Vocea clientului Cetelem - Credit nevoi personale

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Cetelem - Credit nevoi personale

17 Aprilie 2018

Am primit mail in care am fost anuntata ca se schimba denumirea firmei din Cetelem in BNP Paribas Personal Finance, si ca incepand cu 1 Martie 2018 trebuie sa trec la beneficiar noul nume, dar celelalte date raman aceleasi, cont bancar ,adresa etc. Am platit ratele in aceleasi conditii dar cu nume beneficiar nou si aflu ca sunt restanta. Am sunat sa lamuresc problema, insa nu raspunde nimeni la nici un nr de tel, am trimis sesizare pe mail cu dovezile de plata aferente si... nici un raspuns.

Adina Catlaman (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul Cetelem

Buna, Adina, Am verificat situatia contului tau, iar in acest moment toate platile sunt la zi. Din discutiile noastre avute cu departamentele Relatii Clienti si Recuperare Debite, reiese ca nu a fost trimisa catre tine nicio notificare de restanta. Te rugam sa ne trimiti un mesaj privat prin Facebook Cetelem sau prin e-mail la relatii.clienti@cetelem.ro cu subiectul: “Nume, prenume ale solicitantului – in vederea remedierii solicitarii de pe Conso.ro” in care sa ne oferi datele contului la care faci referire si mesajul pe care l-ai primit. Iti multumim pentru intelegere si asteptam mesajul tau! Echipa Cetelem

Cetelem - Credit nevoi personale

24 Februarie 2018

Deci ii suni si nu raspund.Cand i am rugat sa mi spuna sumele platite si ce suma din acestea este dobanda mi au zis sa mi calculez singur pe baza extraselor online. ATENTIE! In contul online apar doar o parte din ele pentru ca mi au explicat ca la momentul cand am facut contractul contul nu era creat si culmea am achitat cam 6 luni .

ionel Teodor lup (Brasov, Brasov)

Cetelem - Credit nevoi personale

07 Februarie 2018

Am contractat un credit in 2015 iar atunci cand am dorit sa rambursez anticipat am constatat ca nu se poate. Cu banii virati in cont la Cetelem am depus cererea la unul din punctele de lucru pe data de 29 ianuarie si nu a fost operata nici pana in prezent, cu toate ca am trimis mail dupa copia cererii, ea inevitabil nu se proceseaza. Recomand pe aceasta cale amatorilor de imprumuturi sa ocoleasca aceasta "firma ".

R?zvan Iordache (Galati, Galati)

Raspunsul Cetelem

Buna, Razvan! Am verificat intern situatia mentionata, iar colegii nostri ne-au informat ca au discutat deja cu tine si ti-au oferit toate detaliile despre situatia restituirilor acestor sume. Iti stam la dispozitie pentru orice solicitari legate de contul tau la numarul 021.305.12.17, pe pagina noastra de Facebook sau prin e-mail la relatii.clienti@cetelem.ro. Multumim, Echipa Cetelem

Cetelem - Credit nevoi personale

21 Noiembrie 2017

prezentare de informatii false despre client pentru a obtine dobanda nejustificat de mare pentru creditul solicitat.dupa prezenterea dovezilor ca iterlocutoarea incearca manipularea clientului,convorbirea nu a mai fost necesara sa continue.

vasile munteanu (Buhusi, Bacau)

Cetelem - Credit nevoi personale

12 Octombrie 2017

Acum 10 ani am luat de la Cetelem un credit de nevoi personale care ar fi trebuit sa aiba ultima rata in decembrie 2017.Consultand online contul personal constat ca m-au incarcat cu rate in plus pana in august 2018.Am facut sesizare si nu mi-au dat nici un raspuns.Sunt aproape imposibil de contactat iar cand reusesti sa vorbesti nu stie nimeni nimic.Nu mai spun de a lungul timpului daca intarziam cu vreo rata ce telefoane primeam ce insistenti si agresivi verbal erau.Nu as mai sfatui pe nimeni sa faca credit la ei.Cum se procedeaza cand o banca inseala clientul!?

Luminita Cismasu (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul Cetelem

Buna, Luminita! Multumim pentru comentariul tau. Am analizat intern situatia mentionata, iar colegii nostri au incercat sa te contacteze pentru a-ti oferi mai multe detalii referitor la extinderea perioadei contractuale, insa nu ai raspuns apelurilor. In baza noastra de date, am putut observa ca ultima data de plata este 01/01/2018, nu 01/08/2018. Ultima zi de plata este 1 ianuarie 2018 ca urmare a platilor facute cu intarziere de pana la 3 luni. Te rugam sa ne trimiti un mail cu datele tale de contact pe adresa relatii.clienti@cetelem.ro si noi vom reveni catre tine in cel mai scurt timp catre tine cu detalii suplimentare. O zi frumoasa!

Cetelem - Credit nevoi personale

01 August 2017

In urma cu doi ani am achizitionat cateva electrocasnice in valoare de 5000 RON pe numele mamei, care este pensionara, crezand in facilitatile pe care spune Cetelem-ul ca le ofera acestora, adica dobanda zero. Rata a fost stabilita la 170 RON/luna timp de trei ani. Dupa 12 luni am stabilit cu sotul meu sa acceleram achitarea creditului datorita faptului ca mama mea incepuse sa primeasca lunar mesaje gen "rest de plata restant 25-28 RON", asa ca am inceput sa depunem cate 200RON/luna, cu toate acestea mesajele au continuat in acelasi ritm, motiv pentru care dupa 24 de luni am luat decizia sa facem un efort si sa achitam tot creditul.Ne simteam hartuiti pentru ca mesajele trimise mamei daca intarziam cu plata nu erau dintre cele mai ortodoxe.( De mentionat este faptul ca dupa aproape 24 de luni platite la un credit de 5000 RON cu dobanda zero, restul de plata a fost de 2700 RON) Ni s-a dat un nr de telefon la care sa sunam pentru a inchide contul si cardul. Pentru ca la acel moment mama locuia intr-o zona fara semnal am sunat eu. Modul in care mi s-a vorbit la telefon a fost execrabil in contextul in care am dat o data eronata fiind ecuzata de frauda. De retinut nu am cerut credit ci inchiderea lui, unde este frauda ma intreb. Mare grija la Cetelem...nu este ceea ce pare.

Ionescu Ondina (Brasov, Brasov)

Inapoi sus