top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

A MAndrei Macoviciuc
Card de credit de la Credit Europe Bank

Minciuni legate de cursu

Minciuni legate de cursul de schimb la plata cu Card Avantaj in strainatate. Pe site, si la telefon spun ca se foloseste cursul VISA, in realitate este unul mult mai dezavantajos.

08-05-2018

NAN.A.
Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Buna ziua.Sunt Mariana D

Buna ziua.Sunt Mariana Darie si am un contract de economisire-creditare la dv din 2012.Ajuns la maturitate, normal este sa imi vreau banii.M-i s-a spus ca nu am primit prima de a stat pe ultimii 3 ani.Eu am respectat toate conditiile .Dv?Nu e problema mea ca statul nu va dat banii.Eu am incheiat un contract cu dv in care ati garantat in fel si chip.Acum imi vreau banii toti odata.Pentru asta mi-am facut acest contract.De ce cei de la BCR au grija de clienti ?In speranta ca aveti un raspuns plauzibil,va multumesc si astept raspunsul.

06-05-2018

G Ugheorghe Ungureanu Gheorghe
Probleme diverse de la BRD

buna ziua, angajatii dum

buna ziua, angajatii dumneavoastra obisnuiesc ca, in timpul programului sa apeleze clientii pentru ai felicita de ziua lor ! Consider ca acest gest este lipsit de respect si de bun simt deoarece conform unui minim cod deontologic, angajatii bancii nu " se trag de sireturi " cu nici un client !

03-05-2018

E NEmil Negut
Credit imobiliar de la BCR

In principiu produsul es

In principiu produsul este bun, pana anul acesta nu au fost probleme mari, ca sa zic asa. Dupa cum probabil stiti, la un credit ipotecar, ai obligativitatea de a asigura imobilul in favoarea bancii. Numai ca eu comparand mai multe oferte printre care si cea a bancii (care era dubla ca si cost), am ales sa fac la un broker asigurarea si sa o prezint bancii (in primul an a fost mai complicat un pic pentru ca banca trebuia sa verifice ce acopera, dar a fost ok, adica s-a rezolvat). Ca sa intelegeti mai bine, o sa va explic ca in fiecare an inainte sa inchei polita (la acelasi asigurator, cu aceleasi date si aceleasi clauze), prezentam pe e-mail un draft al asigurarii pers de contact de la agentia unde incheiasem creditul, dupa ce in prealabil avusesem grija sa intreb la banca suma asigurata (se asigura la valoarea pietei si aceasta se modifica de la an, la an). Si ce credeti? In fiecare an polita trebuia modificata, ba la cesionat in favoarea : nu mai era corect ca in primul an sa trec agentia unde incheiasem polita, ba adresa sau sediul BCR trebuia altul in fiecare an, ba nu mai stiu ce .....Cu rabdare am rezolvat toate cerintele in fiecare an. Anul acesta au desfiintat agentia Alba Iulia unde facusem creditul si unde credeti ca au mutat -o ? la vreo 7 km distanta (din buricul targului undeva pe la iesirea din Bucuresti) pe B dul Theodor Palady. Constiincios cum sunt, la inceputul lunii martie (asigurarea expira pe 31 martie) incep sa dau telefoane la BCR sa cer o persoana de contact de la agentia noua, sau un nr de telefon, o adresa de e-mail ...ceva pentru a putea colabora civilizat fara sa iau traficul din bucuresti la picior si sa pierd jumate de zi dus intors (ca na, am un credit, trebuie sa muncesc ca sa-l platesc....ghinion).Nu am reusit in nici un chip sa rezolv...ba ca nu exista nr de telefon in agentii, ba ca nu pot sa mi dea persoane de contact si in consecinta trebuie sa merg acolo. Citesc contractul de credit, vad ca la clauze scria doar ca trebuia sa prezint in original asigurarea (fara sa se specifice "trebuie depus personal la agentie"), si pe 27.03.2018 imediat ce inchei on line Asigurarea (exact ca cea de anul trecut-doar cu suma noua comunicata de BCR, de fapt asigurarile -PAd si facultativa) o si trimit la contact.center@bcr.ro, atat politele cat si chitantele in original (totul facandu-se on line). Pe 31.03.2018 mi se raspunde pe e-mail ca trebuie sa merg, de data asta in orice unitate BCR, ca sa depun hartiile. Ca un om naiv ce sunt, merg in prima zi lucratoare (mai exact pe 2.04.2018) si depun intr o unitate Asigurarile si chitantele printate ca na BCR are deviza "Clientul nostru, sclavul nostru....". La cateva zile primesc tele de la unitatea unde am depus cum ca PAD-ul este cesionat in favoarea bancii si ca trebuie cesionat in favoarea mea ca nu stiu ce.....i-am explicat frumos ca asa fusese facute asigurarile si in anii precedenti si ca daca ei schimba regulamentul intern an de an, ar trebui sa ne comunice aceste aspect in timp util si asigurarea esto ok din punctul meu de vedere atata timp cat am respectat regulile care le cunosteam de anul trecut. Si ca sa imi arate cum stau treburile in Romanica, mult apreciata si protejata BCR, imi incaseaza deja de 2 luni o suma lunar pentru o polita emisa automat de ei, dar pe care nu am vazut o in viata mea. Si uite asa sta clientu BCR cu 2 asigurari valabile si pierde multe ore la call center si pe internet incercand sa rezolve problema creata artificial de Bcr. Mentionez ca am sesizare la BCR facuta pe data de 4 sau 5 aprilie exact pe aceasta tema si nu am primit nici un raspuns, ba mai mult in repetate randuri (in luna aprilie)la callcenter ma asigurau ca nu s-a emis nici o polita de asigurare de catre BCR. Rusine BCR!!!!

03-05-2018

G VGheorghe Florin Vacariu
Card de credit de la Credit Europe Bank

Buna ziua! Ma numesc Vac

Buna ziua! Ma numesc Vacariu Gheorghe Florin si am avut card de credit de la CEB. Am solicitat inchiderea acestuia achitand integral sumele aferentesi solicitand adresa de lichidare in vederea accesarii unui credit necesar pt un eveninent in familie. La inceput mi s-a comunicat ca il voi primi in termen de 10 zile, iar dupa aceasta perioada mi s-a spus ca trebuie sa astept 30 de zile. Dupa inca 30 de zile am fost din nou la ei pt a mi se acorda acea adresa de lichidare. Surpriza! Cerea mea de inchiderea a cardului nu a fost trimisa si sunt trimis sa mai astept pana voi fi contactat. In concluzie... oameni neseriosi si fara nici o competenta! RECOMAND SA NU AVETI NICI O TANGENTA CU ACEASTA INSTITUTIE!!!

02-05-2018

A AAlexandra Androne
Credit nevoi personale de la Eximbank

Creditul oferit de Banca

Creditul oferit de Banca Romaneasca este f bun!!!!

29-04-2018

A BAdrian Boangher
Prima casa de la CEC Bank

Am depus dosarul in apri

Am depus dosarul in aprilie si aproape este finalizat. - toate costurile mi-au fost comunicate de la inceput. - timpul de asteptare a fost unul scurt. - doamnele care s-au ocupat de dosar au fost mai mult decat amabile si au lucrat foarte profesional. - procedura de lucru este una mai dificila decat la alte banci, dar cu siguranta este spre binele clientului, avand in vedere ca achizitionezi un imobil si ai nevoie de toate garantiile ca nu sunt probleme legate de acte.

26-04-2018

M Amarcel nicolae aga
Credit nevoi personale de la ING

Detin la dansii un cont

Detin la dansii un cont de firma, am fost in sediu sa iau un credit de nevoi personale, si doamna din sediul din brasov-cerna, foarte vehementa a zis ca banca ing nu tine cont daca ai cont de firma (chiar daca am rulat pana in prezent aproximati 1mil ron) si ei nu negociaza deloc dobanda. Ei de la sfarsit de luna o sa ramana fara un client...prefer sa platesc o taxa de administrare cont mai mare cu 10-15% dar sa imi pot negocia achizitiile de credit.... nu unul e prost si unul destept...

24-04-2018

F SFlorin Stefan
Cont curent de la Banca Transilvania

Neserioasa banca! Prima

Neserioasa banca! Prima banca care comisioneaza incasarea salariului, desi isi fac publicitate ca nu au nici un cost.

20-04-2018

C DCristescu Daniela
Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Am contractat in anul 20

Am contractat in anul 2014 un contract de economisire creditare de la inceput mi s-a retinut procentul de 1% din suma creditata...nu am incasat decat in 2015 50% din prima de la stat aferenta anului 2014 iar de atunci NIMIC....in schimb mi se retine anual comisionul de administrare cont Iar mai nou o alta hotie ATUNCI CAND TE DUCI LA ORICE FILIALA TI SE VA SPUNR CA EI NU POT SA ITI MAI DEA UN EXTRAS DE CONT PENTRU CA RBL NU MAI LE ACORDA ACCES CULMEA TI SE DA UN NUMAR DE TELEFON SAU O ADRESA DE MAIL ...PANA LA URMA ACEASTA INSTITUTIE EXISTA??? SI DE CE NU SE MAI VIREAZA PRIMELE DE LA STAT PENTRU CA LA BCR SE INCASEAZA ACESTE PRIME SAU RBL FIIND O INSTITUTIE FANTOMA LA CARE DOAR DEPUI BANI NU ARE CUM SA PLATEASCA...CULMEA SA NU AI ACCES LA BANII DEPUSI DE PARCA AR FII O CARACATITA CARE DOAR ISI MINTE CLIENTII IN CAZUL IN CARE DORESTI SA INCHEI ACEST MINUNAT CONTRACT SI II DORESTI SA DISPUI DE EI IMEDIAT TI SE RETINE DIN NOU 1% deci aceasta institutie ar trebui sa isi schimbe denumirea in BANCA DE RETINERI SI PACALELI ASTA SE INTAMPLA PENTRU CA LEGISLATIA LE PERMITE !

18-04-2018

Răspuns Aedificium Banca pentru Locuinte

Stimata doamna Cristescu, Ne pare rau pentru situatia intampinata. Pentru a discuta mai multe detalii legate de contul dvs. de economisire-creditare, va rugam sa ne transmiteti datele de contact pe adresa info@railoc.ro si veti fi contacta de catre un coleg in cel mai scurt timp posibil. In ceea ce priveste extrasul de cont, acesta poate fi solicitat in orice agentie Raiffeisen Bank S.A. sau pe adresa de e-mail info@railoc.ro . Mentionam faptul ca in cazul in care solicitarea extrasului de cont se va efectua de pe o adresa de e-mail care nu a fost declarata in relatia cu banca, extrasul nu se va putea transmite, pentru a asigura confidentialitatea datelor clientilor. Daca se doreste adaugarea unei adrese de e-mail sau modificarea celei existente, va rugam sa va prezentati in orice agentie Raiffeisen Bank S.A. in vederea completarii formularului tipizat pentru actualizarea datelor. Pentru a veni in intampinarea nevoilor dvs., va vom transmite extrasul de cont aferent contractului de economisire-creditare pe adresa de e-mail declarata in relatia cu banca. Multumim, Echipa RBL

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie