top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

V Bvasile banta
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna.Evident , ca si eu

Buna.Evident , ca si eu am acceasi nedumerire.Ideea este ca eu an de an am fost la ei, nu pricep o iota de ce ei au continuat sa ne spuna ca lucrurile merg, am primit hartii cu suma aferenta cand de fapt nu exista.Este prima oara cand se intampal asa ceva, dei practic ei trimit acasa hartii cu tot cu dobanda cu tot, cum ar fi normal, dar apoi ei iti opresc dobanda si vireaza doar sumele depuse plus doi la suta.Nu stiu daca exista proces, dar...0757 404 579.As dori sa ma alatur.

26-08-2021

E SEugen-Laurentiu Stefanescu
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna ziua! Doresc sa ma

Buna ziua! Doresc sa ma alatur grupului in eventualitatea unui proces colectiv impotriva BCR BpL. telefon 0728848740 Va multumesc!

23-08-2021

E NEmil Costin Negut
Card de credit de la BCR

Desi am card inrolat in

Desi am card inrolat in 3D si mai toate tranzactiile online necesita o parola statica si una primita prin Sms, in data de 21.08.2021 am avut neplacuta surpriza sa fiu debitat cu 3 tranzactii consecutive (100$, 200$ si 1000$) de catre o aplicatie de incarcare masini electrice, fara ca banca sa verifice nimic....Am reusit sa vb cu cei de la banca, mi au blocat cardul si am facut un aviz de refuz plata pentru a nu se face decontarea sumelor (dupa cum au spus cei de la callcenter).A 2 a zi surpriza : cu toate demersurile facute,tranzactiile au fost mutate de la sume blocate la cheltuieli realizate cu comisioanele aferente care nu sunt deloc mici (aprox 110 Ron in total), iar la telefon mi s a explicat sec, ca BCR nu poate bloca, impiedica nici o tranzactie chiar daca e posibil frauduloasa (si uite cum este lasat clientul pe mana hackerilor si a birocratiei - sa faca cereri, sesizari.....plangeri si stiti vb aia : si cu banii luati si....)Dupa discutii si cu cei de la aplicatia care a generat tranzactiile (au recunoscut ca au avut mari probleme la sistemul de securitate la tranzactii) banii au fost inapoiati, dar fiind vb de tranzactii in $, am "beneficiat" de aceleasi comisioane generoase (inca 110 ron)! Vreau sa marturisesc ca am fost f dezamagit de reactia BCR ului pt ca pana la aceste probleme, consideram ca detinerea unui card de credit presupune riscuri f mici, banca avand f multe instrumente de a impiedica fraudele si de a impiedica tranzactii frauduloase, mai ales cand acestea le sunt semnalate (altor colegi care utilizeaza aceasta aplicatie, le au fost refuzate platile de catre banca, fiind considerate tranzactii dubioase....).Desi contactati telefonic, cei de la BCR nu au gasit rezolvare la aceste probleme, iar eu ca si client fidel m am ales cu o pierdere de aproximativ 220 Ron .Multumesc BCR! Sunteti cei mai tari! :(

23-08-2021

A LAndrea Lukacs
Internet banking de la Raiffeisen Bank

Intreaga mea experienta

Intreaga mea experienta este foarte dezamagitoare cu banca asta. De la activarea cardului pana la plati online, peste tot numai probleme am avut. Am cont ca persoana juridica si de la deshiderea contului timp de 2 saptamani ma uitam la banii mei in banca fara sa fie posibil plata online. Procesul este foarte lung si complicat pentru 2021. Mi se pare inacceptabil ca in lumea asta de telefoane si aplicatii o persoana sa nu poata sa efectueze o tranzactie direct de pe aplicatie de la bun inceput. Mai intai intri pe browser pentru care ai nevoie de token (cand intr-un singur telefon ai toata viata ta si toate aparatele si gadget-urile, tu umbli dupa tine cu token numai pentru banca), dupa creezi sabloane si toate cele, si de abia dupa aia poti sa intri iar in aplicatie (de unde ai plecat) sa faci plata. Eu nu am vazut asa ceva la celelalte banci. Mare greseala sa aleg banca asta pentru firma mea, dar din fericire se poate schimba.

23-08-2021

I IIulia Ionita
Probleme diverse de la ING

Cea mai idioata banca di

Cea mai idioata banca din cate exista pe pamant de fiecare data cand ai o problema nu poti lua legatura cu nimeni decat daca te duci personal la banca si nici acolo nu te ajuta nu mai pui faptul ca daca suni la ei stai pe linie cel putin 30 de minute si nu iti raspunde nici un operator este banca , care isi bate joc de clienti in ultimul hal ,nu recomand nimanui sa suporte bataia de joc pe banii lor eu am renuntat definitiv la tot ce inseamna ing

14-08-2021

C PConstantin Popa
Asigurare locuinta de la ABC Asigurari-Reasigurari

Cu mare regret, precizez

Cu mare regret, precizez faptul ca am fost contrans de imprejuri sa fiu prezent la BCR -sucursala Brasov, situata in b-dul Eroilor, prin aceea ca lipsiti de profesionalism persoanalul auixiliar al unitatii bancare a retinut in sarcina subsenatului o datorie de 1,98, erocenti , respectiv 10 euro, motivand neachitarea unei rate privind asigurarea CASCO , pentru locuinta, desi dovada platii a fost tranmisa societatii bancare prin sitemul electronic.Mai mult , in data de 12.08.2021, urmare a unui alt mesaj, am fost constrans sa ma deplasesz la aceiasi unittae bancara, deoarece am fost informat despre fraptul ca am politele de asigurare PAD, respectiv CASCO, au fost REINOITE, nu REACTIVATE, desi eram in termen pana in luna octombrie a anului in curs. Mai precizez faptul ca in locatia respectiva nu sun respectate regulile impuse de legislatia sanatatii si sigurantei muncii, prin aceea ca ferestrele si aerul conditionat sunt inchise, in consecinta starea de disconfort fizic si psihic la intalnim , fara rezerve in acesta locatie.De asemenea, personalul este lipsit de profesionalism si empatie. De asemenea , recent am fost contactat de catre un domn care si-a declinat calitatea de reprezentat al BCR, care fara a motiva apelul , mi-a solicitat la furnizez datele de nastere. Avand in vedere contextul dat , am solicitat sa-mi motiveze cererea furnizarii datelor, insa a manifestat aroganta si dispret fata de persoana subsemnatului, refuzand sa-mi cumunice motivul. Prin urmare, am fost indrumat la BCR., pentru a afla motivul abordarii. In consecinta , nu doresc nimanui sa traiasca experientele nefaste ale subsenatului.In complinire, nu este prima abatere a societatii bancare vis- a - vis de erorile provocate.Am mai avut experiente nefaste, care m-au prejudiciat din toate punctele de vedere.

12-08-2021

C PConstantin Popa
Cont curent de la Banca Transilvania

In data de 12.08.20121

In data de 12.08.20121, in jurul orei 10.30, pe seama unei tentative de frauda cibernetica la contul subsemnatului deschis la banca Transilvania-sucursala Brasov, am dorit sa sesizez starea de fapt conducerii societatii bancare, respectiv punctului de lucru situat pe b-dul Eroilor din Brasov, prilej cu care am remarcat prezenta unei dominisoare in incinta locatiei , despre care ulterior am dedus faptul ca era insarcinata cu intampinarea clientilor. In calitate de persoana juridica, am patruns in locatie, insa pe seama faptului ca aveam doar adresat o sesizare de neglijat , desi am patruns fara ca domnisoara in cauza sa-mi acorde atentie, am obordat-o din proprie initiativa, pentru a fi indrumat sa ma adresez unei persoane indreptatite in acest sens.Avand in vedere starea de disconfort din interiorul locatiei, prin aceea ca in spatiul respectiv este sufocant, am incunostintat reprezentata societatii bancare cu privire la frauda bancara, iar ca raspuns am fost indrumat sa raman in asteptare pana in momentul in care voi avea cale libera la un ghiseu unde serviciile sunt oferite atat persoanelor fizice , cat si persoanelor juridice.Pentru faptul ca mi-am exprimat nemultumirea vis -a - vis de organizarea serviciilor in sensul departajarii persoanelor juridice de persoanele fizice, functionara respectiva a apreciat ca dau dovada de lipsa de respect in raport cu aceasta.Pe considerente expuse, precizez ca am parasit societatea bancara fara a avea sprijinul necesar sa sesisez tentativa de frauda bancara.

12-08-2021

G SGabriela Savu
Card de credit de la CEC Bank

Buna ziua, Am un card d

Buna ziua, Am un card de credit cu 24 de rate fara dobanda la CEC bank, am facut o plata anticipata in Ianuarie 2021 si din greseala nu am mers in sucursala sa anulez unul din planurile de rate in curs si acum am urmatoarea situatie: sold in cont 5223 lei, total rate scadente in viitor 9440 lei si o limita de credit acordata de 11.000 lei => valoarea totala a soldului in cont + ratele scadente in viitor = 14663 lei, ceea ce inseamna mai mult decat am eu limita acordata de banca. Am mers in cucursala astazi sa inchid un plan de rate astfel incat sa-mi diminuez rata deoarece este prea mare si mi-au spus ca trebuie sa fac alta rambursare ceea ce este absurd. Am intrebat apoi ce pot face sa inchid acest card de tot si mi s-a spus ca trebuie sa rambursez cei 9440 lei, sa cer anularea planurilor de rate si apoi sa cer retrurnarea celor 3663 lei, bani in plus peste limita totala de credit acordata, respectiv 11.000 lei. Va rog sa-mi spuneti daca este corect acest mecanism. Multumesc, Gabriela Savu

10-08-2021

D DDan Dan
Recuperare creante de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna nici eu nu am recup

Buna nici eu nu am recuperat prima de la stat oare cum as putea recupera vreau sa ma sfatuiti multumesc mult 0758344213

09-08-2021

C PCorina Popescu
Transfer international de la BCR

Nu am vazut politica mai

Nu am vazut politica mai mizerabila decat a voastra! Nu am folosit niciodata BCR (si cu siguranta nici nu o voi face de acum inainte) pana astazi cand am avut nevoie. Am primit un transfer prin SmallWorld, mi s-a zis ca trebuie sa ii ridic de la BCR... Am fost la sucursala BCR Craiova Centru, mi s-a zis ca aici merge doar cu programare... AICI. Ok.. am plecat la o agentie de cartier in zona Brazda, aveau un singur client. Domnul tanar era ocupat sa vb la telefonul, domnul in varsta se ocupa de client intrebandu-ma irascibil ce imi trebuie. I-am zis ca am de ridicat niste bani prin transfer, mai sa ma certe ca ce transfer, prin ce transfer, SMITH&SMITH sau cum se numeste?? cate cifre are codul?? I-am zis ca este prima data cand folosesc, nu ma pricep, dar ma uit. Am verificat, am vazut ca era SmallWorld, atunci mi s-a zis ca ei sunt ocupati, sa sun la nr de pe usa sa ma programez la ce casierie o fi libera, ei nu au loc. Cu toate restrictiile COVID, nu m-am lovit niciodata de o asemenea mizerie!!! Sa ma plimb de la o agentie la alta ca sa mi se spuna ca este nevoie sa ma programez "pe unde o fi loc", sa ma plimb prin tot orasul pt un amarat de transfer.

06-08-2021

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie