Vocea clientului Cetelem - Credit nevoi personale

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Cetelem - Credit nevoi personale

11 Iulie 2017

Cea mai proasta alegere . sunt in urma cu doua luni cu rata am fost sunata de un domn de la cetelem care a vorbit foarte urat si pe langa asta, a mai si amenintat ca daca nu platesc ,, azi ,, ma va executa silit la adresa pe care a fost facut creditul cu toate ca eu nu mai locuiesc acolo

Claudia Banc (Targu Mures, Mures)

Cetelem - Credit nevoi personale

18 Mai 2017

Am solicitat o suma pentru nevoi personale. Dupa ce am semnat si trimis documentele, nu am primit absolut nici o instiintare. Dupa cateva zile, am sunat, au raspuns cu greu si sa aflu(stupoare) ca am fost refuzata.In casa intra cam 5.000 ron lunar,nu avem alte datorii sau la Biroul de Credit.Am refuzat, pus si simplu, semnarea TUTUROR hartiilor trimise de catre ei.MOTIVUL? Am sesizat faptul ca rata era mult mai mare fata de cea din simulator,plusul erau niste sume ascunse.Deci: nu am semnat tot ce vroiau ei, m-au refuzat. Fara nici un alt comentariu din partea lor.

Gh. Raluca (Borsa, Maramures)

Cetelem - Credit nevoi personale

17 Martie 2017

Am aplicat online si am primit un raspuns negativ desi nu am datorii, salariul este ok. Cand am aplicat telefonic mi s-a spus ca am aplicat online si trebuie s? astept inca 3 luni pana mai pot aplica iar.

Toma Ducu?? (Bucuresti, Bucuresti)

Cetelem - Credit nevoi personale

10 Martie 2017

La refinantarea creditului m-am trezit direct in biroul de credit cu nota , punctajul 5, si asta dupa plata sumei de 2000 lei + rata aferenta pentru luna in curs. Acum nu mai pot accesa nici un cedit timp de cativa ani buni ca sa scap de dobanzile si costurile lor nesimtite. Sigur o sa-i chem in instanta

Sorin Petre (Alba Iulia, Alba)

Cetelem - Credit nevoi personale

01 Martie 2017

Eu aveam pe cardul de consum in ianuarie suma de aprox 2170 lei din care am extras 700 lei pe card au mai ramas 1470 lei.in luna februarie aveam suma minima de plata 130 lei. Din care 59 lei dobanda,asigurarea si gestionarea. Am platit in februarie 200 lei si verific extrasul de cont online surpriza aveam doar 1570 lei. 100 de lei au luat dobanda.asigurarea.si gestiunea. Si am sunat si mi sa zis ca 43 lei dobanda. 11 asigurarea si 5 lei gestiunea. Asta e lunar. Si daca calculam bine din cei 200 lei pe care iam platit pe card trebuia sa am 1470+141 lei ca am scazut cei 59 lei ai lor. Trebuia sa am 1611 lei. Nici nu stia aia sa ma lamureasca despre situatie. Cica pe extrasul de cont iti arata suma disponibila pe card din care la fiecare sfarsit se ia dobanda. Fratilor e jale cu lumea asta.

mihai remus baciu (Timisoara, Timis)

Cetelem - Credit nevoi personale

03 Ianuarie 2017

Am plecat in strainatate ptr 2 luni si de buna credinta am vrut sa platesc ratele anticipat dar angajatul acestei institutii a refuzat incasarea banilor.Dupa plecarea mea in USA ,am fost sunat zilnic de personalul institutiei ptr plata ratelor,si cum fusul orar este invers fata de ROMANIA ma suna noaptea in jurul orei 3,desi periodic le trimiteam mesaj privind amanarea la plata cu 2 luni si sa nu mai sune deoarece este noapte la noi, Fata de situatia de mai sus activitatea institutiei se rezuma la acordare de credite si recuperarea acestora,dar extrasele de cont nu le poti obtine prin aplicatia pusa pe internet,acestea nu cuprin o serie de elemente care il intereseaza pe client cum ar fi:dobanda,ultima plata,etc cu alte cuvinte baza de date nu este actualizata,la toate problemele ridicate nu da raspunsul pe mail ,dimpotriva solicita sa sune clientul la ei,acesta fiind robotizat pierzi timp pretios si te enervezi pe banii tai .

Floarea onciu (Timisoara, Timis)

Raspunsul Cetelem

Buna ziua! Va multumim pentru sesizarea facuta, toate mesajele primite ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile. Fiecare client este important pentru noi si dorim sa se simta bine de fiecare data cand intra in contact cu serviciile Cetelem. Vrem sa verificam ce s-a intamplat si va rugam sa ne ajutati cu numarul dumneavoastra de telefon la adresa relatii.clienti@cetelem.ro. Revenim cu un raspuns imediat ce verificam situatia semnalata. Va dorim o zi minunata!

Inapoi sus