top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

C BCarmen Badescu
Card de credit de la Banca Transilvania

Buna swara am.avut astaz

Buna swara am.avut astazi.o experienta neplacuta.Am.fost programata pentru un caed de cumpaeatyri si desi eram.in eegula.m.a datinapoi,nepoliticoaaa doamana care m a consiliat spunandu mi.ca daca nu am.fluturas de.aalariu nu se poate.I am explicat ca pot aduce adeverinta ,ca se poate vedea totul.limpede cu datele.mele.la.anaf,fiarte.nepoliticoasa am eamas neplacut,dezamagita.Nu stiu politica bancii e adevarat,doar ca mi s a parut total ignoranta acwa doamna.Va multumeac am aa ma reorientez inaa nu e bine.penreu.imaginea bancii.

10-12-2020

D SDaniel Simionese
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Va rog sa ma adaugati si

Va rog sa ma adaugati si pe mine pe grupul de whatsapp - telefon: 0756089026. Am contract din dec 2015 cu BCR BPL si nu am incasat nicio prima desi am depus minim 1000 eur in fiecare an, prima depunere de 5000 lei in dec 2015, apoi in fiecare an inclusiv in 2019. Multumesc, Daniel Simionese

10-12-2020

C AConstantin Arhir
Cont curent de la ING

Atentie cand va deschide

Atentie cand va deschideti cont la ING! Nici in cel mai urat vis al meu nu credeam ca se poate asa ceva: Banca m-a notificat ca doreste sa actualizeze datele mele, desi fusesem in office si facusem actualizarea in luna iunie a anului curent, nimic nelalocul lui(doar lipsa de profesionalism a personalului), se intampla la orice banca mi-am zis doar suntem in Romania. Numai ca intre timp am intrat in carantina si nu am putut sa ma prezint in office. Regulamentar am sunat in call center sa rezolvam problema online. O domnisoara foarte draguta m-a asigurat ca totul este "ok" si ca o sa ma sune cineva din back office si in nici un caz nu o sa se ajunga sa mi se blocheze contul. A venit termenul limita la care puteam sa actualizez datele si ghiciti ce nu am primit nici un telefon sau email dar contul a fost blocat. Ca orice om normal sun din nou la ei si mi se confirma ca urmeaza sa ma sune cineva din back office. Ca sa scurtez, am inceput sa-i contactez zilnic sa mi se actualizeze datele si sa mi se deblocheze contul, iar ei imi promit zilnic ca se rezolva. Deja am doua saptamani de cand fac asta si nu se intampla nimic. Cam asa se comporta "ING-ul" cu clientii. Am inceput sa am rabdare deoarece urmeaza sa mi se taie curentul, campaniile google s-au oprit din momentul in care s-a blocat contul, deja au inceput sa ma notifice diversi furnizori, etc.Acum tot ce-mi ramane este sa-i dau in judecata pentru toate aceste "lipsiri a dreptului de utilizare al proprietatii". In concluzie: nu va deschideti conturile la ING, sunt niste incompetenti care au imbracat haina lupului din padure ca "cea mai digitalizata banca",Aiurea, doar praf in ochii prostilor!

10-12-2020

C FCrina Frentiu
Call Center de la Banca Transilvania

Pun 1 pt ca nu pot pune

Pun 1 pt ca nu pot pune 0. Sistemul de identificare peroane de la Banca Transilvania aberant si dateaza din Epoca de Piatra. In ziua de azi cand atatea solutii informatice exista, la BT trebuie sa te deplasezi sau sa faci procura notariala pt a avea acces la distanta la propriul cont. Daca vi se pun intrebari de identificare, sa nu cumva sa intrebati pe cineva pt ca vi se va spune " ca vi s-a soptit raspunsul" si sunteti direct calificati de infractori. Nu astept decat un lucru, sa pot sa ajung in tara si sa lichidez contul la BT. Doar ca pana atunci nu am acces la proprii bani

09-12-2020

R MRenata Loredana Miron
Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

Exista oameni competenti

Exista oameni competenti in vreo agentie CEC BANK din tara asta? Este CEC BANK stat in stat si noi nu stim asta? Sunt din Constanta si astazi am avut o experienta ingrozitoare la CEC BANK, mergand acolo cu bunica pentru o ridicare de numerar de pe contul bunicului, pe care aceasta este imputernicita. In primul rand, angajatele sunt desprinse din alta era si in mod clar nu sunt la curent ca suntem in 2020 si lucrurile functioneaza altfel, cum se intampla in alte banci serioase, cu angajati competenti, unde suntem obisnuiti noi...cei tineri. Din ce am citit aici, va declar ca scenariul este cam acelasi si in Constanta: angajate in varsta, zeflemiste, fara chef de munca si cu un tupeu fantastic jignitor. Intentionam sa merg maine direct la managerul agentiei sa reclam comportamentul angajatei care m-a si jignit astazi pe mine si pe bunica, insa din ce am citit aici, nu are sens pentru ca este foarte probabil sa dau peste o persoana cel putin la fel de zeflemista. Daca exista cineva din cadrul CEC BANK aici, care chiar poate prelua o reclamatie la modul serios, il rog insistent sa ma contacteze. In caz contrar, pentru ceea ce s-a intamplat astazi, voi contacta direct un avocat prin care voi reclama comportamentul jignitor al acestei banci la adresa bunicii mele, care este client al bancii. P.S am nervii tari si problema o voi rezolva intr-un fel sau altul, pentru ca nu e CEC BANK stapan pe banii clientului! Insa cu siguranta voi avea grija ca vestea sa vi se duca in toata Constanta....pentru ca, cu un astfel de comportament, ma intreb cu ce clienti veti mai ramane in urmatorii 10-15 ani....sau probabil ca nici nu va intereseaza.

08-12-2020

I HIuliana Hatura
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna ziua! Ma alatur s

Buna ziua! Ma alatur si eu procesului colectiv. Am produsul BCR bpl din 2014. Inca nu am inchis contractul. Pot fi contactat la adresa iuliana.hatura@icloud.com, unde pot furniza si numarul de telefon pentru grupul de whatsapp.

08-12-2020

I HIuliana Hatura
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna ziua! Ma alatur s

Buna ziua! Ma alatur si eu procesului colectiv. Am produsul BCR bpl din 2014. Inca nu am inchis contractul. Pot fi contactat la adresa iuliana.hatura@icloud.com, unde pot furniza si numarul de telefon pentru grupul de whatsapp.

08-12-2020

M HMaria Harja
Retragere numerar de la CEC Bank

Buna ziua, Nu este prim

Buna ziua, Nu este prima data cand CEC Bank nu imi elibereaza suma de la bancomat. In loc sa isi corecteze greseala si sa apara suma in cont, ma poarta pe drumuri cu o batrana de 78 ani. Am incercat sa discut in banca sa le explic situatia, sa permita sesizare prin email, dar nu vor sa discute decat cu titularul, nu inteleg ca nu o pot aduce din locatia in care este cazata in conditii de maxima siguranta epidiomiologica (mentionez ca sufera de mai multe boli incompatibile cu infectarea). Data trecuta am adus-o la banca, iar dupa 30 zile nu i-au pus banii la loc in cont, pe motiv ca hartia depusa nu era cea corecta (formularul mi-a fost dar in banca, mama doar a semnat). Toate acestea se intampla in Iasi sunt tare curioasa daca la fel procedeaza si in alte judete, poate ne asociem sa facem o petitie sa schimbe odata aceasta procedura. Sa se poata trimite sesizarea prin email, nu au decat sa verifice specimenul de semnatura, dar nici asa banca nu are nici un risc fiindca banii intra in contul din care au fost retinuti abuziv nu in alt cont. Mentionez ca este vorba de 850 lei (aproape o pensie) si ca "greseala" sistemului a lasat o batrana de aproape 80 de ani fara un ban in ajun de sarbatori, sa nu mai vorbesc de cat este de stresata ca nu intelege unde ii va intra urmatoarea pensie si de ce nu i-au dat banii. Nota acodata este mult sub 1.

07-12-2020

D SDragota Sergiu
Banca pentru locuinte de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Am 2 contracte ,eu si

Am 2 contracte ,eu si logodnica. Suntem rezidenti in alta tara si am facut 2 ( DOUA !!! )imputerniciri pt a intra in posesia banilor nostrii (nu a primei) si ne pun bete in roate si probleme dupa 2 imputerniciri facute si bani,timp si nervi consumati, ne spun ca tor nu e okay imputernicirea ( a 2-a ) ne spun una inainte de a face o imputernicire si dupdupa ce o facem ne spun ca trebuia altceva) ce puten face?????? Un salut!

04-12-2020

Răspuns Aedificium Banca pentru Locuinte

Stimate domnule Dragota Sergiu, Va multumim ca ne-ati contactat si in cel mai scurt timp veti un email cu informatiile solicitate. Pentru informatii suplimentare ne puteti scrie pe adresa de email info@railoc.ro sau sa ne sunati la numarul de telefon 021.2333.000. Multumim, Echipa ABL

C NCornelia Nitu
Call Center de la CEC Bank

Am o experienta f proast

Am o experienta f proasta cu cec bank giurgiuContabila imi blocheaza alocatia pe card sunt f. obraznici la director nu te lasa paznicul de la usa sa intri La nr gratuit cu 0800 nu raspunde nimeni sau iti inchide telefonul in nas Vorbesc f.urat cu clientii ar trebui dati afara tel 0787511549

03-12-2020

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie