top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

A GAGHEORGHIESEI GABRIEL
Probleme diverse de la TBI Bank

Voi evita TBI

După data de 26.10.2024, am fost contactat de un operator TBI si am primit mesaje SMS (01.11.2024), privind obligația de plata a unei sume de aproximativ 2000 lei. Am rămas consternat! Am contactat un operator și am precizat ca plățile efectuate de mine au fost in spiritul indicațiilor oferite atât de aplicația TBI de pe telefonul mobil, cat si de cea de pe desktop, in sensul bunei credințe in îndeplinirea obligațiilor de plata. Conform celor discutate cu operatorul, în seara zilei de 30.10.2024, am atașat pe aplicația Whatsapp fotografii după ecranul aplicației TBI. Re-precizez: 1. Plata, in luna octombrie 20224, s-a efectuat conform datelor afișate pe interfața aplicației mobile, din aplicația de pe desktop, respectiv in suma de 190,98, in data de 24.10.2024. 2. Pentru siguranța plății, conform obiceiului meu, am sunat pe data de 25.10.2024 fiindu-mi confirmat de doi operatori ca plata s-a înregistrat și nu am restante la plata. Mai adaug ca, în mod similar, am procedat și in luna septembrie 2024, în data de 24 si 25.09.2024, pentru a avea certitudinea ca au ajuns banii la TBI. Acest demers a fost confirmat de operator, care a precizat ca plățile sunt la zi. Am rugat a se reasculta dialogurile cu operatorii! Deci, mesajele afișate pe aplicația TBI sunt corecte sau înșelătoare? Ce trebuie sa înțeleagă un umil client, ca aceste mesaje UNEORI sunt corecte si alteori nu? 3. Daca la aceasta data mi se imputa existenta unor restante foarte vechi, cum de nu au fost remarcate pe extrasele anterioare (lunile octombrie, septembrie, august etc.)? Cum de au fost „ascunse”? Cum de au scăpat operatorilor? Cum de nu mi-au fost comunicate pana acum? Se puteau clarifica problemele chiar din prima faza. Nu cumva sunt „inventate”, sau sistemul informatic este precar? Ce am înțeles eu din aceasta stare de fapt? Ca o parte din operatorii TBI NU VERIFICA CORECTITUDINEA documentelor / extraselor de cont emise către client, personal fiind surprins de existenta unor asemenea GRESELI! Practic, mă consider INSELAT. Admit ca, in spiritul ultimului extras de cont, emis in 05.11.2024, ratele sunt relativ corect evidențiate (cu excepția sumei de mai sus, de 117.99 lei), dar nu înțeleg sub nicio forma de ce mi se pune in sarcina suma de aproximativ 2000 lei si cum s-a format aceasta datorie, din moment ce eu am plătit mereu conform memento de plata din aplicație. Si ca acest lucru, precum si faptul ca PLATILE SUNT LA ZI, AU FOST MEREU CONFIRMATE DE OPERATORII TBI. Mai întreb odată, mesajele afișate pe aplicația TBI sunt corecte sau înșelătoare? Ce trebuie sa înțeleg, ca aceste mesaje UNEORI sunt corecte si alteori nu? Oare am greșit eu ca M-AM GHIDAT DUPA MESAJUL APLICATIEI? Ori poate APLICATIA NU FUNCTIONEAZA CORESPUNZATOR, dar in acest caz VINA APARTINE TBI, nicidecum mie. Mai adaug faptul ca mereu am avut îndoieli privind așa-zisul sistem de plata "4 rate fără dobândă". Mereu m-am întrebat ce câștiga TBI? Răspunsul se pare ca este acesta: tracasări nefundamentate ale clientului, invocarea unor datorii deși evidența și aplicațiile bancare puse la dispoziție de TBI infirma în mod evident acest lucru.

09-02-2025

C SClaudiu Svignea
Credit imobiliar de la GarantiBank

Credit

Am salariul la Garanti de câțiva ani, nu am întâmpinat probleme niciodată, recent am aplicat pt un credit ipotecar pentru o locuință, sper sa nu dureze mult aprobarea, sa dea dovada de profesionalism ca și până acum, întrucât mă cam grăbesc. Creditele de nevoi personale le-am obținut la telefon, doar am mers să semnez și banii erau în cont. Eu sunt mulțumit de relația cu banca Garanti Bank Deva. Chiar vreau sa fiu contactat de mai marii băncii, poate-mi aproba creditul mai repede.

30-01-2025

A CAdrian Csaszar
Pensii facultative de la ING Asigurari de Viata

NN groaznica cu clientii - EVITATI

Buna. Scriu ca sa previn pe altii, ce groaznic este serviciul de relatii cu clientii si dezorganizarea din cadrul NN, fostul ING Asigurari de Viata. Am la ei asigurare de viata si pensie privata. Efectiv am ajuns sa cersesc sa mi se dea contul in care trebuie sa fac plata. Si asta e doar una dntre probleme. Daca-i sun abia apuc sa vorbesc cu greu cu ei datorita meniului haotic ce-l au, si robotului bun de nimic. Agreez pe telefon, dupa ce astept cate 30 minute sa mi se raspunda, ce informatii mi se vor trimite pe e-mail, exact acelea lipsesc. Explicarea termenilor din contract, iluzii. Daca as putea as renunta la ei azi. Dar am bani acolo. Si ei profita de asta la maxim. Legea nu ma ajuta cu nimic. Daca cineva are vreo sugestie ce as putea face, va rog sa-mi spuneti. Va multumesc. Numai bine.

29-01-2025

I BIoan Banciu
Credit nevoi personale de la GarantiBank

Buna ziua. Am depus cerere pentru un cre

Buna ziua. Am depus cerere pentru un credit de 23000 lei la aceasta banca. Verificat online, primit preaprobare, foarte repede. Angajata de la celalalt capat al telefonului, foarte amabila, foarte ok. Deci....credit preaprobat. Depun ce documente mai sunt necesare in sucursala, care trimite Vineri cererea in centrala la analizat. Astazi, la prima ora, primesc raspuns prin care sunt informat ca, cererea mea a fost respinsa datorita faptului ca figurez inregistrat cu restante in biroul de credit. WTF????? Am cont la Biroul de credit, ma apuc si verific. NU FIGUREZ INCADRAT IN NICIO CATEGORIE DE INTARZIERE (1,2,3). Da, am mai avut restante de cateva zile, dar la toate creditele active si lichidate figurez ”Cont fara restante”. Deci.....de unde au scos ca sunt inregistrat cu intarzieri? Daca vor clienti care nu au intarziat nici macar o zi, sa scrie clar in conditiile de eligibilitate. Telefonic am fost intrebat daca am restante active sau peste 30 de zile. NU AM. Si m-am incadrat pt preaprobare. Daca nu corespund normelor interne ale bancii, asta e. nu e nimeni obligat sa aprobe cererea. Dar sa vi sa spui ca figurez cu restante in BC, este deplasat si aiurea. Eu am sansa ca am lucrat 11 ani in sistemul bancar si cunosc ce si cum. Dar o persoana care nu cunoaste sistemul? Tin sa precizez ca, anul trecut am luat un credit ipotecar de la BCR fara cea mai mica problema. Deci......eu nu inteleg nimic si de aceea nu recomand aceasta banca.

13-01-2025

Z MZita Magyari
Tranzactii la ghiseu de la BRD

BRD Dej, sucursala Regina Maria.

BRD Dej, sucursala Regina Maria: atitudine arogantă, nepăsătoare față de client, comunicarea informațiilor de bază, necesare tranzacției bancare, anevoioasă, parțială și pasivă. Doamna de la ghișeu m-a plimbat de 6 ori, fără să-mi explice clar din start ce anume trebuie să fac ca să depun o sumă într-un cont diferit de BRD. "Mulțumesc" BRD pentru ajutorul acordat și mai ales pentru lipsa culturii centrată pe client. Cred că ar trebui să mai investiți în traininguri specializate cea ce privește comportamentul profesionalist față de client.

31-12-2024

C NCatalin Nistor
Call Center de la Banca Transilvania

Incompetenta la ea acasa!

In ultima vreme, duduile de la callcenter sunt politicoase dar degeaba. Nu sunt in masura sa faca nimic, nu stiu decat niste raspunsuri standard de pe prompter, cel mult iti fac legatura la alte colege. Rezultat... nimic. In afara de faptul ca regulile bancii sunt rigide, unele dintre ele (regulile) sunt chiar stupide. Timp de asteptare intre 15 si 40 minute, cateodata se intrerupe legatura dupa 15-20 minute. Nimeni nu recunoaste ca a gresit si nimeni nu rezolva nimic. Cel mai bine e sa nu ai nevoie de callcenter, ca o sa-ti pierzi timpul degeaba. Cred ca s-a umflat un pic prea mult aceasta banca si a devenit un exemplu negativ la relatiile cu clientii.

30-12-2024

C SCristian Spinu
Leasing auto de la BT Leasing Transilvania

Contract BT Leasing cu probleme

Bună ziua . Am avut o experienta halucinanta cu BT Leasing. În demersul meu de a obține o finanțare pentru un autoturism am primit de la BT Leasing oferta lor și condițiile generale de afaceri. În urma consultării documentelor am avut câteva obiecții pe care le voi reda în continuare : 1. Adresa de corespondenta as dori sa fie : ............sector 5 , Bucuresti. Aceasta este adresa la care locuiesc permanent, la sediul social neexistand activitate. 2. La conditiile generale ar trebui sa modificati urmatoarele articole sau sa le clarificati : 1.9. Indicele EURIBOR se aduna daca este pozitiv si se scade daca este negativ 5.1.15. Datorita activitatii eu plec des din Romania si , daca se poate , Romania sa fie inlocuita cu tarile UE 6.4. Nu gasesc nicaieri o indicatie daca se monteaza sau nu pe auto ce il voi achizitiona 6.8. Daca furnizorul nu livreaza produsul , eu nu-l primesc , ce platesc ? 7.6. Bunul nu face parte din nici un proiect , deci nu pot sustine aceasta declaratie 8.1. Cuvantul " voluptarii " nu exista in dex . Va rog sa-l inlocuiti cu un cuvant cu o semnificatie in limba Romana 12.1. Se face referire la restul ratelor de leasing cand ar trebui sa se faca referire la valoarea capitalului ramas de rambursat 3. La Contract de Leasing financiar : Art 1 - Penalizari Intarziere: 0,60% sunt pe zi / luna / an ? ar trebui precizat 3.1.2. Dobanda se modifica si la scaderea euribor , ca afacerile cinstite fac prieteni buni BT Leasing nu a dorit sa schimbe nimic din contract și mi au sugerat sa trimit un email prin care sa renunț eu la demersul meu. Le am solicitat sa mi trimita ei un email în care sa mi explice de ce nu pot modifica contractul vădit părtinitor. Încă aștept....

20-11-2024

N BNicu Berla
Probleme diverse de la CEC Bank

Multumesc Dnei Daniela Cristea

Otopeni. Profesionalismul și atenția la detalii au făcut o diferență semnificativă în experiența mea bancară. Apreciez modul în care ati dedicat timp pentru a înțelege nevoile mele și pentru a-mi oferi explicații clare despre opțiunile disponibile. Atitudinea prietenoasă și disponibilitatea de a mă ajuta au fost cu adevărat remarcabile. Nu întâlnesc adesea o asemenea dedicație, iar asta m-a făcut să mă simt valorizat ca și client. Succes in continuare in activitatea dumneavoastră!

28-10-2024

I CIoana CHIRIAC
Card de debit de la CEC Bank

Recomand CEC Piața Romana

Recomand Agenția CEC Piata Romană. Am interacționat cu doamna Cristmann Daniela Elena care s-a dovedit a fi o persoana amabila, rapidă și de un profesionalism desăvârșit.

16-10-2024

D DDan Daniel
Leasing auto de la UniCredit Leasing

Dupa 7 zile intârziere au depus BO

Dupa 7 zile intârziere au depus BO. Daca nu duci alt BO in termen facturează 80 euro penalitati

07-10-2024

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie