top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

E Teugenia Tarhon
Card de credit de la CEC Bank

Am trecut cu salariul la

Am trecut cu salariul la CEC Bank in urma promisiunii ca voi putea sa fac descoperire de card pana la suma de.., in limita a ...salarii, fara impunerea unui venit minim. De asemenea mi s-a spus ca se iau in calcul si alte venituri suplimentare. In momentul in care am dorit sa beneficiez de acest lucru la un ghiseu, dupa ce ma incadram pentru suma 10.000 lei de descoperire(oricum nu doream atat) dupa doua zile de stat cate 3 ore pentru acte, suma s-a redus la 3.900. OK, era suficient, doream doar sa am posibilitatea in caz de, sa stiu ca pot lua bani in acest sistem. Pana la finalizare, dupa alte 3 ore, din cauza certificatului de casatorie, nu mi s-a mai dat nimic. Am accesat on line, unde o duduie foarte draguta m-a asigurat ca se poate. Ca se pot lua in calcul si alte venituri, inclusiv indemnizatia de persoana cu handicap. Dosarul dura pentru verificare cateva zile. Apoi, automat, mi-a replicat ca nu ma incadrez, fara nicio verificare de dosar, Problema este ca esti discriminat pentru ca esti persoana cu handicap. Am venituri totale si vechime mai mare in munca de cat alte persoane, fara probleme de sanatate, dar care au venituri mai mici si fara vechime in munca, pot beneficia si de imprumuturi si de descoperire card

20-12-2017

Răspuns CEC Bank

“Stimata doamna Eugenia Tarhon, Pentru a beneficia de facilitatea de descoperit de cont trebuie sa indepliniti urmatoarele conditii : -sa detineti un card de debit VISA ELECTRON/ MASTERCARD/Visa Classic in care sa se vireze salariul/pensia -angajatorul trebuie sa aiba contract de virare salarii la CEC BANK SA sau Cerere individuala de plata a salariului in cont bancar deschis la banca noastra, semnata de angajator. -In cazul incasarii salariului in cont de card in baza Cererii individuale de plata a salariului in cont bancar, banca acorda aceasta facilitate de descoperit de cont dupa cel putin doua luni de executare a instructiunilor de plata de catre angajator. -vechimea la locul de munca trebuie sa fie minim 3 luni, pentru persoane angajate pe perioada nedeterminata, iar pentru persoanele angajate pe perioada determinata vechimea la actualul loc de munca trebuie sa fie de minim 3 luni dar nu mai putin de 6 luni pana la expirarea contractului de munca. Pentru facilitatea de descoperit in cont, pentru persoanele care incaseaza salariul/pensia in cont de card, la calculul bonitatii se iau in considerare doar veniturile realizate si incasate din salariu/pensie. Cu stima ,”

L ALucian Andrei
Card de credit de la Raiffeisen Bank

Buna ziua,termenul de in

Buna ziua,termenul de incompetenta este prea putin pentru ei,am cumparat de Black Friday cateva produse electrice si electronice ,online cu cardul de cumparaturi in 60 de rate,surpriza a venit cand am constatat ca banca imi ia toti banii odata in extrasul de cont,am sunat in fiecare zi(este adevarat)am facut sesizari,nu stiau de capul lor ,ma pasau de la unul la altul,imi inchideau telefonul in timp ce se faceau verificari,sesizari online,in banci,telefonic,uitau sa imi dea nr.de inregistrare,imi ziceau ca sa rezolvat,pe aplicatia lor de internet nu era rezolvat nimic,nu sa rezolvat nici dupa o luna,de pe 17 noiembrie....mai astept pina atunci nu platesc nimic,am uitat sa va zic ca trebuie sa platesc 9000 de lei(nouamii de lei)????

20-12-2017

M IMaria Ionita
Card de credit de la BRD Finance

Am deschis doua conturi

Am deschis doua conturi BRD Finance,iar cand am dorit sa le reziliez am fost plimbata de la un ghiseu la celalalt.Am depus 4 cereri de reziliere la post de lucru BRD din Dedeman Sos. Giurgiului si nu au ajuns niciuna la sediul principal,mai mult,dupa 3 luni am primit mesaj pe telefon ca mi s-au mai adaugat 18 lei de plata.Am sunat si am discutat cu 3 persoane diferite si am primit tot timpul alt raspuns si alti pasi de urmat.Vreau o decizie in care sa imi spuna ca s-au incheiat contractele pentru ca nu mai am incredere in companie si ma astept ca peste ceva timp sa mai primesc alte sume de plata.

19-12-2017

V SValerica Stana
Credite bunuri in magazine de la Cetelem

Buna ziua, Ma numesc St

Buna ziua, Ma numesc Stana Valerica,din jud.Dambovita. Povestire pe scurt:Am luat un tel de la e mag cu creditare online. Produsul a ajuns la mine impreuna cu contractul de creditare am semnat contactul am luat tel. Am tot platit si recunosc ca am avut o intarziere de peste 30 de zile,fara sa fiu notificat inprealabil ma_m trezit rau platnica la biroul de credite. Tin sa mentionez ca nu am fost notificat asa cum spune legea. Tot legea spune ca pt a putea pune pe cineva ca rau platnic la biroul de credit trebuie sa aiba o intarziere mai mare de 180 de zile. Suma datorata celor de la Cetelem este de 300 de lei. Am vb cu ei la tel le am spus ca achit toata suma si sa ma stearga de la biroul de credit. Ce ma sfatuiti. Nr meu este 07603*45*5

13-12-2017

N GNicoleta Gherghina
Credit Prima casa de la BCR

Serviciile BCR, competen

Serviciile BCR, competenta si profesionalismul angajatiolor sai de o extrem de proasta calitate. Asemenea erori si lipsa de rigoare si seriozitatea - rar am intalnit. Am depus prima data dosarul prima Casa in luna mai 2017. Dupa ce am fost amanata 4 luni din fel si fel de lipsuri ale dosarului; caci ma anuntau la fiecare 2-3 saptamani ca mai lipseste ceva; apoi 3 saptamani stagna, ulterior isi mai aminteau ca iar mai lipseste ceva; Dupa ce a fost complet la finaul celor 4 luni de asteptare, s-a trimis la Fond, trecand iarasi prin filtrele Centralei bancii...unde a fost returnat de 11 ori, motivele nu mi-au fost comunicate si nu tineau de mine. A fost returnat de inca 4 ori si de catre fond pe fel si fel de gaselnite, si cand in sfarsit s-a aprobat dupa alte 3 luni; am constat ca suma creditata era gresita.!!!! Este inadmisibil! In urma reclamatiilor pe care le-am facut in call center mi s-a spus ca asa e procedura si ca s-a intarziat din cauza mea, caci dosarul avea nevoie de completari. Asadar, clientul era de vina; Eu nu am contestat acest fapt, ci doar neglijenta, amanarea si lipsa de interes fata de a-mi rezolva problema. Cum e posibil sa depun dosarul, sa-l verific impreuna cu d-soara de la front office si sa incuviinteze ca este in regula...iar apoi din 3 in 3 saptamani sa-si dea seama ca tot mai trebuie ceva. Evitati Sucrsala Afi Cotroceni;

07-12-2017

I PIoana Popescu
Card de debit de la BRD

Oameni incompetenti cu s

Oameni incompetenti cu servicii lente si de tot cacatul! Alegeti alta banca! A trebuit sa discut in 7 zile la rand cu toti salariatii din banca pentru a-mi rezolva o problema( greseala de a lor)+ COMISIOANE IMENSE PENTRU NISTE SERVICII ABSOLUT SIMPLE (LA DISTANTA DE UN CLICK) penibil. Atat am de spus PENIBIL HUOOOOO

06-12-2017

G GGHEORGHE GARTU
Card de credit de la ING

In luna Decembrie 2015 m

In luna Decembrie 2015 mi s-a sustras de pe card contravaloarea a 30 $. La acea vreme nu aveam activat serviciul SMS alert.Am observat frauda dupa 3 zile,am facut sesizare si dupa 20-30 zile am primit suma înapoi.Pe 30 Noiembrie anul curent mi s-a sustras de pe card suma de 412.12 ron insa având activat serviciul SMS alert am primit SMS ca as fi aprobat o tranzactie de 670 yeni chinezesti.Pe data de 04.12.2017 banca m-a instiintat ca a facut plata pe care eu am reclamat-o ca fiind frauduloasa.Din punctul meu de vedere este o banca total nesigura si nu recomand!!!!!!!!

04-12-2017

N Dnicusor danica
Card de credit de la Credit Europe Bank

Nu recomand nimanui....e

Nu recomand nimanui....elibereaza cardul si promit ca iti vireaza banii in 48 de ore dar dupa o saptamana nu ai un raspuns....nici macar telefonic nu pot fi contactati...iar cand isi aduc aminte iti trimit un mesaj ca nu a fost aprobat...asta suna un pic a bataie de joc

01-12-2017

M TMihaela Tabacu
Transfer international de la Raiffeisen Bank

Raiifeisen e o mizerie d

Raiifeisen e o mizerie de banca! Pentru acelasi transfer international pe care l-am facut regulat de 10 luni, au decis brusc sa-mi schimbe IBAN-ul fara sa ma anunte, si sa-mi deschida un cont de leasing fara acordul meu, in conditiile in care eu nu am nicicun contract in Romania si nu mai sunt in tara de 2 ani. La cererea de inapoiere a sumei transferate mi s-a mentionat ca sunt in contul de leasing si ca nu prea se poate face nimic decat sa cer o a 2-a solicitare. Serviciul de clienti este o gluma. Nu dau doi bani pe problemele clientilor. Majoritatea sunt incompententi. Nu stiu ce sa faca si dau din umeri fara sa le pese de consecinte sau de efectele avute asupra clientilor. Sunt absolut dezgustata de serviciile oferite. Este inadmisibil sa nu se poata trimite un mail clientului in anul 2017. Ma bucur ca este imaginea situatiei politice din Romania. O institutie corupta, proasta si fara pic de profesionalism. Daca vreti sa va pierdeti banii, investiti in Raiffeisen. Sigur au grija de bani dumneavoastra! Au grija sa nu ii mai vedeti vreodata...

30-11-2017

C CCiprian Cotoranu
Credite bunuri in magazine de la Cetelem

Mama mea Calin Paraschiv

Mama mea Calin Paraschiva a achizitionat luni 20 Noiembrie de la Flanco Galati 2 produse in valoare de 1724.94 lei printr-un contract de credit Cetelem pe 2 ani. Contractul de credit are nr 32401300 / 20.11.2017 titular Contract Calin Paraschiva . Mama mea sa razgandit si numai doreste acest credit pe 2 ani si doreste sa ramburseze imediat valoarea creditului de 1724.94 lei . Ea sa deplasat la magazinul Flanco Galati si a discutat cu Consilierul care ia facut acest credit deasemenea a sunat si la numarul Dvs de Telefon (Call center) dar a fost refuzata spunandui-se ca nu se poate achita / rambursa creditul si ca trebuie sa astepte cel putin 1 luna de zile pana i se va emite cardul Cetelem . Va rog pe aceasta cale sa o ajutati pe mama mea pentru a putea achita imediat creditul facut in urma cu 5 zile.

25-11-2017

Răspuns Cetelem

Buna, Ciprian, Multumim pentru mesajul tau! Am preluat solicitarea ta si te asiguram ca tratam situatia contului cu prioritate. In acest moment facem toate demersurile necesare pentru a verifica situatia mentionata si a reveni catre tine cu un raspuns in cel mai scurt timp. Intre timp, pentru mai multe detalii iti stam la dispozitie la numarul 021.305.12.17, pe pagina noastra de Facebook sau prin e-mail la relatii.clienti@cetelem.ro. Multumim!

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie