorit si mi-am schimbat adresa din Eforie Nord, in Constanta! Pana acum nu am avut niciodata credite in banci sau in magazine! Si acum de curand m-am decis sa imi cumpar un produs de la Altex! Acestia mi-au oferit si posibilitatea de a avea si un card de pe care voi putea sa utilizez banii dupa achitarea integrala a respectivului produs! Am completat cererea de la locul de munca apoi am depus-o si cand sa imi dea raspunsul SURPRIZA : eram inregistrat la biroul de credit! Bineinteles ca am contestat acest lucru stiind ca nu am avut niciodata credite! Si intr-un final am aflat despre ce era vorba: neutilizand cardul facut la BRD s-a adunat de plata suma de 30 lei, banuiesc ca din comisionul de administrare al contului! Mentionez ca nu am stiut de acest lucru si nici ca voi fi in biroul de credit pe o perioada de 4 ani de la achitarea sumei! Am achitat aceasta suma si cu greu am inchis acel cont pentru ca nu m-am putut deplasa pana in Brasov pentru a-l inchide! Am fost si la Sucursala BRD din Constanta si mi-au spus ca totul este bine ca nu sunt dator! Apoi am incercat iar sa imi fac acea rata in magazin si acelasi raspuns negativ l-am primit! As vrea sa stiu ce este facut, cum pot iesi de aici? Pe langa faptul ca nu stiam de acest lucru, este si o suma foarte mica si in primul rand nu am fost rau platnic pentru ca nu a fost un credit a fost doar un cont, totusi e o mare diferenta! Multumesc si astept raspuns cat mai repede posibil!

    13-10-2010

    Z KZOLTAN KIS
    Card de debit de la BRD

    <p>REVIN CU NOILE EXPERI

    <p>REVIN CU NOILE EXPERINTE CU BRD.IN DATA DE19 04 2010 M-AM PREZENTAT LA FILIALA BRD BAIA MARE KAUFLAND LA ORELE 11&nbsp;CA SA CER NR.DE INREGISTRARE AL RECLAMATIEI DEPUSE IN DEC.2009 DAR DUPA APROX 10 MINUTE DIRECTOREA BANCII A CHEMAT POLITIA RESPECTIV JANDARMERIA IN TOTAL 5 INDIVIZI IN UNIFORMA SUB PRETEXTUL DE INJURII SI INSULTE ADUSE LA ADRESA PERSONALULUI INSTITUTIEI CARE NU S-AU ADEVERIT.EVIDENT NU AM PRIMIT NR.DE INREGISTRARE SOLICITAT(PROBABIL POLITICA BANCII)SP&#336;UN ACEST LUCRU CELOR CE CITESC ACESTE RINDURI CE VOR PATII IN CAZUL CA SOLICITA UN LUCRU ELEMENTAR CEEA CE DENOTA LIPSA DE TRANSPARENTA AL BANCII BRD</p>

    20-04-2010

    Z KZOLTAN KIS
    Card de debit de la BRD

    IN DATA DE 15 MARTIE AM

    IN DATA DE 15 MARTIE AM SOLICITAT ANULAREA CONTULUI SI ORICAREI COLABORARI CU BRD SI DUPA 1 LUNA M-AM PREZENTAT PENTRU A VEDEA DACA S-A ANULAT SAU NU SI AM CONSTATAT CU PARERE DE RAU CA INCA NU S-A OPRIT SI DEOCAMDATA NU SE POATE.AM FOST FOARTE REVOLTAT IMI VENEA SA SPARG CLAVIATURA SAU MONITORUL DE LA CALCULATOR DAR FUNCTIONARA NEFIIND DE VINA AM RENUNTAT.AM VORBIT CU DANA BARBU PE CARE VOIAM SA O SUN INAPOI DAR NU AM REUSIT(POLITICA BANCII) AM RENUNTAT LA SEVICIILE BRD PE MOTIV CA PROBABIL DIN CAUZA DIRECTOAREI AM AJUNS SOMER(AM FOST DAT AFARA DE LA LOCUL DE MUNCA) PRECIZEZ CA DIRECTOAREA RESPECTIVA  ESTE DIN BAIA MARE SUCURSALA IZVOARELE SI ESTE RUDA CU UNUL DIN DIRECTORII DE LA AMI SA BAIA MARE (IN DECEMBRIE 2009 AM DEPUS O RECLAMATIE IMPOTRIVA BANCII LA CARE NICI IN MOMENTUL DE FATA NU AM PRIMIT RASPUNS) DECI NU POT SA FAC CONTESTATIE LA PROTECTIA CONSUMATORULUI SI CONTINUIND IDEEA INTERESANT CA LA UNITATEA LA CARE AM LUCRAT DEJA STIAU DE RECLAMATIA MEA.IN ESENTA BRD ESTE CEA MAI MIZERABILA BANCA CU CELE MAI MARI COMISIOANE SI DE CARE NU POTI SCAPA USOR.

    15-04-2010

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie