S SStefanut Soare Ivanescu
Card de debit de la Bancpost
Buna ziua,
Ma numesc Stefanut Soare Ivanescu si va prezint urmatoarea reclamatie in legatura cu sistemul defectuos de relationare cu clientii:
Am sunat la infoline (0372181557) pentru lamuriri in legatura cu cardul visa classic pe care-l detin. Dupa 5 minute de ascultat muzica de asteptare (iritanta de-a dreptul), intrucat "toti operatorii sunt ocupati", am sunat la ALO-Bancpost (0213085460) unde, dupa alte minute de robot telefonic si muzica de asteptare a raspuns operatoarea Carolina nu mai stiu (nume neinteligibil) care mi-a facut legatura la "colegii de la carduri de credit" unde am asteptat iarasi cateva minute robotul telefonic si muzica de asteptare pana mi-a raspuns operatoarea Ioana Vitan sau Bitan (toate numele sunt neinteligibile, la orice operator telefonic de la Bancpost) care mi-a spus "asteptati sa va fac legatura la colegii mei de la carduri de credit". Dupa 14,44 minute de stat la telefon ascultand roboti telefonici si muzica iritanta de asteptare, am reusit sa obtin asteptarea pentru a fi transferat la un operator de la carduri de credit.
Asta este exact bataie de joc si lipsa de respect fata de client.
Mai mult decat atat, nu au birou sau nr de telefon sau alta forma de contact unde sa faci o sesizare sau reclamatie.