top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

R Grichard godeanu
Card de debit de la Bancpost

Banc post# cacat banc.Am

Banc post# cacat banc.Am bani pe card debit Si nu ii pot utiliza .Au modificat plafonul de extragere de la 4000 lei la 2000 pe zi .Sunt in Spania si imi cer sa vin in romania pt a accesa fast internet banking sau sa inputernicesc pe cineva.Am nevoie de bani mei azi nu dupa o saptamana.Tricolicii de la callcenter spun ca nu pot transfera bani decat atunci cand sunt in tara sau daca imputernicesc pe cineva pt securitatea contului.Dar on urma cu cateva luni mi-au trimis postal un card de credit cu pinul in acelasi plic.Unde e securizarea banilor.Sa-i manance cancerul pe cei din sistemul bancar.

19-04-2016

I BIonut Belizan
Credit nevoi personale de la CEC Bank

Buna ziua am facut o cer

Buna ziua am facut o cerere de credit la cec bank si au trecut 14 zile si nam primit nici un raspuns.mai dureaza mult pina obtin?deoarece mie imi trebuiesc banii urgent

18-04-2016

T VTibor Vincze
Card de credit de la BRD

Legat de transparenta co

Legat de transparenta costurilor sunt foarte dezamagit.. Fata de costurile care m-i s-au comunicat cand am depus cererea pt. card, costurile s-au dublat, deoarece costurile lunare nu mi-au comunicat.. Raspunsul lor cand le-am intrebat de ce a fost ca ei au pe toate tipurile de cont comisioanele respective (cu exceptia de conturi pt incasari de salarii) si ei mi-au comunicat doar diferenta. Intr-adevar, cu mai mult de un an in urma am incasat salarul la ei, da nush de ce s-au gandit ca eu imi mai aduc aminte de comisioanele de atunci.. Mi-au inmanat un contract de 17 pagini care desigur nu l-am cititi in detaliu. Parerea mea este ca pt. fie care contract ar trebui sa imprima o lista cu toate posibilele comisioane si sa-mi inmaneze, da nici macar verbal nu mi-a fost comunicat acest comision. Poate am pretentii prea mari..

18-04-2016

L MLia Maftei
Depozit la termen de la CEC Bank

Am avut frumoasa surpriz

Am avut frumoasa surpriza sa constat ca dupa trei ani sa primesc mai putini bani decat am depus , mai exact : pe data de 03-01-2013 am depus suma de 500 lei cu dobanda anuntata de 4,75 % pe an , iar la lichidarea contului pe data de 14-04-2016 am primit suma totala de 451,83 lei ! Constat ca era mai avantajos daca faceam acel depozit "la ciorap" , sau eventual la alta institutie bancara , mai serioasa . Nu am facut inca calculul timpului dupa care nu as mai fi avut de primit nimic , cat despre viteza de lucru , nu mai vorbim , am primit la 13 ,13 un Ordin de Transfer , apoi la 13,51 un Ordin de Lichidare , timpul total de asteptare a fost in jur de o ora cu toate ca in fata mea , initial , a fost un singur client . Am sesizat neregula legata de suma primita si am fost informat ca pot sa vin ziua urmatoare pentru discutii . Incalificabil !

14-04-2016

B DBuzdugan Dumitru
Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

In luna decembrie 2014 i

In luna decembrie 2014 impreuna cu membrii familiei am incheiat cu Raiffeisen Bank contracte de eonomisire -creditare. Conform contractului R.B.L. este imputernicita sa solicite in numele detinatorului de contract prima acordata anual. Pana in prezent (10 aprilie 2016) nu am primit nici un leu din sumele mentionate la incheierea contracelor. La art.15 pct.2 din contract se precizeaza ca anual, R.B.L va stabili situatia soldurilor finale ale conturilor si va transmite clientului un extras de cont. Am ajuns in anul 2016 si nu am primit un asemenea document. Din cate cunosc, eu, client m-am achitat de toate obligatiile contractuale. Ma intreb: de ce banca nu face acelasi lucru?

10-04-2016

Răspuns Aedificium Banca pentru Locuinte

Stimate domnule Dumitru Buzdugan, Pentru a putea analiza situatia descrisa de dumneavoastra si pentru a va furniza un raspuns la cele sesizate, va rugam sa ne transmiteti intr-un e-mail (pe adresa info@railoc.ro) datele dumneavoastra personale (CNP sau numar de contract RBL). Multumim, Echipa RBL

O MOana Marchezi
Card de credit de la Credit Europe Bank

Am incercat sa accesez o

Am incercat sa accesez online un Card Avantaj, am fost sunata a doua zi de un reprezentant al bancii si dupa un lung sir de intrebari si verificari in biroul de credit etc am fost anuntata de operator ca ma incadrez la acest card si ca mi se va emite un card in sucursala stabilita de mine. Dupa 3 zile am fost sunata sa ridic cardul si invitata sa semnez acordul de verificare a venitului declarat de mine in baza Anaf pt stabilirea sumei ce urma sa intre pe card. Toate bune am ridicat cardul, am semnat un teanc de acte si contracte din care nu au binevoit sa-mi dea macar o hartie urmand ca in 2-3 zile sa primesc un sms cu suma aprobata daca venitul declarat era cel din Anaf. Dupa o saptamana in care nu am primit nici un semn am sunat sa vad ce se intampla si am aflat cu stupoare ca am fost respinsa si ca pot sa distrug cardul ca l-au anulat. Evident ca am incercat sa aflu de ce/ Datele erau corecte nu era nici un motiv insa nu mi s-a dat nici o explicatie. Mi se pare cel putin ciudat sa emiti un card sa pertinzi ca faci verificari si apoi sa respingi fara sa anunti si fara sa comunici si motivul desi in ainte de emiterea cardului ai verificat si scoringul era ok iar venitul nu avea cum sa fie declarat gresit stiind ca se verifica la Anaf aceste date.. Este o banca cel putin dubioasa! Nu recomand!

06-04-2016

S SStefanut Soare Ivanescu
Card de debit de la Bancpost

Buna ziua, Ma numesc St

Buna ziua, Ma numesc Stefanut Soare Ivanescu si va prezint urmatoarea reclamatie in legatura cu sistemul defectuos de relationare cu clientii: Am sunat la infoline (0372181557) pentru lamuriri in legatura cu cardul visa classic pe care-l detin. Dupa 5 minute de ascultat muzica de asteptare (iritanta de-a dreptul), intrucat "toti operatorii sunt ocupati", am sunat la ALO-Bancpost (0213085460) unde, dupa alte minute de robot telefonic si muzica de asteptare a raspuns operatoarea Carolina nu mai stiu (nume neinteligibil) care mi-a facut legatura la "colegii de la carduri de credit" unde am asteptat iarasi cateva minute robotul telefonic si muzica de asteptare pana mi-a raspuns operatoarea Ioana Vitan sau Bitan (toate numele sunt neinteligibile, la orice operator telefonic de la Bancpost) care mi-a spus "asteptati sa va fac legatura la colegii mei de la carduri de credit". Dupa 14,44 minute de stat la telefon ascultand roboti telefonici si muzica iritanta de asteptare, am reusit sa obtin asteptarea pentru a fi transferat la un operator de la carduri de credit. Asta este exact bataie de joc si lipsa de respect fata de client. Mai mult decat atat, nu au birou sau nr de telefon sau alta forma de contact unde sa faci o sesizare sau reclamatie.

06-04-2016

N INUTA IORDAN
Cont de economii de la BCR Banca pentru Locuinte

Am deschis in martie 201

Am deschis in martie 2011 un cont de economii pe 5 ani,depun and in fiecare an 1000 euro ,urmand sa beneficiez de o prima de la stat de 25% pe an. Am depus de asemenea suma de 530 ron ,comision de deschidere. Eu mi-am indeplinit obligatia contractuala ,virand banii timp de 5 ani,iar acum cand am vrut sa-mi retrag banii(dupa 5 ani) pentru a cumpara o locuinta ,am primit numai banii depusi de mine fara "PRIMA DE STAT" si FARA COMISIONUL DE DESCHIDERE . Nu mi se pare normal ca o banca sa nu-si respecte relatiile contractuale cu clientii . Daca as fi stiut ca nu se da PRIMA DE STAT ,as fi optat pentru alt produs bancar si poate la alta banca. M-au dezamagit complet si am scris acest articol sa nu se mai pacaleasca si alti clienti . E o mare cacialma. Nuty

04-04-2016

O MOvidiu Mateescu
Credit imobiliar de la ING

Buna ziua, Am un cred

Buna ziua, Am un credit ipotecar ("Prima Casa") la ING acordat in mai 2015. In data de 21.03.2016 am fost intr-o agentie ING, alta decat cea care mi-a acordat creditul. Aici am solicitat sa fac o plata anticipata (suma era deja depusa in contul curent) cu DIMINUAREA PERIOADEI. Aici mi s-a explicat ca nu se poate si ca trebuie sa merg sa fac o cerere in agentia care mi-a acordat creditul, pe motiv ca fiecare agentie lucreaza ca franciza si are clientii ei, samd. In data de 25.03.2016 m-am prezentat in agentia care mi-a acordat creditul si am facut cererea respectiva, aceasta urmand a fi "procesata" de "office". Pana la data de 31.03.2016 cerea nu a fost "inca" "procesata" de catre "office" pe motiv ca, in cazul in care se solicita scaderea perioadei, "procedura este mai delicata", ca sa citez persoana de la relatii cu clientii. In schimb, atat angajatii din agentie cat si cel de la relatii cu clientii mi-au spus ca in cazul in care solicitam diminuarea ratei cererea ar fi fost rezolvata pe loc si mi-au promis ca voi fi contactat in momentul in care cererea mea va fi procesata voi fi contactat de catre agentie. Trebuie sa mentionez ca suma pe care doresc sa o platesc anticipat este egala cu 5 rate lunare, dar efectul la sfarsitul platii creditului este de 12 rate lunare (adica termin de platit creditul cu un an mai devreme iar banca nu mi incaseaza dobanda echivalenta cu suma a 7 rate lunare), deoarece componenta de principal din rata in acest moment este de aproximativ 40% din rata. In cazul in care as alege diminuarea ratei, reducerea dobanzii in valoare absoluta este, din punctul meu de vedere, nesemnificativa in raport cu situatia in care aleg diminuarea perioadei. Comentariile sunt de prisos...

31-03-2016

D SDaniela Szabo
Credit imobiliar de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Va multumesc tuturor cel

Va multumesc tuturor celor care ati expus experientele voastre si regret ca in Romania arta smecheriilor financiare a avansat la nivel de institutii financiare in care omul ce si-ar dori sa economiseasca ar trebui sa aiba incredere. Lucrez in strainatate si ma gandeam sa vin in tara sa fac un credit chiar daca dobanda bancilor straine din Romania este dubla fata de cea pe care aceleasi banci o aplica in tarile lor mama, dar citind comentariile mi s-a ridicat parul in cap si m-am umplut de groaza ! Imi dau seama ca aceste institutii nu fac decat sa vizeze jupuirea oamenilor de economiile lor. Experiente neplacute am avut mereu cu bancile in Romania, unde te trezesti cu costuri si cheltuielii neanuntate si nejustificate insa credeam ca lucrurile s-au mai simplificat si personalul a capatat experienta sau chiar au facut schimb de experienta cu omologii lor de la bancile mama, insa ceea ce am citit ca intamplari ale clientilor sunt adevarate excrocherii legalizate. Va asigur ca la bancile din UE asa ceva nu se intampla, si nu vei vedea babe noi analfabete angajate (neveste si soacre de militieni si securisti, caci angajarile la banci in Ro se fac pe spaga si obligatii) care n-au habar de proceduri , care n-au vazut in viata lor un PC si la care trebuie sa astepti pana tasteaza fiecare litera greu de gasit chiar si cu ochelarii, asa cum mi s-a intamplat mie cand am efectuat cu 3 ani in urma un schimb valutar de a durat 30 minute pana mamaie nou angajata a reusit sa imi scrie numele corect totincurcandu-se in tastatura, intamplare de care mi-am amintit citind unul dintre comentarii ce descria doua babe angajate ce habar n-aveau de proceduri, acte si responsabilitatea fata de clienti...credeam ca lucrurile s-au mai schimbat...dar vad ca nu trebuie sa asteptam Apocalipsa, o traim deja! De groaza..ma gandesc ca decat sa revin in Romania mai bine ma mut in jungla care acum oricum este goala tinand cont ca toate maimutele sunt la oras, lucreaza la banci.

30-03-2016

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie