top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Aedificium Banca pentru Locuinte

Aedificium Banca pentru Locuinte

Scor: 1.6 | 90 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Aedificium Banca pentru Locuinte
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    D RDorin Robea
    Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

    Buna ziua, Sunt total

    Buna ziua, Sunt total nemultumit de faptul ca se schimba regulile in timpul jocului, adica am incheiat un contract in anumite conditii, ca de fapt sa fie incalcate prevederile initiale ale contractului, prevederi care stipulau clar ca la rezilierea dupa 5 ani de la incetarea contractului se va acorda prima de stat. Doresc sa intru in grupul deschis pentru a actiona in instanta in vederea obtinerii drepturilor cuvenite. Numarul de telefon este: 0726779550 Dorin Robea Va multumesc.

    14-10-2020

    G Pgabriel ciprian pana
    Prima de la stat de la Aedificium Banca pentru Locuinte

    Buna ziua. S-a constitu

    Buna ziua. S-a constituit vreun grup pentru a da in judecata BCR sau Aedificium banca pt locuinte in legatura cu neacordarea primei de stat?

    23-06-2020

    M MMarcel Miron
    Banca pentru locuinte de la Aedificium Banca pentru Locuinte

    Aceasta banca prin toate

    Aceasta banca prin toate mijloacele isi dezinformeaza clientii. Azi aflu ca am cotizat mai putin de 5 ani cand eu stiu ca am cotizat 5 ani. Este o banca fantoma, m-am dus pentru toate tranzactiile la Raffeissen Bank unde nici un angajat nu stia nimic niciodata, nici un angajat nu a putut sa dea nici o informatie nici o explicatie, nici un ajutor si nu am putut 5 ani sa iau legatura cu nici un angajat al aceste banci fantoma.. Eu voi da in judecata banca pentru lipsa totala de informare a clientilor. Este o bataie de joc.Stiu raspunsul bancii, dat in bataie de joc:stimate client te rog sa apelezi la info@...... Dupa ce am cotizat 5 ani la Banca pentru locuinte, in bataie de joc mi se cere acum sa trimit actele prin care sa demonstrez ca am cotizat. Banca a pierdut actele? Banca nu tine nici o evidenta? Mai mare bataie de joc nu exista. Trebuie sa ne adunam toti cei tepuiti de fosta RBL , actuala Aedificium si sa-i dam in judecata inclusiv la Curtea pt Drepturile Omului si aceasta banca fantoma sa dispara.Eu am muncit acest bani si am primit mai putin decat am depus.Sa va fie rusine, voua care va bateti joc de economiile noastre, de banii nostrii munciti. Sunteti ultimii oameni ca valoare, din Romania.

    04-05-2020

    Răspuns Aedificium Banca pentru Locuinte

    Stimate domnule Miron, Regretam situatia creata, independent de vointa noastra, si dorim sa va asiguram ca ABL face toate demersurile necesare pentru a apara drepturile clientilor sai. Mentionam ca plata primei de stat va fi efectuata de indata ce ministerul de resort va decide reluarea platilor programului primelor de stat pentru economisirea si creditarea in sistemul locativ, cu respectarea dispozitiilor legale in vigoare. Intelegem ca ati fost contactat de colegii nostri si va rugam sa ne scrieti pe adresa de email info@railoc.ro sau sa ne sunati la numarul de telefon 021.2333.000 pentru orice detalii sau informatii suplimentare, Multumim, Echipa ABL

    S NSultana Negrea
    Banca pentru locuinte de la Aedificium Banca pentru Locuinte

    Buna ziua, Am incheiat

    Buna ziua, Am incheiat un contract cu ei in 2014 cu scadent? in decembrie 2019 si pana acum am primit doar o prima. Cei de la BCR mi-au spus faptul ca celelalte prime nu se mai aloca deoarece Statul Roman nu a respectat reglementarile din contract. Îns? BCR a încasat de la noi comisionul de 450 lei la încheierea contractului. BCR, iti amintesc faptul ca eu am incheiat un contract cu tine si nu cu Statul Roman. Daca exista un grup al celor care au aceeasi problema, va rog sa ma contacta?i. Propun sa ne unim ?i sa ac?ion?m banca in instan?a ! Sultana

    15-11-2019

    V GViorel Grigore
    Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

    Buna ziua, Am incheiat

    Buna ziua, Am incheiat 3 Contracte de economisire-creditare cu RBL in anul 2015 prin Raiffeisen Banck, sucursala Valea Cascadelor Selgros, sector 6, Bucuresti. Contractele au fost pe numele meu, Grigore Viorel si a celor 2 copii, XXX (5 ani in 2015) si XXX (3 ani in 2015), la insistentele si recomandarea produsului de Doamnei Director de sucursala. Principalele probleme pe care le expun mai jos sunt urmatoarele: 1. Nu am primit nimic de la RBL pana la aceasta data adica astazi 27.10.2019 nici un extras de cont prin corespondenta(adresa de domiciliu si adresa de corespondenta specificate in contracte)sau e-mail(xxxxxxx); 2. Nu am fost informat, notificat in scris de RBL pe cele 3 cai de comunicare(domiciliu, adresa de corespondenta si e-mail) despre situatia celor 3 contracte de economisire-creditare. 3. Am fost informat doar verbal de D-na Directoare de Sucursala si de angajatii acesteia cum ca, situatia este sub control si sa continuam derularea celor 3 contracte. 4. In data de 01.10.2019 am depus conform celor 3 contracte FIXPAY incheiate cu Raiffeisen Bank S.A. sucursala Valea Cascadelor(Selgros), sector 6, Bucuresti, suma de 600 lei(3 contracte x 200 lei contract) in contul curent Raiffesen Bank. 5. In data de 15.10.2019, au fost trimis banii catre cele 3 conturi RBL; 6. In data de 17.10.2019, au fost retrimisi banii din cele 3 conturi inapoi in contul curent la care a fost aplicat un Comision de 5 lei pentru fiecare tranzactie adica in total 15 lei; 7. Am inceput sa sun la telefonul 021 233 3000 pentru a cere mai multe detalii privind aceasta nelamurire. 8. Am vorbit cu M. R., B. R. si multi altii pe care nu i-am notat in agenda si au invocat o gramada de motive pentru a nu primi informatiile de care am nevoie(ex. sub pretext ca parola infotel e gresita, eu avand aceeasi parola infotel pentru cele 3 contracte); 9. In data de 25.10.2019 am ajuns la Banca Raiffesen Bank Sucursala Valea Cascadelor, sector 6, Bucuresti pentru a afla mai multe detalii. 10. Am gasit intelegere la o D-na pentru a primi pentru prima data un extras de cont pe numele meu Grigore Viorel cu toate tranzactiile; 11. In data de 20.09.2019 pe extras apare Rambursare sume la coloana de debit, impozit pe dobanda si stupoare totala Sold la data emiterii extrasului de cont, adica 25.10.2019, zero = 0 lei; Adica sa inteleg ce? Ca banii mei economisiti au fost transferati, Unde? si cu ce drept au fost transferati? 12. Nu am primit nici acum, cele 2 extrase de la cei 2 copii; 13. Am intrebat: De ce apare soldul pe zero si raspuns de Director cum ca au fost transferati intr-un cont de unde imi va rambursa Banii dupa ce completez o cerere de reziliere; 14. Unde sunt notificarile de la RBL pentru Rezilierea celor 3 Contracte? care trebuiau transmise prin Adresa de domiciliu sau Adresa de corespondenta sau e-mail; 15. In data de 26.10.2019, ora 12, am fost din nou la Raiffesen Bank sucursala Valea Cascadelor si am discutat cu D-na Director si cu D-na Z. S. care a si incheiat contractele insa am ramas surprins de atitudinea sfidatoare, rece si foarte nestiutoare a situatiei; Redau: Nu avem acces la aplicatia RBL si nu putem sa va ajutam cu mai nimic. Am spus: Cum dvs. ca Director nu aveti acces la aplicatia RBL? NU, doar angajatii mei au acces insa revenit luni 28.10.2019, pentru a depune cele 2 cereri de Reziliere. Una a fost acceptata celelalte 2 fiind gresite din punctul de vedere al Directorului; 16. Am cerut un formular de Cerere de Reziliere si nu a putut sa ma ajute pentru ca nu are acces. Penibil! Doar cam atat insa D-na Director nu este angajata sa rezolve probleme clientilor ci doar sa Pacaleasca si sa te trimita la altii sa rezolvi problema; Precizez ca sunt client Raiffesen Bank din 2013 cand am contract un Credit de nevoi personale in valoare de 7 000 lei si am fost si sunt un client al aceste banci, nu am avut intarzieri, am rulat peste 60 000 lei prin aceasta Banca insa D-na Director nu are nici un istoric client. Va multumesc pentru ca am posibilitatea sa scriu aici si sper ca o persoana cu Responsabilitate si cu Respect fata de client sa rezolve aceasta problema!

    27-10-2019

    S Cspataru cecilia
    Banca pentru locuinte de la Aedificium Banca pentru Locuinte

    Cea mai proast? experien

    Cea mai proast? experien?? de pân? acum.Nu recomand aceast? banca . Am fost fraierit?. Nu am primit nimic si cei de la filiala din localitate dau din umeri. Mi-au dat un numar de telefon care nu raspunde. Am facut credit de economisire pe minor cu virarea alocatiei de plasament timp de 11 ani si la sfarsit cand a devenit major si am solicitat banii m-am trezit cu o suma pe trei sferturi fata dec?t trebuia plus ca restul e nul.Halal banca. Nu mai spun de comisioane le care sunt f. mari comparativ cu alte banci. RU?INE. Am s? fac b?ncii o campanie negativ? pe viitor.

    02-10-2019

    Răspuns Aedificium Banca pentru Locuinte

    Stimata doamna, Ne pare rau pentru experienta neplacuta pe care ati avut-o. Pentru va putea oferi informatii detaliate legate de contul dvs. de economisire-creditare, va rugam sa ne transmiteti un e-mail pe adresa info@railoc.ro pentru a fi contactata de catre un coleg.

    G CGica Calugaru
    Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

    RBL a refuzat sa imi ach

    RBL a refuzat sa imi achite comisioanele aferente contractelor incheiate prin SCP si pentru care am investit timp si bani. Rusinos dar sanatos pt. dumnealor.

    14-06-2019

    I NIon Neculcea
    Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

    Buna ziua Revin ca urma

    Buna ziua Revin ca urmare a raspunsului bancii de a nu face nimic timp de mai bine de un an,. Am deschis un cont pe facebook pentru a vedea cat de multi putem sa ne adunam https://www.facebook.com/Reiffeisen-Banca-Pentru-Locuinte-Actiune-Tribunal-817303431981096/?modal=admin_todo_tour Acest coment se adreseaze celor care au patit acelasi lucru ca mine, impreuna poate reusim sa facem ceva

    18-03-2019

    P Opetruta oncioiu
    Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

    Nici m?car nu m-au anun?

    Nici m?car nu m-au anun?at de termenul de încetare al contractului. Subscriu la grupul care se organizeaza pt. o ac?iune în instan??. Eu am dorit sa deschid acum 5 ani un cont de economi pentru fiul meu ?i un operator al b?ncii mi-a recomandat acest RBL. Ru?ine, poate au ?i ei copii.

    24-07-2018

    C Ccristian-vasile cucu
    Prima de la stat de la Aedificium Banca pentru Locuinte

    Buna ziua, In anul 2015

    Buna ziua, In anul 2015 am deschis un cont la RBL , in care am depus suma de 4500lei , In anul 2018 cand am solicitat un extras de cont am avut surpriza sa constat ca banca a retras toate comisioanele posibile, dar sa vireze prima de a sta NU. Am soliciat un punct de vedere al banci cu privire la acest aspect, raspunsul fiind ca nu a virat banii statul prin Ministerul Dezvolatarii. Dragi colaboratori , eu am contract cu banca nu cu statul. Voi sesiza ANPC, si in functie de raspuns voi reveni cu o postare.

    24-07-2018

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie