top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele UniCredit Bank

UniCredit Bank

Scor: 2.2 | 40 recenzii

Scrie o recenzie

Produse UniCredit Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    I IIon Iancu
    Card de debit de la UniCredit Bank

    Sunt client vechi Unicre

    Sunt client vechi Unicredit Bank iar zilele acestea m-am trezit ca nu pot folosi cardul de debit la ATM Unicredit Bank! Am inncercat sa aflu motivul blocarii cnturilor prin serviciul telefonic clienti si afost imposibil :serviciul telefonic nu raspunde s-au raspunde fr. greu din motiv de aglomerare a serviciului (nu cred !?) sau de economii la operatori!? A II a zi am mers la sucursala si am aflat cu stupefactie ca a fost blocat contul din motive de neactualizare a datelor in puternicitilor !Mentionez ca n-am primit nicio notificare a bancii in acest sens pe niciun canal de comunicare!? Consider ca s-a comis un abuz din partea Bancii in blocarea contului !! Am fost pus in imposibilitatea de a efectua plati cu cardul s-auextrage bani de la ATM!? Astept o explicatie!? Multumesc!

    10-05-2019

    G MGABRIEL-LIVIU MUNTEANU
    Credit nevoi personale de la UniCredit Bank

    O surpriza placuta! Prof

    O surpriza placuta! Profesionalism. Operativitate. Amabilitate. Un "10" doamnei Irina-Andreea MAXIM de la sucursala din Moinesti, jud. Bacau!

    03-09-2018

    L SLiliana Stefan
    Card de credit de la UniCredit Bank

    Agentiile locale nu fac

    Agentiile locale nu fac decat incasari. orice informatie despre card se obtine doar cu telefon si cu asteptare (20-30 min) pana esti preluat. In decembrie am inchis cardul, exact din cauza proastei comunicari, acum primesc mail ca am de platit 39 de lei, gestionarea cardului, desi in decembrie mi s-a spus (la telefon) ca e terminat si incheiat, fara nici o datorie. Nu ai nici o dovada a convorbirii avute, nu ai nici un act fiindca TOTUL se rezolva DOAR telefonic. In ciuda ofertelor, felul in care tin legatura cu clientul este jalnica. Nu mi s-a raspuns la sesizare, a trebuit tot eu sa sun si sa astept 30 de minute in telefon pana m-a preluat cineva. Angajatii isi fac treaba, dar din pacate e singurul plus. Nici acum NU AM nici o dovada ca am solicitat inchiderea cardului, nu am cum demonstra asta. NU STIU daca ce mi s-a spus telefonic e suficient. NU RECOMAND DELOC

    06-06-2018

    D GDESTRO GIANNI
    Card de credit de la UniCredit Bank

    sunt in posesia de o car

    sunt in posesia de o carte de credit UNICREDIT . Am avut nevoia sa maresc plafonul dar procedura este lenta , complicata,lunga si mai departe. Daca t-aduci la o filiala iti spune ca trebuie sa suni la call center si invers. Nici uno nu stie sa iti da o explicatia corecta. O nebunie completa pe cine nu are timp sa umble pentru ca are serviciu . De 3 ori m-am dus pana acuma si anca nu am rezolvat

    06-10-2017

    S ISilvia Ionela
    Cont curent de la UniCredit Bank

    Am solicitat in data de

    Am solicitat in data de 20.07.2017 prin intermediul online banking deschiderea unui cont de depozit si a unui cont curent in EUR, fiind deja clienta a bancii cu un cont in RON. Vineri in 28.07.2017 am sunat si mi s-a spus ca se vor crea in cursul zilei. Nici pana acum 31.07.2017 nu sunt deschise.

    31-07-2017

    C OCLAUDIA ONEL
    Credit nevoi personale de la UniCredit Bank

    BUNA ZIUA, AM CONTR

    BUNA ZIUA, AM CONTRACTAT UN CREDIT DE NEVOI PERSONALE IN EURO IN LUNA MARTIE 2017.CE CREDETI...O GASELNITA A BANCII...ASIGURARE INCLUSA IN RATA, ADICA ESTI FINANTAT SI CU ASIGURAREA DIN START SI ....ATENTIE PTR CARE PLATESTI DOBANDA!!! 360 EURO M-A COSTAT ASIGURAREA PE 3 LUNI PTR CA AM PLATIT ANTICIPAT CREDITUL, DAR ASIGURAREA SUNT OBLIGATA S-O PLATESC TOATA....NU INCETEAZA DE DREPT LA ACHITAREA CREDITULUI. IN PLUS SI 45 DE EURO PTR ANALIZA DOSAR, DE ASEMENEA SUNT INCLUSI IN RATA...DECI SE PLATESTE DOBANDA.........ATENTIE, SA NU CONTRACTATI UN ASEMENEA CREDIT, CU ASIGURARE INCLUSA IN RATA...ESTE O ALTA GASELNITA A BANCILOR SA INSELE OAMENII, MAI ALES UNICREDIT BANK CARE ESTE SPECIALIZATA PE ASIGURARI...DE FAPT ACESTA ERA/ESTE OBIECTUL LOR PRINCIPAL!

    26-07-2017

    F EFLORIN ENACHE
    Credit nevoi personale de la UniCredit Bank

    Bua ziua, Sunt ben

    Bua ziua, Sunt beneficiarul unui contract de credit, contractat la ABN AMRO Bank Romania, credit de nevoi personale fara ipoteca, cu dobanda variabila, contractat in data de 29.09.2008. In data de 15.10.2008, contractul de credit a fost transferat de la ABN AMRO BANK Romania catre RBS BANK Romania S.A., informat printr-o simpla notificare, iar in data de 16.09.2013 contractul de credit a fost transferat de la RBS BANK Romania S.A. catre UNICREDIT CONSUMER FINANCING IFN S.A., informat printr-o alta notificare, Am avut neplacuta surpiza sa constat ca UNICREDIT CONSUMER FINANCING IFN S.A., a modificat unilateral conditiile contratuale, modificand un contract de credit cu dobanda variabila intr-un contract de credit cu dobanda fixa, prin aceasta modificare modificandu-se costurile de rambursare anticipate cu un comision de 1%. In cadrul contractului de credit este definita abuziv cum poate varia dobanda : "Banca poate modifica nivelul ratei dobanzii pentru Credit in cazul in care evolutia pietei monetare/financiare va justifica o asemenea masura, notificand Imprumutatul despre aceasta modificare, prin oricare din modalitatile de notificare ..." Cu intrarea in vigoare a "OUG nr. 50/2010", RBS BANK Romania S.A. m-a chemat la negocieri pentru punerea la dipozitie a unor acte aditionale, pentru a asigura conformitatea contractului cu dispozitiile "OUG nr. 50/2010, acte aditionale refuzate prin notificari de refuz. In data de 23.12.2013 am completata o cerere de rambursare anticipata totala a creditului, moment in care mi s-a comunicat ca trebuie sa platesc si un comision de rambursare anticipata in valoare de 1%. De la aceasta data am tot incercat clarificarea acestei situatii, dar fara nici un rezultat. Eu doresc sa rambursez total creditul, dar in conditiile contractuale semnate, nu in conditiile modificate unilateral de catre UNICREDIT CONSUMER FINANCING IFN S.A. As dori sa stiu cum as putea clarifica aceasta problema. Va multumesc anticipat pentru raspuns! Cu stima, Florin ENACHE

    29-04-2014

    C GConstantina Gheorghiu
    Credit imobiliar de la UniCredit Bank

    Am solicitat un credit p

    Am solicitat un credit pentru constructie, avand deja o parte din cladire construita si la 2 sucursale am primit oferte total diferite de ceea ce solicitasem, intelegand ca de fapt acest produs este doar pentru reclama bancii, el nu existand de fapt. Agentul a incercat sa-mi ofere alt tip de credit cu dobanda mult mai mare, motivand ca trebuie construit cu firma de constructii, ca trebuie sa realizez eu lucrarile in avans si apoi sa mi se deconteze, urmand sa justific intreaga suma. Precizez ca telefonic la info clienti mi s-a spus ca se poate construi in regie proprie, putand considera avansul cerut ceea ce am construit pana acum si sa pot justifica doar 60% din cheltuieli, fiind regie proprie neputand justifica cheltuielile de manopera. Totodata a diferit total gradul de indatorare de la o sucursala la alta. Asa ca feriti-va de aceasta banca!!!

    19-03-2014

    C TConstantin Daniel Trasca
    Prima casa de la UniCredit Bank

    Am contractat la inceput

    Am contractat la inceputul anului un credit prima casa prin Unicredit Tiriac(agentia Far Constanta). Mi s-a raspuns concret la orice intrebare...mi s-au aratat toate costurile si sunt foarte multumit de amabilitatea si profesionalimsul doamnelor de la aceasta agentie. Totul s-a rezolvat in aprox 40 de zile...si am reusit sa cumpar apartamentul care il vroiam. Dupa 3 luni cand m-am dus sa mi se dea al2lea grafic de rambursare am constatat cu stupoare ca mi-a scazut rata de la 172euro/luna la aprox 162euro/luna...ptr ca s-a redus comisionul de administrare...:):) Am facut si o rambursare anticipata de aprox 740euro si am ales sa reduc numarul de ani (se poate alege si ptr reducerea sumei). Inainte de aceasta rambursare aveam data scadenta a creditului in octombrie 2041...dupa ce am rambursat...a scazut la august 2039...ptr ca s-a luat in calcul doar "principalul" din toata rata...dar realistic nu s-a simtit aceasta rambursare ptr ca nu a scazut suma de rambursat prea mult. Asadar data viitoare voi face rambursare din suma...ca sa vad care este diferenta!

    29-09-2012

    N INICU IOLEA
    Credit nevoi personale de la UniCredit Bank

    Am contractat un credit

    Am contractat un credit de nevoi personale. In 2009 am vrut sa-l refinantez de la alta banca, cu avantaj pentru mine. Am inceput procedurile de a contracta un credit pentru refinantare, dar m-am trezit ca sunt dat la Biroul de Credit ca restantier. Nefiind notificat ca trebuia sa mai am in cont 32 lei/ an in afara ratei lunare pe care o primeam pe telefon prin SMS de la UniCredit Tiriac, de unde am contractat acest credit, este normal sa sufar aceasta pentru un token pe care l-am primit pentru a ma folosi de el pentru internet banking-ul pe care nu l-am folosit si nici nu-l folosesc? Daca ma notificau, credeti ca atata timp cat rata este de 482 lei lunar, ma puneam pentru 32 lei pe an? Si uite asa am ajuns la Biroul de Credit cu 4 bulinute cu numarul 1 pe patru luni de zile. Va rog ajutati-ma, cum scap de aceste bulinute? Ar putea banca sa faca o revizuire la Biroul de Credit? Nu am primit niciun raspuns concret. Cum imi trimiteau rata lunara aferenta lunii, puteau foarte frumos sa-mi adauge si acei 32 lei, ca sa nu apar la Biroul de Credit Mentionez ca acei 32 lei au fost platiti de catre mine, dar dupa ce ma raportasera deja ca restantier si de acei 32 lei aflasem cand am sunat sa vad daca am vreo restanta, nefiind informat ca sunt in Biroul de Credit. Altfel, nici nu mai umblam dupa atatea hartii pentru alta banca pentru refinantarea creditului existent. Nu sunt si nici nu am fost rau platnic niciodata, dar se pare ca UniCredit Tiriac nu vrea sa-si scape clientii prinsi deja in plasa creditarii.

    28-03-2011

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie