top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

D DDumitru David
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Am avut doua contracte (

Am avut doua contracte (eu si sotia) de "economisire pentru credit locuinte". Dupa 2 ani am solicitat un credit pentru locuinta. Dupa nenumarate drumuri la BCR, am depus toata documentatia ceruta si am constatat, in scadentarul pe care l-am primit, ca exista un comision de administrare de 0.5 %, calculat la sold. Trebuie sa mentionez ca in contractele initiale de economisire nu se mentioneaza acest comision la creditul care se acorda ulterior . Acum sint nevoit sa semnez acest contract pentru ca altfel pierd avansul acordat la dezvoltator (Apartamentul este nou). Nu stiu daca ulterior semnarii contractului, mai pot actiona in instanta pentru recuperarea sumei aferente comisionului. Daca a mai patit cineva asa, poate actionam impreuna si poate si reusim. David

07-02-2013

C Ncristian nitu
Credit imobiliar de la Bancpost

Buna ziua din pacate sun

Buna ziua din pacate suntem prinsi cu totii in ghearele acestor camatari cu acte (denumiti "banci" ). Am contrcatat, ca multi altii, in anul 2007 de la Bancpost un credit ipotecar in CHF (deoarece, dupa cu zicea banca, nu ma incadram la alte valute). Dupa ani de lupta cu privire la plata ratelor am reusit sa gasesc o refinatare la o alta banca (cu o dobanda mult sub cea a Bancpostului) si dupa ce am intocmit toate actele necesare mai trebuia a adresa de la Bancpost cu privire la situatia actuala a nivelului creditului, solicitare facuta de banca la care am solicitat refinantarea. Bancpostul dupa ce a tinut adresa 2 saptamani comunica bancii refinatatoare (Credit Agricole) ca nu ii comunica datele solicitate deoarece acestea se fac numai la solicitarea clientului si... bineinteles trebuie platita o taxa (durand probabil inca doua saptamani) toate astea pentru a lungi artificial refinatarea. Sunt dezamagit total de personalul acestei banci si de politica lor financiara care dupa cate vad duce spre inchiderea agentiilor si pierderea clientilor. De asemenea, in loc sa vina cu oferte avantajoase, sicaneaza clientii. Ma voi interessa daca si in alte cazuri au procedat la fel cu adresele de raspuns ale altor banci, in acest sens urmand a face o sesizare la protectia consumatorului.

05-02-2013

I Uionut liviu ungureanu
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Sunt dezamagit total de

Sunt dezamagit total de persoanele care reprezinta aceasta institutie.Am incheiat 3 contracte pe 19.01.2013,iar acum pe 31.01.2013 le-am reziliat.Ce ma indigna cel mai mult este faptul ca efectiv s-a incercat si se incearca intarzierea sau taraganarea procedurilor de inregistrare a cererii de anulare a contractelor(ex.refuzul completerii cererii de reziliere pe motiv ca trebuie facuta doar de persoana care a incheiat aceste contracte si omiterea intentionata a datei de inregistrare) .Foarte important este faptul ca in termen de 14 zile sunt obligati sa restituie si comisionul de1%din suma contractata in baza OUG 50/2010.

31-01-2013

Răspuns BCR Banca pentru Locuinte

Stimate domnule Ungureanu, Va confirmam ca orice persoana care a incheiat un contract de economisire-creditare pentru domeniul locativ are posibilitatea de a anula contractul in primele 14 zile dupa semnarea cererii, fara a i se percepe de catre banca niciun fel de comisioane. Astfel, clientii care isi dau seama ulterior, in cadrul acestei perioade legale, ca produsul nu li se potriveste, pot sa renunte la contract si sa primeasca inapoi integral sumele depuse. De asemenea, va informam ca un contract de economisire-creditare se considera incheiat in momentul in care clientul a acceptat oferta generala a bancii si a semnat cererea pentru incheierea contractului de economisire-creditare. Prin semnarea cererii, clientul declara ca a primit si acceptat Conditiile Generale ale Contractelor de Economisire-Creditare ale bancii care fac parte integranta din contractul de economisire-creditare si reglementeaza relatia contractuala intre client si banca. Acceptarea cererii de catre banca, respectiv deschiderea contractului, se comunica in scris clientului prin scrisoarea de acceptare transmisa de banca pe adresa de domiciliu. In termenul legal, clientul – personal, ori prin imputernicit cu procura speciala, poate reveni (in scris) asupra cererii sale inca din faza precontractuala, dupa semnarea cererii si inainte ca aceasta sa ajunga la sediul central BCR BpL sa fie aprobata (in acest caz vorbim de o anulare a cererii si restituire integrala a sumei depuse in contul colector), sau chiar in faza contractuala, imediat dupa receptionarea prin posta a scrisorii de acceptare a contractului (in acest caz vorbim de o anulare a contractului, fara costuri / cheltuieli suplimentare suportate de catre clientul in cauza). Astfel, pentru a putea verifica stadiul solicitarilor dumneavoastra, va rugam sa transmiteti cererile de anulare direct catre BCR Banca pentru Locuinte, prin fax. Este necesar ca pentru fiecare contract incheiat sa transmiteti o solicitare distincta, in care sa mentionati numele, CNP-ul si numarul contractului de economisire-creditare.

I NIrinel Neagoe
Prima casa de la BRD

Mi s-a parut normal sa r

Mi s-a parut normal sa revin cu feed-back: Dupa ce am prelunit antecontractul(deoarece expira) si dupa ce m-am agitat cu telefoane la fondul de garantare(la numerele de [url=http://www.fngcimm.ro/index.php?page=contact]>aici<[/url]) si de unde am aflat inantea celor de la banca de stadiul dosarului(din fericire aprobat), apoi telefoane la BRD, am reusit intr-un final sa obtin actele mult dorite cu care astazi ma voi duce la notar sa semnez contractul de vanzare cumparare. Ca sa concluzionez: de cand mi-am gasit locuinta dorita si pana la finalizare au trecut aproximativ 3 luni, putin mai mult de 2 luni durand de la semnarea antecontractului pana la semnarea contractului de vanzare cumparare. Restul timpului a fost acaparat de intocmirea dosarului, verificarea actelor proprietarului, ale mele i ncalitate de cumparator. Doamna de la front desk, desi era la primul dosar de acest gen, pot spune ca s-a descurcat onorabil. Problema este plimbatul dosarului in interiorul BRD. Celor care se(mai) incumeta la asa ceva va doresc nervi tari, suficient timp liber si daca aveti posibilitatea sa apelati la pile/relatii/interventii nu ezitati sa o faceti.

25-01-2013

R Pradunel pantus
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

o mare teapa ,nu ti se p

o mare teapa ,nu ti se prezinta toate comisioanele si conditiile de retragere a sumelor depuse

23-01-2013

Răspuns BCR Banca pentru Locuinte

BCR Banca pentru Locuinte presteaza, pentru clientii sai, servicii financiar-bancare in baza contractelor de economisire-creditare incheiate la distanta (prin corespondenta). Aceasta presupune o cerere scrisa a clientului, urmata de acceptare din partea bancii. Contractul de economisire-creditare se considera incheiat in momentul in care clientul a acceptat oferta generala a bancii si a semnat cererea pentru incheierea contractului de economisire-creditare. La semnarea cererii, in cadrul careia sunt mentionate distinct si comisioanele aferente, clientul primeste si Conditiile Generale ale Contractelor de Economisire-Creditare ale bancii care fac parte integranta din contractul de economisire-creditare si reglementeaza relatia contractuala intre client si banca. Acceptarea cererii de catre banca, respectiv deschiderea contractului se comunica in scris clientului prin scrisoarea de acceptare transmisa de banca pe adresa de domiciliu. In cadrul scrisorii de acceptare, sunt reamintite clientului toate datele contractului incheiat. Astfel cum am mentionat in cadrul acestei sectiuni si altor clienti ai bancii noastre, in cadrul termenului legal de 14 zile de la semnarea cererii de incheiere a contractului de economisire-creditare, clientul – personal, ori prin imputernicit cu procura speciala, poate reveni (in scris) asupra cererii sale inca din faza precontractuala, dupa semnarea cererii si inainte ca aceasta sa ajunga la sediul central BCR BpL sa fie aprobata (in acest caz vorbim de o anulare a cererii si restituire integrala a sumei depuse in contul colector). De asemenea, posibilitatea de anulare exista pentru client, fara niciun cost aditional, chiar in faza contractuala, imediat dupa receptionarea prin posta a scrisorii de acceptare a contractului (in acest caz vorbim de o anulare a contractului, fara costuri / cheltuieli suplimentare suportate de catre clientul in cauza). Pentru a va putea raspunde punctual, va rugam sa ne transmiteti solicitarile dumneavoastra si datele personale fie prin fax, fie prin posta.

L NLaura Nistor
Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Eu am un contract din 20

Eu am un contract din 2009 cu Raiffeisen Banca pentru Locuinte. Anul asta fac 5 ani de cand am contractul. Si sunt multumita... in fiecare an am depus ca sa iau prima. A intrat prima in fiecare an pana in 2010 inclusiv si o sa intre si cea din 2011. Oricum, chiar daca le aveam pe toate nu puteam sa scot banii imediat si cu prime cu tot. Mi-au spus in agentie ca trebuie sa economisesc minim 5 ani ca sa iau primele de stat asa ca mai am timp sa astept sa intre toate primele. Anul asta as putea sa scot banii si primele pentru ca peste niste luni fac 5 ani de cand am contractul. Dar vreau sa economisesc cat de mult pot si sa iau cat mai multe prime. Oriunde as merge nu cred ca as primi un randament atat de bun la sume mici depuse. Am platit un comision de 250 lei, nu mi se pare un comision prea mare fata de avantajele pe care le am. In plus daca am nevoie pot sa iau si un credit cu dobanda foarte mica. Dar inca nu ma intereseaza creditul. fiecare stie cel mai bine pentru el ce are nevoie. Mie mi se pare un produs foarte bun, dar trebuie sa ai rabdare si sa economisesti. e bun pentru cine vrea sa puna bani deoparte fara sa se mai gandeasca imediat la ei. E ca la pensii, doar ca acolo nu cred ca se castiga atat de mult doar in 5 ani

18-01-2013

V SValeria Sahleanu
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

O functionara sa zicem a

O functionara sa zicem amabila si f. insistenta, m-a convins sa semnez un contract Banca pt. Locuinte pe 03.05.2011. O mare escrocherie am dedus in timp. In primul rand, m-a aburit ca acel commission de 700ron este garantie pt. respectarea contractului. Cred ca este o minciuna gogonata. In febr.2012 mi se comunica ca , merge cacofonia, din cei 4300 depusi soldul este de 3576lei. MARE PORCARIE! Neavand incotro,sperand in acordarea primei promise am respectat toate cerintele.dar primele sunt inexistente, comisioanele sunt amenintatoare. As dori sa comunic cu ceilalti pacaliti, eventual sa ne asociem si sa dam cumva in judecata BCR-ul. Este uluitor cum au reusit sa ne pacaleasca. Ma numesc Sahleanu Valeria, locuiesc in Buzau.

17-01-2013

Răspuns BCR Banca pentru Locuinte

Stimata doamna Sahleanu, Pe parcursul derularii unui contract de economisire-creditare, in cazul caruia nu exista operatiuni speciale sau solicitari de servicii suplimentare, BCR Banca pentru Locuinte percepe doar comisionul de deschidere, de 1% din suma contractata, si un comision anual de administrare a contului in valoare de 28 lei/an. Pentru sumele depuse de client in contul de economisire-creditare, Statul acorda o prima anuala de 25% din suma economisita, dar fara a depasi echivalentul a 250 euro/an/client. Primele de Stat se solicita de la autoritatea de implementare (ministerul de resort – in prezent Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice) dupa incheierea anului calendaristic in care s-a realizat economisirea. Bancile pentru Locuinte solicita necesarul de Prima de Stat pentru depunerile efectuate de fiecare client in cursul anului anterior, iar Ministerul de resort are obligatia de a deconta, din fonduri de la bugetul de stat, necesarul de prima solicitat de banci in numele clientilor acestora. In cazul depunerilor realizate de dumneavoastra in cursul anului 2011, prima de stat s-a solicitat de la Ministerul de resort in decursul anului 2012, conform normelor metodologice in vigoare. Pentru a va putea raspunde punctual, va rugam sa ne transmiteti solicitarile dumneavoastra si datele personale de identificare fie prin fax, fie prin posta.

I NIrinel Neagoe
Prima casa de la BRD

Am demarat procedura de

Am demarat procedura de achizitie a unei locuinte cu programul Prima Casa la inceputul lunii Noiembrie 2012, netinand cont de sfaturile mai multor cunoscuti care imi spuneau sa ma feresc de BRD. Analiza dosarului fiind foarte anevoioasa, a trebuit sa ducem din nou acte care expirau. La data 21.12.2012 doamna care s-a ocupat de dosar mi-a spus ca o sa-l trimita la Fondul de garantare deoarece e complet si creditul este aprobat de banca. Fiind plecat din tara, doar astazi am putut sa ma interesez de starea dosarului. De la fondul de garantare mi s-a spus ca dosarul meu nu este la ei, nici nu a fost. De la banca mi s-a spus ca e plecat la fond. Dupa mai multe insistente, doamna de la banca a aflat ca dosarul inca nu a plecat de la ei. Mie imi expira antecontractul in 2 saptamani. Si la cum vad ca se misca lucrurile nu cred ca o sa semnez contractul pana la acea data. RUSINE BRD! Sunteti una din cele mai slabe banci din tara!!! Pentru amatorii de credit prima teapa,pardon, casa de la BRD: FUGITI CAT PUTETI DE ACEASTA BANCA!

14-01-2013

A RArdeleanu Ramona
Prima casa de la BRD

As fi dat sub zero pentr

As fi dat sub zero pentru toate cele mentionate mai sus (transparenta costurilor, timpul de asteptare, functionarii institutiei financiare, procedura de lucru), dar nu a fost posibl. Experienta: PENIBILA, sa spun cel putin. Ce-mi vine acum in minte sunt doar cuvintele lui Dante "abondon all hope ye who enter". Am inceput demersurile pentru dosar la sfarsitul lunii octombrie 2012 si de atunci tot duc documente la dosar, iar acum nu primesc nici un raspuns de la banca. Nici macar nu imi spun in ce stadiu este dosarul si in doua zile imi expira precontractul incheiat cu vanzatorii. Intrebarea mea este: s-a facut o pre-evaluare a eligibilitatii, sau, dupa ce am cheltuit atatia bani cu toate documentele, mi se va spune ca mi se va respinge dosarul? Nici nu este o agentie care sa ne poata ajuta cu niste raspunsuri. Sunt profund dezamagita.

13-01-2013

I PION PETRICA
Card de credit de la BRD Finance

In luna decembrie 2012 a

In luna decembrie 2012 am efectuat o refinantare prin BANCPOST si am achitat integral suma de 6000 lei prin ordin de plata din 28.12.2012 si care reprezenta limita de creditare la cardul meu DACIA pe o folosisem de pe acest card. Urmare acestui lucru am cerut sa mi se inchida contul si sa mi se inainteze o adeverinta(act) din care sa rezulta ca intre parti nu mai sunt obligatii inaintand in acest si o cerere in data de 07.01.2013. Am sunat in mai multe randuri si am ascultat multa muzica pana intram in legatura cu un operator sau un consilier si nici pana la aceasta data nu am intrat in posesia acestui act cu toate ca initial am cerut sa i-mi fie inaintat prin email.Despre eliberarea acestui act mi s-a mai spus ca trebuie sa astept pana la 30 de zile ca asa prevede legislatia!!!! Nu stiu daca aceasta este politica bancii sau daca conducerea habar nu are de ce fac functionarii in aceasta banca. Am fost client vechi si totdeauna chiar daca costurile si dobanda au fost mari eu m-am achitat de obligatiile contractuale si nu inteleg de ce cealalta parte(banca) nu se comporta la fel. In situatia mea chiar nu inteleg si de ce nu ne putem intelege amiabil si de ce este necesar sa ma adresez ANPC-ului sau vreune alte i instante.

10-01-2013

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie