Vocea clientului Alpha Bank - Card de debit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Alpha Bank - Card de debit

20 Iunie 2017

Dna Luiza Craciun din sucursala Curtea de Arges are un ton arogant ,tipa si are tupeul sa mi spuna ca trebuie sa fac o plata nedorita fortat,in conditiile in care am facut o cerere de refuz la plata pe care dansa nu a inregitrat o.800 lei minus,nu are un raspuns,bani pierduti

Simona Vasilica (Curtea de Arges, Arges)

Alpha Bank - Card de debit

08 Decembrie 2016

Putine sucursale care sa vina in ajutorul si beneficiul clientilor. De asemenea, moduri greoaie de interactiune si acces la servicii (vezi schimbarile de parola pentru internet banking, aflarea codului iban, ridicarea unui card dintr-o anume sucursala, call center-ul care nu poate oferi mai deloc informatii dupa ora 16,relatia cu clientii a acestei banci este deplorabila: trebuie sa-i sun eu de 2 ori, de fiecare data imi promit ca ma recontacteaza pentru o simpla confirmare de mutare a unui card dintr-o agentie in alta...

Delia Chi (Bucuresti, Bucuresti)

Alpha Bank - Card de debit

16 Septembrie 2009

Am fost astazi la Alpha Bank (Slobozia) sa alimentez un card de debit. Una din doamne, statea la barfa. M-am dus la cealalta, i-am explicat ca vreau sa alimentez un card, m-a trimis la ghiseu unde am aflat ca trebuia sa ma intorc la \"doamnele\" ca sa imi completeze un formular... Mi-am dat seama ca a doua doamna, mai in varsta, e dusa cu pluta...am zis sa astept la prima...cum era ocupata...m-am intors peste 20 de minute. Cand in final am avut onoarea sa ajung pe scaun, in fata ei, suna telefonul...Am stat 20 de minute pentru ca \"doamna\" isi rezolva probleme de contabilitate. Am plecat. Pana astazi nu am mai vazut atata nesimitire si nepasare fata de clienti.

Rina Daniela (Slobozia, Ialomita)

Inapoi sus