top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

A FAlexandra Falota
Probleme diverse de la BRD

Am fost sa depun bani in

Am fost sa depun bani in cont. Merg la robotel, robotelul nu mergea, m-am asezat la rand si astept. Am asteptat 15 minute si cand vine randul meu se trezeste o angajata sa o cheme de domnisoara ca sa o ajute la robotel. Imi spune sa astept si ea scoate seifu ca dupa 10 minute de asteptat sa termine ce a rugat-o colega, sa imi spuna sa ma duc sa stau la celalalt rand. Lipsa de respect!! Eram singura la rand nu mai era nimeni in spatele meu. Nu cred ca era greu sa isi faca treaba sa lucreze cu clientul, adica eu si dupa sa isi vada de treburile ei. Incep sa angajeze persoane care nu stiu sa lucreze, nu vor sa lucreze si nu stiu sa se comporte. Pana la urma le faceam un serviciu le dadeam bani, imi alimentam contul. Lipsa de respect si profesionalism total. Am iesit din banca vorbind singura ca nu se face asa, am fost la alta banca in alt cartier din cauza lor.

26-06-2018

F FFlorentina Florentina
Cont de economii de la BCR Banca pentru Locuinte

Nu mi-am primit prima de

Nu mi-am primit prima de la stat pe ultimii 2 ani. Foarte dezamagitor,sunt foarte nemultumita ca dupa 5 ani sa primesc mai putin. Rusineee. Faceti ceva...in sensul asta. Pentru ca daca eu ma imprumutam la banca si nu plateam eram executata...o sa dau in judecata sa imi recuperez banii.

26-06-2018

F IFlorina Ivancea
Credit nevoi personale de la TBI Credit

Buna ziua! As avea si eu

Buna ziua! As avea si eu o mica intrebare...Oare acesti oameni blocheaza numerele de la care sunt apelati , de nu raspund??? Am facut un credit in data de 15.12.2017 pe 6 luni, am platit in jur de 300 de lei, in data de 15 a lunii, iar la ultima rata am platit chiar pe 15 si a doua zi primesc mesaj pe telefon ca am restanta. Am sunat si le am spus ca am terminat cu ratele si vreau sa inchid contractul, am completat decizia , am trimis o si mi-a zis ca in 2-3 zile se inchide, au trecut 10 zile si nici o treaba. Azi i am sunat de 20-25 de ori si nimic... Deci, ca sa rezolvam o treaba, trebuie sa apelam la plangeri sau altfel nu se poate? Si mai au si tupeu sa sune sa faca oferte... VREAU SA INCHID CONTRACTUL CU LINISTE... CAT MAI URGENT... AM DREPTUL ASTA SAU APELEZ LA ALTE METODE>???

25-06-2018

Răspuns TBI Credit

Stimata doamna, Ne pare rau pentru situatia intampinata. Va rugam sa ne transmiteti datele de contact pe adresa callcenter@tbicredit.ro pentru a va putea contacta in vederea solutionarii problemei. Cu respect, echipa TBI Credit

D ADinca Adrian
Probleme diverse de la Banca Transilvania

Am avut o experienta de

Am avut o experienta de cosmar la Banca transilvania, incompetenta si neatentia au fost de vina,Am vandut o casa si banii nu nu erau in contul meu de 5 zile.Am depistat ca cei de la banca facuse o greseala de nume,eu asteptam mult si bine ca banii nu intrau...stres ,timp pierdut.....problema sa rezolvat si am cerut ca banii sa fie transferati la urgenta bine inteles ca tot eu am platit in regim de urgenta dupa ce am stat in stres ..... pe banci nu le trage nimeni la raspundere ca doar ele tin guvernanti in concedi in strainatate...

19-06-2018

F VFlorian-Daniel Vasilescu
Card de debit de la Raiffeisen Bank

Eu am avut o experienta

Eu am avut o experienta extrem de neplacuta cu aceasta banca legat de siguranta operatiunilor on-line. Iata despre ce este vorba : am platit on-line un serviciu de socializare la o societate pe nume "be2" cu suma de 8 euro pentru prestatie timp de o luna si atentie, escrocii astia de la "be2" au facut un asa-zis "contract" pe trei luni pe care l-au semnat electronic in numele meu si FARA STIREA Si ACORDUL MEU pe care l-au trimis bancii pentru retinerea unei sume de 67 de euro pe luna timp de trei luni !!! Am fost surprins ca banca NU a verificat corectitudinea acestui "contract" si a subscris escrocheriei achitand acestor escroci FARA STIREA SI CONFIRMAREA MEA suma de 67 de euro (300 lei) !!! In intentia mea de a rezolva amiabil aceasta neintelegere, m-am lovit pe de-o parte de incompetenta si limitele unor functionari de banca si NEPASAREA conducerii centrale in rezolvarea unor astfel de probleme GRAVE, pasand reponsabilitatea in sarcina mea, in sensul ca nu am fost atent cand am "semnat" acel contract ! Nici macar nu mi-a fost aratat, sa stiu si eu CE cuprinde si UNDE mi-as fi pus semnatura, fie ea si electronica si m-au trimis la plimbare fara sa-mi rezolve situatia, iar eu am ramas PAGUBIT de aceasta banca de escroci. In urma celor intamplate, mi-am re-evaluat relatia cu banca si daca nu mi se va rezolva problema, sunt hotarat sa inchei toate legaturile vechi de peste 15 ani cu aceasta si sa renunt la serviciile sale... O spun cu regret, dar asta e !

18-06-2018

M SMihai Stoicescu
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

TEMA DE STUDIU SI DE LUA

TEMA DE STUDIU SI DE LUARE AMINTE Am semnat un contract cu BCR BANCA PENTRU LOCUINTE in septembrie 2011 pe o durata de 5 ani. La terminarea contractului in 2016 cand am tras linie, concluziile sunt urmatoarele: prime de stat platite pe anii 2011, 2012, 2013 complet, pe 2014 doar prima transa de 916.96 RON. Cu ultima transa pe 2014 si cea pe 2015 de in valoare de 250 Euro transformati in RON, sunt purtat cu vorba din 2016 de functionarii BCR din Constanta pe motiv ca Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice nu le-a virat banii. Va rog sa trageti dumneavoastra cei ce cititi aceste randuri concluziile. O amara constatare de actualitate: SOV a avut si are INCA elevi care l-au depasit cu mult in arta escrocheriei.

17-06-2018

A CAna Cotoi
Card de credit de la ERB Retail Services IFN S.A.

Asa dupa cum probabil at

Asa dupa cum probabil ati mai citit parerile altor clienti, acestea sunt jalnice. Nu exista comunicare eficienta intre d-voastra ca institutie, colaboratori si clienti. Cand vi se cer explicatii cu privire la rate sau costuri ne varati sub nas contractul pe care l-am semnat. Asa este, aveti dreptate, dar numai partial. Profitati de minimele cunostinte pe care le avem noi ca si clienti si piutin cunoscatori ai detaliilor financiare pe care le stipulati acolo. Nu informati clientii la timp si astafel profitati de orice intarziere sa-i taxati. RUSINE SA VA FIE!!! Profitati de faptul ca noi amaratii de rnd va acordam incredere si mai ales profitati de faptul ca veniturile noastre sunt cum sunt si jecmaniti oamenii. Eu sunt pensionara cu o pensie mizerabila, chiar daca am lucrat peste 35 de ani pana m-am imbolnavit, am avut nevoie sa-mi schimb aspiratorul pt ca asta e singurul lux pe care mi-l permit si sa-mi cumpar un televizor. Ultimul pe care mi l-am permis a fost prin anii "90. Acum cand am sunat pt detaliile ultimei rate, care ar fi trebuit sa fie de 162 de lei, mi se comunica ca de fapt am de plata 307, 33 lei. Cand am intrebat de ce, mi s-a raspuns pt ca n-am achiatat ultima rata mi s-au luat dobanzi. Aestea au fost in cumul de aproximativ 100 lei. Ar fi trebuit sa primesc lunar un extras de cont in care sa fiu informata cu privire la plati si datorii. Acest lucru nu s-a intamplat pt ca nu am primit nimic. Am primit in schimb in prima luna un plic in care era cardul si mai apoi nimic. Daca cardul a ajuns bine, de ce celelalte plicuri de ce n-au mai ajuns? De ce, pt ca asat e smecheria. Ratezi o rata, platesti ca popa. Sa va fie RUSINE!

16-06-2018

G PGeorge Pintilie
Card de credit de la CEC Bank

Am cerut la o sucursala

Am cerut la o sucursala CEC BANK o regenerare/schimbare de cod Pin la 2 carduri Master Card si Visa Electon . Pentru aceasta schimbare am asteptat 2 saptamani pana au venit de la Bucuresti ,NU am fost anuntat de catre CEC BANK Bucuresti ca aceste coduri pot fi ridicate din sucursala la care am cerut serviciul de schimbare cod Pin. Dupa toata aceasta asteptare surpriza, cand desfac hartiile cu noile coduri, acestea erau tiparite in bataie de joc foarte foarte,prost in era calculatoarelor, cifrele erau mici, incomplete,sterse si spre exempul:(nu iti dadeai seama daca este cifra 7 sau 1 ;5 sau 3; 9 sau 3 ) trebuie sa ghicesti si sa faci presupuneri.(pentru dovada am pastrat hartiile) In concluzie un serviciu bancar oferit foarte prost, cu timp mare de asteptare, facut in bataie de joc, fara a fii anuntat si cu lipsa de respect fata de client. In aceiasi zi am facut o regenerare/schimbare de cod Pin la Banca BRD unde in 30 de secunde am primit alt cod Pin prin SMS pe telefon, cu acces la suma din cont în jumatate de ora de la primirea SMS-ului. Deci, CEC BANK o institutie bancara invechita, greoaie, fara tehnologie, garantata de statul Roman (adica de noi toti) care desconsidera, si-si bate joc de clienti, fapt pentru care recomand sa fie evitata

11-06-2018

A AAnelissa Arthur
Credit nevoi personale de la Idea Bank

Parere? mai bine lipsa ,

Parere? mai bine lipsa , azi spun ei de la ghiseu , mai sunt 3 luni si terinati cu banca.. dupa 3 luni ajung acolo ...si.. ghici ce? pai mai aveti ,,..''de milioane de achitat. Pe bune ? Personal de ,,..'' . Ei mereu se grabesc, niciodata nu stiu nimic . habar nu au pe ce lume sunt . . Mai nou intarzii o zi si cand ajungi sa platesti iti ia 7 lei pe zi ? Mai rau ca Viva credit. :)) sau iti spun ,,a , pai dumneavoastra sunteti in urma cu banca, wtf sunt la zi , mai uitati-va o data , se uita si dupa , da asa e aveti dreptate .. sau pai trebuie sa achitati ,,atat'' si le spun , mai uitati-va o data , e imposibil , a da. aveti dreptate . ei niciodata nu stiu cat mai am de achitat , mereu mint , abia astept sa trec la alta banca sa scap de camatarii astia care nu au raspuns la nimic!!

08-06-2018

L SLiliana Stefan
Cont curent de la ING

Dupa experienta urata cu

Dupa experienta urata cu UniCredit, am incercat ING. Daca as putea sa le dau 10 cu felicitari asa as puncta tot. Doamna care s-a ocupat a fost extrem de eficienta si amabila. Mi-a explica clar tot, am primit pe loc cardul. Mai apoi m-a invatat aceeasi doamna cum sa-mi instalez pe telefon aplicatie de HomeBank, plus avantajele pe care le mai puteam primi. De 3 luni am inceput sa lucrez cu ING si nu incetez sa ma minunez zilnic cat de perfect e sistemul. In orice moment imi deschid telefonul si vad cati bani am, pot sa-i organizez catre un cont de economii, pot sa-mi platesc facturile si pot sa retrag fara comision de la orice automat, indiferent de banca. Sistemul e minunat de clar, costurile sunt minime. Ulterior am mai solicitat inca un card pe acelasi cont, l-am primit pe loc. Nu, nu e reclama, asta este pentru mine ING. Nu am absolut nimic de reprosat, cand o sa am o sa scriu.

06-06-2018

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie