top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

R NRaluca Nastasa
Card de debit de la GarantiBank

Am fost in agentia din C

Am fost in agentia din Cta, de pe strada Cuza Voda, pentru a face un card de debit suplimentar. Domnisoara /doamna de la ghiseu, o moscaita, fandosita si mironosita, pentru ca era cu altcineva, m-am lasat sa astept o ora în agentie, in loc sa îmi dea formular sa completez, urmând ca ulterior, când se elibera de clientul care era înaintea mea, sa înregistreze cererea mea in sistem. Nu mi se pare normal sa tii un client al b?ncii atâta timp sa astepte. Nu voi recomanda nimanui serviciile acestei banci. Se pare ca sunt niste incompetenti in acea agentie, la fel ca cei de la call centre,serviciul clienti.

10-08-2017

Răspuns GarantiBank

„Stimata doamna Nastasa, Va asiguram ca principala prioritate a Garanti Bank este sa asigure servicii de calitate pentru toti clientii bancii. In acest sens, lucram permanent la imbunatatirea experientei pe care toti cei care trec pragul agentiilor noastre o au. Va asteptam in continuare in Agentia Constanta Tomis, pentru a raspunde solicitarilor dumneavoastra. O zi buna, Echipa Garanti Bank”

I BIoana Brinzi
Credit Prima casa de la BCR

Am incheiat in anul 2015

Am incheiat in anul 2015 un contract de credit Prima Casa cu BCR Brasov, credit unde eram co-debitor. In 2016 am iesit din acest contract, cedand jumatate din imobil catre titularul de credit, care a ramas singurul platitor. De un si un pic eu inca figurez ca si co-debitor la acest credit, desi detin acte doveditoare de la banca si notariat care atesta faptul ca eu nu mai am absolut nicio obligatie financiara. De curand am contractat un credit de nevoi personale la o alta institutie bancara si, daca nu prezentam aceste documente, nu mi se acorda creditul respectiv. Mi se pare absolut aberant ca dupa un an de zile sa mai figurez ca parte a creditului de Prima Casa. Functionarii BCR nu isi fac datoria. Anul trecut am fost asigurata de catre consultanta lor care s-a ocupat de dosar ca nu voi avea nicio problema. Acum trebuie sa merg din nou la BCR pentru a pune capat acestei probleme unde eu nu am nicio vina. Ce s-ar intampla daca titularul nu si-ar plati ratele? Ar veni BCR sa ma traga de maneca, sa ma oblige pe mine sa platesc, iar eu sa umblu cu hartoagele dupa mine de fiecare data? Ca mai apoi sa isi ceara scuze ca ma pune intr-o situatie penibila? Rusine BCR!

10-08-2017

G CGheorghe Canache
Restructurare credit de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Am depus pe data de 14 i

Am depus pe data de 14 iulie 2017 cererea de reziliere contract atat pentru creditul ce il am spre a fi achitat integral cat si pentru banii depusi spre a se plati o cota parte din el. in concluzie mai am de achitat si rog banca sa imi spuna cat spre a incheia acest contract. Tacere si doar tacere! Intreb ingrijorat eventualele dobanzi si penalitati cine le suporta? Chiar si clientii de buna credinta daca sunt tratati asa atunci ce-i de facut?

07-08-2017

Răspuns Aedificium Banca pentru Locuinte

Stimate domnule Canache, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si va multumim pentru feedback-ul transmis. Am verificat problema sesizata si va comunicam ca in data de 22.08.2017 s-a transmis un raspuns catre dvs pe adresa comuncata in relatia cu banca. In cazul in care aveti nevoie de informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati la adresa de mail info@railoc.ro. Multumim, Echipa RBL

C CConstantin Cornea
Probleme diverse de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Extrem de proasta.Nu ras

Extrem de proasta.Nu raspund la e-mail absolut de loc.Nu comunica.Nu dau relatii decit prin filialele Raiffeisen Bank , dar nici atunci problemele sesizate nu se rezolva cautind mereu sa amine plata datorata.Nu ti se spune un termen clar cind vor face plata.Intr-un cuvint neseriosi !

05-08-2017

C BCornel Bucur
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Functionarii de la Banca

Functionarii de la Banca pentru Locuinte nu va vor spune niciodata toate dedesupturile deoarece au planuri de indeplinit pentru a-si lua salariile.Oricum daca ve-ti avea mai multa rabdare si le ve-ti pune intrebari incomode, dar utile dumneavoastra , o sa vedeti ca veti fi , candva, fericitul posesor al unui credit finantat din banii depusi. Banca nu-si asuma nici un risc si face bani pe banii depusi de dumneavoastra. Oricum sistemul bancar este o camatarie legela. Ramane sa ne mai spuna verde in fata ca daca suntem prosti trebuie sa platim pentru aceasta.

05-08-2017

L Zlucian zsiga
Probleme diverse de la BCR

Cea mai proasta experien

Cea mai proasta experienta din viata mea cu un serviciu de relatii clienti... incerc de 3 zile! de la 9 dimineata sa dau de cineva de la Leasing BCR sa imi raspunda la 2 intrebari simple, nimeni nu raspunde nicaieri, am incercat 4 numere, aceasi chestie, "toti consilierii sunt in alte conversatii, asteapta"... 25-30 de minute, de vreo 6 ori pe zi, cand in sfarsit, a doua zi de incercari, imi raspunde o doamna, ii spun ce vreau, imi face legatura in alta parte, suna 2 minute, se intrerupe legatura... de la capat... ce trebuie sa fac? sa vin la bucuresti? sa sun la alt numar? sau sa imi dau banii altor banci? plus... nu mai recomand nimanui sa intre sau sa se gandeasca sa mai lucreze cu BCR slab, slab, slab serviciu

03-08-2017

I OIonescu Ondina
Credit nevoi personale de la Cetelem

In urma cu doi ani am ac

In urma cu doi ani am achizitionat cateva electrocasnice in valoare de 5000 RON pe numele mamei, care este pensionara, crezand in facilitatile pe care spune Cetelem-ul ca le ofera acestora, adica dobanda zero. Rata a fost stabilita la 170 RON/luna timp de trei ani. Dupa 12 luni am stabilit cu sotul meu sa acceleram achitarea creditului datorita faptului ca mama mea incepuse sa primeasca lunar mesaje gen "rest de plata restant 25-28 RON", asa ca am inceput sa depunem cate 200RON/luna, cu toate acestea mesajele au continuat in acelasi ritm, motiv pentru care dupa 24 de luni am luat decizia sa facem un efort si sa achitam tot creditul.Ne simteam hartuiti pentru ca mesajele trimise mamei daca intarziam cu plata nu erau dintre cele mai ortodoxe.( De mentionat este faptul ca dupa aproape 24 de luni platite la un credit de 5000 RON cu dobanda zero, restul de plata a fost de 2700 RON) Ni s-a dat un nr de telefon la care sa sunam pentru a inchide contul si cardul. Pentru ca la acel moment mama locuia intr-o zona fara semnal am sunat eu. Modul in care mi s-a vorbit la telefon a fost execrabil in contextul in care am dat o data eronata fiind ecuzata de frauda. De retinut nu am cerut credit ci inchiderea lui, unde este frauda ma intreb. Mare grija la Cetelem...nu este ceea ce pare.

01-08-2017

I IIliescu Ileana
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

M-am interesat astazi de

M-am interesat astazi despre situatia conturilor bpl. Am primit prima de stat doar pt anul 2014,urmatorii ani este sigur ca nu vom primi nimic ,in schimb functionarul ma ametea cu dobanda uriasa de 2% pe care ne o acorda banca si din care comisioanele si impozitul reprezinta jumatate din aceasta dobanda(asta nu a specificat!) . Cel mai enervant este faptul ca nu imi pot retrage banii decat cu comision de retragere anticipata de 1% din suma!!!! Asta in conditiile in care banca isi permite sa spuna ca nu poate respecta contractul,ca nu e vina ei,ca de unde sa stie la ce sa se astepte din partea statului,etc. Rusine!

01-08-2017

E SEduard STANESCU
Card de credit de la BCR

Justificarea notelor: 1

Justificarea notelor: 1 la transparenta costurilor deoarece BCR a eliminat rambursarea 1% si 2% (datorita careia se numea Bun De Plata) fara notificare, chiar consultantii nu ofereau explicatii; deoarece calculul dobanzii in situatia intarzierii rambursarii nu este explicat clar, incat chiar si functionarii confirma calculul gresit al clientului; vezi si ultimul paragraf 1 la timpul de asteptare deoarece semnarea contractului de catre titularul cardului auxiliar a durat 2 ore fiinds aplicatia IT functiona absurd; la orice petitie astepti cel putin 28 zile raspunsul, iar daca nu este la obiect sau este absurd, faci revenire si astepti alte 28 zile, iar raspunsurile sunt identice, incat nu stii cu care reclamatie corespund 1 la functionari deoarece fiecare iti da alta informatie (unitati si Call Center); de asemenea, in unitati isi declara disponibilitatea pe un subiect, te pun sa astepti la rand, ca apoi sa-si decline competenta pe acelasi subiect, deci ai asteptat degeaba 1 la procedura, deoarece exista o campanie concertata de dezinformare a clientului prin toate mijloacele: consultanti din unitati si Call Center, miniextras ATM (schimbare de semnificatie a rubricilor neexplicata clientului, si necunoscuta de catre consultanti, chiar valori numerice eronate, etc.), internet banking (soldul de rambursat sistematic eronat, sistematic indicate rambursari false), incat si cel mai vigilent client (capabil de reverse-engineering pe extrase) ajunge sa plateasca dobanzi/comosionane/etc. neprevazute, deoarece a fost indus in eroare Revin cu detalii

01-08-2017

E SEduard STANESCU
Probleme diverse de la BCR Banca pentru Locuinte

Justificarea notelor (pe

Justificarea notelor (pentru postarea din 17.07): 1 la transparenta costurilor deoarece faci calculul cu o prima pe care ulterior nu o mai primesti conform contractului 3 la timpul de asteptare deoarece desi creditul a ajuns la scadenta, nu poti dispune de bani conform contractului, iar privitor la clarificari, au trecut 14 zile si nu am primit raspuns, trebuie sa treaca minim 28 zile pentru un raspuns eventual inconsistent, dupa care astepti din nou 3 la functionari deoarece fiecare spune altceva (v. post 17.07) 3 la procedura, deoarece nu se respecta un contract incheiat, se propune semnarea unei Conventii cu termeni ambigui, etc.

01-08-2017

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie