top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

I NIoan Nemes
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Sunt Ionuc din 2013-2017

Sunt Ionuc din 2013-2017(inclusiv) am pus cate 4500 lei in fiecare an la bcr(banca pt locuinte) ca sa constat acuma in 21 mai 2018 ca am mai mult cu 2000 de lei (pot posta hartiile fara nume)fata de cat am pus eu in 5 ani pt ca nu se mai dau de la stat din 2015 bani, iar dobanda banci e mica (2%). dar nu asta e problema mea, sa revenim cu picioarele pe pamant ca nu se termina asa usor.trebuie sa treaca 60 luni ca sa stea cineva de vorba cu tn pt bani tai(am inceput in 2 mai 2013)si ma pun astia sa imi fac card ca sa imi poata livra bani pe el, ca sa ii pot scoate in 2 moduri: 1 fiecare zi cate 3000 lei (9 zile-9 tranzactii) sau modul al 2-lea de la ghiseu dar pierzi 1 % din toata suma adica banca cu o mana iti da 2% si cu una iti ia 1% iar restu 1 se pierd in dosare si hartii stiti bine ca ati dat 600 lei pt dosar la inceput sau sa uitam toti la ce sa mai spunem si la alti cat de destepti eram o data...bafta la toti si apropo astea sunt doar partial spuse pt ca am dat si eu telefon la banca la bucuresti si mi-au zis ca nu ma pot lamuri si sa merg la noi la banca ca ei le stiu pe toate iar doamna de la banca ma trimis la BPL unde miam facut hartiile sa imi arate ca sa desfiintat de la noi din oras.Eu stiu ca am facut contract cu banca si nu cu statul dar banca nu pierde. daca eu scoteam bani acum 5 ani si se desfiinta sucursala aia mica nu cred ca imi ramaneau mie bani . o zi faina la toti...

21-05-2018

N FNaziru Florentina Alina
Tranzactii la ghiseu de la BRD

Am fost sa platesc o fac

Am fost sa platesc o factura . Mentionez ca a fost prima data dupa mult timp cand intru intr-o banca din Romania. Am stat 30 de minute cu copilul la rand ca sa platesc acea factura. Cand am ajuns la ghiseu, doamna a spus ca nu la ea se plateste ci la robotel. Si robotelul nu da rest. Nu e posibil asa ceva.

18-05-2018

D GDaniel Grigore
Descoperit cont de la Raiffeisen Bank

Angajatii - Raiffeisen B

Angajatii - Raiffeisen Bank -dau dovada de incompetenta, nu-ti pot furniza informatii ce tin de institutia pt.care lucreaza si despre serviciile oferite de catre aceasta . Daca esti clinic sanatos cu siguranta dupa ce ai parte de :conversatii interminabile si cu plasarea de la un departament la altul si cu informatii care nu-ti sunt de folos si o mare lipsa de interes din partea lor, sigur ajungi sa te tratezi la un spital de boli mintale! Am un credit si un Overdraft pe acelasi cont, in luna Decembrie am ramas fara loc de munca, zic sa sun si sa anunt banca ca-i posibil sa intarzii cu plata. Cred ca in timp ce vorbeam cu ei mi-au blocat contul! Mi se spune ca atunci cand ma angajez sa duc o copie a contractul de munca si o ,,adeverinta,, de la contabilitate precum ca anajatorul imi va vira banii in contul ce il am deschis la Raiffeisen. In februarie duc cele cerute la o agentie, doar ca-contractul este pe perioada determinata de 3 luni, angajatorul are acest drept, si mi se spune ca contul meu va fi deblocat! In acest timp nu am platit rata pt. ca toti banii care ii depuneam ar fi mers catre descoperirea de card! In luna martie merg sa-mi scot salariul si sa las rata ce trebuia platita la zi! Mare surpriza... cont blocat! Nu-mi pot scoate banii si se pare ca cei de la banca nu stiu ca Nu au Voie sa-mi puna oprire pe tot salariul, legislatia din Romania nu permite!! Mi se cere iar copie la contract + acea raspundere a angajatorului ca..mi se va vira banii in contul deschis la ei. Merg si le duc toate cele cerut.. ..dupa cateva zile merg sa-mi verific contul....BLOCAT! Sun si mi se spune ca: - Pana nu-mi acopar toata descoperirea de credit , contul va ramane blocat pt. ca am contractul pe perioada determinata! Minunat! Le spun ca angajatorul imi va face contract pe perioada nederminata incepand din 1Mai! Surpriza dupa vreo 5zile ma suna cei de la banca sa-mi spuna ca imi pot retrage banii si ca in final mi-au deblocat contul.! Merg si las si rata! Dar la inceputul lunii aprilie, cred ca de pe 2 aprilie, ma asteapta iar un CONT BLOCAT! Sun la ei si vor sa le duc aceleasi acte! Perfect , uite aaa te lasi pagubas! Asa ajungi sa fii dat la Biroul de Credite ...cu ajutor din partea bancii care iti spune, ....daca ai greutati cu plata creditului.... suna ! Te ajutam sa ramai dator pana iti ies peri albi!!

11-05-2018

E Temanuil tont
Credit nevoi personale de la TBI Credit

Buna seara am o experien

Buna seara am o experienta neplacuta cu TBI Bank am avut 2 credite am platit ratele 4 luni la care am achitat tot creditul ei trebuind sa imi restituie inapoi suma de 2500 lei am facut cererea de restituire in data de 10 04 2018 am asteptat 30 zile si mi s-a spus ca mai am de asteptat deoarece nu sunt trecut pe lista de plati va rog sa imi spuneti ce sa fac pentru a primi bani inapoi?

09-05-2018

A MAndrei Macoviciuc
Card de credit de la Credit Europe Bank

Minciuni legate de cursu

Minciuni legate de cursul de schimb la plata cu Card Avantaj in strainatate. Pe site, si la telefon spun ca se foloseste cursul VISA, in realitate este unul mult mai dezavantajos.

08-05-2018

NAN.A.
Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Buna ziua.Sunt Mariana D

Buna ziua.Sunt Mariana Darie si am un contract de economisire-creditare la dv din 2012.Ajuns la maturitate, normal este sa imi vreau banii.M-i s-a spus ca nu am primit prima de a stat pe ultimii 3 ani.Eu am respectat toate conditiile .Dv?Nu e problema mea ca statul nu va dat banii.Eu am incheiat un contract cu dv in care ati garantat in fel si chip.Acum imi vreau banii toti odata.Pentru asta mi-am facut acest contract.De ce cei de la BCR au grija de clienti ?In speranta ca aveti un raspuns plauzibil,va multumesc si astept raspunsul.

06-05-2018

G Ugheorghe Ungureanu Gheorghe
Probleme diverse de la BRD

buna ziua, angajatii dum

buna ziua, angajatii dumneavoastra obisnuiesc ca, in timpul programului sa apeleze clientii pentru ai felicita de ziua lor ! Consider ca acest gest este lipsit de respect si de bun simt deoarece conform unui minim cod deontologic, angajatii bancii nu " se trag de sireturi " cu nici un client !

03-05-2018

E NEmil Negut
Credit imobiliar de la BCR

In principiu produsul es

In principiu produsul este bun, pana anul acesta nu au fost probleme mari, ca sa zic asa. Dupa cum probabil stiti, la un credit ipotecar, ai obligativitatea de a asigura imobilul in favoarea bancii. Numai ca eu comparand mai multe oferte printre care si cea a bancii (care era dubla ca si cost), am ales sa fac la un broker asigurarea si sa o prezint bancii (in primul an a fost mai complicat un pic pentru ca banca trebuia sa verifice ce acopera, dar a fost ok, adica s-a rezolvat). Ca sa intelegeti mai bine, o sa va explic ca in fiecare an inainte sa inchei polita (la acelasi asigurator, cu aceleasi date si aceleasi clauze), prezentam pe e-mail un draft al asigurarii pers de contact de la agentia unde incheiasem creditul, dupa ce in prealabil avusesem grija sa intreb la banca suma asigurata (se asigura la valoarea pietei si aceasta se modifica de la an, la an). Si ce credeti? In fiecare an polita trebuia modificata, ba la cesionat in favoarea : nu mai era corect ca in primul an sa trec agentia unde incheiasem polita, ba adresa sau sediul BCR trebuia altul in fiecare an, ba nu mai stiu ce .....Cu rabdare am rezolvat toate cerintele in fiecare an. Anul acesta au desfiintat agentia Alba Iulia unde facusem creditul si unde credeti ca au mutat -o ? la vreo 7 km distanta (din buricul targului undeva pe la iesirea din Bucuresti) pe B dul Theodor Palady. Constiincios cum sunt, la inceputul lunii martie (asigurarea expira pe 31 martie) incep sa dau telefoane la BCR sa cer o persoana de contact de la agentia noua, sau un nr de telefon, o adresa de e-mail ...ceva pentru a putea colabora civilizat fara sa iau traficul din bucuresti la picior si sa pierd jumate de zi dus intors (ca na, am un credit, trebuie sa muncesc ca sa-l platesc....ghinion).Nu am reusit in nici un chip sa rezolv...ba ca nu exista nr de telefon in agentii, ba ca nu pot sa mi dea persoane de contact si in consecinta trebuie sa merg acolo. Citesc contractul de credit, vad ca la clauze scria doar ca trebuia sa prezint in original asigurarea (fara sa se specifice "trebuie depus personal la agentie"), si pe 27.03.2018 imediat ce inchei on line Asigurarea (exact ca cea de anul trecut-doar cu suma noua comunicata de BCR, de fapt asigurarile -PAd si facultativa) o si trimit la contact.center@bcr.ro, atat politele cat si chitantele in original (totul facandu-se on line). Pe 31.03.2018 mi se raspunde pe e-mail ca trebuie sa merg, de data asta in orice unitate BCR, ca sa depun hartiile. Ca un om naiv ce sunt, merg in prima zi lucratoare (mai exact pe 2.04.2018) si depun intr o unitate Asigurarile si chitantele printate ca na BCR are deviza "Clientul nostru, sclavul nostru....". La cateva zile primesc tele de la unitatea unde am depus cum ca PAD-ul este cesionat in favoarea bancii si ca trebuie cesionat in favoarea mea ca nu stiu ce.....i-am explicat frumos ca asa fusese facute asigurarile si in anii precedenti si ca daca ei schimba regulamentul intern an de an, ar trebui sa ne comunice aceste aspect in timp util si asigurarea esto ok din punctul meu de vedere atata timp cat am respectat regulile care le cunosteam de anul trecut. Si ca sa imi arate cum stau treburile in Romanica, mult apreciata si protejata BCR, imi incaseaza deja de 2 luni o suma lunar pentru o polita emisa automat de ei, dar pe care nu am vazut o in viata mea. Si uite asa sta clientu BCR cu 2 asigurari valabile si pierde multe ore la call center si pe internet incercand sa rezolve problema creata artificial de Bcr. Mentionez ca am sesizare la BCR facuta pe data de 4 sau 5 aprilie exact pe aceasta tema si nu am primit nici un raspuns, ba mai mult in repetate randuri (in luna aprilie)la callcenter ma asigurau ca nu s-a emis nici o polita de asigurare de catre BCR. Rusine BCR!!!!

03-05-2018

G VGheorghe Florin Vacariu
Card de credit de la Credit Europe Bank

Buna ziua! Ma numesc Vac

Buna ziua! Ma numesc Vacariu Gheorghe Florin si am avut card de credit de la CEB. Am solicitat inchiderea acestuia achitand integral sumele aferentesi solicitand adresa de lichidare in vederea accesarii unui credit necesar pt un eveninent in familie. La inceput mi s-a comunicat ca il voi primi in termen de 10 zile, iar dupa aceasta perioada mi s-a spus ca trebuie sa astept 30 de zile. Dupa inca 30 de zile am fost din nou la ei pt a mi se acorda acea adresa de lichidare. Surpriza! Cerea mea de inchiderea a cardului nu a fost trimisa si sunt trimis sa mai astept pana voi fi contactat. In concluzie... oameni neseriosi si fara nici o competenta! RECOMAND SA NU AVETI NICI O TANGENTA CU ACEASTA INSTITUTIE!!!

02-05-2018

A AAlexandra Androne
Credit nevoi personale de la Eximbank

Creditul oferit de Banca

Creditul oferit de Banca Romaneasca este f bun!!!!

29-04-2018

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie