Vocea clientului Alpha Bank - Internet banking

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Alpha Bank - Internet banking

07 Martie 2016

Detin aplicatia internet banking de la Alpha bank si nu sa actualizat de vreo zece zile, si am avut nenorocul sa doresc sa achizitionez ceva si sa imi spuna ca am fonduri insuficiente ,cand aplicatia imi arata ca am de patru ori suma respectiva. Foarte nemultumit. Cand am incercat sa sun la consilieri,m-au pasat de la un consilier la altul,ca nu ei se ocupa.

Vasile Elek (Baia Mare, Maramures)

Alpha Bank - Internet banking

02 Februarie 2010

Astept de 3-4 luni transmiterea datelor contului online de la ploiesti catre filiala sector 6 bucuresti... Nici un raspuns la "reclamatia" trimisa catre mail-ul alpha bank de pe site. In plus nu exista pe site o adresa/un mail/ nr de telefon pentru clientii nemultumiti de serviciile oferite.

Ionut Cruceru (Bucuresti, Bucuresti)

Alpha Bank - Internet banking

09 Ianuarie 2010

si eu am patit-o cu o plata refuzata transmisa prin aplicatia internet banking alpha, insa, sunand la call center, unde o operatoare draguta (cu toate ca eu eram isterica) mi-a explicat cum pot verifica motivul pentru care mi-a fost refuzata ...alesesem contul gresit! chiar mi-a parut rau, puteam sa fiu putin mai atenta..

Dinu Lelia (Bucuresti, Bucuresti)

Alpha Bank - Internet banking

21 Decembrie 2009

Sunt angajata in cadrul unei companii care este client Alpha Bank. Eram multumiti de ei pana cand si-au schimbat sistemul de internet banking. Oameni buni, nu inteleg nici pana in ziua de azi de ce au schimbat ceva care mergea f bine in ceva care are numai erori si care se misca foarte greu. Ca si banca, este inadmisibil sa iti pierzi credibilitatea, Alpha Bank asta a facut. Au diferite erori, plati utilitati sunt refuzate asa pur si simplu, \"dintr-o eroare din sistem\", si nu doar o data, si platim penalitati din cauza lor. Apoi ma trezesc ca de pe cardul de debit dispare o mare suma, vreo 1500 RON ca si dobanda. Sun la ei (nu mai zic sa ca sun zile intregi si nu raspunde nimeni la asistenta) si imi spun ca dintr-o eroare au retras suma aceea, dar ca au pus-o la loc. PROBLEMA era ca nu aparea pe extras. Adica ei au facut miscari pe contul firmei, dar pe extras nu le apare, iarasi dintr-o eroare. M-am saturat pana in gat de sistemul lor de r***t, numai probleme mi-au creat, acum trebuie sa le verific fiecare foaie de extras, fiecare plata, ca cine stie ce eroare au mai avut si a fost refuzata. O sa insist sa schimbam banca, nu se mai poate asa. Multumesc

Loredana Podarascu (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus