Vocea clientului BRD Finance - Credite bunuri in magazine

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BRD Finance - Credite bunuri in magazine

16 Februarie 2017

am luat un laptop prin brd fin ,pe perioada 2 ani ,l-am terminat anul trecut 2016 aprilie a fost ultima rata si am platit cu 6 ron mai mult !ma duc la un sediu de brd din iasi de linga piata nicolina,iASI unde este un supermarket i-am spus duduiei de la ghiseu ,a verificat si rizind i-mi spune citez "pt suma asta am venit!!"dar cucoana nu stie ca ordinarii astia ma sunau si pt un ron cu disperare sa platesc ca sa respect contractul si ca platesc si penalizari!!!asa lucreaza ei dar bine ca am scapat de nesimtitii astia si au trecut aproape un an fara sa primesc nimic!nu e vb de valoare ci un drept de al meu

doru jalaboi (Iasi, Iasi)

BRD Finance - Credite bunuri in magazine

07 Septembrie 2016

Am cumparat o masina de spalat in valoare de 1200 lei cu credit de la BRD finance cu plata in termen de 12 luni.Astfel m-am indatorat cu suma de 1650 lei. Consider ca acest credit are costuri foarte mari cat priveste comisionul de analiza dosar(100 lei ) cat si comisionul de administrare lunar care cel putin in primele luni este enorm.Ciresa de pe tort(ori bomboana de pe coliva) este faptul ca atunci cand doresti sa-i contactezi pe langa numarul de telefon adaugi cnp-ul plus nr contract mai pui si un diez ca sa ai surpriza ca nu raspunde nimeni,ha, ha . Nu voi mai contracta credit de aceasta institutie. Numai cand ma uit pe contract imi vine sa-mi dau palme.Nota 1 pe care am acordat-o este prea mare.

Mihai Plesa (Curtea de Arges, Arges)

BRD Finance - Credite bunuri in magazine

01 Iunie 2012

Am cumparat o masina de spalat rufe de la un magazin, printr-un contract de credit cu BRD Finance si am platit lunar ratele care trebuiau platite - uneori cu intarzieri de 1- 15 zile - si dupa primele 4 rate ( platite- am chitantele de plata ), am primit acasa o notificare de plata prin care eram anuntat ca dosarul a fost transferat la departamentul recuperare si - foarte grav - scria cu litere ingrosate ca: " contractul dumneavoastra inregistreaza in prezent 2 rate restante ". Nu am ninic de comentat in ceea ce priveste eventualele penalizari de intarziere, dar sa-mi faci probleme in relatia cu familia, mintind ca eu nu am platit ratele, mi se pare mult prea mult. Intreb si eu: cum imi conving sotia ca eu nu am mintit atunci cand din salariul de " doi lei " am luat banii si am platit rata la banca, in conditiile in care banca desi imi da chitanta ca a primit banii de la mine trimite scrisori acasa prin care imi spune ca banii nu au ajuns la ea? Sunt eu nebun sau d-voastra aveti o mare problema in a comunica cu oamenii care v-au ales drept parteneri ? Am sunat la numarul de telefon din notificare si o doamna mi-a raspuns ca nu are nici o logica ceea ce -i spuneam eu acolo, ca nu am nici o rata neplatita si ca nu-i vine sa creada ca scrie in notificare ceea ce eu ii citeam ( ratele restante ). Eu acum pe cine sa cred? Pe doamna de la telefon care poate mi-a zis sa stau linistit doar ca sa scape de mine si fara sa stiu eu, cine stie ce aranjamente pe banii mei face banca, sau un document semnat si stampilat in care mi se spune pe un ton arogant ca voi fi pedepsit daca nu platesc inca o data ratele pe care le-am platit deja? Va rog sa-mi raspundeti pentru ca eu nu ma joc cu asa ceva, am copii de crescut si nu-mi permit sa platesc mai mult decat eventuale penalizari de intarziere, doar pentru ca cineva se distreaza jucandu-se cu vietile oamenilor.

iulian soare (Alexandria, Teleorman)

Raspunsul BRD Finance

Ca urmare a mesajului din data de 1 iunie 2012, BRD Finance a luat legatura cu domnul Iulian Soare, clarificand situatia prezentata. Reprezentantii BRD Finance

BRD Finance - Credite bunuri in magazine

22 Decembrie 2011

Buna ziua, Am fost la BRD Finance la Carefour ERA ,sa fac o rata, mentionez fara card de credit doar o simpla rata pe 60 luni cu acea dobinda afisata la pretul prod. cu o valoare de 1400=calcul afisat 52,91 DAE 46,20 pe 60 luni. Cand face contractul cu graficul de rambursare rezulta 58,11 si fiti atent cu DAE mai mic=46.09 %. Am itrebat-o pe doamna de ce iese acel calcul si zice ca sistemul din PC(prog). Eu cred ca este hotie pe fata ptr. noi, consumatorii. Dupa lungi lamuriri imi spune ca mi-a facut si o asig. de care nu era nevoi, fiindca este optionala si la acea valoare nu trebuia. O rog sa mi calc. din nou, ea imi spune ca nu stie sa calculeze. SA VA FIE RUSINE CU ASA ANGAJATI LA BRD FINANCE, NISTE NESIMTITI DE ANGAJATI (NU TREBUIE PUSI TOTI LA UN LOC)

nicu iulius bumbar (Iasi, Iasi)

Raspunsul BRD Finance

Ca urmare a mesajului, BRD Finance a luat legatura cu domnul Bumbar Nicu-Iulius, clarificand situatia prezentata si oferindu-i informatii cu privire la rambursarea anticipata partiala. BRD Finance, Departament Marketing

BRD Finance - Credite bunuri in magazine

17 Noiembrie 2011

Am anuntat ca doresc sa inchid contul aferent unui card BRD Finance dupa ce am terminat efectuarea platilor. Acum constat ca acest cont nu e inchis, biroul la care am facut cardul nu mai exista, cardul mi-a expirat de cativa ani, exista un sold ...As dori sa-mi spuneti unde gasesc un birou al unitatii BRD Finance in Brasov care m-ar putea lamuri. Mentionez ca am incercat inutil sa discut cu un operator telefonic. Dureaza mult prea mult pentru banii, timpul si nervii mei!

Adriana Bodean (Brasov, Brasov)

Raspunsul BRD Finance

BRD Finance a luat legatura cu doamna Bodean Adriana in data de 22/11/2011, clarificand situatia prezentata si a informat-o cu privire la inchiderea cardului, ca urmare a receptionarii din partea titularei a unei cereri in acest sens. BRD Finance, Departament Marketing

BRD Finance - Credite bunuri in magazine

03 August 2011

In luna decembrie 2010 am cumparat electrocasnice din magazinul Altex de la Obor. Am facut aceasta plata printr-un credit de la BRD Finance pe o perioada de 1 an....in data de 4.07.2011 am facut rambursare anticipata si am solicitat inchiderea de cont...sunt foarte dezamagita de BRD FINANCE, nici la o luna dupa plata eu nu am contul inchis...chiar nu e posibil asa ceva, asta e bataie de joc din partea lor..vreau sa va spun ca am avut dosaru stopat de 3 banci din cauza celor de la...BRD FINANCE... V.CLUDIA

CLAUDIA VIERU (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul BRD Finance

Ca urmare a mesajului de mai jos, BRD Finance a luat legatura cu doamna Mirela Claudia Vieru in data de 08.08.2011, clarificand situatia prezentata. Pana la aceasta data, intelegand nevoia doamnei de a accesa o alta solutie de finantare, Departamentul Relatii Clienti al BRD Finance a pus la dispozitia dumneaei o scrisoare de indeplinire integrala a obligatiilor contractuale fata de BRD Finance din data de 20.07.11. Doamna Vieru a fost informata privind solutionarea situatiei prin scrisoarea de confirmare incetare contract de credit transmisa prin fax in data de 05.08.11 si prin comunicarea telefonica din data de 08.08.11. Ii multumim doamnei Vieru pentru colaborarea de pana acum si o asiguram ca ramanem la dispozitia dumneaei pentru alte informatii privind contractul tocmai incheiat sau privind alte oferte avantajoase de finantare. BRD Finance

Inapoi sus