top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

B MBogdan Militaru
Credit nevoi personale de la UniCredit Bank

<p>Am lichidat un credit

<p>Am lichidat un credit la Unicredit si dupa un an cind am solicitat unei alte banci un produs similar am constatat cu stupoare ca nu ma radiasera si inca figuram cu creditul respectiv ca fiind activ. Am pierdut timp aproape o saptamina pina cind au rezolvat cu radierea, in rest fel si fel de promisiuni care nu s-au materializat nici pina astazi desi am vorbit cu unul din directorii mari.Nu mai spun de faptul ca la inapoierea digipasului nu am primit garantia asa cum am depus-o, adica au gasit un artificiu si nu mi-au dat inapoi toti banii pe digipas ci numai o parte asa cu am zis mai sus.</p>

10-02-2010

B MBogdan Militaru
Card de debit de la BCR

Dupa 15 ani de cind sunt

Dupa 15 ani de cind sunt client al BCR functionara a avut tupeu sa-mi spuna ca nu cunosc sistemul de lucru al bancii, desigur am desfiintat cardul si am renuntat la serviciile acestei institutii.

10-02-2010

NAN.A.
Card de credit de la CEC Bank

Raspuns pentru domnul Io

Raspuns pentru domnul Ionel Cojocaru: Multumim clientului pentru sesizarea facuta. Situatia a fost solutionata in termen de cinci zile de la postarea mesajului. Oltea Belciuganu, director Marketing si Comunicare, CEC Bank

10-02-2010

G CGabriela Cucu
Probleme diverse de la CEC Bank

Ca replica la comentari

Ca replica la comentariul dlui Janos Vitos din Tg Secuiesc, postat pe site in 15 dec.2009, prin care dumnealui deplinge slaba calitate a serviciilor oferite de agentia CEC Bank din Tg Secuiesc as dori sa precizez urmatoarele: Am avut ocazia sa vizitez agentia de mai sus in cateva randuri in anul 2009 si am constatat cu bucurie ca nu doar cladirea s-a modernizat (rebranduit) ci si atitudinea si comportamentul angajatilor s-a schimbat in bine, fata de alti ani. De fiecare data am apreciat tinuta business si bunavointa angajatelor in relatia cu clientii, si chiar nu imi dau seama exact ce anume a provocat o reactie atat de vehementa din partea domnului Janos Vitos. Ii recomand sa apeleze cu incredere la domnul Kiss, seful compartimnetului relatii cu clientii, in legatura cu orice sesizare privind personalul din vanzare sau la dna directoare, inainte de a scrie pe forumurile din spatiul virtual. Sunt convinsa ca agentia din Tg Secuiesc face fata cu brio oricarei comparatii cu alte banci atat in ce priveste calitatea serviciilor, competenta angajatilor, cat si a timpului de asteptare.

08-02-2010

I Cionel chjtoiu
Cont curent de la ING

Am un cont curent si un

Am un cont curent si un card atasat acestuia de cativa ani. Pana acum totul a decurs perfect. "Home Bank" un serviciu super ! Personalul foarte atent la solicitarile facute de mine, cel putin cel din unitatea ING Slatina. FELICITARI!

05-02-2010

I CIonut Cruceru
Schimb valutar de la Alpha Bank

Am retras de la o filial

Am retras de la o filiala Alpha Bank 15000 euro. In cele 77 bancnote de 200 euro erau 2 foarte putin \"ciupite\" la un colt. Nu le-am intors pe toate partile, am verificat doar suma nu si integritatea totala a bancnotelor, si am observat asta a doua zi, cand mi-au fost respinse cele doua bancnote la schimb valutar. Nu am o problema cu cele 2 bancnote, ele pot fi folosite oriunde afara, sau schimbate cu un comision, problema mea e vis a vis de atitudinea fata de clienti. Revenind la poveste, m-am intors cu chitanta la ghiseul bancii, la acelasi lucrator, iar doamna mi-a replicat ca a verificat fiecare bancnota in parte si ca asa face tot timpul, cu toate ca eu vazusem ca doar le numarase - cum am facut si eu. Cu alte cuvinte ma facea mincinos si ma acuza ca am venit cu 2 bancnote john: incercand sa \"pacalesc\" banca. Drept-urmare am facut stanga-mprejur promitandu-mi solemn ca data viitoare cand mai primesc bani de la ghiseul unei banci din Romania o sa tratez acest eveniment cu acceasi  concentrare care mi-as impune-o daca teoretic as schimba banii la colt de strada, la un \"smenar\". Cu stima, Multumesc functionarilor Alpha Bank pentru ca imi sporesc vigilenta.

05-02-2010

C CCostel Costel
Credit nevoi personale de la CEC Bank

Anul trecut am avut o me

Anul trecut am avut o medie a veniturilor de 4000 Ron pe luna. Am incercat sa contactez un credit de 10000 Ron pentru 2 ani.Mentionez ca nu aveam alte rate si nici vreo datorie.Am fost respins pentru ca nu aveam domiciliul stabil in Bucuresti.Dupa mai multe insistente mi-au precizat ca diferenta de circa 80 km dintre domiciliul de pe buletin si locul de munca le indica faptul ca nu as locui "in fapt" la adresa din buletin.Am facut o sesizare la departamentul clienti.Mi s-a raspuns in scris printr-o acuzatie cum ca le-as fi vorbit urat:))

05-02-2010

A Galexandra girmacea
Leasing auto de la BCR Leasing

In 2005 am luat o masina

In 2005 am luat o masina,iar in urma cu 2 ani am inceput sa am probleme cu platile. Au inceput sa creasca pentru nerespectarea termenuui,unele plati nici nu figureaza la ei chiar daca am chitanta,iar in noiembrie 2009 am primit scrisoarea de la o avocata din partea lor ca daca nu platesc pana la data de 18 se reziliaza contractul. Pe 16 am achitat suma de 1.500 ron, dupa care am trimis prin fax copia chitantei de plata si au zis ca nu mai este nici o problema, ca sunt la zi, in afara de 600 ron neachitati fiind factura emisa pe luna in curs. Dde atunci nu am mai primit nimic de la ei, decembrie si ianuarie in care trebuiau emise facturi sau macar o instiintare. Absolut nimic. Acum, pe 2 februarie au venit si au ridicat masina doar pe baza unui proces verbal. Mi-au zis sa platesc tot pana la zi plus niste taxe in total 6.000 ron sa pot lua masina inapoi din parcul auto din Bucuresti eu fiind din Bacau. Pe ce baza s-a ajuns aici nu stiu dar cert este ca nu s-au ocupat de acest dosar din noiembrie cand ei nu au oprit demersurie de reziliere a contractului chiar daca am facut dovada platii. Ajutati-ma

04-02-2010

T Itiberiu ionita
Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Railoc nu-si respecta ni

Railoc nu-si respecta nici contractele nici clientii. La telefonul de pe site-ul lor la orice intrebare ti se raspunde prin ,,nu va putem ajuta, nu avem informatii, nu va putem da niciun raspuns, etc. Mi-a fost refuzat creditul fara motiv, fara sa primesc nicio explicatie, desi eu mi-am respectat partea mea de economisire, nu sunt in biroul de credit, si am depus toate adeverintele solicitate; nimeni nu mi-a putut explica de ce mi-a fost refuzat creditul. Acum ma chinui sa-mi iau banii mei inapoi, dar se pare ca si acest lucru este destul de greu de realizat intrucat au facut fuziune cu HVB si au sistat temporar toate platile. Halal banca. Feriti-va de ei, mergeti la bancile serioase, care-si respecta clientii.

03-02-2010

M GMatei Gabriel
Credit nevoi personale de la BCR

am incercat acum o luna

am incercat acum o luna si ceva; mare reclama la reducerea cu 2.5% dar ca orice afacere *** (doar proprietarii sunt *** !!) ramane la stadiul "asa cum am stabilit inainte". Comisionul de acordare de 3% a ramas acelasi, iar reducerea de 2.5% nu stiu in ce mod se concretizeaza, devreme ce din start dobanda perceputa variaza intre si intre! Calculati plaja de variatie si va rezulta ca in realitate, este tot acolo ca acum 1 luna! este practic vorba numai si numai despre reclama, despre publicitate de tipul "uitati-va oameni buni, ce facilitati va oferim noi!". Chiar toata lumea asta ne cred prosti? mai sunt si oameni cu studii aprofundate in acest domeniu, nu poti sa ii amagesti asa cum ai dori tu!

02-02-2010

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie