top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

C FCosti Furfurica
Depozit la termen de la BRD

Dubiosenii si japca la BRD

Am depus aprox 100k eur la BRD depozit Progresso cu dobanda mixta 6 luni + 6 luni dobanda + 0.2% p.a. Scadenta depozitului era 02 August 2024. In dimineata respectiva constat cu stupoare ca nu a fost creditat contul curent pe care in mod fortat m-au obligat să-l deschid ( comision 10 lei /luna *'12 luni ) . Depozitul a fost fara prelungire automata si cu capitalizare ( adică după 6 luni dobanda obținută - impozit se capitaliza in soldul depozitului pentru urmatoarele 6 luni). Trimit pe MyBRD Contact sesizare si mi se răspunde ca email-urile de la acea adresa nu au valoare de sesizare desi este singurului mod de contactare în aplicația YouBRD destinată PF. Am insistat si pe la ora 16 locală sunt sunat de o "roboată" care după ce mă interoghează in vederea identificării imi transmite bomba: "scadenta depozitului este într-adevăr 2 august iar banii ii veti avea n cont după procesarea de EOD (închiderea zilei ) . La ora 23:05 cică s-ar fi creditat contul. Ii răspund că ca este un abuz si ca este o încălcare a scadentei. Fiind o zi de vineri voi considera prelungirea scadentei până luni 5 august., fapt pentru care am pretentia adaugarii dobanzii aferenta celor 3 zile calendaristice.. Nici o informatie privind impozitul retinut ba mai mult constat ca nu a fost scazut comisionul contului curent din dobanda impozitata, acest comision fiind un cost mai mult sau mai putin ascuns. Nu stiu ce experiențe ați avut cu BRD dar mie mi se pare ca cineva de la Trezo se ocupa cu niste "optimizari" ilegale. Poate in primul rănd direcția de control BNR ar trebui sa ii mai verifice din când in când. Poate imi explica cineva de la ei cum as putea sa imi plasez niste bani la ora 23:05 in conditiile in care dupa ora 15 sunt rejectate deschiderile de depozite iar la transferurile interbancare SEPA nici luni nu stiu daca as fi putut sa ii plasez pe Tradeville sau sa deschid alt depozit la altii.

03-08-2024

E Beca bad
Card de debit de la BCR

COMISIOANE ENORME PE NIMIC!!!

Daca as fi putut, nu as fi dat nici o stea!!! Este cea mai proasta banca posibilă!!! Evitați să vă deschideți cont la această bancă!!! Comisioane ENORME pentru nimic... Mi-au luat în 2 luni consecutiv 12 le pentru absolut nimic!! Nici măcar nu am folosit cardul (și nu e pt că nu l-am folosit, că nu îl folosisem de câteva luni bune, pt că mi l-au luat și a durat ceva timp să-l fac din nou, iar cand am refăcut cardul, s-au trezit ei să-mi ia comisioane. Nu mai spun că nu am putut să îmi activez cardul la bancomatul din cartier, a trebuit să merg in celălalt capăt al orașului sa mi-l activeze). Revenind, când am reușit și 3u in sfartis sa folosesc cardul, am scos niste bani. SI MI-AU LUAT COMISION 15 LEI !!!!!! Deși când am scos banii, pe ecranul bancomatului scria că tranzacția este de 0.00 RON. Deci evitați cat se poate BCR, daca nu vreți să aveți experiențe neplăcute cu comisioanele!! Este o banca de 2 lei!!!

02-08-2024

A UAndreea Urs
Credit nevoi personale de la GarantiBank

Personal cu grad de profesionalism 0.

Personal cu grad de profesionalism 0. Evitati pe cat se poate aceasta banca.

26-07-2024

C SCasian Stanciu
Probleme diverse de la CEC Bank

Am așteptat 2 ore pentru nimic

Am așteptat un interval de 2 ore, la un birou oficial pentru deschiderea unui cont bancar. La primul ghișeu am primit informația ca se poate deschide un cont de juniori și este posibilă eliberarea unui extras de cont. Când am ajuns la ghișeul unde doamna s-a mișcat extraordinar de lent mi-a transmis ca nu este posibila deschiderea și nici eliberarea unui extras de cont. Angajații sunt foarte dezinformați și vârsta își spune cuvântul, nu recomand.

25-06-2024

I CIulian Cojocaru
Card de debit de la GarantiBank

Cont blocat pentru neactualizare date

1. Cont blocat pentru neactualizare date, fara a fi anunțat că trebuie să fac actualizare. Am rămas fără un ban in buzunar pentru 24 ore. 2. Termen 60 zile la o contestație pentru că mi s-au luat bani din cont la magazin, dar la casa de marcat apărea tranzacție eșuată. 3. Am comision 0 la retragere ATM. Am observat după câteva luni că mi se reține comision . După câteva luni de certuri, mi s-au restituit banii. Concluzie: de evitat dacă nu vreți stres.

03-06-2024

I MIoan Muntean
Card de credit de la Cetelem

Jaf la drumul mare!!!!

Am luat un credit de la cetelem cu un card de 3000 de lei. am achitat ratele lunar timp de 5 ani și după 5 ani mi s-a spus că mai am de plată încă 1800 de lei.. Menționez că primele rate pe o perioadă de mai bine de un an au fost de 250 lei. Al doilea și al treilea an 200 lei, al patrulea an 150 lei și ultimul an în jur de 100 lei. Cum este posibil să mai am încă 1800 de lei de plată dacă am scos 750 de lei de pe cardul care conținea 3000 de lei? Hoție la cote maxime!!!! Chiar mă întreb, dacă nu vede nimeni aceste hoții?????

29-05-2024

M OMagdalena Olteanu
Card de debit de la CEC Bank

Bancomatul nu mi-a eliberat banii, dar s

Sunt10 zile de când bancomatul mi-a luat de pe card 700 RON, fără să îmi elibereze suma. Am făcut contestație, dar nu s-a întâmplat nimic.

24-05-2024

V Vladimir Gheorghe
Internet banking de la Banca Transilvania

Gramatică și profesionalism la BT

”Poți să acesezi NeoBT, doar dacă ai un cont deschis la Banca Transilvania.” Text pus aici prin copy-paste de pe pagina de asistenta logare NeoBT. ...........pentru clienți pretențioși.

13-05-2024

V Vladimir Gheorghe
Internet banking de la Banca Transilvania

Blocaje si dispret la NeoBT

Folosesc uzual NeoBT cu toate diletant-ismele acestui serviciu. Am incercat sa ma loghez azi dar nu am primit sms-ul pt logare. S-a mai intamplat inainte dar raspunsul lor telefonic a fost ca nu am eu semnal telefonc suficient de bun??? desi vobeam cu operatorul lor fara probleme. Astazi am incercat sa intru in chat-ul lor INO (parca asa l-au botezat); dupa ce robotul INTELIGENT m-a chestionat, identificat prin toate codurile, cnp-urile, CI scanat in fata camerei, video identificare a fetei, etc.etc. am primit un cod prin sms (nu pentru a ma loga la contul meu) ...si in final informatia VITALA ”pentru a va loga prin Neo BT la contul dvs. introduceti codul dvs. de logare (user name) si parola, dupa care introduceti codul primit prin sms” BINGO! ridicoli mai sunteti mai baieti si fete de la BT....bineinteles ca INO nu a uitat sa bage la sfarsit si ”ne bucuram ca v,am putut ajuta!” :))). Buuun, ...mi-am zis, hai sa incerc call center-ul. Sun pe unul din numere si surpriza.....raspunde o roboțică, bla,bla,bla,.....bla. Nu va mai retin,.... dupa aprox 25 de minute de muzica in background si ”va rugam asteptati ca sa va pastrati prioritatea”, ce sa vezi si sa paralizezi......”toti operatorii nostri sunt ocupati, va rugam sa reveniti, la revedere!” . Pe pagina lor de NeoBT timpul de asteptare la call center afisat era 16 min!!!, asa ca detaliu. Cred ca merg la medic si cu siguranta imi elibereaza un certificat cu care sa cer despagubiri de la aceasta institutie financiara incompetenta care isi dispretuieste clientii. Oricum nu va sfatuiesc sa va incurcati cu ei in afaceri....nu stiu altii cum sunt dar eu cand ma gandesc la Humulestii mei ...si la ce mai patesc si parintii mei cu CEC bank, ...parca totusi imi salta inima de bucurie ca nu am cont acolo....dar aia angajeaza nepoti si amante, au o scuza, sunt niste pârliți publici.......nu sunt THE GREAT BT. Și am incălecat pe-o șa și v-am spus povestea așa! Hristos a înviat!

13-05-2024

A FAndreea Frincu
Card de debit de la BT Leasing Transilvania

Dezamagire totala

Draga BT, Sunt extrem de dezamagita de cum îți instruiește angajații, nu e normal, in 2024, intr-o țara membra a UE, ca angajații tai, sa sara efectiv la clienți, in momentul in care sunt întrebați de un scaun, sunt o mămica nou întoarsă in România și tin sa te anunț ca abia am deschis cont la sucursala dumneavoastră, pe lângă faptul ca nu aveam in acel moment număr de Ro iar pe cel de UK am întâmpinat greutăți in a primi acel cod de verificare, singurul ajutor a fost o ridicare din umeri a colegului dumneavoastră când am întrebat ce pot face, și tot eu am venit cu sugestia de a adaugă ulterior un număr de România valid. Contul a fost deschis pe 25.04.2024 iar pana astăzi, 9.05.2024, când am încercat sa mi fac timp sa ajung iar la sucursala, nu am primit nici un semn ca as avea cardul gata. Nu asta a fost problema, am intrat și aveați 5-6 angajați și 3 clienți, după 5 minute nimeni nu a venit sa verifice ce problema am, însă am fost stupefiata de cum o angajata a dumneavoastră ii spune domnului pe care l asista, ca dacă tot are atâtea cerințe, de scaune, sa se ducă sa și deschidă cont in alta parte! Am rămas muta de uimire, cum ceilalți colegi au trecut cu vederea nesimtirea de a spune așa ceva, in gura mare, ca toată lumea sa vadă ce interesantă este dansa. Doamna este și însărcinată, sa i sugerați niște cursuri de respirație și meditație, ca i va dauna copilului, atâta răutate! Dacă nu as avea cu adevărat nevoie de un cont bancar, va asigur ca as retrage instant cererea de a avea siguranța banilor in mâinile a așa angajați! Domnul de la securitate a intrat dupa tot circul făcut de colegii și angajații dumneavoastră și când am întrebat un nume al angajatei care se poarta așa, sa pot face ce a tot strigat la domnul cu cererea de a fi așezat la o masa( deschidea cont pe pers juridică, cu siguranța durează puțin, ar fi putut fi dus la unul din birourile aflate in spate), sa i las un feedback pertinent, domnul care ma asista a început sa ridice vocea și sa fie agasat ca am întrebat de ceva ce nu ma privea, deși angajații dumneavoastră nu au aceasta problema, ci doar din partea noastră, a clienților se cere discreție. Rog ca pe viitor, in momentul in care tot primim mesaje ca sunteți fericiți ca am ales serviciile dumneavoastră sa i informați si pe angajați ca acestea sunt standarde normale, si e normal ca si un om din mediul rural sa fie tratat corect când vine si are o problema. Cu mine acolo, au început apoi sa i strige ca se plimba de la un ghișeu la altul, ceea ce denota din nou, grija lor fata de oamenii care vin cu o problema, e mai ușor sa tipi si sa te dai mare “doamna” decât sa ajuți. Aceeași angajata, a avut tupeul sa vina din spatele ghișeelor si sa mi abordeze copilul din cărucior fără acordul meu, dupa ce a avut așa comportament fata de alte persoane, sunt profund dezamagita si dezgustata de așa servicii! Am fost la sucursala din Calea Grivitei 395, profund dezamagita ca așa servicii mai sunt disponibile intr-o capitala europeană. Îți las acest mesaj, cam lung, in speranța ca va ajunge la cineva care sa l vadă si sa facă o mică diferența. Îți mulțumesc, Andreea F.

09-05-2024

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie