top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

E SEduard STANESCU
Credit nevoi personale de la BCR

Justificarea notelor: 3

Justificarea notelor: 3 la transparenta costurilor deoarece din neglijen?a functionarilor sunt pus in situatia de a plati simultan 2 dobanzi si deoarece ma astept si la alte surprize, stil BCR (vezi postarea urmatoare) 3 la timpul de asteptare deoarece desi creditul a fost aprobat si mi s-a calculat dobanda, banii nu mi-au fost pusi la dispozitie si nici rambursarile nu au fost efectuate 3 la functionari deoarece nu isi fac treaba conform contractului (as vrea sa pot insa acorda nota 6 personal-banker-ului) 3 la procedura, deoarece nu se respecta un contract incheiat Experienta: Conform postarii din 17 iulie, nu am curaj sa semnez Conventia cu BCR BpL, doarece chiar 2 salariati BCR confirma ca risc sa pierd primele de stat nevirate inca (peste 2000 EUR!). De aceea am contractat un credit de nevoi personale la BCR. Deoarece suma minima era 40000 si depaseam gradul admis de indatorare, am convenit sa fie refinantate creditele la BT (datorie 12600) si ING (datorie 4200), conditia a fost sa se realizeze acest lucru inainte de 25.07, scadenta la BT si totodata aveam nevoie de bani pentru cardul de credit BCR, cu aceeasi scadenta. Vineri 21.07 am primit sms ca mi s-a aprobat creditul, am trecut personal la unitatea BCR si am fost asigurat ca se vor face rambursarile la BT si ING. In cont nu am primit insa decat 8000, deoarece mi-au fost blocate limitele de credit 22000, respectiv 10000, desi comunicasem prin extrase de cont debitele de 12600, respectiv 4200. Nici macar luni 24.07 nu fusesera platite datoriile totalizand 16800, desi din suma contractata imi fusesera blocati 32000 (aproape dublu!), eu fiind in situatia de a plati in continuare dobanda la ING, in conditiile in care deja mi se calculase dobanda la sumele care NU mi-au fost puse la dispozitie, dar NICI virate pentru refinantare! A trebuit sa ma duc personal la BCR si sa AMENINT cu aplicarea clauzei care permite rezilierea contractului in primele 14 zile de la semnare, pentru ca in final sa primesc in cont diferenta de la 8000 pana la 23200 si sa fie facute in timp util rambursarile la BT si ING, dar NUMAI DATORITA PERSONAL-BANKER-ULUI CARE S-A RUGAT DE COLEGI SA-SI FACA TREABA! Cat timp am incheiat contractul, la fel se rugase de colegi sa faca platile intarziate (conform contractului!) pentru alti clienti, deoarece ei aveau neaparata nevoie de bani sau de viramentele respective. Deci BCR este o banca la care faci un contract, dar banii nu ii primesti si viramentele nu se efectueaza decat daca ai un personal-banker care sa se "milogeasca" de functionari sa-si faca treaba (nu e vorba de operatiuni anticipate, ci care trebuiau efectuate de cateva zile!).

01-08-2017

E MEmilia Mandalac
Internet banking de la BRD

Pe 12 iulie a.c. am prog

Pe 12 iulie a.c. am programat doua plati, cum de altfel fac in mod obisnuit. Una din plati catre Enel, care ar fi trebuit procesata de BRD in 21 iulie si una catre RCS, platibila in 31 iulie a.c. Pe 22 iulie cand am verificat plata catre Enel am observat ca aceasta plata nu fusese efectuata. Am scris catre mybrd cerand lamuriri, insa nu am primit niciun raspuns. Am incercat vreo 3 zile sa intru in legatura cu un reprezentant al BRD-ului prin intermediul telefonului, insa abia in 25 iulie mi-a raspuns cineva, dupa mai bine de 40 de minute de asteptare la telefon, ca vor investiga si ma vor contacta a doua zi, pe 26 iulie, la pranz. Intre timp, am scris si catre cei de la sucursala de unde apartin, de la Universitate, care mi-au raspuns printr-un mesaj sec ca au avut probleme si platile nu se vor efectua, in consecinta: mergi si plateste in alta parte. Am solicitat sa se stearga din sistem programarile platilor, urmand a le achita in alta banca. Mi-am platit facturile de electricitate si RCS, insa am constatat cu stupoare ca desi fusesem asigurata ca platile nu se vor procesa, mi s-au retras banii din cont, in consecinta am platit facturile de doua ori!!! In continuare, cei de la BRD fac cercetari, investigatii, iar eu, ca un bun cetatean, stau si astept!!! Oare cand vor intelege ca au gresit si normal ar fi sa-si ceara scuze, sa-mi returneze banii in cont si eventual sa nu se mai repete o astfel de experienta niciodata?!

31-07-2017

S ISilvia Ionela
Cont curent de la UniCredit Bank

Am solicitat in data de

Am solicitat in data de 20.07.2017 prin intermediul online banking deschiderea unui cont de depozit si a unui cont curent in EUR, fiind deja clienta a bancii cu un cont in RON. Vineri in 28.07.2017 am sunat si mi s-a spus ca se vor crea in cursul zilei. Nici pana acum 31.07.2017 nu sunt deschise.

31-07-2017

I NIonut Nita
Credit imobiliar de la Raiffeisen Bank

Am solicitat un credit i

Am solicitat un credit ipotecar de 75000 euro, mi sa spus ca sunt eligibil financiar, am depus dosarul complet, am platit si evalutorul opinie notariala, ex carte funciara peste 750 ron. Am dat si avansul de cumpare, fiind sigur ca voi primi creditul solicitat, iar in final dupa 4 saptamini cand doream sa iau aprobarea creditului, mi se spune ca nu , se poate acorda numai 47000 euro.Neseriozitate maxima de la o Banca Austriaca care lucreaza in stil balcanic.

29-07-2017

E MEmilia Mandalac
Internet banking de la BRD

O plata programata in da

O plata programata in data de 12.07.2017 pt a fi efectuata in 21.07.2017, s-a efectuat abia in 26.07.2017, dupa ce am trimis mesaje atat in scris cat si telefonic ca doresc sa se stearga din sistemul mybrd plata, deoarece am efectuat-o eu prin alta modalitate. Mi s-a confirmat in scris si telefonic ca platile programate nu se vor efectua, mai mult mi s-a comunicat ca este posibil sa fie efectuate in august. Din pacate, plata care trebuia facuta de BRD in 21.07, s-a facut in 26.07, desi primisem confirmare in scris ca pot plati, deoarece au avut probleme si nu vor fi operate platile programate in 12.07.2017.

28-07-2017

F CFlorentina Costescu
Credit imobiliar de la Banca Transilvania

În 2009 am aplicat la BT

În 2009 am aplicat la BT pentru credit Prima Casa, dupa o asteptare de peste o luna timp în care am achitat avansul catre fostul proprietar plus înca 1000 euro ca sa ma mai pasuiasca pentru ca BT întârzia cu raspunsul, banca mi-a transmis ca nu mai pot lua aparamentul prin Prima Casa si a trebuit sa scot în câteva zile înca vreo 7000 euro ca sa nu pierd cei 9.000 de euro pe care deja îi platisem pe baza antecontractului de vânzare-cumparare. La începutul acestui an am vândut apartamentul cu banii jos si am achitat anticipat creditul luat pe 30 de ani. Abea dupa 46 de zile calendaristice de la înregistrare, am primit din partea Banca Transilvania, Agentia Titan raspunsul la Cererea de Rambursare Anticipata Totala înregistrata cu numarul 318/02.02.2017, raspuns care a fost emis cu numarul 57 în data de 03.02.2017 de catre Susursala Pantelimon. În momentul depunerii cererii am fost asigurata de catre Agentia Titan ca voi fi contactata telefonic atunci când va fi disponibila adresa. În data de 27.02.2017 am vizitat BT - Agentia Titan, am discutat cu agentul BT care mi-a înregistrat cererea, am informat ca începând cu acea zi lucratoare, 27.02.2016, am alt numar de telefon pentru contact, însa nu am primit nici un raspuns din partea acestei persoane. Am insistat si i-am amintit faptul ca notase numarul meu vechi de telefon pe una dintre cereri, cu toate acestea nu a vrut s? discute cu mine, m-a îndrumat catre alt agent ca sa îmi noteze în sistem noul numar de telefon. Mentionez ca atitudinea agentului s-a schimbat dramatic din momentul în care am spus ca vreau sa depun cererea pentru recalcularea dobânzii ( un alt agent de la Sucursala Pantelimon ma trimisese elegant la plimbare în momentul în care a auzit ca intentionez sa depun aceasta cerere de recalculare a dobânzii spunându-mi ca nu mai este necesar sa ajung la ea, desi pâna în acel moment doar cu Sucursala Pantelimon tinusem legatura, mi-a spus ca pot merge si la Agentia Titan daca este mai aproape de locuinta mea). Desi Banca stia ca am vândut apartamentul care facea scopul creditului, prin urmare nu mai locuiam la adresa respectiva, NU m-a contactat nici pe adresa de email, adresa valabila în toata aceasta perioada, 02.02.2013 – 20.03.2017. Mentionez si faptul ca în data de 16.03.2017 am vizitat din nou Banca cu scopul de a primi un raspuns si a depune sesizare pentru ca nu am primit din partea Bancii raspunsuri la cele doua adrese depuse, numarul 318 si 319 din data de 02.02.2017. Nici în data de 16.03.2017 nu am primit raspunsurile asteptate, iar în momentul în care am dorit sa las prima Sesizare, mi s-a spus ca nu se poate primi pentru ca titularul postului este în concediu, sa mai astept pâna revine din concediu. Angajatul Bancii mi-a cerut cartea de identitate, a facut o fotocopie pe care a notat numarul meu de telefon si numerele de înregistrare ale celor doua cereri, asigurandu-ma ca în mod cert voi fi contactata telefonic chiar înainte de ziua de Luni, 20.03.2017 pentu a lamuri lucurile, pentru ca citez ”poate deja a primit colega raspunsurile”. Iar eu am fost nevoita sa plec din sediul BT, Agentia Titan, tot fara raspunsurile asteptate. Mentionez si faptul ca din culpa BT – Agentia Titan nu s-au putut finaliza în timp normal toate demersurile pentru radierea ipotecii în favoarea noului proprietar al apartamentului catre care l-am vândut. În data de 20.03.2017, în jurul orei 12:00, am vizitat din nou BT-Agentia Titan, fara sa fi fost contactata in cursul diminetei în legatura cu raspunsul pentru cele doua cereri, 318 si 319 din 02.02.2017. În discutia avuta pe 20.03.2017 cu agentul titular în Agentia Titan, agent care mi-a înregistrat cele doua cereri, mi s-a spus ca eu ar fi trebuit sa trec în 2-3 zile dupa depunere ca sa verific daca au sosit raspunsurile.!!!! În ceea ce priveste raspunsul la Cererea de Recalculare a Dobânzii, cu numarul 319/02.02.2017, mi s-a transmis ca a fost livrata prin curier !!!!(directorul de Agentie a pomenit chiar de FanCourier). Eu am infirmat acest fapt, întrucât nu am primit nimic de BT în toata acesta perioada, mai mult, am sunat pe loc la noul proprietar si am întrebat daca a semnat de primire pentru vreun document de la Banaca Transilvania. Dupa cum se cunoaste, agentii Fan Courier contacteaza telefonic destinatarul înainte de a face livrarea, ceea ce nu s-a întâmplat. Nu mi s-a pus la dispozitie exemplarul original al raspunsului negativ, cu numarul de iesire nr. 420/13.02.2017, pe care BT – Sucursala Pantelimon l-a emis în urma cu mai bine de o luna, în data de 13.02.2017. Am solicitat dovada faptului ca documentul a fost trimis prin curier, îns? nu am primit nici acest document. În expunerea tuturor acestor fapte si având în vedere art. 10.5 din Contractul de Credit Ipotecar , semnat cu Banca Transilvania – Sucursala Pantelimon, consider ca am fost victima unui tratament abuziv din partea Bancii Transilvania. Nu am putut bifa optiunea de a fi contactata de banca pentru rezovarea situatiei expuse.

27-07-2017

C OCLAUDIA ONEL
Credit nevoi personale de la UniCredit Bank

BUNA ZIUA, AM CONTR

BUNA ZIUA, AM CONTRACTAT UN CREDIT DE NEVOI PERSONALE IN EURO IN LUNA MARTIE 2017.CE CREDETI...O GASELNITA A BANCII...ASIGURARE INCLUSA IN RATA, ADICA ESTI FINANTAT SI CU ASIGURAREA DIN START SI ....ATENTIE PTR CARE PLATESTI DOBANDA!!! 360 EURO M-A COSTAT ASIGURAREA PE 3 LUNI PTR CA AM PLATIT ANTICIPAT CREDITUL, DAR ASIGURAREA SUNT OBLIGATA S-O PLATESC TOATA....NU INCETEAZA DE DREPT LA ACHITAREA CREDITULUI. IN PLUS SI 45 DE EURO PTR ANALIZA DOSAR, DE ASEMENEA SUNT INCLUSI IN RATA...DECI SE PLATESTE DOBANDA.........ATENTIE, SA NU CONTRACTATI UN ASEMENEA CREDIT, CU ASIGURARE INCLUSA IN RATA...ESTE O ALTA GASELNITA A BANCILOR SA INSELE OAMENII, MAI ALES UNICREDIT BANK CARE ESTE SPECIALIZATA PE ASIGURARI...DE FAPT ACESTA ERA/ESTE OBIECTUL LOR PRINCIPAL!

26-07-2017

F BFlorentina Boboc
Cont de economii de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Buna ziua, De aproape

Buna ziua, De aproape 1 an de zile incerc sa obtin informatii despre contul de economisire deschis pentru baietelul meu prin intermediul RZB Banca pentru Locuinte si sunt plimbata intr-una, mai nou..astazi cand am fost intr-o suc Raiffeisen pentru rascumparare (indeplinind conditiile contractuale – 5 ani) ce credetii ??????? nu mi-au putut oferi nicio informatie (un fel de gaura neagra a Universului) si stiti de ce ??? pentru ca le-au taiat accesul la aplicatia RZB Banca pt Locuinte…si stiti de ce ? pentru ca veneau foarte multi client in vederea rascumpararii/rezilierii….. Asadar, fugiti cat puteti de Raiffeisen si de subsidiarele acesteia……eu voi face antireclama prin orice mijloace!!!!!!!

25-07-2017

Răspuns Aedificium Banca pentru Locuinte

Stimata doamna Boboc, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si va multumim pentru feedback-ul transmis, acest lucru ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile. Intre timp am verificat problema sesizata si intelegem ca solicitarea dvs. a fost solutionata. In cazul in care aveti nevoie de informatii suplimentare in legatura cu contractul dvs. de economisire-creditare, va rugam sa ne contactati la adresa de mail info@railoc.ro. Multumim, Echipa RBL

E AEmil Mugurel Ana
Fond de investitii de la ING Asigurari de Viata

Detin un produs unit-lin

Detin un produs unit-linked Activ Plus la ing de mai bine de 10 ani si mi-e groaza sa fac un calcul mai detaliat bani investiti/fond existent. Am contractat acest produs in stilul tipic romanesc, pe baza increderii intr-o ruda apropiata, care cunostea pe cineva, care cunostea un consultant ing, etc. Asa ca m-am pricopsit cu un produs cu randamente mediocre, comisioane mari (3eur/luna-comision de administrare si 5%/an din valoarea fondului-cheltuieli initiale, ca si cum am fi incheiat in fiecare an, fictiv, un nou contract) si neprecizate de consultant la momentul incheierii contractului. Aceste comisioane au aparut ca prin farmec pe contractul initial, contrasemnat de reprezentantii ing,, care mi-a fost inmanat la cateva saptamani dupa ce il semnasem. Si dac? asta nu este destul, ing nu doreste sa împartaseasca clientilor nici astazi data (ziua) din luna în care se percep comisioanele, cursul leu/euro la care se face tranzactia, modul în care transfera cu de la sine putere unit-uri initiale/de acumulare/de investitie in momentul in care îsi percepe comisioanele.

19-07-2017

G SGaby Stone
Card de credit de la ING

Consider ca cei de la IN

Consider ca cei de la ING fac un abuz in acest moment cu cardul de credit. In momentul cand am contractat acest card de credit (in 2015) aveam stipulat in contract 12 rate fara dobanda . Mentionez ca nu a fost trecut ca o promotie ci pur si simplu in sectiunea dobanda fixa a Serviciului Plan de rate. In Iunie 2017 am primit o informare ca trebuie sa-mi schimb cardul , mai exact cardul MasterCard detinut nu va mai fi valabil (desi pe el scrie ca expira in 2019) si ca va fi inlocuit cu unul VISA. Tot in aceasta informare sunt anuntat ca planul de rate se va inchide si ca voi putea sa cumpar de la magazinele partenere (Pai domnilor de la ING daca vroiam sa fac asta imi facea un Card Avantaj , ca vb aia au cele mai multe magazine partenere). In acelasi timp a fost modificat si DAE (din 24.86% in 29.23%). Eu nu inteleg cum poate fi posibil acest lucru ?????? Asa ca din punctul meu de vedere ING trece pe lista neagra a bancilor cu care imi doresc sa lucrez in viitor.

18-07-2017

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie