top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

O ROana Radu
Cont curent de la Banca Transilvania

Sunt foarte dezamagita de faptul ca au s

Sunt foarte, dar foarte dezamagita de faptul ca au schimbat modul in care poți intra cu cineva din call-center( acum îți trimit un mesaj și descurcate ca de ei nu mai dai). Dacă ai o urgentă trebuie sa aștepți foarte mult sa iei legătura cu un consultant și dacă dai de el tot nu te rezolva. Cardul Star Forte este cea mai mare prostie, dacă puteți sa nu il faci este cel mai bine. De exemplu la alte bănci cardul de cumpărături nu percepe comisioane, la BT te taxează și dacă îți transferi bani in contul tău propriu. Eu am depus intr-o seara niște bani in contul personal și aceștia sau dus direct in Contul Star Forte, dacă vreau sa ii transfer in contul in care am nevoi îmi ia un comision colosal, am sunat in call-center și au zis ca ei nu au vina și aia e. Deci ca sa nu îmi perceapă un comision destul de măricel pentru suna respectiva trebuie sa ii las acolo și sa depun iar alta suma dacă am nevoie de bani in cont. Deci au blocat niște bani deși eu pentru cardul respectiv am făcut tranzacția la termen.

01-03-2023

I IIon Ion
Card de credit de la Banca Transilvania

Banca Tembela

Cele mai stupide si absurde relatii cu tot staff-ul BT . Am avut un card de credit cu o suma relativ mica . Dupa aprobarea creditului mi s-a deschis automat suplimentar un cont de debit desigur cu toate platile aferente . Dupa expirarea cardului , noul card mi s-a trimis prin Pink Post care este o gluma proasta . Am fost contactat si intrebat daca sunt acasa si ... nimic . Timp de 2 saptamani am tot negociat prin mail si telefoane pentru redirectionare la agentia din localitatea de resedinta . A ajuns cu chiu cu vai , l-am ridicat si activat . Dupa alta saptamana sunt sunat de BT si intrebat de ce nu am ridicat cardul !? Era vorba de celalat card prin Pink Post ...Deci habar nu au de capul lor , e o harababura totala acolo . Am facut in scurt timp un efort financiar sa achit creditul si stupoare ! Pe langa toate cererile si aprobarile trebuie sa astept telefon de confirmare si sa merg iar la agentia X sa inchid si contul de debit aferent . A durat alte 2 saptamani si nervi , cu telefoane si alte cereri de inchidere conturi . Peste toate acestea sunt sunat de mai multe ori de cei de la Cluj pentru subiecte puerile abordate intr-un mod foarte agresiv . Nu vreau sa mai aud de BT , dobanzi mari , abuzuri , relatii de forta cu clientii , costuri si comisioane mari .

23-02-2023

A VALEXANDRU VASILATEANU
Card de debit de la CEC Bank

Au dreptate cei care va critica

Au dreptate cei care va declara incompetenti. Ce vina au clientii ca se demagneizeaza cardurile,de ii puneti sa le plateasca la inlocuire,de ce trebuie sa stea fara card o saptamana si de ce magazinele pot face recunoasterea,iar bancomatele nici macar nu primesc cardurile in locasul lor?Nu sunt bancomatele de vina? E al doilea card cu care am problema asta.Acum mai era valabil 1 an si 9 luni,data trecuta,numai cateva luni.O sa ma puneti sa-l platesc si pe asta?O sa ma mut la o banca straina,serioasa.CEC-ul nu mai stia cum sa ne atraga pe noi pensionarii,ca acum sa fim tratati astfel!Singura banca romaneasca,atata poate,sa va fie rusine! Acum doamnele de la ag.PALLADY nr.9 spun ca am destui bani pe card,ca e deblocat si nu inteleg de ce nu merge,am sunat la nr dat de dumnealor si un alt incompetent nu stie sa raspunda la intrebari. Asa e normal si civilizat,asa atrageti clientii? Nu are banca suficient profit sa plateasca ea telefonul catre reclamatii?Daca sunt in incinta bancii,de ce nu o face un angajat PE BANII BANCII?De ce puneti doar informatii ajutatoare bancii,nu clientilor?Nu are banca suficient profit sa plateasca ea cardul ca e vina ei?Nu are banca suficient profit sa puna un om pregatit la raspunsuri?Au trecut 33 de ani si-mi aduc aminte ce personal pregatit si amabil era.NU SUNT NOSTALGIC,dar ma intreb cat de jos puteti cobori nivelul. Multumesc.Alexandru Vasilateanu 21 feb.2023

21-02-2023

I LIosif LAzar
Credit rapid de la TBI Bank

Neseriosi

Am incercat sa cumpar si eu de pe emag un produs in valoare de 2000 lei si am optat pentru optiunea de plata in patru rate de cate 500 lei. totul bun si frumos, am trimis poza dupa actul de identitate, selfie etc. ca apoi sa mi spuna ca tranzactia a fost refuzata fara justificare. cand am cerut detalii, au spus ca nu stiu de ce.

20-02-2023

E NEmil Costin Negut
Credit imobiliar de la BCR

Problema ridicare ipoteca credit

Cred că în momentul de fata există câteva probleme grave pentru toți clienții care vor să închidă/lichideze un contract de credit ipotecar cu BCR pentru că nu se poate radia ipoteca imobilului din vina in mare parte a BCR ului și am să explic : După achitarea creditului, cade în sarcina băncii sa ridice ipoteca pe locuință deoarece nu mai sunt datorii către banca....Ridicarea ipotecii se face printr o serie de acte care trebuiesc parafate de un notar. iar dacă toate sunt bune și frumoase până aici, mai departe ne lovim de incompetenta BCR ului! Din discuții mi s a recomandat sa mi găsesc un notar dispus să vina la bancă pentru autentificarea documentelor (după cum.sunt regulile interne ale Bcr) cu specificația că în. cazul in care nu gasesc, banca va lua legătura cu un notar agreat și va rezolva problema! După 3 notari, care m au refuzat, am mers încrezător la BCR și le am și scris câteva mesaje pe George prin care le prezentam situația! După mai bine de o luna de încercări mă anunță sec, telefonic că nici un notar nu este dispus să vina la banca (după regulile bancii) sa autentifice documentele pe motiv că onorariul e prea mic! Și aici intervine stupoarea mea pe care le o și expun reprezentanților BCR : "Când am semnat contractul de credit și s a plătit un onorariu destul de mare către notarul impus de banca, s a găsit ușor notar dispus să vina? " - evident că întrebarea mea a rămas fără răspuns.... Cele mai sus fiind enumerate, consider că este un abuz enorm din partea Bcr, care nu poate rezolva o problemă de care cu siguranță nu s a lovit un singur client (mă îndoiesc că sunt eu primul și singurul client care a reușit să ramburseze un credit ipotecar și care dorește ridicarea ipotecii! )! Urmează adresa la ANPC, ASF și BNR! Rușinica marele BCR!

11-02-2023

V SVlad Stanica
Card de debit de la ING

ING mi-a furat banii din cont !

Am avut in cont suma de 3500 Euro timp de 10 zile. CU ACCEPTUL SI CU IMPLICAREA BANCII ING SI A ANGAJATILOR ACESTEIA BANII MI-AU FOST FURATI ! Am facut toate demersurile necesare: la politie la ANPC (care se spala pe maini spunand ca nu treaba lor), cu avocati. Din pacate nu pot da 0 stele din 5. Toate javrele astea straine au venit la noi sa ne jecmaneasca cu acceptul si in cardasie cu statul roman ! Este vina noastra ca nu dam cu ei de pamant !

08-02-2023

A GANTIGONA GUINEA
Card de debit de la CEC Bank

Suma debitata fara eliberare

In data de 15.01.2023 am incercat sa retrag bani din bancomatul bancii. Banii nu au fost eliberati si am primit acelasi mesaj ca atunci cand nu sunt bani in bancomat. In ultimul timp am gasit tot bancomatul gol. Atunci nu am putut retrage de la ghiseu pentru ca nu era program. Astazi cand am mers la ghiseu am aflat ca suma a fost debitata din cont, cu toate ca eu nu am primit banii. Am facut o contestatie dar mi s-a spus ca poate dura pana la 3 luni verificarea. Mi se pare strigator la cer, tinand cont de faptul ca la orice cerere trebuie sa primesti raspuns intr-o luna. Banii imi sunt necesari pentru plata facturilor, mai ales acum, iarna.

27-01-2023

A OAvry Odil
Transfer international de la Libra Bank

Banca retine bani

Am un cont la Libra internet bank de vreo 2 ani. Aproape de fiecare data cind am primit bani din strainatate, banca a retinut bani farà nici un motiv. Vorbesc de sume mici... in Octombrie 22 erea vorba de 1200 de Euro... acum citeva zile erea vorba de 3800 de dollari. Au retinut bani... au cerut documente care justifica transactiile... am produs toate documentele. Am fost nevoit sa fac reclamatie la banca. Primul transfer mi lau depus in cont 2 zile dupa zeci de emailuri si telefoane... Al doilea din ianuarie inca nu mi la depus in cont. Din now zeci de emailuri si telefoane fara nici un succes. AVETI MULTA ATENTIE DACA TREBUIE SA PRIMITI BANI DIN STRAINATATE LA BANCA ACEASTA.. Am pierderi mari din cauza lor ... Trimit reclamatie la Banca Romaniei si la Banca Europeana.

27-01-2023

T PTherese Poulain
Asigurare de viata de la Bancpost

Contract de împrumut

Societate financiară specializată în toate domeniile de creditare. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai săraci și în lupta împotriva sărăciei și oferim împrumuturi pe termen scurt, mediu și lung. Aveți probleme financiare, sunteți în faliment sau aveți nevoie de finanțare pentru a vă pune pe picioare proiectele, un credit imobiliar. Oferim împrumuturi persoanelor fizice și juridice la o rată de 2% pe an, cu cea mai mare viteză și fiabilitate. Cei care au nevoie ne pot contacta pentru satisfacție: Email: poulaintherese4@gmail.com

22-01-2023

T PTherese Poulain
Credit rapid de la Bancpost

Contract de împrumut

Societate financiară specializată în toate domeniile de creditare. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai săraci și în lupta împotriva sărăciei și oferim împrumuturi pe termen scurt, mediu și lung. Aveți probleme financiare, sunteți în faliment sau aveți nevoie de finanțare pentru a vă pune pe picioare proiectele, un credit imobiliar. Oferim împrumuturi persoanelor fizice și juridice la o rată de 2% pe an, cu cea mai mare viteză și fiabilitate. Cei care au nevoie ne pot contacta pentru satisfacție: Email: poulaintherese4@gmail.com

22-01-2023

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie