Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Vocea clientului UniCredit Bank - Cont curent

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

UniCredit Bank - Cont curent

31 Iulie 2017

Am solicitat in data de 20.07.2017 prin intermediul online banking deschiderea unui cont de depozit si a unui cont curent in EUR, fiind deja clienta a bancii cu un cont in RON. Vineri in 28.07.2017 am sunat si mi s-a spus ca se vor crea in cursul zilei. Nici pana acum 31.07.2017 nu sunt deschise.

Silvia Ionela (Timisoara, Timis)

UniCredit Bank - Cont curent

03 Martie 2010

Mare atentie la procedurile interne si conditiile generale de afaceri ale acestei banci. Ceea ce fac clientilor este furt calificat. Am inchis toate conturile la ei in momentul in care am citit cele 20 (!!!) de pagini de conditii generale de afaceri la ultima lor actualizare. Nu pot intra in detalii pentru ar trebui sa scriu prea mult, dar atrag atentia ca: exista clauze abuzive; banca are numai drepturi in timp ce clientul are numai obligatii; mint clientii ca normele sunt conform ultimelor reglementari ale BNR, ceea ce este o minciuna nesimtita; exista clauze care prevad (voalat) ca pot schimba dobanzile la depozite(!!!) fara notificare prealabila si multe altele. Pentru un client persoana fizica fara experienta, respectivele conditii generale bancare sunt scrise in asa fel incat sa il poata ameti complet iar banca sa poata face orice dupa bunul plac si sa puna in sarcina clientului orice cost au ei chef. Nu este singura banca la care am conturi deschise, dar asemenea abuzuri nu am mai vazut niciodata.

cristina pop (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus