Vocea clientului BRD Finance - Card de credit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BRD Finance - Card de credit

11 Ianuarie 2017

Am un card de cumparaturi in rate Mastercard la BRD FInance pentru care, la finalizarea celor 12 luni de plata, trebuia sa nu mai am rest de plata. Extrasul primit in decembrie imi spune ca am un sold neplatit de 410,83 lei. Nu am reusit sa contactez banca la telefonul dat pe site, sunt satula de robotul care ma pune in asteptare, pentru a mi se explica suma ramasa, nu imi raspunde nimeni nici la mailul pus la dispozitie si intre timp a mai trecut o luna de la solicitarea mea pe mail ( ca telefoanele le consider distractia mea)...As dori sa inchid cardul si sa imi vad de treburile mele, nu sa stau in asteptare la infinit. Eu stiu ca pentru banca plata la infinit doar a acelei sume minime de plata de care sunt informata prin SMS este solutia ideala, dar pentru mine nu! Doresc sa fiu contactata de banca pentru lamuriri

SANDA IONESCU (Hunedoara, Hunedoara)

BRD Finance - Card de credit

14 Octombrie 2014

LIPSA TRANSPARENTA A BANILOR DEPUSI PE CARD ,DEPUN LUNAR SI PRIMESC SOMATII CHIAR SI ADOUA ZI DUPA CE AM DEPUS BANII,LA TELEFON ASTEPT PINA SE GANDESTE ROBOTUL SI ORICUM NU ESTE IN STARE SA MA LAMUREASCA.AM SOLICITAT UN ISTORIC AL OPERATIUNILOR PE E-MAIL SI NU AM PRIMIT NIMIC.CRED CA NICI NU MAI IN SEAMA CINEVA,IAR LA TELEFON LA GENTIA UNDE MA OBTIUT CARDUL NU RASPUNDE NIMENI.TE UMPLI DE NERVI SI AM INDOIELI IN CEEA CE PRIVESTE CORECTITUDINEA ACESTEI INTITUTII FATA DE CLIENTI.FALSA AFIRMATIA CA VEI FI CONTACTAT IN CEL MAI SCURT TIMP.OARE CE INSEAMNA ACEASTA 1 ZI,DOUA,LUNI DE ZILE????

NICOLAE RAZVAN BODEA (Ploiesti, Prahova)

BRD Finance - Card de credit

13 Februarie 2014

Am si eu un card Dacia emis de BRD-Finance. Desi atunci cand am facut creditul pentru masina nu mi-a fost explicat ce si cum cu acest card l-am acceptat folosind ocazional cardul la plati online. Acum doresc sa renunt la acest card insa cu toate ca am depus suma necesara aducand cardul la 0 nu mi-a explicat nimeni cum se poate inchide acest cont/card. Am fost la o agentie BRD unde o domnita de la ghiseu mi-a spus ca nu este de competenta BRD GSG. E foarte ciudat deoarece cand am primit cardul l-am primit prin BRD GSG si nu am avut de-a face cu un functionar BRD Finance. Robotul si muzica nesfarsita de la call centerul BRD F chiar nu vreau sa o mai ascult... in fiecare luna am auzit atunci cand trebuia anuntata si telefonic plata ratei (a alta anomalie: platesti la BRD insa banii ajung la BRD F abia dupa 48 ore lucratoare!). In cazul in care nu anunti ca ai platit mai mult decat aveai rata cei de la BRD F nu se obosesc sa contabilizeze si ce ai platit in plus ci doar cat aveai trecut pe extras... (doar in Romania se poate asta :)) Desi este in 0 si nu mai genereaza costuri lunare, vreau sa stiu totusi cum pot scapa de acest card definitiv.

Florin-Corneliu Popa (Arad, Arad)

Raspunsul BRD Finance

Ca urmare a mesajului domnului Florin-Corneliu Popa, BRD Finance a luat legatura cu acesta, aducand lamuririle necesare pentru situatia semnalata.

BRD Finance - Card de credit

10 Ianuarie 2013

In luna decembrie 2012 am efectuat o refinantare prin BANCPOST si am achitat integral suma de 6000 lei prin ordin de plata din 28.12.2012 si care reprezenta limita de creditare la cardul meu DACIA pe o folosisem de pe acest card. Urmare acestui lucru am cerut sa mi se inchida contul si sa mi se inainteze o adeverinta(act) din care sa rezulta ca intre parti nu mai sunt obligatii inaintand in acest si o cerere in data de 07.01.2013. Am sunat in mai multe randuri si am ascultat multa muzica pana intram in legatura cu un operator sau un consilier si nici pana la aceasta data nu am intrat in posesia acestui act cu toate ca initial am cerut sa i-mi fie inaintat prin email.Despre eliberarea acestui act mi s-a mai spus ca trebuie sa astept pana la 30 de zile ca asa prevede legislatia!!!! Nu stiu daca aceasta este politica bancii sau daca conducerea habar nu are de ce fac functionarii in aceasta banca. Am fost client vechi si totdeauna chiar daca costurile si dobanda au fost mari eu m-am achitat de obligatiile contractuale si nu inteleg de ce cealalta parte(banca) nu se comporta la fel. In situatia mea chiar nu inteleg si de ce nu ne putem intelege amiabil si de ce este necesar sa ma adresez ANPC-ului sau vreune alte i instante.

ION PETRICA (Videle, Teleorman)

BRD Finance - Card de credit

01 Noiembrie 2012

mi-e teama sa mai am de-a face cu brd,daca sefii dvs fura in halul asta,noi la ce sa ne-asteptam,avem salariul pe card?

ELENA TINCU (Busteni, Prahova)

BRD Finance - Card de credit

27 Martie 2012

Am avut un card de credit prin care plateam lunar rate catre BRD Finance... dupa terminarea achitarii intregei sume datorate conform desfasuratorului am fost la sediu BRD Finance din Ploiesti, din Carrefour dorind sa inchid contul... dupa ce angajatul de acolo a sunat si a verificat situatia mea m-a anuntat ca BRd-ul are sa-mi inapoieze aproape 500RON deoarece am platit mai mult decat trebuia (eu in fiecare luna am rotunjit in plus suma care o datoram)... si foarte amabili m-au anuntat ca la voi primi prin posta o scrisoare prin care voi fi anuntata sa ma prezint la o sucursala BRD pentru a intra in posesia banilor mei... Au trecut aproape doua luni si nu am primit nici un semn!!!!! Daca eram eu datoare la BRD cu siguranta primea hartii si tot felul de scrisori cum ca datorez bani bancii, dar invers e liniste si pace.... Este corect?! Nu recomand nimanui sa apeleze la serviciile BRD Finance! E bataie de joc!

Andra Balaita (Ploiesti, Prahova)

Raspunsul BRD Finance

Ca urmare a mesajului din data de 27 martie 2012, BRD Finance a luat legatura cu doamna Andra Balaita, clarificand situatia prezentata. Reprezentantii BRD Finance

Inapoi sus