Opinii clienti BRD Finance

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BRD Finance - Credit auto

14 Iunie 2013

am luat un credit de 18680.00 in 2011 iar in 14.06.2013 am vrut sal achit integral dupa scadentar mai aveam 17573.22 in data 03.06.2013 iar ca sal pot inchide mi sa spus k trebuie sa platesc si rata urmatoare fiind pe 03.07.2013 de ce o trebuit sa platesc si rata aceea daca io lam transferat toti bani care ii datoram in luna 06 nu e bataie de joc din partea lor adica le platesc si tot capitalu mai platesc si rata feritiva de brd finante

mioara bardan (Sibiu, Sibiu)

BRD Finance - Card de credit

10 Ianuarie 2013

In luna decembrie 2012 am efectuat o refinantare prin BANCPOST si am achitat integral suma de 6000 lei prin ordin de plata din 28.12.2012 si care reprezenta limita de creditare la cardul meu DACIA pe o folosisem de pe acest card. Urmare acestui lucru am cerut sa mi se inchida contul si sa mi se inainteze o adeverinta(act) din care sa rezulta ca intre parti nu mai sunt obligatii inaintand in acest si o cerere in data de 07.01.2013. Am sunat in mai multe randuri si am ascultat multa muzica pana intram in legatura cu un operator sau un consilier si nici pana la aceasta data nu am intrat in posesia acestui act cu toate ca initial am cerut sa i-mi fie inaintat prin email.Despre eliberarea acestui act mi s-a mai spus ca trebuie sa astept pana la 30 de zile ca asa prevede legislatia!!!! Nu stiu daca aceasta este politica bancii sau daca conducerea habar nu are de ce fac functionarii in aceasta banca. Am fost client vechi si totdeauna chiar daca costurile si dobanda au fost mari eu m-am achitat de obligatiile contractuale si nu inteleg de ce cealalta parte(banca) nu se comporta la fel. In situatia mea chiar nu inteleg si de ce nu ne putem intelege amiabil si de ce este necesar sa ma adresez ANPC-ului sau vreune alte i instante.

ION PETRICA (Videle, Teleorman)

BRD Finance - Card de credit

01 Noiembrie 2012

mi-e teama sa mai am de-a face cu brd,daca sefii dvs fura in halul asta,noi la ce sa ne-asteptam,avem salariul pe card?

ELENA TINCU (Busteni, Prahova)

BRD Finance - Credite bunuri in magazine

01 Iunie 2012

Am cumparat o masina de spalat rufe de la un magazin, printr-un contract de credit cu BRD Finance si am platit lunar ratele care trebuiau platite - uneori cu intarzieri de 1- 15 zile - si dupa primele 4 rate ( platite- am chitantele de plata ), am primit acasa o notificare de plata prin care eram anuntat ca dosarul a fost transferat la departamentul recuperare si - foarte grav - scria cu litere ingrosate ca: " contractul dumneavoastra inregistreaza in prezent 2 rate restante ". Nu am ninic de comentat in ceea ce priveste eventualele penalizari de intarziere, dar sa-mi faci probleme in relatia cu familia, mintind ca eu nu am platit ratele, mi se pare mult prea mult. Intreb si eu: cum imi conving sotia ca eu nu am mintit atunci cand din salariul de " doi lei " am luat banii si am platit rata la banca, in conditiile in care banca desi imi da chitanta ca a primit banii de la mine trimite scrisori acasa prin care imi spune ca banii nu au ajuns la ea? Sunt eu nebun sau d-voastra aveti o mare problema in a comunica cu oamenii care v-au ales drept parteneri ? Am sunat la numarul de telefon din notificare si o doamna mi-a raspuns ca nu are nici o logica ceea ce -i spuneam eu acolo, ca nu am nici o rata neplatita si ca nu-i vine sa creada ca scrie in notificare ceea ce eu ii citeam ( ratele restante ). Eu acum pe cine sa cred? Pe doamna de la telefon care poate mi-a zis sa stau linistit doar ca sa scape de mine si fara sa stiu eu, cine stie ce aranjamente pe banii mei face banca, sau un document semnat si stampilat in care mi se spune pe un ton arogant ca voi fi pedepsit daca nu platesc inca o data ratele pe care le-am platit deja? Va rog sa-mi raspundeti pentru ca eu nu ma joc cu asa ceva, am copii de crescut si nu-mi permit sa platesc mai mult decat eventuale penalizari de intarziere, doar pentru ca cineva se distreaza jucandu-se cu vietile oamenilor.

iulian soare (Alexandria, Teleorman)

Raspunsul BRD Finance

Ca urmare a mesajului din data de 1 iunie 2012, BRD Finance a luat legatura cu domnul Iulian Soare, clarificand situatia prezentata. Reprezentantii BRD Finance

BRD Finance - Card de credit

27 Martie 2012

Am avut un card de credit prin care plateam lunar rate catre BRD Finance... dupa terminarea achitarii intregei sume datorate conform desfasuratorului am fost la sediu BRD Finance din Ploiesti, din Carrefour dorind sa inchid contul... dupa ce angajatul de acolo a sunat si a verificat situatia mea m-a anuntat ca BRd-ul are sa-mi inapoieze aproape 500RON deoarece am platit mai mult decat trebuia (eu in fiecare luna am rotunjit in plus suma care o datoram)... si foarte amabili m-au anuntat ca la voi primi prin posta o scrisoare prin care voi fi anuntata sa ma prezint la o sucursala BRD pentru a intra in posesia banilor mei... Au trecut aproape doua luni si nu am primit nici un semn!!!!! Daca eram eu datoare la BRD cu siguranta primea hartii si tot felul de scrisori cum ca datorez bani bancii, dar invers e liniste si pace.... Este corect?! Nu recomand nimanui sa apeleze la serviciile BRD Finance! E bataie de joc!

Andra Balaita (Ploiesti, Prahova)

Raspunsul BRD Finance

Ca urmare a mesajului din data de 27 martie 2012, BRD Finance a luat legatura cu doamna Andra Balaita, clarificand situatia prezentata. Reprezentantii BRD Finance

BRD Finance - Card de credit

15 Martie 2012

Am un card Daniel expert pe care vreau sa-l inchid si nu reusesc. Peste 2 zile plec din tara si nu ma intorc,curand. Am avut nenumarate probleme cu aceasta banca-BRD Finance. Am inapoiat bani mai multi decat trebuiau, din pacate nu am cum sa verific, am cerut de nenumarate ori sa mi se trimita extrasele de cont dar fara rezultat. Ultima oara cand am folosit cardul a fost prin anul 2009 iar persoana cu care am vorbit la telefon a spus ca de pe acest card s-au facut cumparaturi in 2010, ceea ce este exclus deoarece eu nu am fost in tara. Cardul a fost la mine si oricum era blocat deoarece aveam restante. Spre exemplu, in octombrie201, mi s-a spus ca mai am de achitat aprox. 1300 ron. In noiembrie 201, din greseala, mama mea a depus 2000 ron iar in ianuarie 2012 aflu cu stupoare ca datorez bancii 1027 ron. Am rambursat integral acest 1027 ron iar in februarie mama mea primeste un telefon de la BRD Finance si i se spune ca mai are o restanta de 300 ron pe care trebuie sa o achite urgent!!!!!!!!!! Ce spuneti de asta? Eu oricum sunt socata. Daca banca inregistreaza convorbirile pt. "imbunatatirea serviciilor" ar trebui sa faca niste verificari. Multumesc.

tatiana-camelia sitaru (Resita, Caras-Severin)

Raspunsul BRD Finance

BRD Finance a luat legatura cu doamna Tatiana Camelia Sitaru, in data de 15/03/2012, clarificand situatia prezentata si oferindu-i informatiile solicitate. BRD Finance, Departament Marketing

Inapoi sus