top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele BRD Finance

BRD Finance

Scor: 2 | 43 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BRD Finance
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    A GAna Maria Grigoras
    Credite bunuri in magazine de la BRD Finance

    In toamna 2007 am inchei

    In toamna 2007 am incheiat un contract de credit - cu un card Carrefour asociat - o oferta avantajoasa - fara comisioane, cu perioada de gratie si diferite modaliati de plata. La sfarsitul contractului (nov.2008) nu aveam nicio datorie la BRD Finance. Deoarece cardul avea termenul de expirare dupa un an, iar eu nu aveam nevoie de prelungirea contractului de credit, pentru buna regula, am vrut sa depun cardul la BRD Finance. Am sunat la numarul de telefon indicat in extrasul de cont. Mi-a raspuns amabil o operatoare. Am explicat situatia - si anume ca nu am nevoie de credit in continuare, ca sunt plecata din tara pe o perioada mai lunga si doresc sa-mi spuna adresa unde pot sa predau cardul. Operatoarea mi-a spus ca nu este nevoie, ca pot sa pastrez cardul si ca nu costa nimic. Asa am facut. Numai ca dupa un an a inceput sa sune cineva de la banca pe telefonul mobil a fiului meu (eu nu eram in tara) ca am de achiat o suma de vreo 27 lei(nu stiu pentru ce si de ce). Desi i s-a explicat situatia persoanei care a sunat de la banca, banca a trimis in decembrie 2009 un extras de cont cu o suma marita si apoi in ian 2010 o scrisoare de recuperare a sumei de vreo 31 lei cu avertisment ca suma creste continuu. Am sunat la banca si dupa o perioada destul de lunga de asteptare, apoi de discutii la recuperare, apoi la carduri telefonul s-a intrerupt (era pe roaming - si a costat de vreo 3 ori mai mult decat suma care pretinde banca ca o datorez). Acum nu am posibilitatea de a telefona pentru a continua discutia cu banca. De aceea, rog sa fiu contactata pe e-mail sau sa mi se comunice adresa la care pot contacta un manager sau un factor responsabil al bancii. Eu inteleg sa platesc pentru ce am cerut - da nu inteleg de ce trebuie sa platesc pentru ce nu am vrut, sau pentru o neglijenta. Pana la aceasta intamplare chiar am apreciat aceasta banca - nu pot sa cred ca ar putea recurge la astfel de forme pentru a lua bani. As vrea sa cred ca asa este si ca a fost doar o eroare. Nicio banca nu prelungeste sau schimba un contract fara acceptul parti implicate si fara sa se asigure ca acea persoana mai exista. Consider ca nu am nicio datorie fata de banca iar banca va analiza si isi va revizui pozitia. Deocamdata ma abtin a recomanda sau nu aceasta banca. Voi reveni si imi voi spune punctul de vedere dupa solutionarea problemei. Campurile marcate fiind obligatorii - voi pune 1 - cu precizarea provizorii, problema semnalata putand fi doar rodul unei erori ce poate fi eliminata. Rog sa fiu contactata de banca pe adresa de email indicata sau sa mi se comunice o adresa la care pot contacta un manager al bancii - cu responsabilitati de rezolvare a unor asemenea situatii. Numarul de telefon mobil nu a fost acceptat in casuta din formular. In urmatoarele 2 saptamani se poate suna pe nr de mobil al fiului meu (unde s-a mai sunat) pana in ora 10. Cu respect, Ana Maria G.

    07-01-2010

    G AGicu Apetrei
    Credite bunuri in magazine de la BRD Finance

    Am cumparat un telefon d

    Am cumparat un telefon de la Euro GSM prin BRD Finance. Pe timpul desfasurarii ratelor nu am primit nici o informatie de la ei cum ca ar fi primit ratele trimise de mine lunar. La sfarsitul contractului cand i-am sunat sa vedem daca este totul ok, mi-au spus ca mai am de plata o suma mare de bani, cand eu stiam ca nu mai am nimic. Norocul meu a fost ca am pastrat chitantele, le-am trimis si totul a fost ok. Nu sa-si ceara scuze, nu nimic. Aviz amatorilor. Evitati BRD finance pe cat posibil. Nu trimit nici un extras lunar acasa cu ratele pe care le-ai platit. Cand am sunat si le-am trimis prin fax chitantele, am cerut sa vorbesc cu un manager de la ei sa-mi spun oful dar tipa de la telefon mi-a spus ca nu este cazul ca a retinut ea si mi-a inchis telefonul. Cand vrei sa-i contactezi astepti cel putin o ora la telefon pe motiv ca sunt multi clienti \"cu probleme \"si doar trei operatoare.

    24-11-2009

    Răspuns BRD Finance

    Situatia prezentata a fost generata de efectuarea de catre client a unor plati incorecte pentru cele trei credite de consum contractate in vederea achizitionarii de produse. Coordonatele creditelor (perioada de creditare, valoare rata lunara, numar de rate, data scadenta) se regasesc atat pe contractele semnate, la data solicitarii acestora, cat si in scrisorile informative transmise de BRD Finance ulterior, la adresa de corespondenta declarata. In ceea ce priveste extrasele de cont aferente cardului de credit, acestea s-au emis si transmis lunar la adresa de corespondenta, cat si prin e-mail, la adresa indicata de catre clienta. Convorbirile telefonice au fost tratate de catre angajatii departamentului Relatii Clienti BRD Finance cu un grad ridicat de profesionalism, disponibilitate si implicare, furnizand toate detaiile necesare rezolvarii acestei situatii. Ulterior apelurilor initializate catre BRD Finance, situatia prezentata de clienta a fost clarificata si solutionata favorabil. De asemenea, va informam ca gradul de disponibilitate al operatorilor serviciului de relatii cu clientii este ridicat, timpul maxim de asteptare pana la preluarea unui apel de catre acestia fiind in medie de 15 secunde. Ii asiguram in continuare pe clientii BRD Finance de intreaga noastra disponibilitate in solutionarea rapida si eficienta a tuturor solicitarilor lor. BRD Finance

    G SGEORGETA SPATARELU
    Card de credit de la BRD Finance

    Am intalnit banca in int

    Am intalnit banca in interiorul unui supermarket si asa am facut un credit pentru ca nu vroiam sa renunt la niste cumparaturi. De atunci folosesc cardul la cumparaturi pe gratie sau rate si imi este foarte folositor ca pensionara. Nu am fost restanta niciodata iar cand s-a intamplat sa nu primesc extrasul (nu din vina bancii) am fost atentionata si nu m-am suparat pentru ca mi-a fost de ajutor. Am o relatie foarte buna (corecta) cu BRD (ma refer si la alte produse bancare)si nu apelez niciodata la alta banca.

    01-07-2009

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie