top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre card de credit BRD Finance

Card de credit BRD Finance

Scor: 2 | 21 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BRD Finance
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    E TELENA TINCU
    Card de credit de la BRD Finance

    mi-e teama sa mai am de-

    mi-e teama sa mai am de-a face cu brd,daca sefii dvs fura in halul asta,noi la ce sa ne-asteptam,avem salariul pe card?

    01-11-2012

    A BAndra Balaita
    Card de credit de la BRD Finance

    Am avut un card de credi

    Am avut un card de credit prin care plateam lunar rate catre BRD Finance... dupa terminarea achitarii intregei sume datorate conform desfasuratorului am fost la sediu BRD Finance din Ploiesti, din Carrefour dorind sa inchid contul... dupa ce angajatul de acolo a sunat si a verificat situatia mea m-a anuntat ca BRd-ul are sa-mi inapoieze aproape 500RON deoarece am platit mai mult decat trebuia (eu in fiecare luna am rotunjit in plus suma care o datoram)... si foarte amabili m-au anuntat ca la voi primi prin posta o scrisoare prin care voi fi anuntata sa ma prezint la o sucursala BRD pentru a intra in posesia banilor mei... Au trecut aproape doua luni si nu am primit nici un semn!!!!! Daca eram eu datoare la BRD cu siguranta primea hartii si tot felul de scrisori cum ca datorez bani bancii, dar invers e liniste si pace.... Este corect?! Nu recomand nimanui sa apeleze la serviciile BRD Finance! E bataie de joc!

    27-03-2012

    Răspuns BRD Finance

    Ca urmare a mesajului din data de 27 martie 2012, BRD Finance a luat legatura cu doamna Andra Balaita, clarificand situatia prezentata. Reprezentantii BRD Finance

    T Statiana-camelia sitaru
    Card de credit de la BRD Finance

    Am un card Daniel expert

    Am un card Daniel expert pe care vreau sa-l inchid si nu reusesc. Peste 2 zile plec din tara si nu ma intorc,curand. Am avut nenumarate probleme cu aceasta banca-BRD Finance. Am inapoiat bani mai multi decat trebuiau, din pacate nu am cum sa verific, am cerut de nenumarate ori sa mi se trimita extrasele de cont dar fara rezultat. Ultima oara cand am folosit cardul a fost prin anul 2009 iar persoana cu care am vorbit la telefon a spus ca de pe acest card s-au facut cumparaturi in 2010, ceea ce este exclus deoarece eu nu am fost in tara. Cardul a fost la mine si oricum era blocat deoarece aveam restante. Spre exemplu, in octombrie201, mi s-a spus ca mai am de achitat aprox. 1300 ron. In noiembrie 201, din greseala, mama mea a depus 2000 ron iar in ianuarie 2012 aflu cu stupoare ca datorez bancii 1027 ron. Am rambursat integral acest 1027 ron iar in februarie mama mea primeste un telefon de la BRD Finance si i se spune ca mai are o restanta de 300 ron pe care trebuie sa o achite urgent!!!!!!!!!! Ce spuneti de asta? Eu oricum sunt socata. Daca banca inregistreaza convorbirile pt. "imbunatatirea serviciilor" ar trebui sa faca niste verificari. Multumesc.

    15-03-2012

    Răspuns BRD Finance

    BRD Finance a luat legatura cu doamna Tatiana Camelia Sitaru, in data de 15/03/2012, clarificand situatia prezentata si oferindu-i informatiile solicitate. BRD Finance, Departament Marketing

    C AConstantin Ardeleanu
    Card de credit de la BRD Finance

    Sunt in posesia unu card

    Sunt in posesia unu card Dacia avantaj pe care l-am folositin dat de 17 martie 2011 utilizand suma de 424,02 RON.Am achitat la BRD in data de 15 Aprilie 2011 suma de 425,00 RON.Nu mi-a comunicat nimeni ca trebuie sa anunt achitarea sumei la BRD Finance si am aflat intamplator de la un alt client.Am utilizat din nou cardul cu ocazia ofertei pentru caucicuri de iarna si in data de 21 Noiembrie cand, am achitat prima rata la cauciucuri am anuntat si achitarea sumei folosite in martieAcum in data de 17 Ian 2012 cand am achitat a doua rata am anuntand plata si avand niste nelamuriri am fost anuntat ca am de platit in plus suma de 115 RON sum aparut ca dobanda la sum achitata in 15 aaprilie,Se poate lua dobanda la o suma achitata?La ce pot sa ma mai astept in continuare?.Va rog sa ma sfatuiti ce trebuie sa fac.In primul rand trebuie sa desfiintes\z cardul si pe urma?

    16-01-2012

    Răspuns BRD Finance

    Ca urmare a mesajului, BRD Finance a luat legatura cu domnul Ardeleanu Constantin in data de 27/01/2012, clarificand situatia prezentata si oferindu-i toate informatiile necesare/ solicitate. BRD Finance, Departament Marketing

    A Aalexandru aldea
    Card de credit de la BRD Finance

    Am un card de credit de

    Am un card de credit de la BRD Finance care mi-a fost oferit odata cu achizitionarea unei masini dacia sandero pe care am cumparato cu banii jos.La cumparare mi-a fost oferit cardul si mi sa spus ca daca am sa folosesc cardul si o sa acumulez puncte o sa le pot folosi la revizii sau achizitionarea de piese sau accesorii pentru masina.La prima incercare de acest fel mi-sa spus ca nu mai au contract cu BRD Finance.Vreau sa renunt la acest card mai ales ca extrasele de cont nu sunt comforme cu chitantele pe care le am de la depuneri pe cardul respectiv. Din pacate operatorii nu raspund la telefoane pentru lamuriri iar dupa ce ma tine la telefon robotul pe cheltuiala mea cate 25 de minute nici macar nu raspund.

    20-06-2011

    C RCosmin Romosan
    Card de credit de la BRD Finance

    Buna ziua. Doresc si eu

    Buna ziua. Doresc si eu sa exprim experienta avuta cu un card de credit BRD Finance Dacia. Sunt extrem de nemultumit de cum isi trateaza clientii aceasta institutie. 1- pentru a realiza o legatura telefonica cu BRD Finance dureaza in medie 15-20 de minute (timp in care robotul iti spune cat de important este telefonul tau pentru ei (?) si sa astepti) 2- operatorii nu au nici cea mai mica pregatire (vorbesc cu o aroganta si o lipsa de profesionalism care pe mine ma sperie) 3- daca nu platesc exact la scadenta incep sa sune in zile si la ore de neinchipuit (sambata sau duminica la ora 9 sau 10 dimineata). Eu doresc sa rambursez anticipat restul de plata si sa termin orice fel de legatura cu aceasta firma (dar deocamdata nu reusesc sa-i prind la telefon, doar robotul pentru 15-20 de minute si renunt, pentru ca nu am atat timp de pierdut cu aceasta ignoranta a BRD Finance).

    25-01-2011

    Răspuns BRD Finance

    Ca urmare a mesajului de mai jos, BRD Finance a luat legatura cu domnul Cosmin Romosan in data de 10.02.2011, clarificand situatia prezentata. BRD Finance

    S SSimona Stan
    Card de credit de la BRD Finance

    Buna ziua, am un Card Ro

    Buna ziua, am un Card Rombiz care mi-a expirat in luna iunie 2010 si nu am observat. Intre timp, in luna iulie am depus o suma de bani in contul acestui card pe care nu o mai pot folosi momentan. Am discutat cu o doamna de la BRD Finance si mi-a zis ca trebuie mai intai sa mi se aprobe emiterea unui nou card datorita faptului ca am avut niste intarzieri de plata. Mentionez ca aceste intarzieri le-am inregistrat in perioada cand un membru al familiei a ramas fara serviciu si apoi o perioada mi-a fost greu sa ajung la zi cu plata. Dorinta mea este sa pot utiliza in continuare acest card, dar trebuie sa astept sa vad daca mi se aproba emiterea altuia. O zi buna.

    28-07-2010

    Răspuns BRD Finance

    In urma mesajului doamnei Simona Stan, BRD Finance a clarificat situatia semnalata, clienta urmand sa primeasca un nou card. BRD Finance

    D Gdaniela girbea
    Card de credit de la BRD Finance

    Am primit de la BRD Fina

    Am primit de la BRD Finance un card Rombiz. Am vazut ca au dobanda mica, motiv pt care l-am folosit. Eu nu am tinut evidenta banilor scosi de pe card, un grafic cu banii scosi si cu ratele platite nu am primit, motiv pt care am achitat 2 ani rate. Acum, fiind bugetara, nu am mai avut posibilitate, salariul meu scazand, si am ramas restanta cu 2 rate. Banca a dat contractul unei firme de recuperare care percepe comisioane foarte mari. Am facut un alt imprumut pentru a achita deoarece "m-au jecmanit" cei de la brd finance. Dar am sunat in doua zile consecutive la ei si am vorbit cu doua doamne si le-am cerut explicatii despre suma care mai e de plata. Acestea mi-au spus sume diferite. Ce sa mai inteleg? Pentru ca ei "fura"pe fata si nu au reprezentanta decat la bucuresti, intentionez sa vorbesc cu cineva capabil sa ma lamureasca si pe mine.

    14-07-2010

    A NAURELIAN NAN
    Card de credit de la BRD Finance

    La data de 30.03.2010 a

    La data de 30.03.2010 am fost contactat telefonic de doamna Cristina ZINCA de la BRD finance si am discutat in legatura cu reclamatia pe care am facut-o la 26.03. 2010. Vreau sa multumesc pentru amabilitatea pe care a dovedit-o domnia sa, precum si a precizarilor pe care mi le-a adus. In acest context,dupa cum am si presupus, ceea ce mi s-a intamplat a fost numai un incident nefericit, iar BRD finance ramane o institutie serioasa. Cu stima, Aurelian NAN

    31-03-2010

    A NAURELIAN NAN
    Card de credit de la BRD Finance

    Regretabil ca, subsemnat

    Regretabil ca, subsemnatul, am avut o experienta asemanatoare ca a domnului Gabriel Abuzatoaie, pe care a semnalat-o la 25.10.2010. In continuare va prezint patania mea:la data de 08.03.2010, am avut o interventie tehnica la autoturismul ce-l detin, efectuata la IPSO Otopeni (serviciile acestei Societati fiind prompte si de calitate),fiind client BRD finance, evident,am achitat contravaloarea lucarii(2.473 lei)prin cardul ce-l detin. Ca cetateanul caruia ii place sa-mi achit obligatiile ce le am fata de institutii, la data de 24.03.2010, in jurul orelor 10.00,am alimentat cardul BRD finance, la Subcursala BRD P-ta Victoriei Bucuresti, cu suma de 2.550 lei si-am intrebat casiera daca, aceasta suma, va fi transferata in cont pana cel tarziu la 25.03.a.c.; fiindca la data de 26.03.2010 sunt planificat la IPSO Otopeni pentru revizia autoturismului si intentionez sa platesc cu acel card. La 26.03.2010 la ora 7.30 m-am prezentat la IPSO Otopeni unde revizia masinii ar fi durat pana in jurul orelor 10.00. La rugamintea mea, ca am probleme la serviciu, prin amabilitatea care-i caracterizeaza, la ora 9.30 revizia a fost efectuata. Cand m-am dus la caserie pentru a achita contravaloarea serviciilor, nu mica mi-a fost mirarea, sa mi sa spuna ca nu am bani pe card. Prin bunavointa doamnei casiere, aceasta a luat legatura la BRD finance, cu multa greutate s-a putut intra in contact cu dumnealor datorita sistemului robotizat al legaturilor telefonice si care, cu toata rabdarea pe care o ai, este innebunitor. Cu chiu cu vai, o operatiune de plata cu cardul, care, de regula, nu dureaza nici un minut, datorita modului de lucru al acestei banci, "bunavointei" personalului, pe mine m-a "costat"(din timpul meu) o simpla plata cu cardul - 40 minute. Ma gandesc, in ce masura sa mai raman clientul dumnealor? Dat fiind timpul pierdut, nervii pe care mi i-au facut,toate, cu pretul sanatatii mele?!

    26-03-2010

    Răspuns BRD Finance

    Ca urmare a mesajului domnului Aurelian Nan, BRD Finance a luat legatura cu acesta clarificand problema si aducand lamuririle necesare privind situatia semnalata. BRD Finance

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie