top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

D UDiana Maria Ungureanu
Credit Prima casa de la BCR

Am ramas profund dezamag

Am ramas profund dezamagita de BCR. Avand incredere ca BCR este o companie serioasa cu angajati seriosi, am asteptat rabdatoare vesti privind parcursul dosarului de credit Prima Casa. In mai 2017 am depus la banca toata documentatia, insa dosarul a fost trimis catre Fond pe 7 noiembrie. Au fost necesare 6 luni pentru completarea, analizarea dosarului de catre banca. Insa nu va ganditi ca am fost sunata si anuntata de banca, nici vorba – consiliera din sucursala nu mai raspundea la telefon. Cand cei de la Fond mi-au spus ca ei de fapt nu au primit dosarul, am realizat ca am fost mintita de cate ori mi se spunea sa nu-mi fac griji pt ca totul este in regula – la Fond dureaza foarte mult, angajatii de acolo sunt foarte inceti. Angajatii nepasatori erau de fapt cei ai BCR-ului. Trebuia sa merg in sucursala, sa ma milogesc, abia atunci a fost trimis dosarul catre Fond. Acum astept iar, cu speranta ca dosarul a fost completat corect. Serviciile bancii sunt taxate, mi se pare penibil sa insist prin telefoane si rugaminti, deseori trebuie sa apelam la reclamatii, sesizari si chiar la instrumente juridice. Din pacate nu mai pot schimba banca pentru acest credit insa recomand o banca mai mica, care isi respecta clientii, este atenta la nevoile lor. Se pare ca o banca mare nu mai are aceste griji, ba chiar mai mult: este deranjata de clienti.

12-11-2017

A MAntoneta Marmandiu
Cont curent de la Raiffeisen Bank

Sunt foarte multumita de

Sunt foarte multumita de tot ce tine de aceasta banca. Sper ca pe viitor sa am o colaborare la fel de buna cu banca. Salariatii fac totul pt a fi clientul multumit. Pana acum :jos palaria in fata tuturor. Tineti.o tot asa !

11-11-2017

A PAndreia Pachita
Credit nevoi personale cu ipoteca de la Raiffeisen Bank

Doresc sa schimb titular

Doresc sa schimb titularul unui contract de credit in care fostul meu sot este titularul contractului iar eu sunt codebitorul.În urma divortului din 21.08.2015 eu am ramas sa platesc ratele in urma negocierii amiabile cu fostul sot.Acum suntem de acord ca eu sa preiau creditul respectiv in totalitate.Banca trebuie sa ne dea acceptul in urma caruia putem face partajul dar acest lucru nu îl face.Ca si garantii imobiliare este ipotecat apartamentul mamei mele care ar ramane în continuare ca si garantie a bancii iar venitul meu lunar net este de 3300 ron.Cei de la banca de unde am luat creditul tot taraganeazi spunand ca nu au primit raspuns, ba ca mai trebuie sa faca o alta cerere in acest sens ,etc.Avocatul meu mi-a spus ca este un caz in instanta cu castig de cauza si intenitonez sa ma adresez instantei în vederea solutionarii.Experienta cu banca Raifeissen este de ultimul nivel.Cea mai proasta posibila.Sunt un client vechi care nu a întarziat cu ratele, iar cei de la banca îsi bat joc.

10-11-2017

A PAna Maria Popa
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Vreau sa incep prin a sp

Vreau sa incep prin a spune ca experienta mai proasta decat la aceasta "Banca" daca ii pot spune asa nu cred ca voi mai intalni vreodata! Nu imi pot explica cum acesti incompetenti imi pot cere o copie a actului de identitate expirat cu 4 ani în urma??? Asta pt a dovedi ca sunt cetatean roman! Clar! Acestea sunt doar motive pt a nu se plati dobanzile si primele de stat. RUSINE RUSINE RUSINE!!!!

08-11-2017

M Lmaria lazarescu
Card de debit de la Banca Transilvania

Luni,06,11,2017 ,l-am in

Luni,06,11,2017 ,l-am insotit pe fiul meu,nevazator(Petculescu Eduard,39 ani) la Banca Transilvania sediul din Str. Mihai Bravu nr.305 bl. 14A-14B ,pentru a-si deschide un cont cu card atasat. Aici s-a refuzat serviciul de deschidere a contului pe motiv ca este nevazator si ca sa vina cu tutorele sau curatorul.Aceasta fapta,de a cere acte in plus unei persoane ,pentru ca este nevazatore,si de a o pune pe drumuri ,se numeste DISCRIMINARE.Mai oameni buni,un nevazator nu este bolnav mintal.Ei au dreptul sa-si exprime liber vointa ,la fel ca oricare din dumneavoastra ,din momentul in care au ajuns la majorat.De ce va bateti joc de ei si ii puneti pe drumuri?Nu sunt destul batuti de soarta?Asa cum un nevazator nu poate sa citeasca un inscris,tot la fel nici un analfabet nu o poate face.De ce ii marginalizati?Consider ca acestor persoane li se pot citi cu glas tare actele ce trebuiesc semnate si apoi facuta mentiunea “ca i s-a citit inscrisul si ca cele auzite reprezinta vointa sa.”Asta daca vrem sa-i tratam ca pe niste oameni ...

08-11-2017

M Lmaria lazarescu
Card de debit de la CEC Bank

Luni,06,11,2017 ,dupaami

Luni,06,11,2017 ,dupaamiaza,l-am insotit pe fiul meu,nevazator(Petculescu Eduard,39 ani) la CEC sediul din Camil Ressu 4 ,pentru a-si deschide un cont cu card atasat.Aici am fost poftiti de o doamna sa luam loc,si dupa cca.o jumatate de ora ne-a spus ca pentru nevazatori trebuie un aviz juridic,si prin urmare ,am plecat . Aceasta fapta,de a cere acte in plus,pentru ca este nevazator,si de al pune pe drumuri ,eu o numesc DISCRIMINARE.De ce a trebuit sa asteptam atita?,sa faca ce?Nu aveti Manual de Proceduri?Asa cum un nevazator nu poate sa citeasca un inscris,tot la fel nici un analfabet nu o poate face.De ce ii marginalizati?Consider ca acestor persoane li se pot citi cu glas tare actele ce trebuiesc semnate si apoi facuta mentiunea “ca i s-a citit inscrisul si ca cele auzite reprezinta vointa sa.”Asta daca vrem sa-i tratam ca pe niste oameni .

08-11-2017

F PFlorin Pavel
Cont curent de la Banca Transilvania

Am un cont curent deschi

Am un cont curent deschis la BT, doua carduri atasate, de care sunt multumit, Am facut plati cu cardul prin tari in care nu credeam ca am sa ajung vreo data. Totul este ok. Primvara-vara anului urmator va fii momentul cand o sa-mi pun economiile sa faca pui. Pt. a-mi atinge tintele, o sa am nevoie de 5 servici bancare si intentionez sa colaborez cu BT. Problema este ca la ora actuala BT nu se se afla nici macar in top 5 daca vorbim de credite pentru investitii imobiliare(exact ceeace ma intereseaza pe mine). Oare pana in vara, acest lucru se va schimba? In caz contrar, va fi normal si natural ca veniturile mele viitoare din salariu, sa treaca prin conturile bancii cu care voi colabora in viitor. Nu in ultimul rand, vreau sa mentionez ca sunt uimit sa citesc despre atatea neintelegeri intre BT si clienti, avand in vedere ca pt. mine BT a fost o solutie buna si la indemana. Multumesc! PS:

06-11-2017

C FCatalin Florescu
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

BCR a devenit neserioasa

BCR a devenit neserioasa in momentul in care Curtea de Conturi a descoperit nereguli si a blocat prima de stat. Noi nu am incheiat contracte cu statul ci cu banca. Nu ne intereseaza problemele voastre. Daca erati o institutie serioasa plateati primele de la stat din banii bancii (deoarece BCR este vinovata ca a facut magarii ) dupa care va recuperate banii in instant. Ce vina au clientii bancii ca aveti probleme. Daca nu puteti respecta contractul de ce nu inchideti programul, va cereti scuze clientilor si le dati banii inapoi. Nici macar functionarii de la ghisee nu stiu ce raspunsuri sa ne dea. Sa va fie rusine!!!!

03-11-2017

I Wionut Wolf
Depozit la termen de la Patria Bank

Astazi, 1 noiembrie 2017

Astazi, 1 noiembrie 2017, am facut un depozit de economii la termen, la Patria Bank. Impresionat fiind de promovarea si rebranding-ul pe care l-au facut la TV m-am gandit sa acord o sansa acestei banci romanesti din cauza dobanzii pe care o ofereau (1.95% la 12 luni). Din prima m-am confruntat cu o problema. Cu toate ca reclamele sunt frumoase la TV, ajuns la fata locului, in Cluj Napoca in P-ta M. Viteazul, foarte greu am reusit sa imi dau seama unde este aceasta banca. Nu este deloc vizibila, ca si o banca moderna. Intr-un final am gasit-o dar aceasta arata mai degraba ca un birou si nicidecum ca si o banca. In vitrina sunt lipite cu banda scotch cateva afisuri cu oferte si asa mi-am dat seama ca aici este o banca. Sigla nu este deloc vizibila. In interior, 3 angajati la 5 birouri dintre care doar 2 se ocupau de depuneri. Un client, foarte suparat pe serviciile bancii, aproape ca m-a facut sa ma razgandesc sa depun banii aici. Era suparat pe organizarea celor din aceasta sucursala. Se pare ca astepta de o perioada si nu reusea sa isi rezolve problema. Dupa ce domnul a terminat am urmat eu. Aici a inceput si povestea mea ciudata cu aceasta banca, prima banca la care am facut un depozit de economii in viata mea :) Pana acum preferam sa imi tin banii acasa... Angajatii acestei sucursale erau foarte nepregatiti. Nu cunoasteau perfect regulile, comisioanele, ofertele. Pareau incepatori... Se contraziceau intre ei si se pare ca unul dintre angajati era venit din alt oras, probabil din cauza lipsei de personal. Banii erau numarati pe birou, de fata cu ceilalti clienti. De pe strada se vedea prin vitrina cum acestia numara bani. Oricand cineva putea sa intre si sa jefuiasca aceasta banca, fara ca cineva sa faca ceva. Nu exista un om de paza si nici o casierie securizata. Culmea ciudatei mele experiente cu aceasta banca a fost cand am fost poftit afara din cauza unei defectiuni la alarma, in timp ce completam actele pentru depozit, dupa o ora si un sfert de la intrarea in sucursala. Am ramas in frig aproximativ 20 de minute, fara sa fiu invitat inapoi. A trebuit sa intreb un angajat care a iesit afara la tigara daca mai dureaza mult. Ajuns inapoi in banca a mai durat inca vreo 20 de minute sa finalizez aceasta depunere. La plecare, in loc sa fiu informat in legatura cu concursul promotional care este promovat pe site-ul bancii, a trebuit sa intreb eu daca pot sa particip. Mi s-a inmanat un talon pe care trebuia sa il razuiesc cu o moneda pentru a afla premiul castigat. Din pacate acest talon nu s-a razuit corect iar premiul nu se putea citi. Angajatii au dedus, citind doar numarul "2018", ca am castigat o reducere pentru credit pe care o pot folosi pana la sfarsitul lui 2018. Cum poti sa castigi un asemenea premiu in situatia in care acesta era un concurs pentru cei care depun bani pentru depozite de economii? E ilogic sa vrei sa iei un credit daca tu iti faci un depozit :) Dupa aproximativ 2 ore am iesit din banca, putin ingrijorat, gandindu-ma : "Oare banii mei vor fi in siguranta avand in vedere modul in care aceasta banca isi trateaza clientii?"

01-11-2017

D CDaniel Cindea
Credite bunuri in magazine de la Cetelem

Am cumparat niste produs

Am cumparat niste produse prin credit cetelem si mi s-a spus ca am achitat rata,dar dupa 1 an am inceput sa primesc de la biroul de credite ca mai am de plata 300 de lei...i-am achitat dar acum am intrles ca abia peste 4 ani voi fi sters din baza de date.Ce pot face ca sa fiu sters mai devreme?

31-10-2017

Răspuns Cetelem

Buna, Daniel! Iti multumim pentru mesaj. Am demarat o verificare interna si in urma acesteia, am observat ca ai un singur contract finantat, in urma cu aproximativ 7 luni. Din pacate, observam ca ultimele rate nu au fost achitate, iar neachitarea ratelor duce la raportarea automata in Biroul de Credit. Aceasta procedura este standard in cazul tuturor institutiilor financiare. Iti stam la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul 021.305.12.17, pe pagina noastra de Facebook sau prin e-mail la relatii.clienti@cetelem.ro. Multumim!

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie