Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Vocea clientului UniCredit Bank - Card de debit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

UniCredit Bank - Card de debit

10 Mai 2019

Sunt client vechi Unicredit Bank iar zilele acestea m-am trezit ca nu pot folosi cardul de debit la ATM Unicredit Bank! Am inncercat sa aflu motivul blocarii cnturilor prin serviciul telefonic clienti si afost imposibil :serviciul telefonic nu raspunde s-au raspunde fr. greu din motiv de aglomerare a serviciului (nu cred !?) sau de economii la operatori!? A II a zi am mers la sucursala si am aflat cu stupefactie ca a fost blocat contul din motive de neactualizare a datelor in puternicitilor !Mentionez ca n-am primit nicio notificare a bancii in acest sens pe niciun canal de comunicare!? Consider ca s-a comis un abuz din partea Bancii in blocarea contului !! Am fost pus in imposibilitatea de a efectua plati cu cardul s-auextrage bani de la ATM!? Astept o explicatie!? Multumesc!

Ion Iancu (, )

Inapoi sus