top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

A SAndrei Sbarnea
Cont curent de la ING

refuz incasare plata instant

Din 1 Octombrie 2023 ING Romania refuza sa incaseze plati instant catre furnizori (companii) - nu pot confirma si vis-a-vis de persoane fizice. Am incercat si din Revolut si din Libra Bank sa imi platesc furnizorul de materiale de constructii. ING a refuzat sa imi dea detalii de ce nu incaseaza platile invocant secretul clientului (desi nu le-am cerut nici un detaliu despre clientul cu care sunt bune relatii). Am cofirmare de la furnizor (clientul ING) in privinta acestei practici - dupa multe insistente a reusit sa primeasca in scris de la ING o confirmare asupra practicii. Pe furnizor l-am convins sa creeze cont si in alta banca (dar dureaza ca e corporatie), iar eu ca si client ING in acelasi timp am inchis contul pe care il aveam la ei.

04-12-2023

D CDumitru Craciun
Cont curent de la Intesa Sanpaolo Bank

experienta negativa

Pe site se spune ca poti face cont on line. Da, dar trebuie sa mergi in filiala ca sa deschizi contul. Si nu e de ajuns, mai mergi odata sa ridici cartea de credit(alte banci o trimit prin curier, posta). Dureaza deschiderea contului mult peste o jumatate de ora. La sucursala din Piata Victoriei printre altele mi s-a cerut un nume de utilizator si o parola. Eu am dat ....53. Cand am vrut sa intru on line nu se loga. Telefon - raspuns numele de utilizator este ....56. De ce nu m-a anuntat nimeni? Dupa un an se schimba parola in ...53 dar , ca de obicei, nu ma anunta nimeni. Vreau sa va spun ca nu exista pic de amabilitate. Se vorbeste politicos initial dar, cu multa superioritate. Daca apar controverse, ti se demonstreaza vehement ca nu esti destept ca dumnealor. In fine ajung sa inchid contul. Ma duc la un domn care habar nu avea de procedura. Pufaie, blocheaza calculatorul dar nimic. Cheama un coleg care il ajuta si nu prea. Dupa vreo 20 minute imi da sa semnez un document. Iar chin, blocare si dupa alte 20 minute imi spune ca nu s-a inchis dar, se va inchide. Il intreb- de ce am stat alte 20 minute dupa semnatura? Ca sa vada ceilalti clienti ca am treaba. Deci eu am fost paznicul dumnealui. Plec si dupa cativa metri ma intorc ca sa cer un document ca am inchis contul. Raspuns- pai de ce va trebuie? Ca sa demostrez la nevoie si sa nu platesc comisioane. Aveti dreptate si am auzit si eu un ma scuzati. In italiana questa banca e una vergonia( banca este o rusine) daca vreti sa va simtiti decerebrati mergeti la ei..

27-11-2023

A Aandrei andrei
Card de credit de la UniCredit Bank

cea mai stupida banca

banca stupida ,nu recomand absolut deloc,oriunde altundeva e preferabil.

15-11-2023

A Jajax jusion
Asigurare Casco de la ABC Asigurari-Reasigurari

None.

None.

13-11-2023

C BCorneliu Florian Badulescu
Internet banking de la BCR

George cel reorganizat

Increzator in modernizarea in sfarsit a aplicatiei de intetrnet banking George, dupa actualizarea aplicatiei si stergerea e-tolken-ului conform instructiunilor am purces la prima tranzactie online cu George cel reorganizat. Dupa 5 incercari la rand toate cu acelasi rezultat: "Raspunsul bancii emitente: processing.error.5005" m-a facut sa renunt. Dezamagire totala. George cel reorganizat-inutil. Poate cineva autorizat sa-mi spuna ce inseamna aceasta eroare 5005 de procesare si de ce trebuie s-o aflu eu? Va rog, caci BCR nu e in stare sa puna la dispozitia clientilor un info line care sa iti raspunda la telefon intr-un timp rezonabil de sub 15minute de asteptare in van si o fiinta cu gandire umana. Si aici nu-i nimic, vine AI-ul peste ADA si ne va rezolva toate problemele omenesti neinteresante. Pana atunci sfat: feriti-va de serviciile George. 9.11.2023

09-11-2023

G OGabriel Olaru Frumosu
Certificat de depozit de la CEC Bank

Laude pentru Cristina Căruntu

Aș dori să aduc toate laudele pentru doamna Căruntu Cristina de la sucursala Domenii din București pentru profesionalismul și interesul deosebit de care a dat dovadă. M-a atentionat asupra unor posibilitati de care alti angajati nu m-au atentionat. Aceasta a făcut ca fondurile mele să fie direcționate în special către CEC banc.

27-10-2023

S DSelegean Daniel
Transfer international de la Banca Transilvania

Transferuri internaționale

Bună ziua, Nu reușesc să fac transferuri de la conturile mele BT în conturile mele din Străinătate. Am sunat la call Center, am trimis emailuri, la ultimul telefon îmi zice.. ți-am trimis un sms cu indicați dar sms-ul nu apare. Am blocați niște bani de aproape o lună. Dacă mă puteți ajuta!

25-10-2023

C KClaudia Klein
Credit rapid de la TBI Credit

Servicii financiare (împrumut)

Bună ziua, Mă numesc Claudia Klein, sunt ofițer financiar, dau împrumuturi și alte servicii financiare și reprezint Spotcap Global Financial Services. Spotcap Global Financial services este o companie de creditare cuprinzătoare și de încredere și oferim tot felul de servicii financiare, cum ar fi; Împrumut personal, împrumut de afaceri, împrumut ipotecar și multe altele. Dacă aveți nevoie urgentă de servicii de împrumut, vă voi sfătui să contactați firma mea prin | spotcapglobalservices@gmail.com | sau trimiteți un mesaj pe WhatsApp prin: +31642117819 | și aveți un împrumut în contul dvs. în 24 de ore, deoarece oferim Servicii excelente de împrumut în întreaga lume. Oferim atât împrumuturi pe termen lung, cât și pe termen scurt, împrumuturi garantate și negarantate și, de asemenea, puteți împrumuta până la 15 milioane de euro la o dobândă de 3% anual cu o perioadă de rambursare de la 1 la 30 de ani. Compania mea vă va ajuta să atingeți o varietate de obiective cu o gamă largă de produse de împrumut. Recunosc faptul că obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru persoanele care au probleme financiare și au nevoie de soluții pentru aceasta, multor oameni le este atât de dificil să obțină un împrumut de capital de la băncile locale sau alte instituții financiare din cauza rata mare a dobânzii, garanții insuficiente, raportul datorie/venit, scor scăzut de credit sau orice alte motive Gata cu timpii de așteptare sau vizite stresante la bancă. Serviciul nostru este disponibil 24/7 - puteți obține un împrumut și puteți finaliza tranzacțiile oricând și oriunde aveți nevoie Oferim servicii de împrumut de clasă mondială 24 de ore. Pentru întrebări / întrebări? - Trimite un e-mail către | spotcapglobalservices@gmail.com | sau trimiteți un mesaj pe WhatsApp prin: +31642117819 | & Primiți un răspuns imediat Familia, prietenii și colegii tăi nu trebuie să știe că nu dispuneți de numerar, doar scrieți-ne și veți primi un împrumut. Libertatea ta financiară este în mâinile tale!!

20-10-2023

F MFlorina Maris
Call Center de la Banca Transilvania

Modificare limită tranzacții în NeoBT

În urma cu vreo 30 de minute am avut nevoie de ajutor , pentru modificarea limitei tranzacțiilor din NeoBT , limita maximă fiind de 5.000 lei , iar eu aveam tranzacții cu sume mai mari , am sunat la call center , am așteptat aproximativ 10 minute , iar domnul cu care am vorbit , a fost foarte de ajutor ; trebuia să trimit o cerere (din mesaje ) din NeoBT , ca dânșii să poată să modifice limita tranzacțiilor , iar domnul m-a ajutat pas cu pas în toată operațiunea care trebuia făcută . Mulțumesc mult pentru răbdare și ajutor .

18-10-2023

A MAdrian Margescu
Cont curent de la BCR

Inselaciune persoane juridice

In cursul lunii iulie 2023 am optat in una dintre unitatile BCR pentru pachetul "George pentru afacerea ta" de la pachetul "Succes Plus" pe care il detineam la acea data inca de la aparitia lui. Conform tarifului de comisionare societatea comerciala pe care o detin se incadreaza la standard 169 RON lunar cu o bonificatie de 50%, adica 84,50 RON. Am constatat cu stupoare ca a fost retinut un comision lunar de 101,40 RON pentru contul curent si in plus cate 20,00 RON pentru alte doua conturi curente, in total 141,40 RON comision de administrare lunara pentru intregul pachet de cont curent. Explicatia verbala a bancii a fost ca nu au fost preluate datele de bilant ale societatii comerciale in cauza si se va corecta situatia. Astazi s-au inplinit 60 zile de la solicitarea initiala de restituire a sumelor incasate in plus. Nu recomand nimanui BCR si mai ales asa zisul pachet "George pentru afacerea ta" un produs descris altfel decat functioneaza efectiv. Decizia este sa inchid contul de la BCR in cel mai scurt timp si sa ma adresez Parchetului competent cu o plangere penala pentru inselaciune. Inainte de a contracta servicii bancare recomand tuturor sa analizeze cu atentie ofertele comerciale si sa le aleaga pe cele care sunt clare, altfel li se da posibilitatea bancilor sa "se infrupte", adica sa fure din banii aflati in conturile care au fost deschise, actiune de care este de vina "calculatorul" sau "softul", asa cum se intampla la BCR. Niciodata nu s-au bonificat sume, doar s-au tras, fara nicio exceptie.

16-10-2023

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie