Vocea clientului BRD Finance - Card de credit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BRD Finance - Card de credit

15 Martie 2012

Am un card Daniel expert pe care vreau sa-l inchid si nu reusesc. Peste 2 zile plec din tara si nu ma intorc,curand. Am avut nenumarate probleme cu aceasta banca-BRD Finance. Am inapoiat bani mai multi decat trebuiau, din pacate nu am cum sa verific, am cerut de nenumarate ori sa mi se trimita extrasele de cont dar fara rezultat. Ultima oara cand am folosit cardul a fost prin anul 2009 iar persoana cu care am vorbit la telefon a spus ca de pe acest card s-au facut cumparaturi in 2010, ceea ce este exclus deoarece eu nu am fost in tara. Cardul a fost la mine si oricum era blocat deoarece aveam restante. Spre exemplu, in octombrie201, mi s-a spus ca mai am de achitat aprox. 1300 ron. In noiembrie 201, din greseala, mama mea a depus 2000 ron iar in ianuarie 2012 aflu cu stupoare ca datorez bancii 1027 ron. Am rambursat integral acest 1027 ron iar in februarie mama mea primeste un telefon de la BRD Finance si i se spune ca mai are o restanta de 300 ron pe care trebuie sa o achite urgent!!!!!!!!!! Ce spuneti de asta? Eu oricum sunt socata. Daca banca inregistreaza convorbirile pt. "imbunatatirea serviciilor" ar trebui sa faca niste verificari. Multumesc.

tatiana-camelia sitaru (Resita, Caras-Severin)

Raspunsul BRD Finance

BRD Finance a luat legatura cu doamna Tatiana Camelia Sitaru, in data de 15/03/2012, clarificand situatia prezentata si oferindu-i informatiile solicitate. BRD Finance, Departament Marketing

BRD Finance - Card de credit

16 Ianuarie 2012

Sunt in posesia unu card Dacia avantaj pe care l-am folositin dat de 17 martie 2011 utilizand suma de 424,02 RON.Am achitat la BRD in data de 15 Aprilie 2011 suma de 425,00 RON.Nu mi-a comunicat nimeni ca trebuie sa anunt achitarea sumei la BRD Finance si am aflat intamplator de la un alt client.Am utilizat din nou cardul cu ocazia ofertei pentru caucicuri de iarna si in data de 21 Noiembrie cand, am achitat prima rata la cauciucuri am anuntat si achitarea sumei folosite in martieAcum in data de 17 Ian 2012 cand am achitat a doua rata am anuntand plata si avand niste nelamuriri am fost anuntat ca am de platit in plus suma de 115 RON sum aparut ca dobanda la sum achitata in 15 aaprilie,Se poate lua dobanda la o suma achitata?La ce pot sa ma mai astept in continuare?.Va rog sa ma sfatuiti ce trebuie sa fac.In primul rand trebuie sa desfiintes\z cardul si pe urma?

Constantin Ardeleanu (Bacau, Bacau)

Raspunsul BRD Finance

Ca urmare a mesajului, BRD Finance a luat legatura cu domnul Ardeleanu Constantin in data de 27/01/2012, clarificand situatia prezentata si oferindu-i toate informatiile necesare/ solicitate. BRD Finance, Departament Marketing

BRD Finance - Card de credit

20 Iunie 2011

Am un card de credit de la BRD Finance care mi-a fost oferit odata cu achizitionarea unei masini dacia sandero pe care am cumparato cu banii jos.La cumparare mi-a fost oferit cardul si mi sa spus ca daca am sa folosesc cardul si o sa acumulez puncte o sa le pot folosi la revizii sau achizitionarea de piese sau accesorii pentru masina.La prima incercare de acest fel mi-sa spus ca nu mai au contract cu BRD Finance.Vreau sa renunt la acest card mai ales ca extrasele de cont nu sunt comforme cu chitantele pe care le am de la depuneri pe cardul respectiv. Din pacate operatorii nu raspund la telefoane pentru lamuriri iar dupa ce ma tine la telefon robotul pe cheltuiala mea cate 25 de minute nici macar nu raspund.

alexandru aldea (Busteni, Prahova)

BRD Finance - Card de credit

25 Ianuarie 2011

Buna ziua. Doresc si eu sa exprim experienta avuta cu un card de credit BRD Finance Dacia. Sunt extrem de nemultumit de cum isi trateaza clientii aceasta institutie. 1- pentru a realiza o legatura telefonica cu BRD Finance dureaza in medie 15-20 de minute (timp in care robotul iti spune cat de important este telefonul tau pentru ei (?) si sa astepti) 2- operatorii nu au nici cea mai mica pregatire (vorbesc cu o aroganta si o lipsa de profesionalism care pe mine ma sperie) 3- daca nu platesc exact la scadenta incep sa sune in zile si la ore de neinchipuit (sambata sau duminica la ora 9 sau 10 dimineata). Eu doresc sa rambursez anticipat restul de plata si sa termin orice fel de legatura cu aceasta firma (dar deocamdata nu reusesc sa-i prind la telefon, doar robotul pentru 15-20 de minute si renunt, pentru ca nu am atat timp de pierdut cu aceasta ignoranta a BRD Finance).

Cosmin Romosan (Cluj-Napoca, Cluj)

Raspunsul BRD Finance

Ca urmare a mesajului de mai jos, BRD Finance a luat legatura cu domnul Cosmin Romosan in data de 10.02.2011, clarificand situatia prezentata. BRD Finance

BRD Finance - Card de credit

28 Iulie 2010

Buna ziua, am un Card Rombiz care mi-a expirat in luna iunie 2010 si nu am observat. Intre timp, in luna iulie am depus o suma de bani in contul acestui card pe care nu o mai pot folosi momentan. Am discutat cu o doamna de la BRD Finance si mi-a zis ca trebuie mai intai sa mi se aprobe emiterea unui nou card datorita faptului ca am avut niste intarzieri de plata. Mentionez ca aceste intarzieri le-am inregistrat in perioada cand un membru al familiei a ramas fara serviciu si apoi o perioada mi-a fost greu sa ajung la zi cu plata. Dorinta mea este sa pot utiliza in continuare acest card, dar trebuie sa astept sa vad daca mi se aproba emiterea altuia. O zi buna.

Simona Stan (Slobozia, Ialomita)

Raspunsul BRD Finance

In urma mesajului doamnei Simona Stan, BRD Finance a clarificat situatia semnalata, clienta urmand sa primeasca un nou card. BRD Finance

BRD Finance - Card de credit

14 Iulie 2010

Am primit de la BRD Finance un card Rombiz. Am vazut ca au dobanda mica, motiv pt care l-am folosit. Eu nu am tinut evidenta banilor scosi de pe card, un grafic cu banii scosi si cu ratele platite nu am primit, motiv pt care am achitat 2 ani rate. Acum, fiind bugetara, nu am mai avut posibilitate, salariul meu scazand, si am ramas restanta cu 2 rate. Banca a dat contractul unei firme de recuperare care percepe comisioane foarte mari. Am facut un alt imprumut pentru a achita deoarece "m-au jecmanit" cei de la brd finance. Dar am sunat in doua zile consecutive la ei si am vorbit cu doua doamne si le-am cerut explicatii despre suma care mai e de plata. Acestea mi-au spus sume diferite. Ce sa mai inteleg? Pentru ca ei "fura"pe fata si nu au reprezentanta decat la bucuresti, intentionez sa vorbesc cu cineva capabil sa ma lamureasca si pe mine.

daniela girbea (Fagaras, Brasov)

Inapoi sus