top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

T STELIBAN SERGIU ANDREI
Cont curent de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Anul trecut am inchis un

Anul trecut am inchis un cont RBL a lu ficamea ,ieri ce credeti mi-au tras din cont rata pt contul RBL,am trimis mail ,dar nici un raspuns.... deci parerea o stiti voi ..

30-08-2017

Răspuns Aedificium Banca pentru Locuinte

"Stimate domnule Teliban, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si va multumim pentru feedback-ul transmis. Am verificat situatia dvs. si intelegem ca v-a fost returnata suma. Va rugam verificati si daca doriti mai multe informatii legate de contul dvs. de economisire-creditare va rugam sa reveniti pe adresa de e-mail info@railoc.ro. In ceea ce priveste serviciul de Fix-Pay, pentru informatii suplimentare si reziliere, va rugam sa va adresati bancii la care respectivul cont curent este deschis. Mentionam ca Raiffeisen Banca pentru Locuinte (RBL) si Raiffeisen Bank Romania S.A. sunt entitati diferite, iar RBL nu are acces la datele si conturile clientilor Raiffeisen Bank. Multumim, Echipa RBL"

C BClaudian Baciu
Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Am incheiat un contract

Am incheiat un contract de economisire in nov 2013 si abia prin anul 2015 am cerut si eu un extras de cont si am avut surpriza sa obsev ca nu s-a virat prima de la stat decat partial pt anul 2014. Am cerut lamuriri la o agentie Raiffeisen la o domana de la ghiseu si mi-a zis sa sun la numarul asta de telefon si sa cer lamuriri. Binenteles era numarul de la call center. Am sunat si dupa vreo 10 minute mi-a raspuns cineva care mi-a spus ca prima s-a virat aproximativ 70 % pentru anul 2014 in anul 2015 ca sunt ceva probleme cu un control de la curtea de conturi si ca sa stau linistit ca o sa se rezolve. Au trecut mai bine de 4 ani si nici pana acum nu s-au virat primele de la stat invocand motivul ca sunt in judecata cu statul si ca ar fi castigat in prima instanta dar s-a facut apel si se asteapta. Le-am spuis ca la Bcr s-au acordat primele chiar daca sunt in proces dar banca Raiffeisien continua sa ne minta in continuare si mai ales ca au schimbat regulile jocului in timpul jocului. Mai nou am mers la o agentie si le-am spus ca vreau sa imi retrag banii prin repartizare ( adica pot ridica banii dupa aprox 30 zile fara comision dar cu obligatia de a aduce chitante si facturi pentru suma retrasa si abia dupa ce aduc chitantele poate o sa primesc si prima daca se rezolva cu procesul. Niste neseriosi din punctul meu de vedere. Astept sa vad daca o sa primesc banii si cati o sa primesc. Sper sa nu am vreo surpriza neplacuta. Oricum intentionez sa ii dau in judecata chiar daca ei spun ca nu e vina lor. Eu am incheiat contract cu banca Raiffeisen si nu cu staul roman chiar daca prima vine de la stat. E problema bancii ca a intrat in impas si sa si-o rezolve singura nu pe spatele nostru. Comisioanele si le-au luat anticipat la fiecare 01 ale lunii ianuarie dar cand vine vorba de dobanzi si prime ... zero. Haideti sa ne unim si sa- dam in judecata si sa le cerem daune de nu mai pot sa le duca. Prea isi bat joc de noi. Apropo eu am toate adresele si scrisorile de la ei prin care imi spuneau sa vin sa depun peste 4.500 lei ca voi primi 250 euro si imi tot faceau ei calcule..... totul era o reclama micinoasa si trebuie sa plateasca pentru asta. Haideti sa incercam si poate un judecator cerebral va judeca si ne va da dreptate, ca ne-am saturat sa tot fim furati cu tot felul de comisioane. Nu mai spun ca esti purtat de la un ghiseu la altul si la call center unul iti spune ceva altul altceva, asta daca reusesti sa vorbesti cacicred ca au doar un telefon pt toata tara si sunt fff ocupati.

23-08-2017

Răspuns Aedificium Banca pentru Locuinte

Stimate domnule Baciu, Regretam foarte mult experienta neplacuta si reiteram faptul ca situatia creata este independenta de activitatea RBL, care s-a desfasurat permanent cu respectarea prevederilor legale aplicabile. Drept urmare, am contestat in justitie decizia emisa de Curtea de Conturi a Romaniei, considerand-o neconforma, atat cu legislatia romana aplicabila sistemului de economisire creditare, cat si cu principiile europene. Va asiguram ca Raiffeisen Banca pentru Locuinte si Asociatia Bancilor pentru Domeniul Locativ din Romania (ABDLR) depun constant toate eforturile necesare pentru respectarea drepturilor legitime ale clientilor sai si speram ca toate aceste aspecte se vor clarifica cat mai curand. In urma repartizarii contractului de economisire-creditare, sumele economisite au fost virate in contul dvs.curent conform conditiilor contractuale si a legislatiei in vigoare. Pentru mai multe informatii legate de contractul dvs. de economisire-creditare, ne puteti contacta la adresa de mail info@railoc.ro Multumim, Echipa RBL

I PIon Marin Pascu
Card de credit de la BRD Finance

In Septembrie 2015 am cu

In Septembrie 2015 am cump?rat dintr-un magazin specializat in electrocasnice, un telefon a c?rui valoare era de 3199 lei , beneficiind de fidelitate am putut sa il achizi?ionez in rate egale fara dobânda . La în?elegerea dintre angajatul magazinului si o d-soara "ambulant?" credite mi-au facut contract prin BRD , de?i ni vroiam . Ok , toate bune si frumoase s-a scurs 22 de luni din cele 24 de contract , suma pe care o datoram sa terminat si am zis sa iau legatura cu cei de la BRD FINANCE sa anunt , încheierea pl??ii si închiderea contractului. Am sunat azi ,22.08.2017 in jurul orelor 11 si dupa numai 24 de minute si 17 secunde am reu?it prin perseverenta sa intru in legatura cu o operatoare , putin cam nervoasa si foarte plictisita, care-ia i-am expus situa?ia , iar dumneaei dupa cateva încerc?ri de a ma convinge sa p?strez cardul pe care nu l-am folosit nici macar nu l-am desf?cut din plic, ma trimite într-un magazin Carrefour sau Dedeman sa completez o cerere . Bun dar eu locuiesc inAlexandria si nu avem astfel de magazine ce sa fac nu exista alte variante care sa mu implice costuri de deplasare si timp pierdut, iar creditul mi sa acordat in Alexandria nu in Carrefour sau Dedeman . Scurt numai acolo se poate si convorbirea sa încheiat aici , in era super tehnologiei de comunicare email, fax ,twitter, Skype , Facebook etc .noi trebuie sa ne deplasam km pt a completa o cerere. Ce are de spus BRD GroupSocieteGeneral?!!!

22-08-2017

Răspuns BRD Finance

Va multumim pentru timpul acordat in cadrul discutiei de vineri si ne bucuram ca am gasit impreuna solutia optima pentru solicitarea transmisa. Pentru a proceda la inchiderea contractului, asteptam formularul de reziliere card (model de formular transmis catre dumneavoastra pe e-mail), completat si semnat de dumneavoastra. Pentru depunerea acestui formular nu este nevoie sa va deplasati in unul din punctele noastre de lucru, fiind suficient sa ne transmiteti documentul mai sus mentionat pe adresa de e-mail contact.brdf@brd.ro. Ramanem la dispozitia dumneavoastra pentru orice detalii suplimentare.

I CIulian Cojanu
Probleme diverse de la GarantiBank

Extrasul de cont livrat

Extrasul de cont livrat de firma de curierat Pink Post ajunge foarte tirziu iar in legatura cu aceeasta firma la fel lucreaza si cu Engie facind livrarea in doua saptamini de la data prezentare pe plic mai exact pe plicul meu scrie 08.08.2017 iar eu l-am primit in data de 21.08.2017 cu toate eu verific cutia postala zilnic.va inteleg ca poate costurile cu aceasta firma va convin, dar nu si noua clientilor deservirea lor.

22-08-2017

Răspuns GarantiBank

Stimate domnule Cojanu, Va asiguram ca principala prioritate a Garanti Bank este sa asigure servicii de calitate pentru toti clientii bancii. In acest sens, va rugam sa ne trimiteti un mail care sa contina datele dumneavoastra de identificare pe adresa contact@garantibank.ro, pentru a putea investiga situatia semnalata. Puteti, de asemenea, opta pentru optiunea livrarii extrasului prin email. Printre avantajele acestei optiuni se numara si faptul ca acesta ar ajunge la dumneavoastra chiar în ziua emiterii si v-ar oferi mai mult control asupra operatiunilor financiare. Pentru setarea acestei optiuni, puteti apela oricand la colegii nostri din orice agentie Garanti Bank sau puteti suna in Call Center. O zi buna, Echipa Garanti Bank

V SViorel Susnea
Card de credit de la Credit Europe Bank

Cei mai neseriosi. Dupa

Cei mai neseriosi. Dupa ce am aplicat pentru card avantaj, sunt sunat si chemat in Pallas Mall. Acolo dupa ce am semnat un teanc de hartii cu date personale, inclusiv contractul, operatoarea imi spune ca din cauza ca numarul de telefon a fost inregistrat gresit de consiliera lor, trebuie sa mai bat si alte drumuri. A refuzat sa elibereze cardul si un exemplar din actele semnate. De atunci nici o veste, desi ma asigura ca se va rezolva chiar in acea zi!! La numarul de telefon prezentat pe site pt contact, raspunde un robot cu informatii generale, este imposibil sa poti sta de vorba cu o presoana umana. Nu recomand nimanui, este un fiasco!!

18-08-2017

A DAmarioare Dragos
Credit Prima casa de la BCR

Neseriozitate, incompete

Neseriozitate, incompetenta, minciuna...La inceputul negocierilor se vorbea de un maxim o luna jumate ,dosar aplicat în data de 10 iulie , în ziua de azi 18 august nu se stie în ce stadiu se afla..necomunicarea cu clientul produce multa tensiune..nu am cuvinte despre aceasta experienta negativa..si se pare ca sunt unul din miile de clienti nemultumiti..... BCR=neprofesionisti

18-08-2017

M SMonica Surdeanu
Credit imobiliar de la ING

Am cumparat un imobil ca

Am cumparat un imobil care are facut un open space. Dupa ce Brd ne-a tinut cu vorba vreo 5 sapt, dosarul ne-a fost respins,pt acest motiv,desi initial ne spusesera ca nu e nicio problema. Riscam sa pierdem apartamentul ideal pt nevoile noatre,situat intr-o zona f buna. Am avut noroc ca fostii proprietari au decis sa ne astepte. Am luat de la capat toata procedura,de data aceasta,cu ING BANK. F prompti,corecti fata de noi,f rapizi. In 2 sapt am avut creditul aprobat. Banii virati a 3 a zi lucratoare dupa semnarea contractului de v-c. Recomand cu incredere!

16-08-2017

A SAlin Stanciu
Probleme diverse de la Alpha Bank

O experienta foarte urat

O experienta foarte urata la Sucursala Ploiesti cu o doamna foarte ciufuta!Salariatii bancii nu inteleg ca de fapt clientul este cel mai important din moment ce tin banii in depozit si practic din banii nostri sunt platiti.Asa ca doamna inalta (nu i-am retinut numele, nu purta ecuson)ar trebui sa lase locul tinerilor daca e plictisita de meserie.Vroia sa scape cat mai repede de mine, in conditiile in care nu era foarte aglomerat.

16-08-2017

P APetru Adrian
Probleme diverse de la BCR

E o nesimtire mare de to

E o nesimtire mare de tot în cadrul BCR Botosani. Functionarii se misca in reluare sfidând orice regula de bun simt. Exemplu casa 4 si casa 6

14-08-2017

B Fbogdan fuiorea
Depozit la termen de la ING

hotie maxima la depozitu

hotie maxima la depozitul la termen valuta Exemplu : depozit la termen valuta 1 an 10 000 euro ,dobanda 0.1 % = 10 euro administrare cont euro = 2 euro /luna , la un an = 24 euro La implinirea unui an dobanda de 10 euro se impozeaza cu 16% mai ramin 8.4 euro si uite asa ptr ca am tinut banii la ING bank am cheltuit 15.6 euro daca mai punem la socoteala ca daca vrem sa ne scoatem banii mai cheltuim 100 euro, ajungem la o paguba de 115.6 euro dupa un an de zile

12-08-2017

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie