top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

E EElena Elena
Credit imobiliar de la Alpha Bank

O experiență neplăcută cu Alpha Bank

O experiență neplăcută cu Alpha Bank, după 5 ani în care am avut o dobândă fixă la un credit ipotecar după acesta perioada rata creditului s a dublat iar în momentul în care am refinanțat creditul integral la o altă bancă au perceput diferite comisioane. Foarte dezamăgitor

28-02-2025

I SIonel Segheti
Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

Profesionalism și amabilitate

Am fost servit; de repetate ori, cu multă amabilitate și profesionalism, de catre Dna Enache Nicoleta, de la Agenția Micro 40 Galați.

19-02-2025

E DEmiliana Domide
Cont curent de la Banca Transilvania

Noua aplicatia BTGo, impusa de BT

Noua aplicatia BTGo, impusa de BT ca si sinhura modalitate de folosire a contului curent, este de toata jena. Am incercat sa fac o plata a unei facturi de utilitati, nu am reusit, am sunat la BT, am primit un link, pe care l-am accesat si 20 minute nu s-a intamplat nimic. Azi dimineata am fost la ghiseu si am stat 90 minute ca sa rezolv o problema banala. Noroc cu doamna de la ghiseu, Ruxana Gliga, care a avut amabilitatea si rabdarea sa discute cu colegii ei si sa imi rezolve situatia.

17-02-2025

I DIulia Dumitrescu
Cont curent de la Banca Transilvania

Groaznic!

Groaznic! Am deschis cont la BT doar pentru a primi bursa copiilor, scoala de la care primim banii "obligandu-ne" cumva. nu se putea plati in contul altei banci. Am facut gresela sa deschid copiilor conturi Kiddo...o aventura de 2 saptamani intre 2 sucursale pana am intrat in posesia cardurilor. Acum scriu pentru ca la fiecare incasare in contul meu BT (din raiffeisen) se percepe comision de 5 lei...daca transfer 8 lei, raman cu 3 lei in cont. Ideea este ca transfer sume mici in BT, strict cat este necesar, pentru nevoile copiilor (pachet la scoala, etc) Imaginati-va ca imi cere copilul 10 lei pe card lui...fac transfer de 10 lei. Raman cu 5. mai pun 10 lei, acelasi comision... O banca care nu isi respecta clientul, in sucursale gasesti oameni nepregatiti, care abia raspund la intrebari...

12-02-2025

F MFlorentina Iuliana Mitrache
Credit nevoi personale de la TBI Bank

Nota 10 pentru personal!

Cel mai de calitate personal amabil și implicați sa rezolve problemele clienților.Jos pălăria.

11-02-2025

C CCristian CDE
Cont curent de la BCR

George - unethical app

Thanks to the George application from BCR, I lost 100 euros on the own account ron-eur conversion. This application is rather confusing and leaves traces of interpretations, which should not be the case when financial investments are involved. The transfer from Romanian lei (RON) to euros (EUR) between two personal accounts was attempted, yet due to a flaw in the application system, the transfer was executed in the opposite direction. This resulted in a loss of approximately 100 euros. Upon further inspection, the George desktop application revealed several indications that elucidate the specific nature of a non-cash payment, the associated account from which it is being drawn, and the intended account to which it is transferred. However, these details are not accessible within the George mobile application. BCR declined to cancel the transfer on the grounds that their IT team had reviewed the transfer and determined that it had been erroneously executed. During my interaction with the call center agent, I was advised to initiate a request to cancel the payment. I proceeded to do so; however, my complaint was ultimately rejected. Totally disappointed with BCR's way of stealing money from BCR customers. It is evident that BCR has engaged in unethical practices by misappropriating funds from its clients. This issue is particularly egregious when considering that the funds in question were initially deposited into the customer's personal account and the procedures implemented through the George mobile application appeared to be in accordance with established guidelines. It is regrettable that BCR has chosen to engage in such practices. Shame BCR! It is regrettable that BCR opted not to address the concerns that had been expressed. Despite the recognition of the inaccuracy of the app, there is no available recourse to rectify or invalidate the transaction. This is a particular problem because there were sufficient funds in the account, yet the bank did not cancel the transaction; instead, the bank benefited from the client's loss my misinterpreting the app process.

10-02-2025

A GAGHEORGHIESEI GABRIEL
Probleme diverse de la TBI Bank

Voi evita TBI

După data de 26.10.2024, am fost contactat de un operator TBI si am primit mesaje SMS (01.11.2024), privind obligația de plata a unei sume de aproximativ 2000 lei. Am rămas consternat! Am contactat un operator și am precizat ca plățile efectuate de mine au fost in spiritul indicațiilor oferite atât de aplicația TBI de pe telefonul mobil, cat si de cea de pe desktop, in sensul bunei credințe in îndeplinirea obligațiilor de plata. Conform celor discutate cu operatorul, în seara zilei de 30.10.2024, am atașat pe aplicația Whatsapp fotografii după ecranul aplicației TBI. Re-precizez: 1. Plata, in luna octombrie 20224, s-a efectuat conform datelor afișate pe interfața aplicației mobile, din aplicația de pe desktop, respectiv in suma de 190,98, in data de 24.10.2024. 2. Pentru siguranța plății, conform obiceiului meu, am sunat pe data de 25.10.2024 fiindu-mi confirmat de doi operatori ca plata s-a înregistrat și nu am restante la plata. Mai adaug ca, în mod similar, am procedat și in luna septembrie 2024, în data de 24 si 25.09.2024, pentru a avea certitudinea ca au ajuns banii la TBI. Acest demers a fost confirmat de operator, care a precizat ca plățile sunt la zi. Am rugat a se reasculta dialogurile cu operatorii! Deci, mesajele afișate pe aplicația TBI sunt corecte sau înșelătoare? Ce trebuie sa înțeleagă un umil client, ca aceste mesaje UNEORI sunt corecte si alteori nu? 3. Daca la aceasta data mi se imputa existenta unor restante foarte vechi, cum de nu au fost remarcate pe extrasele anterioare (lunile octombrie, septembrie, august etc.)? Cum de au fost „ascunse”? Cum de au scăpat operatorilor? Cum de nu mi-au fost comunicate pana acum? Se puteau clarifica problemele chiar din prima faza. Nu cumva sunt „inventate”, sau sistemul informatic este precar? Ce am înțeles eu din aceasta stare de fapt? Ca o parte din operatorii TBI NU VERIFICA CORECTITUDINEA documentelor / extraselor de cont emise către client, personal fiind surprins de existenta unor asemenea GRESELI! Practic, mă consider INSELAT. Admit ca, in spiritul ultimului extras de cont, emis in 05.11.2024, ratele sunt relativ corect evidențiate (cu excepția sumei de mai sus, de 117.99 lei), dar nu înțeleg sub nicio forma de ce mi se pune in sarcina suma de aproximativ 2000 lei si cum s-a format aceasta datorie, din moment ce eu am plătit mereu conform memento de plata din aplicație. Si ca acest lucru, precum si faptul ca PLATILE SUNT LA ZI, AU FOST MEREU CONFIRMATE DE OPERATORII TBI. Mai întreb odată, mesajele afișate pe aplicația TBI sunt corecte sau înșelătoare? Ce trebuie sa înțeleg, ca aceste mesaje UNEORI sunt corecte si alteori nu? Oare am greșit eu ca M-AM GHIDAT DUPA MESAJUL APLICATIEI? Ori poate APLICATIA NU FUNCTIONEAZA CORESPUNZATOR, dar in acest caz VINA APARTINE TBI, nicidecum mie. Mai adaug faptul ca mereu am avut îndoieli privind așa-zisul sistem de plata "4 rate fără dobândă". Mereu m-am întrebat ce câștiga TBI? Răspunsul se pare ca este acesta: tracasări nefundamentate ale clientului, invocarea unor datorii deși evidența și aplicațiile bancare puse la dispoziție de TBI infirma în mod evident acest lucru.

09-02-2025

C SClaudiu Svignea
Credit imobiliar de la GarantiBank

Credit

Am salariul la Garanti de câțiva ani, nu am întâmpinat probleme niciodată, recent am aplicat pt un credit ipotecar pentru o locuință, sper sa nu dureze mult aprobarea, sa dea dovada de profesionalism ca și până acum, întrucât mă cam grăbesc. Creditele de nevoi personale le-am obținut la telefon, doar am mers să semnez și banii erau în cont. Eu sunt mulțumit de relația cu banca Garanti Bank Deva. Chiar vreau sa fiu contactat de mai marii băncii, poate-mi aproba creditul mai repede.

30-01-2025

A CAdrian Csaszar
Pensii facultative de la ING Asigurari de Viata

NN groaznica cu clientii - EVITATI

Buna. Scriu ca sa previn pe altii, ce groaznic este serviciul de relatii cu clientii si dezorganizarea din cadrul NN, fostul ING Asigurari de Viata. Am la ei asigurare de viata si pensie privata. Efectiv am ajuns sa cersesc sa mi se dea contul in care trebuie sa fac plata. Si asta e doar una dntre probleme. Daca-i sun abia apuc sa vorbesc cu greu cu ei datorita meniului haotic ce-l au, si robotului bun de nimic. Agreez pe telefon, dupa ce astept cate 30 minute sa mi se raspunda, ce informatii mi se vor trimite pe e-mail, exact acelea lipsesc. Explicarea termenilor din contract, iluzii. Daca as putea as renunta la ei azi. Dar am bani acolo. Si ei profita de asta la maxim. Legea nu ma ajuta cu nimic. Daca cineva are vreo sugestie ce as putea face, va rog sa-mi spuneti. Va multumesc. Numai bine.

29-01-2025

I BIoan Banciu
Credit nevoi personale de la GarantiBank

Buna ziua. Am depus cerere pentru un cre

Buna ziua. Am depus cerere pentru un credit de 23000 lei la aceasta banca. Verificat online, primit preaprobare, foarte repede. Angajata de la celalalt capat al telefonului, foarte amabila, foarte ok. Deci....credit preaprobat. Depun ce documente mai sunt necesare in sucursala, care trimite Vineri cererea in centrala la analizat. Astazi, la prima ora, primesc raspuns prin care sunt informat ca, cererea mea a fost respinsa datorita faptului ca figurez inregistrat cu restante in biroul de credit. WTF????? Am cont la Biroul de credit, ma apuc si verific. NU FIGUREZ INCADRAT IN NICIO CATEGORIE DE INTARZIERE (1,2,3). Da, am mai avut restante de cateva zile, dar la toate creditele active si lichidate figurez ”Cont fara restante”. Deci.....de unde au scos ca sunt inregistrat cu intarzieri? Daca vor clienti care nu au intarziat nici macar o zi, sa scrie clar in conditiile de eligibilitate. Telefonic am fost intrebat daca am restante active sau peste 30 de zile. NU AM. Si m-am incadrat pt preaprobare. Daca nu corespund normelor interne ale bancii, asta e. nu e nimeni obligat sa aprobe cererea. Dar sa vi sa spui ca figurez cu restante in BC, este deplasat si aiurea. Eu am sansa ca am lucrat 11 ani in sistemul bancar si cunosc ce si cum. Dar o persoana care nu cunoaste sistemul? Tin sa precizez ca, anul trecut am luat un credit ipotecar de la BCR fara cea mai mica problema. Deci......eu nu inteleg nimic si de aceea nu recomand aceasta banca.

13-01-2025

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie