top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele BRD Finance

BRD Finance

Scor: 2 | 43 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BRD Finance
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    M OMARIA ORZA
    Credit nevoi personale de la BRD Finance

    In urma 10 zile am facut

    In urma 10 zile am facut un dosar de refinantare si stiu din experienta ca raspunsul vine foarte repede. De data aceasta insa se lasa asteptat cam mult si nu stiu de ce. Am sunat si am intrebat si mi s-a spus sa mai astept ca sunt multe dosare si...Va rog daca se poate sa-mi dati un raspuns indiferent daca e pozitiv sau negativ cat mai urgent ca sa stiu ce am de facut VA MULTUMESC

    19-05-2011

    C RCosmin Romosan
    Card de credit de la BRD Finance

    Buna ziua. Doresc si eu

    Buna ziua. Doresc si eu sa exprim experienta avuta cu un card de credit BRD Finance Dacia. Sunt extrem de nemultumit de cum isi trateaza clientii aceasta institutie. 1- pentru a realiza o legatura telefonica cu BRD Finance dureaza in medie 15-20 de minute (timp in care robotul iti spune cat de important este telefonul tau pentru ei (?) si sa astepti) 2- operatorii nu au nici cea mai mica pregatire (vorbesc cu o aroganta si o lipsa de profesionalism care pe mine ma sperie) 3- daca nu platesc exact la scadenta incep sa sune in zile si la ore de neinchipuit (sambata sau duminica la ora 9 sau 10 dimineata). Eu doresc sa rambursez anticipat restul de plata si sa termin orice fel de legatura cu aceasta firma (dar deocamdata nu reusesc sa-i prind la telefon, doar robotul pentru 15-20 de minute si renunt, pentru ca nu am atat timp de pierdut cu aceasta ignoranta a BRD Finance).

    25-01-2011

    Răspuns BRD Finance

    Ca urmare a mesajului de mai jos, BRD Finance a luat legatura cu domnul Cosmin Romosan in data de 10.02.2011, clarificand situatia prezentata. BRD Finance

    S SSimona Stan
    Card de credit de la BRD Finance

    Buna ziua, am un Card Ro

    Buna ziua, am un Card Rombiz care mi-a expirat in luna iunie 2010 si nu am observat. Intre timp, in luna iulie am depus o suma de bani in contul acestui card pe care nu o mai pot folosi momentan. Am discutat cu o doamna de la BRD Finance si mi-a zis ca trebuie mai intai sa mi se aprobe emiterea unui nou card datorita faptului ca am avut niste intarzieri de plata. Mentionez ca aceste intarzieri le-am inregistrat in perioada cand un membru al familiei a ramas fara serviciu si apoi o perioada mi-a fost greu sa ajung la zi cu plata. Dorinta mea este sa pot utiliza in continuare acest card, dar trebuie sa astept sa vad daca mi se aproba emiterea altuia. O zi buna.

    28-07-2010

    Răspuns BRD Finance

    In urma mesajului doamnei Simona Stan, BRD Finance a clarificat situatia semnalata, clienta urmand sa primeasca un nou card. BRD Finance

    D Gdaniela girbea
    Card de credit de la BRD Finance

    Am primit de la BRD Fina

    Am primit de la BRD Finance un card Rombiz. Am vazut ca au dobanda mica, motiv pt care l-am folosit. Eu nu am tinut evidenta banilor scosi de pe card, un grafic cu banii scosi si cu ratele platite nu am primit, motiv pt care am achitat 2 ani rate. Acum, fiind bugetara, nu am mai avut posibilitate, salariul meu scazand, si am ramas restanta cu 2 rate. Banca a dat contractul unei firme de recuperare care percepe comisioane foarte mari. Am facut un alt imprumut pentru a achita deoarece "m-au jecmanit" cei de la brd finance. Dar am sunat in doua zile consecutive la ei si am vorbit cu doua doamne si le-am cerut explicatii despre suma care mai e de plata. Acestea mi-au spus sume diferite. Ce sa mai inteleg? Pentru ca ei "fura"pe fata si nu au reprezentanta decat la bucuresti, intentionez sa vorbesc cu cineva capabil sa ma lamureasca si pe mine.

    14-07-2010

    E Pemilian persic
    Credite bunuri in magazine de la BRD Finance

    in luna iulie 2009 am cu

    in luna iulie 2009 am cumparat un tv ce valora1699 lei pentru care mi sa calculat un total de plata de 4292 lei pe perioda de60 luni dobinda fiind 11% pe an ma simt foarte inselat pentru care cer calcularea sumei pentru plata anticipata a creditului in caz ca nu voi fi multumit de suma calculata nu voi mai achita nici 0 rata.

    25-04-2010

    A NAURELIAN NAN
    Card de credit de la BRD Finance

    La data de 30.03.2010 a

    La data de 30.03.2010 am fost contactat telefonic de doamna Cristina ZINCA de la BRD finance si am discutat in legatura cu reclamatia pe care am facut-o la 26.03. 2010. Vreau sa multumesc pentru amabilitatea pe care a dovedit-o domnia sa, precum si a precizarilor pe care mi le-a adus. In acest context,dupa cum am si presupus, ceea ce mi s-a intamplat a fost numai un incident nefericit, iar BRD finance ramane o institutie serioasa. Cu stima, Aurelian NAN

    31-03-2010

    A NAURELIAN NAN
    Card de credit de la BRD Finance

    Regretabil ca, subsemnat

    Regretabil ca, subsemnatul, am avut o experienta asemanatoare ca a domnului Gabriel Abuzatoaie, pe care a semnalat-o la 25.10.2010. In continuare va prezint patania mea:la data de 08.03.2010, am avut o interventie tehnica la autoturismul ce-l detin, efectuata la IPSO Otopeni (serviciile acestei Societati fiind prompte si de calitate),fiind client BRD finance, evident,am achitat contravaloarea lucarii(2.473 lei)prin cardul ce-l detin. Ca cetateanul caruia ii place sa-mi achit obligatiile ce le am fata de institutii, la data de 24.03.2010, in jurul orelor 10.00,am alimentat cardul BRD finance, la Subcursala BRD P-ta Victoriei Bucuresti, cu suma de 2.550 lei si-am intrebat casiera daca, aceasta suma, va fi transferata in cont pana cel tarziu la 25.03.a.c.; fiindca la data de 26.03.2010 sunt planificat la IPSO Otopeni pentru revizia autoturismului si intentionez sa platesc cu acel card. La 26.03.2010 la ora 7.30 m-am prezentat la IPSO Otopeni unde revizia masinii ar fi durat pana in jurul orelor 10.00. La rugamintea mea, ca am probleme la serviciu, prin amabilitatea care-i caracterizeaza, la ora 9.30 revizia a fost efectuata. Cand m-am dus la caserie pentru a achita contravaloarea serviciilor, nu mica mi-a fost mirarea, sa mi sa spuna ca nu am bani pe card. Prin bunavointa doamnei casiere, aceasta a luat legatura la BRD finance, cu multa greutate s-a putut intra in contact cu dumnealor datorita sistemului robotizat al legaturilor telefonice si care, cu toata rabdarea pe care o ai, este innebunitor. Cu chiu cu vai, o operatiune de plata cu cardul, care, de regula, nu dureaza nici un minut, datorita modului de lucru al acestei banci, "bunavointei" personalului, pe mine m-a "costat"(din timpul meu) o simpla plata cu cardul - 40 minute. Ma gandesc, in ce masura sa mai raman clientul dumnealor? Dat fiind timpul pierdut, nervii pe care mi i-au facut,toate, cu pretul sanatatii mele?!

    26-03-2010

    Răspuns BRD Finance

    Ca urmare a mesajului domnului Aurelian Nan, BRD Finance a luat legatura cu acesta clarificand problema si aducand lamuririle necesare privind situatia semnalata. BRD Finance

    G AGabriel Abuzatoaie
    Probleme diverse de la BRD Finance

    In urma convorbirii tele

    In urma convorbirii telefonice, in mare sa speram ca s-a rezolvat problema. Multumesc acestui site si multumesc raspunsului prompt al acestei institutii.</p>

    03-03-2010

    G AGabriel Abuzatoaie
    Probleme diverse de la BRD Finance

    Ce mai grava problema cu

    Ce mai grava problema cu cei de la BRD Finance o reprezinta angajatii (operatorii), in afara de slaba lor pregatire si evidenta incompententa se adauga si tupeul incredibil pe care il au.Iti dau raspunsurii de genul "a fost sarbatoare si probabil de aceea...", "probabil vreo problema tehnica..." etc. Si acum sa revenim la problema in cauza: am depus suma de 900 RON pe data de 22.02.2010, suma anuntata telefonic pentru a intra pe disponibil mai repede, sun pe data de 24.02.2010 si intreb cand intra banii pe disponibil si mi se spune ca vor intra pe data de 25.02.2010 dupa ora 14(acest raspuns este inregistrat telefonic). Sun pe data de 25.02.2010 si mi se spune ca pe 26.02.2010 intra banii, desi astazi este a III a zi lucratoare, raspunsul lor fiind "ca a fost probabil ceva de ordin tehnic", nepasandu-le de problemele si calculele mele. Eu imi achit datoriile la timp, iar ei niciodata!!! Vreau sa fac o reclamatie , pentru ca nu se mai poate. Nu e posibila o asemenea atitudine a angajatilor acestei institutii. Eu nu ma plang de serviciile acestei banci,pentru ca de ele sunt foarte multumit, cu toate ca altii nu.Ce este de facut? Va multumesc

    25-02-2010

    Răspuns BRD Finance

    In urma mesajului clientului Abuzatoaie Gabriel, BRD Finance a luat legatura cu acesta clarificand problema si aducand lamuririle necesare privind situatia semnalata BRD Finance

    A GAna Maria Grigoras
    Credite bunuri in magazine de la BRD Finance

    Problema semnalata anter

    Problema semnalata anterior a fost prompt si corect rezolvata de catre banca, in consecinta nota acordata a fost revizuita. Consider ca se poate apela la serviciile acestei banci si la acest tip de credit cu optiuni avantajoase de plata, cat timp derularea contractului se desfasoara in conditii de <strong>transparenta si corectitudine</strong> din partea tuturor partilor implicate. Focus - a se verifica inainte de semnarea contractului daca informatiile primite de la operator coincid cu cele trecute in contract - asigurati-va ca ati primit o copie dupa contract! Felicitari pentru Conso! Felicitari pentru BRD Finance, Ana Maria G

    11-01-2010

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie