Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Vocea clientului UniCredit Bank - Card de credit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

UniCredit Bank - Card de credit

06 Iunie 2019

Vai samar de banca asta doar nu te poti baza chiar deloc pe ea,la astia mori de foame cu banii in mana,aveam nevoie sa mut ceva bani din contul de economii in contul curent si am selectat sa fie urgent,acuma imi zice ca imi ia comision am zis ok doar sa ii bage,de 2 ore tot astept si nimic acuma daca nu bagam urgent tinea cateva luni sau cum?

Robert Gruie (, )

UniCredit Bank - Card de credit

06 Iunie 2018

Agentiile locale nu fac decat incasari. orice informatie despre card se obtine doar cu telefon si cu asteptare (20-30 min) pana esti preluat. In decembrie am inchis cardul, exact din cauza proastei comunicari, acum primesc mail ca am de platit 39 de lei, gestionarea cardului, desi in decembrie mi s-a spus (la telefon) ca e terminat si incheiat, fara nici o datorie. Nu ai nici o dovada a convorbirii avute, nu ai nici un act fiindca TOTUL se rezolva DOAR telefonic. In ciuda ofertelor, felul in care tin legatura cu clientul este jalnica. Nu mi s-a raspuns la sesizare, a trebuit tot eu sa sun si sa astept 30 de minute in telefon pana m-a preluat cineva. Angajatii isi fac treaba, dar din pacate e singurul plus. Nici acum NU AM nici o dovada ca am solicitat inchiderea cardului, nu am cum demonstra asta. NU STIU daca ce mi s-a spus telefonic e suficient. NU RECOMAND DELOC

Liliana Stefan (Galati, Galati)

UniCredit Bank - Card de credit

06 Octombrie 2017

sunt in posesia de o carte de credit UNICREDIT . Am avut nevoia sa maresc plafonul dar procedura este lenta , complicata,lunga si mai departe. Daca t-aduci la o filiala iti spune ca trebuie sa suni la call center si invers. Nici uno nu stie sa iti da o explicatia corecta. O nebunie completa pe cine nu are timp sa umble pentru ca are serviciu . De 3 ori m-am dus pana acuma si anca nu am rezolvat

DESTRO GIANNI (Ghimbav, Brasov)

UniCredit Bank - Card de credit

19 Iulie 2010

In urma cu un an am solicitat un overdraft si un card de credit de Unicredit Tiriac Bank, avand in vedere ca, cardul de salariu este de la banca sus amintita. Au urmat nenumarate telefoane catre banca prin care solicitam informatii referitoare la stadiul dosarului meu. De fiecare data mi s-a comunicat ca este in curs de solutionare la Bucuresti. Dupa aproximativ o luna, vazand ca nu primesc niciun raspuns, am contactat telefonic centrul de relatii cu clientii si le-am comunicat doleantele. La cinci minute dupa terminarea apelului am fost contactat de catre persoana care se ocupa de dosarul meu solicitandu-mi-se din nou adeverinta devenit deoarece prima expirase, cu toate ca potrivit legii banca avea obligatia sa-mi comunice in termen de maxim 30 de zile de la depunerea dosarului verdictul. Intr-un final am renuntat la solicitare deoarece imi rezolvasem intr-un alt fel problemele financiare. Anul acesta mai exact saptamana trecuta am solicitat din nou la aceeasi banca un overdraft la card si un card de credit. Am depus toate actele, aparent fara nici o problema, ma incadram din toate punctele de vedere, ca dupa doua zile sa contactez banca si sa mi se comunice ca dosarul mi-a fost respins pe considerentul ca societatea la care lucrez ar aparea in lista neagra. Intre timp am verificat situatia financiara a firmei la care lucrez si tin sa mentionez ca nu au probleme de natura financiara. Intrebarea mea care este: Pot sa-mi respinga dosarul pe un asemenea considerent? Astept raspunsul dumneavoastra

Boboc Bogdan (Brasov, Brasov)

Inapoi sus